Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ξέρω ότι έχει σε ένα πρακτορείο στη Πλατεία Καραϊσκάκη (Ηνωμένα Πρακτορεία διπλά από τα γραφεία της HSW), αλλά και στη καφετέρια του ΟΛΠ στη Πλατεία Καραϊσκάκη

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Έναν μήναν ακατάπαυστης ξεκούρασης συμπληρώνει την Παρασκευή ο κίτρινος πύραυλος :P Μήπως σιγά σιγά να πηγαίνει σε καμιά ντάνα γιατί σφίγγουν οι ζέστες, σφίγγει και η κίνηση και τρώει μία από τις πιο εμπορικές θέσεις του λιμανιού;

Σωστή η παρατήρηση. Εκτός βέβαια αν περιμένει την σειρά του να την κάνει κατά Ιταλία μεριά.:rolleyes:

Το πρόβλημα πάντως δεν είναι μόνο το VERA για το λιμάνι του Πειραιά. Να θυμίσουμε το οκτάμηνο που πάνω-κάτω έχει κλείσει στον Πειραιά το JETFERRY και μάλιστα καταλαμβάνοντας εμπορικότατη θέση (φάτσα-κάρτα στον Ηλεκτρικό), την φετινή ...κατάληψη επί μακρόν της ακτής Μιαούλη από πλοία της GA, και βέβαια την άλλη κατάληψη -σε μία όχι βέβαια και τόσο εμπορική περιοχή του λιμανιού, αλλά που θα μπορούσε χαλαρά να εξελιχθεί σε τέτοια με τους άνετους χώρους επιβίβασης, τον μεγάλο επιβατικό σταθμό με τα STARBUCKS και την πιό άνετη πρόσβαση σε σχέση με το κέντρο του λιμανιού- στο dock 3, όπου το ΑΓΙΑΣΣΟΥ βαδίζει αισίως στην δεύτερη χρονιά παρουσίας του εκεί, και τα ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ κοντεύουν να βγάλουν ρίζες.

Posted

Εδώ κάνεις λάθος Σείριε. Το Jetferry 1 καταλαβαίνει μια θέση που κανένα πλοίο δεν έχει πάει για να φορτώσει από εκεί. Ο λόγος είναι ότι η προβλήτα είναι γωνιακή και ο καταπέλτης δε παταει όλος στο ντοκο, ο μισός καταπέλτης στο κενο.

Το κυριότερο πρόβλημα είναι το Sardinia Vera, το Μιλενα και το Ρομιλντα στα 200αρια. Καλά μέχρι πρόσφατα το μόνο πλοίο που δούλευε εκεί ήταν το Άγιος Γεώργιος. Το πρόβλημα μέχρι τότε ήταν ότι το Άγιος Γεώργιος δε μπορούσε να δώσει κάποια λεντια για να πιο σίγουρος και κατά δεύτερον, η παρουσία του Άγιος Γεώργιος μεγάλωνε το βαθμό δυσκολίας της μανούβρας των πλοίων στο Σαρωνικό ειδικά κάποια βράδια που πρέπει να πήγαιναν στις μέσα θέσεις τα μεγαλύτερα πλοία (Φοίβος, Νεφέλη & Απόλλων Ελλάς).

Μετά το ξεκίνημα του Ροδάνθη & Μαρίνα υπήρχε πιο έντονο το πρόβλημα. Γιατί έπρεπε να καταλάβουν κάποιες θέσεις που να μπορούσαν να φορτώσουν. Έτσι τη Παρασκευή που μας πέρασε, έζησα κωμικό τραγικές καταστάσεις.

Γιατί το Άγιος Γεώργιος είχε αρχίσει τα καθημερινά δρομολόγια, όποτε η γωνία που ήταν κενή στην άκρη στα 200αρια, θα πήγαινε το Άγιος Γεώργιος. Το Ροδάνθη είχε δέσει στη θέση, που ήταν δεμένο δίπλα από το Ρομιλντα και είχε αναχώρηση στις 24:00. Το Μαρίνα που ήταν δεμένο στο ντοκ 3, έπρεπε να μεθορμίσει από το ντοκ 3 στα 200αρια για να φορτώσει. Η μόνη θέση ήταν ανάμεσα στο Μιλενα και στο Sardinia Vera εάν έβγαζε τη λεντια το Μιλενα, αλλά με κίνδυνο να μπλέξουν καμία άγκυρα ή να πάει να δέσει δίπλα από το Κεντρικό Λιμεναρχείο. Μετά από διαβουλεύσεις με την αγκυροβόλια, έδεσε δίπλα από το Κεντρικό Λιμεναρχείο. Αφού μετακινηθήκαν τα αυτοκίνητα των λιμενικών που έχουν κάνει parking το χώρο εκείνο του λιμανιού. Από τις 16:00 που ήθελε να μεθορμίσει το Μαρίνα κατάφερε να μεθορμίσει στις 21:00. Αλλά το καλύτερο ήταν πως φόρτωνε τα φορτηγά. Τα φορτηγά γυρνούσαν μπροστά από τη πύλη Ε10 και με ανάποδα κάλυπταν μια απόσταση περίπου 80 μέτρα, ανάμεσα σε κάποια αυτοκίνητα που είχαν ξεμείνει ακόμα εκεί.

Όσο για τα πλοία που είναι στο ντοκ 3, οι θέσεις αυτές σπάνια χρησιμοποιούνται για φόρτωση. Αλλά τη συγκεκριμένη περίοδο μονό 2 πλοία maximum αναχωρούν από εκεί όποτε καλύπτονται εκεί.

Posted

Καλα,περα απο τις λογικες εξηγησεις που μας δινεις π100,εγω δεν καταλαβαινω τον λογο να υπαρχουν 4-5 παροπλισμενα πλοια στο κεντρικο λιμανι του Πειραια:confused:Χωρος στα παραδιπλα λιμανια(μωλο-Περαμα)δεν υπαρχει?Επισης απο μονα τους μπορουν να φτιαξουν μια πλωτη νταντα διπλα στις αλλες πλωτες που υπαρχουν κοντα στον Πειραια.Εχω την εντυπωση,πως περισσοτερος ελευθερος χωρος,για προσδεση,δεν θα εβλαπτε κανεναν στο κεντρικο λιμανι.

Posted
Εδώ κάνεις λάθος Σείριε..

ΛΑΘΟΣ ??? ΕΓΩ ???

Ahhhhhh, this is incomprehensible !!! :D:D

...Ο λόγος είναι ότι η προβλήτα είναι γωνιακή και ο καταπέλτης δε παταει όλος στο ντοκο, ο μισός καταπέλτης στο κενο..

Η αλήθεια φίλε μου Π100 είναι ότι δεν το είχα παρατηρήσει αυτό και σε ευχαριστώ για την επισήμανση. Βέβαια -νομίζω πως εδώ θα συμφωνήσουμε- αυτό που λες ισχύει στην πλαγιοπρυμοδέτηση στην συγκεκριμμένη θέση και όχι στην (απλή) πρυμοδέτηση ;). Και σε τελική ανάλυση, δεν νομίζω ότι νομιμοποιείται λόγω της ...γωνίας να βρίσκεται εκεί το πλοίο (όσο συμπαθές και αν μας είναι ;)) παροπλισμένο επί οκτάμηνο. Τα Λεμονάδικα (όπως και να το κάνουμε, είτε με γωνίες είτε χωρίς) είναι περιοχή "φιλέτο" του λιμανιού όπου πλοία κάνουν δεκάδες μανούβρες καθημερινά και δεν βρίσκω κανένα μα απολύτως κανένα λόγο να βρίσκεται εκεί μονίμως παρκαρισμένο - παροπλισμένο πλοίο.

Όσο για τα πλοία που είναι στο ντοκ 3, οι θέσεις αυτές σπάνια χρησιμοποιούνται για φόρτωση. Αλλά τη συγκεκριμένη περίοδο μονό 2 πλοία maximum αναχωρούν από εκεί όποτε καλύπτονται εκεί.

Εδώ είναι που κολλάει το "η κότα έκανε τ' αυγό, ή το αυγό την κότα?". Θέλω να πω δηλαδή "οι θέσεις αυτές σπάνια χρησιμοποιούνται" επειδή εκεί υπάρχουν τα παροπλισμένα, ή τα παροπλισμένα είναι εκεί γιατί "οι θέσεις αυτές σπάνια χρησιμοποιούνται" ??? Μάλλον το πρώτο. Γιατί από όσο θυμάμαι από το προ-περυσινό καλοκαίρι στις θέσεις που βρίσκονται σήμερα τα σταματημένα τρία, έδεναν τα ANNA MARU και ΓΙΩΡΓΗΣ, αλλά και άλλα πλοία που εκτελούσαν δρομολόγια. Εξ άλλου στο μήνυμα μου και εγώ έλεγα ότι δεν είναι από τις εμπορικότερες περιοχές του λιμανιού, αλλά ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί σε τέτοια αν εξέλειπαν από εκεί τα κάθε λογής "πικραμένα" παροπλισμένα, με κορυφαίο βέβαια παράδειγμα το ΑΓΙΑΣΣΟΥ που όπως είπα και πιό πάνω βαδίζει στην δεύτερη χρονιά της εκεί παρουσίας του. :(

Posted

Αν εγώ έχω ένα πάρκιν και κάποιος αφήσει ένα αυτοκίνητο μέσα χωρίς να πληρώνει, δε θα το βγάλω σηκωτό έξω;

Αυτή τη στιγμή γιατί το λιμάνι να ανέχεται "μπαταξίδικα" πλοία;

Posted

Τον χειμώνα υπήρχε η δικαιολογία ότι στις θέσεις του ΝΜΔ και Περάματος γινόταν το έλα να δεις με αποτέλεσμα τα πλοία που έρχονταν για επισκευή να περιμένουν μέχρι να αδειάσει θεση.

Τώρα δεν υπάρχει αυτή η δικαιολογία και θα έπρεπε να δουν τι θα γίνει με τα παροπλισμένα ποια πρόκειται να ξεκινήσουν και τα υπόλοιπα είτε να τα πάνε σε μη εμπορικές θέσεις όλα (όπως προς το τέλος του ντοκ 3 και στον προλιμένα) είτε να τα πάρουν από το κεντρικό λιμάνι.

Ειδικά στα 200αρια το θέμα ήταν πολύ μεγάλο το προηγούμενο διάστημα , με το πληρωμα του Άγιος Γεωργιος να είναι sdandby σε περίπτωση που δεν κρατιέται το πλοίο.

Posted
«Πράσινο» φως από την Κομισιόν για έργα επέκτασης με κρατικές ενισχύσεις για το επιβατικό λιμάνι του ΟΛΠ

Καλησπέρα

Μήπως γνωρίζει κανείς ποια είναι η προγραμματιζόμενη γέφυρα πεζών για την οποία γίνεται αναφορά στο δημοσίευμα? Μιλά για σύνδεση με το σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών-Πειραιώς. Μα αυτή υπάρχει ήδη.

Επίσης μιλά για νέες θέσεις πρόσδεσης για τα ακτοπλοϊκά. Γνωρίζει κανείς που? Υπάρχει χώρος στο λιμάνι για επιπλέον θέσεις?

Posted

Η γεφυρα που λες συνδεει το λιμανι με τον ηλεκτρικο σιδηροδρομικο σταθμο οποτε μιλαμε για νεα γεφυρα

Για τις θεσεις δεν ξερω που θα μπορουσαν να γινουν.Θα μπορουσε παντως να χρησιμοποιηθει το κομματι του dock3 που ειναι παροπλισμενα τοσο καιρο τα πλοια του καπτα Μακη και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ

Posted (edited)

Μα ο σταθμός Αθηνών-Πειραιώς είναι ο σταθμός του Ηλεκτρικού. Αν εννοούν τον προστιακό είναι μόλις δίπλα. Νέα γέφυρα γιαυτό, δύσκολο. Εκτός αν θυμήθηκαν τον σταθμό του Αγίου Διονυσίου οπότε εκεί έχει νόημα.

Νομίζω όμως ότι στα κατά καιρούς σχέδια υπήρχε η πρόβλεψη για κάποια τέτοια γέφυρα στον Άγιο Σπυρίδωνα.

Μα το dock 3 είναι έτοιμο. Τι άλλο θα φτιάξουν εκεί.

Edited by proud_ionian
Posted
Βράβευση των Car Terminals του Πειραιά από τη ΝΥK

Ποιά όμως εννοεί car terminals;

Τίς αφετηρίες τών αστικών λεωφορείων έξω από το λιμάνι,τόν χώρο που φορτώνουν τά "τζαμπατζίδικα" που πάνε τον κόσμο στά βαπόρια ή τό δρομάκι που σταματάνε τά (έπίσης "τζαμπατζίδικα",υποθέτω) λεωφορεία,αλλά καί τά πούλμαντα :D που φέρνουν τούς κρουαζιερίστες;

Posted (edited)

Μήπως εννοεί τον χώρο που ξεφορτώνουν τα θηρία τα νέα αυτοκίνητα στο Κερατσίνι?

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Καί ποίος κατεβαίνει στον σταθμό τού Αγ.Διονυσίου;Ολοι μόλις φτάνουν μέ τά "μεγάλα τραίνα" στην Αθήνα μπαίνουν στον προαστιακό,που είναι αφ'ενός μέν σχεδόν δίπλα στόν ΗΣΑΠ καί απέναντι από τά Κρητικά (απ'όπου περνάνε τά λεωφορεία "τζάμπα-πράμα" που φτάνουν μέχρι την άκρη τού λιμανιού στά Δωδεκανησιακά πλοία).

Edited by proud_ionian
quote
Posted
Μήπως γνωρίζει κανείς ποια είναι η προγραμματιζόμενη γέφυρα πεζών για την οποία γίνεται αναφορά στο δημοσίευμα?

Όταν παραδόθηκε η πεζογέφυρα στην Ακτή Καλλιμασιωτη, μιλάγανε για κατασκευή μιας πεζογέφυρας στην Ακτή Μιαούλη (εκεί που είναι τα δελφίνια)

Επίσης μιλά για νέες θέσεις πρόσδεσης για τα ακτοπλοϊκά. Γνωρίζει κανείς που? Υπάρχει χώρος στο λιμάνι για επιπλέον θέσεις?

Κάποτε είχαν πει ότι θέλουν να δημιουργήσουν θέσεις για τα επιβατικά πλοία μπροστά από τις μόνιμες δεξαμενές του Βασιλειάδη.

Posted
Αν εγώ έχω ένα πάρκιν και κάποιος αφήσει ένα αυτοκίνητο μέσα χωρίς να πληρώνει, δε θα το βγάλω σηκωτό έξω;

Αυτή τη στιγμή γιατί το λιμάνι να ανέχεται "μπαταξίδικα" πλοία;

Μά δέν είναι "μπαταξίδικα",πληρώνουν τέλη ελλιμενισμού φαντάζομαι.Ωστόσο το πρόβλημα είναι όχι στό τί πληρώνουν,αλλά στό ότι "πιάνουν θέσεις" καί δέν αφήνουν άλλα να έρθουν να φορτοεκφορτώσουν.

Ειδικά γιά τόν "κίτρινο πύραυλο",παρατηρώ οτι λειτουργούν οι γεννήτριές του,πράγμα που σημαίνει οτι έχει πλήρωμα (και είναι standby νά ξεκινήση πάλι δρομολόγια; ).

Posted
Καί ποίος κατεβαίνει στον σταθμό τού Αγ.Διονυσίου;Ολοι μόλις φτάνουν μέ τά "μεγάλα τραίνα" στην Αθήνα μπαίνουν στον προαστιακό,που είναι αφ'ενός μέν σχεδόν δίπλα στόν ΗΣΑΠ καί απέναντι από τά Κρητικά (απ'όπου περνάνε τά λεωφορεία "τζάμπα-πράμα" που φτάνουν μέχρι την άκρη τού λιμανιού στά Δωδεκανησιακά πλοία).

Αυτό συνβαίνει γιατί ο σταθμός του Αγίου Διονυσίου είναι κλειστός και τα υπεραστικά τρένα σταματούν στην Αθήνα. Όταν και εφόσον ξανανοίξει πάλι εκεί θα σταματούν τα υπεραστικά. Τώρα για το πότε δεν παίρνω και όρκο.

Posted
Κάποτε είχαν πει ότι θέλουν να δημιουργήσουν θέσεις για τα επιβατικά πλοία μπροστά από τις μόνιμες δεξαμενές του Βασιλειάδη.

Δεν γνωρίζω εαν θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο για ανάπλαση που υπήρχε πριν τους Ολυμπιακούς, αλλα άλλη διαφορετική / μικρής έκτασης προσθήκη δεν μπορώ να φανταστώ μέσα στο λιμάνι. Πχ να φτιάξει δόντι μπροστά από το ΚΛΠ δεν έχει να κερδίσει τίποτα το ιδιαίτερο, τα λεμονάδικα είναι ήδη κομπλέ, εκτός από την γωνία του JETFERRY, οπότε είμαστε πλήρεις. Το θέμα είναι να δούμε πως θα γίνει το νέο λιμάνι προς τη Δραπετσώνα και πως αυτό θα προφυλάσσεται από τους νοτιάδες, χωρίς να εμποδίζει και τον δίαυλο. Μύλος...

Posted

Λέτε τον Ιούλιο του 2011 :D να είμαστε ακόμα εδώ (μακάρι !!!) και να ξανασυζητάμε για την υπό μελέτη νέα γέφυρα ??? :P

Αρχική δημοσίευση από Nick the Greek - 25 Ιουλίου 2007.

Πηγή : ΥΕΝ

Α. Συνεργασία Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Δήμου Πειραιά και ΟΛΠ για την κατασκευή δεύτερης πεζογέφυρας που θα συνδέει το λιμάνι με την πλατεία Ωρολογίου (Άγιος Σπυρίδων)

Για δεύτερη φορά συναντήθηκε ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης με το Δήμαρχο Πειραιά κ. Παναγιώτη Φασούλα και τους συνεργάτες του, καθώς και με τη Διοίκηση του ΟΛΠ με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Νικόλαο Αναστασόπουλο, για την κατασκευή της δεύτερης πεζογέφυρας που θα συνδέει το λιμάνι με την πλατεία Ωρολογίου (Άγιος Σπυρίδων). Η νέα πεζογέφυρα, το κόστος της οποίας θα ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια ευρώ, και θα το αναλάβει εξολοκλήρου ο ΟΛΠ, θα εξυπηρετεί τα δώδεκα περίπου εκατομμύρια των επιβατών τα οποία διακινούνται κάθε χρόνο από το λιμένα του Πειραιά.

Πρόκειται για έργο το οποίο θα αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή και θα συμβάλλει στην ανάπτυξή της, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του Πειραιά.

25 Ιουλίου 2007

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αυτό το πομπώδες ''Η νέα πεζογέφυρα, ......θα εξυπηρετεί τα δώδεκα περίπου εκατομμύρια των επιβατών τα οποία διακινούνται κάθε χρόνο από το λιμένα του Πειραιά.'' Μα στο σημείο που αναγγέλεται ότι θα κατασκευαστεί, ζήτημα είναι αν θα εξυπηρετεί το 1\100 των επιβατών.

Να κατασκευάζανε μια πεζογέφυρα ή έστω μια υπόγεια διάβαση που να συνδέει τον σταθμό του προαστιακού με το λιμάνι, για να δώσουν μια ώθηση σε αυτό το μέσο μετακίνησης, τότε ναι, θα το καταλάβαινα.

Και μην μου πει κανείς ότι είναι δίπλα η υπάρχουσα πεζογέφυρα, γιατι για να την χρησιμοποιήσουν οι επιβάτες του προαστιακού, θα πρέπει να περάσουν το φανάρι της Κόνωνος, και μετά να περπατήσουν σε ένα εντελώς ανύπαρκτο πεζοδρόμιο, εκτεθειμένοι σε κάθε μορφής όχημα μέχρι να φτάσουν σε αυτή..

Posted

Οντως μιά δεύτερη πεζογέφυρα (πιό μικρή όμως) που νά βγάζη από τον προαστιακό απέναντι στήν γωνία τών λεμονάδικων (εκεί που κατοικοεδρεύει τώρα το JetFerry) θά ήταν εξυπηρετική (γιά υπόγεια διάβαση δέν το συζητάμε,τά βράδυα θά γινόταν κρησφύγετο παντός κακόβουλου καί δέν θά έβγαινες ζωντανός απ'εκεί μέσα...).Κάποιες φορές που κατεβαίνω στον Πειραιά μέ τόν προαστιακό,το να περάσω την Κόνωνος είναι λιγάκι δύσκολο,όσο γιά να περάσω μέσω τής νησίδας απέναντι,είναι ολόκληρη διαδικασία...

Πάντως αυτό το σημείο που η προβλήτα κάνει αυτήν την οξεία γωνία,κατά την γνώμη μου πρέπει να το κάνουν ορθογώνιο,ώστε να μπορή να χρησιμοποιηθή ώς θέση αφιξοαναχώρησης πλοίων και όχι ώς parking παροπλισμού.

Posted

Κακά τα ψέμματα. Το "τρίγωνο" μπροστά από τον σταθμό του προαστιακού έχει καταντήσει από τα πιό μποτιλιαρισμένα σημεία όλου του λεκανοπεδίου. Ούτε καν σκέψη να περάσει κάποιος πεζός κατευθείαν απέναντι στο λιμάνι, ενώ η διάβαση της Κόνωνος (δρόμος που έχει καθιερωθεί πιά σχεδόν ο μοναδικός εισόδου και εξόδου οχημάτων από το λιμάνι) είναι μεγάλο πρόβλημα ειδικά για ανθρώπους που κουβαλάνε αποσκευές.

Προσωπικά θεωρώ σαν μέγιστη προτεραιότητα την εξασφάλιση άμεσης πρόσβασης από τον σταθμό του προαστιακού στο λιμάνι, από μία γέφυρα αναμφιβόλου χρησιμότητας στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα.

Posted

Κατ'αρχήν:

1.Η Κόνωνος -γιά να ξέρουμε γιά ποιόν δρόμο μιλάμε- είναι μεταξύ προαστιακού καί ΗΣΑΠ,ή ο εκ δεξιών τού προαστιακού (ερχόμενοι πρός Πειραιά);

2 .....από μία γέφυρα αναμφιβόλου χρησιμότητας στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα

Η εν λόγω γέφυρα θά ήταν αμφιβόλου χρησιμότητας (γιατί άν ήταν αναμφίβολα χρήσιμη,σαφώς και θα έπρεπε να φτιαχτή..).Υπάρχουν μέν στην περιοχή αυτή κάποιες στάσεις καί αφετηρίες λεωφορείων,αλλά άμα είναι έτσι,νά φτιάξουμε πεζογέφυρες κάθε δέκα μέτρα ανά τάς οδούς τού λεκανοπεδίου.

3.Τό να περάση πεζός κάποιος στό λιμάνι από τήν έξοδο τού σταθμού τού προαστιακού,είπαμε,είναι άθλος (τό κάνω μόνο όταν είμαι σίγουρος οτι δέν φαίνεται αυτοκίνητο σέ ακτίνα τριών χιλιομέτρων από την νησίδα απέναντι από τον σταθμό....).Από την άλλη,αφού πλέον πολλοί είναι αυτοί που,θέλοντας να ταξιδέψουν πρός Δωδεκάνησα-Κρήτη,κατεβαίνουν στον Πειραιά μέ τόν προαστιακό (καί όχι μέ τόν ΗΣΑΠ που τούς βγάζει πιό μακρυά από την αφετηρία τών ΟΛΠικών λεωφορείων),η χρησιμότητα μιάς λύσης ανάλογης μ'αυτήν που έγινε στόν σταθμό τού ΗΣΑΠ είναι προφανέστατη.

Posted

H Κόνωνος σαφώς και είναι η οδός μεταξύ προαστιακού και ΗΣΑΠ. Δεξιά του προαστιακού (ερχόμενοι από Πειραιά) βρίσκεται η Αγίου Διονυσίου, η οποία και είναι μονής κατεύθυνσης (προς το λιμάνι).

Στο παρακάτω screenshot βλέπουμε ένα πλάνο της περιοχής (για να ξέρουμε γιατί μιλάμε), στο οποίο με κόκκινο περίγραμμα σημειώνω τον σταθμό του προαστιακού και με μπλε τον σταθμό του ΗΣΑΠ.

Όσο για τον όρο "αναμφιβόλου", σημειώστε λάθος παρακαλώ...:rolleyes: "Αμφιβόλου" ήθελα να πω. :)

post-929-128326982096_thumb.jpg

Posted (edited)
Κατ'αρχήν:

1.Η Κόνωνος -γιά να ξέρουμε γιά ποιόν δρόμο μιλάμε- είναι μεταξύ προαστιακού καί ΗΣΑΠ,ή ο εκ δεξιών τού προαστιακού (ερχόμενοι πρός Πειραιά);

2 .....από μία γέφυρα αναμφιβόλου χρησιμότητας στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα

Η εν λόγω γέφυρα θά ήταν αμφιβόλου χρησιμότητας (γιατί άν ήταν αναμφίβολα χρήσιμη,σαφώς και θα έπρεπε να φτιαχτή..).Υπάρχουν μέν στην περιοχή αυτή κάποιες στάσεις καί αφετηρίες λεωφορείων,αλλά άμα είναι έτσι,νά φτιάξουμε πεζογέφυρες κάθε δέκα μέτρα ανά τάς οδούς τού λεκανεπεδίου.

3.Τό να περάση πεζός κάποιος στό λιμάνι από τήν έξοδο τού σταθμού τού προαστιακού,είπαμε,είναι άθλος (τό κάνω μόνο όταν είμαι σίγουρος οτι δέν φαίνεται αυτοκίνητο σέ ακτίνα τριών χιλιομέτρων από την νησίδα απέναντι από τον σταθμό....).Από την άλλη,αφού πλέον πολλοί είναι αυτοί που,θέλοντας να ταξιδέψουν πρός Δωδεκάνησα-Κρήτη,κατεβαίνουν στον Πειραιά μέ τόν προαστιακό (καί όχι μέ τόν ΗΣΑΠ που τούς βγάζει πιό μακρυά από την αφετηρία τών ΟΛΠικών λεωφορείων),η χρησιμότητα μιάς λύσης ανάλογης μ'αυτήν που έγινε στόν σταθμό τού ΗΣΑΠ είναι προφανέστατη.

Καλημέρα

καταρχήν η Κόνωνος είναι ο δρόμος μεταξύ Προαστιακού και ΗΣΑΠ:

Συμφωνώ απολύτως ότι πιο χρήσιμη φαίνεται να είναι η πρόσβαση από και προς τον Προαστιακό απότι στον Άγιο Σπυρίδωνα. Βέβαια ο αντίλογος είναι ότι η γέφυρα στον Άγιο Σπυρίδωνα συνδέει το λιμάνι με το κέντρο του Πειραιά. Κακά τα ψέματα, η πρόσβαση στο λιμάνι είναι πολύ προβληματική για όσους δεν πάνε με αυτοκίνητο.

Ίσως να χρειάζεται παραπάνω από μια, αρκεί να είναι πιο σεμνές από αυτήν στα λεμονάδικα.

Τώρα για την επέκταση του επιβατικού προς Δραπετσώνα έχω μπερδευτεί λιγάκι. Δεν αντικρούει με το σχέδιο για δημιουργία επιχειρηματικού κεντρου στα λιπάσματα? Μην ξεχνάμε ότι η περιοχή δεν ανήκει στον ΟΛΠ αλλά κατά κύριο λόγο σε τράπεζα.

Χώρια που δεν έχει γίνει καμμιά πρόβλεψη για επίγεια μέσα μετακίνησης προς τα κει. Το μεν τραμ θα περνά πολύ μέσα, ενώ το μετρό θα πάει στο κέντρο του Πειραιά.

Ooops.

Ζητώ συγγνώμη φίλε Σείριε για την επανάληψη μιας και ήδη απάντησες. Την ώρα που έγραφα με είχες ήδη προλάβει.

post-1041-128326982092_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
2 σε 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...