Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Ειδικότερα για το μήνα Απρίλιο, η επιβατική κίνηση από και προς το Ηράκλειο ανήλθε σε 137.649 επιβάτες έναντι 125.610 επιβατών τον Απρίλιο του 2008. Σημειώθηκε δηλαδή μία αύξηση κατά 9,5%.

Ο Απρίλιος του 2009 δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμος με αυτόν του 2008, καθώς ο φετινός περιελάμβανε ολόκληρη την Πασχαλινή περίοδο (10 – 26/4), ενώ πέρσι, η επιστροφή των εκδρομέων έγινε τις πρώτες μέρες του Μαΐου καθώς οι Πασχαλινές διακοπές ήταν 18/4 με 4/5.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...χώρια που πέρυσι τον Απρίλιο είχε Highspeed στο Ρέθυμνο...και σίγουρα ένα ποσοστό της (όποιας) περυσινής κίνησής του...πήγε φέτος στο Ηράκλειο. Δεν νομίζω να την απορρόφησε ο Κορνάρος.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και βεβαίως κορυφαίο εύρημα είναι εκείνο το ...5 3/4 ώρες**...

**στα ημερήσια δρομολόγια (από φανό εξόδου έως φανό εισόδου λιμένων)

Ενώ από καταπέλτη σε καταπέλτη ο χρόνος του ταξιδίου των Παλατιών είναι γυρω στις 6 ώρες και 15 λεπτά. Ενώ του Superfast XII ειναι γύρω στις 6 ώρες και 40 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλεον ομως αφου το πας εκει η μινωικες ειναι πιο γρηγορες απο τη σουπερφαστ. Αν δεις τα παλατια ειδικα στα ημερισια σαρωνουν με κατι 30+ οταν το 12 ειναι στα 28. Αυτη τη στιγμη παντως τα παλατια το πατανε το 12. Και ενταξει το ηρακλειο εχει κινηση αλλα αν πανε και βαλουνε καμια αναχωρηση 12 το βραδυ απο χανια αδειο θα ερχεται ειδικα το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει περιπτωση να ερχεται αδειο με τοσους φοιτητες ρεθυμνο και χανια!!!!!!!!!!δεν ειπα οτι δεν ειναι γρηγορα αλλα και το σουπερφαστ αν ηθελε η εταιρια χαλαρα 30 αριζε μν ξεχνας οτι μεγιστη εχουν 31,25 ειναι τα πιο γρηγορα της σουπερφαστ το 12 και το 11..απλα οι μινοαν το ανοιγουν πιο πολυ..το ξερω οτι τα πλατια ειναι πιο γρηγορα αλλα δεν εχουν και την τρελη διαφορα ..τα σουπερφαστ κινουνται κατα μεσω ορο απο 27,8 με 28,6 αλλα τα εχω δει αρκετες φορες με 29,4.......

μακαρι!!!δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα για το επιβατικο κοινο απο το να σπαει το μονοπωλειο και να δημιουργειται ανταγωνισμος

Edited by proud_ionian
2 σε ενα
Link to comment
Share on other sites

Πάντως από κατανάλωση τα Παλάτια(ειδικά στις ταχύτητες που δουλεύονται) θα πρέπει να καίνε πολύ περισσότερο από το Superfast. Όπως και να 'χει, μακάρι να δουμε το XI στα Χανιά!

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα οτι δεν ειναι γρηγορα αλλα και το σουπερφαστ αν ηθελε η εταιρια χαλαρα 30 αριζε μν ξεχνας οτι μεγιστη εχουν 31,25 ειναι τα πιο γρηγορα της σουπερφαστ το 12 και το 11..απλα οι μινοαν το ανοιγουν πιο πολυ..το ξερω οτι τα πλατια ειναι πιο γρηγορα αλλα δεν εχουν και την τρελη διαφορα ..τα σουπερφαστ κινουνται κατα μεσω ορο απο 27,8 με 28,6 αλλα τα εχω δει αρκετες φορες με 29,4.......

Μην μπερδευεσαι με ταχυτητες που βλεπεις κατα καιρους στο ΑΙS, ολα τα πλοια εχουν μια ταχυτητα υπηρεσιακη που ανταποκρινεται σε ενα νορμαλ μεσο ορο εμφορτης καταστασης, ποσοστου αποδοσης και οριων φορτιου απο τον κατασκευαστη των μηχανων τους.

Αυτος ο μεσος ορος, ειναι η συνηθης ταχυτητα που μπορει ενα πλοιο να ταξιδευει συνεχως χωρις να προκαλει υπερμετρες φθορες στις μηχανες του, να εχει καταναλωση λογικη , και να ειναι στην ωρα του με συνηθεις καιρικες συνθηκες και βασει αυτου βγαινουν και τα ωραρια του ταξιδιου.

Μπορει να δεις ταχυτητες υψηλοτερες και ισως συχνα αλλα οχι καθ'ολη τη διαρκεια του ταξιδιου και με ευνοϊκες συνθηκες, είτε αφορτο είτε ευνοϊκος καιρος και πιθανον ρευμα.

Τα sf εκει ταξιδευουν και με αυτη την ταχυτητα ειναι υπολογισμενο το ταξιδι τους, ισως και με ενα μικρο περιθωριο για κατι παραπανω ωστε να ειναι στην ωρα τους.

Οσο για τα hs μην ορκιζεσαι για την ταχυτητα τους, αλλο το τι δηλωνει η εταιρεια τους, αλλο ποσο πηγαν στα δοκιμαστικα, αλλο το ποσο ετυχε να τα δεις εσυ να ταξιδεουν καποιες φορες και αλλο το ποσο πραγματικα πανε σαν μεσο ορο.

Επισης για ολα τα ελαφρα ταχυπλοα, εχε υποψιν σου οτι ο παραγοντας καιρος αλλα και φορτιο, παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο απο οτι σε ενα παλατι ή ενα sf.

Link to comment
Share on other sites

σαφως φιλε εχεις απολυτο δικιο..και εγω αυτης της αποψης ειμαι!αλωστε αναλογα με τν καιρο μπορουν προστεθουν η να αφαιρεθουν 1-2 μιλια..παντως και τα superfast k τα minoan ειναι πολυ καλα καραβια,απο τα καλυτερα που υπαρχουν!!παντως η ταχυτητα εξαρταται και απο το δρομολογιο του πλοιου..με αλλη ταχυτητα πχ παει το 4 στην παρο και με αλλη πηγαινε στην σουδα και ειδικα στο ρεθυμνο για να βγαλει το δρομολογιο

ναι μαγκια της σουπερφαστ που λεει 6μισι γτ συνηθως κανει λιγοτερο!μου εχει τυχει να το κανει 6 ωρες και 5 λεπτα , οπως και επισης 7 παρακατι αλλα συνηθως κανει 6 κ 20 -6μισι

Edited by Neptune
merge
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παντως απο τοτε που μπηκε το 12,τα εφοδιαστικα στον Πειραια πρεπει να κανουν χρυσες δουλειες:DΤο κοκκινο οχι μονο αποτελεσε τον επιπλεον πελατη αλλα εκανε και τους αλλους(ΜΙΝΟΑΝ-ΑΝΕΚ)να πηγαινουν με σχεδον φουλ γκαζια=περισσοτερα πετρελαια.Απομενει να δουμε ποιος θα κερδισει και ποιος θα χασει απο αυτη την υπερκαταναλωση καυσιμων.Παντως στις σημερινες φωτο,το γκαραζι του κοκκινου(το πανω)πρεπει ειναι 'καμπριολε':(

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά πιστεύω πως πχ σήμερα που υπήρχαν 5 δρομολόγια από Πειραιά (ημερήσια ANEK-ΜΙΝΟΑΝ, βραδινά ΑΝΕΚ-ΜΙΝΟΑΝ και SF XII) ακόμα και για τέτοια εποχή είναι λογικό να μην είναι τιγκαρισμένα τα γκαράζ σε όλα τα δρομολόγια. Είπαμε, η πίτα είναι μεγάλη, αλλά πόσο πια :P Επίσης σήμερα έπαιζαν και 2 δρομολόγια προς Χανιά οπότε η κίνηση "σπάει" ακόμα περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Εκτιμάτε ότι η μικρότερη κατανάλωση του SF12 είναι αρκετά μικρότερη ώστε μακροπρόθεσμα να παίξει το ρόλο της στον "πόλεμο" που έχει ανοίξει;

Link to comment
Share on other sites

Εγω(δυστυχως)πιστευω,πως η μικρη καταναλωση του 12,δεν εχει κατι να του προσφερει απ την στιγμη που δεν βαζει αρκετα οχηματα(ισως και επιβατες)αρα δεν εχει και τα αναλογα εσοδα που θα αντισταθμιζαν τα λειτουργικα εξοδα του πλοιου...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
και μενει να δουμε που θα παει η γραμμη του ηρακλειου

Μιάς και ο σύντροφος μας θύμισε την μάχη του Χάνδακα...υπάρχει κανένα νεώτερο? Πολύ ησυχία έχει πέσει. Σαν πολιορκία που ο πολιορκητής περιμένει να τελειώσουν τα τρόφιμα του πολιορκημένου μοιάζει...:rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κανένα νεώτερο?

Από ότι μαθαίνω, η Minoan κρατά γερά, η ΑΝΕΚ προσπαθεί νε περιορίσει τις απώλειες με μειώσεις δρομολογίων σε σχέση με πέρσι και με τις πάντα επιθετικές προσφορές της και η κίνηση για τη Superfast είναι μάλλον απογοητευτική.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει πεσει καθημερινα κατω απο 400 επιβατες

Αυτό ακριβώς εννοώ λέγοντας "απογοητευτική κίνηση", καθώς βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού.

Link to comment
Share on other sites

Οντως τα 400 ατομα για καλοκαιρι,για το συγκεκριμενο πλοιο(με τα εξοδα που εχει)ειναι σκετη απογοητευση:(Απομενει να δουμε αν οπως ειχε πει ο Βγενο 'ηρθαμε για να μεινουμε' η στο τελος θα εγκαταλειψουν την γραμμη η θα γινει καποιο deal.Παντως το ειχα ξαναπει στο παρελθον,οτι ΑΤΤΙΚΑ διαλεξε λαθος γραμμη(ΚΡΗΤΗ)να χτυπησει(οποιος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα;)).Φετος σε μας(ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ)υπαρχουν προβληματα με τα εισητηρια των ΙΧ και των επιβατων,την ιδια ωρα που το 12 πηγαινοερχεται μισοαδειο....

Link to comment
Share on other sites

Φετος σε μας(ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ)υπαρχουν προβληματα με τα εισητηρια των ΙΧ και των επιβατων,την ιδια ωρα που το 12 πηγαινοερχεται μισοαδειο....
Ναι αλλά δε νομίζω οτι το 12 θα μπορούσε να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή. Το βρίσκω κομματάκι δύσκολο να χωρέσει στα λιμάνια.....
Link to comment
Share on other sites

ο βγενο δημιουργησε ενα νεο κοματι και δεν πηρε απο κανεναν εδω η ανεκ εχει χειροτερα νουμερα σε αριθμους

Να μην πήρε από κανέναν είναι αδύνατο, μακάρι να είχε συμβεί κάτι τέτοιο θα ήταν εντυπωσιακό για τον τουρισμό της Κρήτης. Πήρε και από τις Μινωικές, πήρε και από την ΑΝΕΚ, ακόμα και από τη γραμμή των Χανίων μπορεί να μετακινήθηκε κόσμος προς το Ηράκλειο.

Η επιβατική του κίνηση πλέον δεν είναι σημαντικά καλύτερη από αυτή της ΑΝΕΚ, ενώ όπως είναι φυσικό, στα φορτηγά είναι μη συγκρίσιμη. Πάντως το πλοίο δεν μπήκε στη γραμμή για να συγκριθεί με την ΑΝΕΚ, αλλά για να αποφέρει κέρδη, κάτι από το οποίο, προς το παρόν, απέχει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

... η ΑΝΕΚ προσπαθεί νε περιορίσει τις απώλειες με μειώσεις δρομολογίων σε σχέση με πέρσι και με τις πάντα επιθετικές προσφορές της ....

Την Τρίτη 4 Αυγούστου στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ για Ηράκλειο (και βέβαια Λατώ για Χανιά), δεν έπεφτε καρφίτσα (για Ηράκλειο μάλιστα full νταλίκα). Για επιβάτες στο Κρήτη ΙΙ δεν ξέρω, αλλά 20 λεπτά καθυστέρηση την είχε. Το έργο το είχα ξαναδεί αρχές Απριλίου...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...