Jump to content
Shipfriends

Seatrade (ΙΜΟ 7301491)


Recommended Posts

1_35__seatrade.JPG
Seatrade Main Particulars / Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Seatrade
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Svealand(1973-1987), Svea Link (1987-1990), Stena Seatrader (1990-2008)
IMO Number: 7301491
LOA / Μέγιστο Μήκος: 182,7 m
Breadth / Πλάτος: 22,1 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 17991 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1973
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Nakskov, Denmark
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X Pielstick 8L & 2 X Pielstick 26L 10298KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1990-2008
Operator/Διαχειριστής: Ventouris Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Stena Roro, Nordo Link
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Bari - Igoumenitsa
Other information / Άλλες πληροφορίες:

 

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

Photos from Shipfriends.gr Gallery / Φωτογραφίες από το Γκάλερυ του Shipfriends.gr

 

Operators discussion topic in Shipfriends.gr / Συζήτηση περί της διαχειρίστριας εταιρείας στο Shipfriends.gr

Operating Company Website / Ιστοσελίδα διαχειρίστριας εταιρείας

 

 

 

 

____________________________________________

 

 

 

All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα
Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Stena+Seatrader.jpg

Πριν 2 βδομαδες σταματησε τα δρομολογια του και εδεσε στο Ροτερνταμ.

Αρκετα παλιο θα ελεγα (και ασχημο :D) αλλα με μεγαλυτερη χωρητικοτητα απο το πλοιο που θα αντικαταστησει. Εχει περασει Στοκχολμη και περυσι εκανε σημαντικες επισκευες (εβαλε 2 καινουρια bow thruster, εβαλε 2 καινουρια τιμονια στη θεση του ενος παλιου που ειχε, και εκανε ανακαινιση στους λιγοστους χωρους του) Ειναι σε ικανοποιητικη κατασταση και συντομα θα αντικαταστησει το Siren στη γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπαρι.

Ακομα δεν εχει κλεισει η αγορα του αλλα ειναι πολυ κοντα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας το σε περισοοτερες φωτο απο τον Σουηδο θα συμφωνησω με τον neptune οτι ομορφο δεν το λες με τιποτα.

Σιγουρα παντως θα ειναι μια καλη αγορα για την εταιρεια οχι τοσο στο ποιοτικο κομματι μιας και ειναι αρκετα παλιο,αλλα στο θεμα χωρητικοτητας.

Ξερουμε αν ειναι και πιο οικονομικο απο το SIREN?

Να φανταστω οτι ειναι αμεσα δρομολογησιμο ή θα περασει απο κανα Νεο Μωλο για τιποτα αλλαγουλες?

Link to comment
Share on other sites

Λογικα θα ξεκινησει αμεσα δρομολογια μια και δε θελει πολλα πολλα μονο μαζεματακια. Απο Νεο Μωλο δεν το βλεπω να ερχεται απ οτι εχω ακουσει προς το παρον. Ισως αργοτερα. Πανω κατω μιλαμε για την ιδια καταναλωση με το Siren.

Link to comment
Share on other sites

Με 180 μέτρα και 230 κρεβάτια είναι μια χαρα για τη γραμμή.

Αλλωστε ο Βεντούρης δεν έχει συνηθίσει σε αγορές καινούργιων πλοίων...

Δεν θα χρειάζεται και πολύ μπογιά αφού είναι ήδη στα μπλέ!!!

(35 χρονών πλοίο - το πρώτο σκαρί βέβαια γιατί με τόσες προσθήκες που έγιναν αλλο πλοίο ήταν το 73 και άλλο σήμερα)

Link to comment
Share on other sites

Αυριο ξεκινανε στο Ροττερνταμ που ειναι το πλοιο οι διαδικασιες παραλαβης του. Υπαρχει πιθανοτητα να παραμεινει η Αγγλικη σημαια ακομα και το ονομα κουτσουρεμενο (Seatrader ή Τrader) προκειμενου να μην καθυστερησουν πολυ τα χαρτια. Απ οτι εμαθα θα προστεθουν καποια κρεβατια, θα αυξηθει ελαχιστα το πρωτοκολλο του και θα δρομολογηθει οσο ποιο συντομα γινεται απο Ηγουμενιτσα για Μπαρι οπως ειπαμε και παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο ισως την επομενη βδομαδα ξεκινησει για Ηγουμενιτσα οπου θα ολοκληρωθει η παραλαβη του. Θα το φερει το παλιο του πληρωμα μεχρι κατω (λογικα θα υπαρχει πλοιαρχος και μηχανικος του Βεντουρη)

Εχουν ηδη ξεκινησει οι εργασιες για τις αλλαγες στις καμπινες και μεχρι να ερθει θα εχει φτασει και ο εξοπλισμος στην Ηγουμενιτσα ωστε να τοποθετηθει και να φυγει για δρομολογιο.

Και μια διευκρινιση. Το πλοιο εχει 1950 lane meters (1250 το Siren)

Το καταμπαρο δεν το δουλευει το εκλεισε λογω Στοκχολμης. ;)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μαθαμε αν θα αλλαξει ονομα?

Αν αλλαξει παντως μια ιδεα θα ηταν VEGA ή κατι αλλο απο το ηλιακο συστημα ωστε να υπαρχει σχεση και με τα αλλα βαπορια

Link to comment
Share on other sites

Chat το καναμε. Αλλα μια και σε ενδιαφερει ενας γλαρος που ηρθε απο την Ολλανδια μου ειπε οτι παιζει και το POLARIS 2 η POLARIS II ;)

Μια και υπαρχει ιστορια με αυτο το ονομα και ολοι οι καλοι χωρανε

ΥΓ. Καλα μιλαμε για παγκοσμιες αποκλειστικοτητες ετσι :D

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι ένα όνομα σαν το ΠΟΛΑΡΙΣ ΙΙ θα εκφυλιζόταν το ίδιο το όνομα επειδή θα ΄τεμαχιζόταν σε δυο πλοία και το ίδιο το βαπόρι θα έμενε στην σκιά του πρώτου ΠΟΛΑΡΙΣ το οποίο κατα την γνώμη υπήρξε ενα από τα καλύτερα βαπόρια που πέρασαν ποτέ από την ελληνική ακτοπλοία.

Όπως παλιά ο Αγαπητός που το όνομα ΝΑΙΑΣ το έδωσε σε άλλα δυο βαπόρια (ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ-ΣΟΥΠΕΡΝΑΙΑΣ) άλλα όπως και να το κάνουμε ένα ήταν το ΝΑΙΑΣ ΙΙ.

Πιστεύω ένα όνομα το οποίο θα ταιριαζε με την λογική της ονοματοδοσίας είναι το ΑΤΛΑΣ. Aν πάλι θέλει η εταιρία ένα όνομα από το προσφατο παρελθόν της μπορεί να επανέλθει και το POLLUX με το οποίο ονομάστηκαν στο παρελθόν δύο ένδοξα πλοία.

Τώρα για το βαπόρι εμένα μου αρέσει πάντως. Πρόκειται για ένα βαπόρι παρόμοιο στυλ με το ΠΟΛΑΡΙΣ και το ΣΙΡΕΝ με μεγάλη έμφαση στο γκαράζ και λιγότερη στους επιβάτες το οποίο είναι κι αυτό που από ότι φαίνεται θέλει ο βεντούρης για την γραμμή του μπάρι.

Μπορεί να είναι παλιό αλλά είναι στοκχόλμης κι εφόσον ανήκε σε μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία πιστεύω θα είναι σε καλή κατάσταση οπότε έχει πολλά να προσφερει στην νέα του εταιρία.

Η πλώρη του στην αρχική του μορφή έμοιαζε αρκετά με αυτή του ΟΜΗΡΟΣ.

Πάντως έχει ιστορία το βαπόρι και με ένα ψάξιμο μπορεί να κεντρίσει καραβολατρικό ενδιαφέρον άνετα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το παγκοσμιου ληψεως AIS μου και τη μαγικη μου σφαιρα το βαπορι ειναι δεμενο στο Ροττερνταμ αλλα σε αλλη θεση απο αυτην που ηταν. Ισως μεσα στο Σαββατοκυριακο ξεκινησει σιγα σιγα για Ελλαδα και λογικα θελει κανενα δεκαπενθημερο για να ερθει. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο οτι εμαθα πλησιαζει η μερα που θα αναχωρησει για τα μερη μας.

Αν πανε ολα καλα το αργοτερο μεχρι τις αρχες της αλλης εβδομαδας αναμενεται να ξεκινησει απο το Ροτερνταμ:)

Link to comment
Share on other sites

Με το φοβερο και πανακριβο μου τηλεσκοπιο που εχει 500.000.000Χ οπτικο ζουμ ειδα οτι το πλοιο για δευτερο συνεχομενο βραδυ δεν εχει σβησει ηλεκτρομηχανες σε αντιθεση με τον τελευταιο μηνα που καθε απογευμα εσβηνε. Αρα επιβεβαιωνεται ο πολμυτ που μας ειπε οτι ετοιμαζεται για καθοδο

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω οτι με αυτό το βαπόρι ο Βεντούρης ανοίγει νέα εποχή στην εταιρία του. Νέο πλοίο της Ventouris Ferries για Ελλάδα-Ιταλία έχει να υπάρξει απο τότε που αγοράστηκε το POLARIS. Σίγουρα έχουμε να δούμε πολλά.... Neptune, σε κόβω να έρχεσαι για κανα μήνα στην Ηγουμενίτσα όταν με το καλό το βαπόρι θα ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το πλοίο αυξάνει κατά πολύ την διαθέσιμη χωρητικότητα σε φορτηγά κι έτσι δημιουργείται το αίσθημα στους οδηγούς ότι, ότι ώρα και να πάμε είτε έχουμε κλείσει θέση στην λίστα είτε όχι θα μας καθαρίσει όλους .

Ενώ μεχρι τώρα αυτή η σκέψη υπήρχε μόνο για το POLARIS που πραγματικά καταπίνει τα φορτηγά.

Ίσως γι αυτό να υπάρχει η σκέψη από πλευρας της εταιρίας να το ονομάσει POLARIS 2 όπως μας είπε ο σύντροφος Neptune:)

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ειναι μια καλυτερη λυση ειδικα για τις μερες κινησης που το Σιρεν φαινεται υπερβολικα μικρο. Αλλα δεν ειναι και βημα μπροστα. Βαπορι ποιο μεγαλο απο αυτα που εχει ειναι. Σιγουρα η Στενα θα το χει προσεγμενο αλλα δεν παυει να ειναι του 73... ;)

ΥΓ. Μακαρι να μπορουσα να κατσω ενα μηνα να κοπροσκυλιασω στην Ηγουμενιτσα στο Ξενοδοχειο απεναντι απο το νεο λιμανι :D:D

Link to comment
Share on other sites

Αύριο τελικά αναχωρούν ο πλοίαρχος (Στέλιος Μαγδαληνός από το POLARIS) και ο Α' μηχανικός (Βαγγέλης Τιτίκης από το SIREN) για την παραλαβή του πλοίου ως συνοδοί, το οποίο θα έρθει το πλήρωμα της Stena.;)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο Neptune έχει δώσει την εξήγηση

Αυριο ξεκινανε στο Ροττερνταμ που ειναι το πλοιο οι διαδικασιες παραλαβης του. Υπαρχει πιθανοτητα να παραμεινει η Αγγλικη σημαια ακομα και το ονομα κουτσουρεμενο (Seatrader ή Τrader) προκειμενου να μην καθυστερησουν πολυ τα χαρτια.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν εχει να κανει με το οτι ερχεται το πλοιο με το παλιο του πληρωμα. Μαλλον ετσι ειναι η συμφωνια μεταξυ των εταιριων.

Μεχρι τις 22 πηγε τωρα η αναχωρηση του απο πανω.

EDIT

Κατι πηρε το αυτι μου οτι το ονομα του θα ειναι το κουτσουρεμενο SEATRADE. Ποιο πολυ σκραπονομα μου θυμιζει :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...