antupoploiarxos Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 φιλε η μεση ταχυτητα σημαινει μεση ταχυτητα.υπηρεσιακη σημαινει τι δυνατοτητα ταχυτητας εχει το πλοιο οταν πηγαινει με το 85-90% της ισχυς του..να σου φερω 2 παραδειγματακια..τα επισημα στοιχεια για τα festos k knossos λενε οτι εχουν υπηρεσιακη ταχυτητα 30,2 στο 85%..το οποιο οπως καταλαβαινεις δεν αποτελει την μεση ταχυτητα του..και το 2 παραδειγμα..το highspeed 4 εχει υπηρεσιακη ταχυτητα στο 90% 40,5 ενω στα 100% που ποτε δεν προκειται να το παει 42+++
Orestis Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Μπορεί όντως θεωρητικά η υπηρεσιακή ταχύτητα να ορίζεται αυτή που αναπτύσσει ένα πλοίο στο 85-90% της ισχύς του, αλλά το σωστό είναι να αναφέρεται ως τέτοια η ταχύτητα που πραγματικά αναπτύσσει ένα πλοίο κατά την εκτέλεση των δρομολογίων του. Επίσης η υπηρεσιακή ταχύτητα (σε αντίθεση με τη μέγιστη), αναφέρεται στην ταχύτητα που αναπτύσσει ένα πλοίο με φορτίο, συνεπώς δεν θεωρώ πως το HS 4 φορτωμένο, πιάνει τα 40,5 στο 90% της ισχύς του.
antupoploiarxos Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 (edited) ναι απλα οταν οι περισσοτεροι μιλουν για υπηρεσιακη αναφερουν το 85 με 90%..τα δρομολογια εκτελουνται με βαση καθορισμο εταιριας..πχ οταν το 4 παει μυκονο δεν το ανοιγει πανω απο 38..περισυ για ρεθυμνο πηγαινε απο 38+ μεχρι και 39+..ειχα ρωτησει μεσα στο 4 και μου ειχαν πει οτι ανετοτατα παει με 40 φορτωμενο αλλα για λογους οικονομιας περισσοτερο δεν το κανουν και φυσικα για να μην καταπονειται το ιδιο το πλοιο.. Eπισης περισυ το 4 που πηγαινε κρητη και συγκεκριμενα ρεθυμνο σε ενα απο τα ταξιδια μου απο τα πολλα που ετυχε να κανω με αυτο το καραβι καθως αργοτερα και με το 5 ειχε τυχει να φυγει 12 και δεκα το highspeed4 απο ρεθυμνο και ειχε δεσει στισ 4μισι αθηνα.δλδ εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα...πεταγε!!δεν το ειχα ξαναδει ετσι το καραβι και συγκεκριμενα εγινε τις μερες κοντα στις διακοπες του πασχα που ειχε πολυ φοιτητοκοσμο που ανεβαινε αθηνα! Edited June 22, 2009 by polmyt 2 σε 1
antupoploiarxos Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 πως θα σας φαινόταν να δημιουργήσουμε ένα θέμα highspeed4 vs speedrunner 3??
pie Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Δε νομίζω ότι χωράει σύγκριση πάντως! Άσε που έχει διαφορετικά δρομολόγια, άλλου είδους πολυτέλεια και...9 χρόνια στη γραμμή
antupoploiarxos Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 εννοειται οτι το highspeed 4 υπερεχει....σε ολα..και ποσο μαλλον σε ταχυτητα ..η τελικη του ξεπερναει τους 42 και πλησιαζει τους 43 κομβους
polmyt Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Για μενα ειναι το καλυτερο ταχυπλοο που εχουμε αυτη τη στιγμη στα νερα μας.Προφανως και δεν εχω μπει σε ολα αλλα με εχει εντυπωσιασει. Πανεμορφοι εσωτερικοι χωροι,ανετο και πολυ γρηγορο.Ειναι το μονο που μου θυμιζει λιγοτερο οτι βρισκομαι σε ταχυπλοο.Ακομα και η οικονομικη θεση ειχει πολυτελεια επιπεδου VIP Πολυ καλο επισης το οτι επιτρεπεται η παραμονη στο καταστρωμα σε ολο το ταξιδι.Στο HIGHSPEED 5 poy μπορει να συγκριθει με το HIGHSPEED 4 δεν εχω μπει αλλα απο οτι λενε η ανηφορικη κλιση που εχει δεν σου επιτρεπει να βλεπεις καθολου θαλασσα ακομα και αν καθεσαι στο παραθυρο
antupoploiarxos Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 εχω μπει σε ολα τα highspeed εκτος απο το 1... και μένα ειναι το αγαπημενο μου ταχυπλοο!!!και κατ ' επεκταση το αγαπημενο μου πλοιο...οπως λες κ συ ειναι πολυ ανετο και καθολου στενο οπως συνιθίζουν να ειναι πολλα ταχυπλοα...και ειναι πολυ γρηγορο..εχει υπηρεσιακη 40,5 κομβους στο 90%.και τελικη που πλησιαζει τους 43..οχι αστεια...ναι οκ το 5 ειναι πιο γρηγορο για 2 κομβους, αλλα το 4 ειναι μεγαλυτερο, με πιο αεροδυναμικη μυτερη 'πλωρη'...Περυσι σε ενα απο τα πολλα δρομολογια που το χρησιμοποιησα απο πειραια για ρεθυμνο και αντιστροφα , συγκεκριμενα στη διαδρομη ρεθυμνο -πειραιας, εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα..και οχι μεχρι τα φαναρια αλλα στις 4 ωρες και 20 λεπτα ειχε δεσει..με ενα gps που ειχε ενας συμφοιτητης μου ειδαμε οτι επιασε για αρκετη ωρα 40,2 κομβους....
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Πολυ καλο επισης το οτι επιτρεπεται η παραμονη στο καταστρωμα σε ολο το ταξιδι Δε ξέρω τι γινόταν παλιότερα αλλά χθες που ταξίδευα με το Highspeed 4 δεν επιτρεπόταν στους επιβάτες της οικονομικής η παραμονή στο μικροσκοπικό ανοικτό κατάστρωμα. Σε αντίθεση με τους επιβάτες της VIP στο πάνω ανοικτό κατάστρωμα.
ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Ούτε στο πάνω κατάστρωμα επιτρέπεται.Απλά όταν αναχωρεί το πλοίο βάζουν τον κόσμο μέσα ξεκινώντας από το κάτω.
pie Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Η πραγματικότητα βρίσκεται πάντως κάπου στη μέση...παλαιότερα σε αφήνανε σίγουρα τουλάχιστον στο 1 και στο 4 να παραμένεις στους εξωτερικούς χώρους στην οικονομική θέση όταν είχε καλό καιρό. Στην VIP απ'όσο θυμάμαι σε αφήνανε σε όλα τα HS με την προυπόθεση ότι είχε καλό καιρό.(γι'αυτό κ όλας υπάρχουν και οι καρέκλες κλπ). Τον τελευταίο καιρό όποτε έχω ταξιδέψει δεν αφήνουν καθόλου, παρα μόνο στα λιμάνια. Αυτό συμβαίνει στα ταξίδια που έχω κάνει κ εγώ. (πάντως υπάρχει σήμανση που αναφέρει ότι απαγορεύετε η παραμονή στους εξωτερικούς χώρους κατα τη διάρκεια του ταξιδίου...σε όλα τα HS). Και κάτι για το πλοίο...τις τελευταίες 2 μέρες έχει καιρό?γιατι το βλέπω ψιλοκομμένο,,,από τα 35-36 που είχε μονιμοποιήσει βλέπω κάτι 32-33 τώρα.
margaritis24 Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 παρατηρησα οτι το ΗΣ4 κανει το θρυλικο δρομολογιο του ΑΙΓΑΙΟΝ παρο ιο θηρα!περιεργο παντως μου φαινεται που αφησαν απεξω την ναξο...!!!
pie Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Αυτό γίνεται μόνο στο "πήγαινε" το Κυριακάτικο και στις επιστροφές της Παρασκευής κ του Σαββάτου. Ο λόγος άγνωστος...προφανώς για να γλιτώσουμε κανένα ευρώ από τα πετρέλαια και αυτά μέχρι αύριο..όπου αλλάζουν τα δρομολόγια εκ νέου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Το Highspeed 4 τη Δευτέρα που μας πέρασε επιστρέφοντας από τη Μύκονο (είχε ξεμείνει 3 ημέρες στη Μύκονο με το απαγορευτικό) έδεσε στη γνώριμη θέση στη γωνια των Λεμοναδικων, για να ξεχειμωνιάσει
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Στο Highspeed 4 εδώ και κάποιες ημέρες λείπουν τα μισά πέδιλα του καταπέλτη.
proud_ionian Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 τουλαχιστον λειτουργει ο ηλεκτρονικος πινακας;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Όχι ακόμα αλλά μετά που θα γυρίσει από τη δεξαμενή, πιστεύω ότι θα ανάψει!!!
George Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Επιστροφή στη θέση όπου ξεχειμώνιασε μετά από το δεξαμενισμό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Σήμερα πήρε σειρά το Highspeed 4, για να κάνει ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό.
Orestis Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Στροφές γύρω από τον εαυτό του έκανε σήμερα το πλοίο προκειμένου να γίνει το τελικό φρεσκάρισμα των χρωμάτων του.
HIGHSPEED 6 Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 επαθε τιποτα το highspeed 4 ??ερχοταν πολυ κομμενο στην επιστροφη??μην εγινε τιποτα σε καμια μηχανη???χτες βαραγε 38αρια και βαλε και σημερα οταν γυρνουσε πηγαινε 30-33
TASOSNAXOS Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Λιγο ο καιρος λιγο η τα ακριβα καυσιμα,επαιξαν τον ρολο τους!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 (edited) Πάντως στον γυρισμό από Μύκονο για Τήνο, έξω από τον Άγιο Φωκά, η πορεία του είχε μια σύντομη "ανωμαλία". Δεν μπορώ βέβαια να ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, εάν βεβαίως σημαίνει κάτι. Edited March 25, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
HIGHSPEED 6 Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 to eida k egw file nhrea!!to idio ekane kai sto ios hellas ais.. to 4 kai to 5 pada pane pathmena g auto den m kollaei h toso xamhlh taxythta tou!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now