DYNAMITIS Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 DISTIXOS PAEI KAI O DYNAMITIS POULITHIKE SE SAOUDARABES KAI EIXA MIA ELPIDA MIKRI OTI THA TO EPERNE XANA O KOSTAS
gpap2006 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 ειλικρινα λυπαμαι πολυ.Ενα πλοιο 29 ετων οπως αυτο,στα χερια μιας μεγαλης (και σοβαρης) εταιριας θα γινοταν αναρπαστο στις Κυκλαδες.Τωρα θα το χαιρονται αλλοι..κριμα.
Apostolos Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα.... ξέρεις τι ειναι να χάνονται τέτοια βαπόρια? Μα καλά κανείς λογικός επιχειρηματίας δέν μπορεί να επενδύσει σωστά? Φαίρνουμε κάθε κουϊμπέκα απ' έξω και διώχνουμε τα αληθηνά καράβια?
DYNAMITIS Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 to pazarebe kai o mikros alla den prolabe giati to epcaxne ligo
HIGHSPEED 4 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Πραγματικα κριμας για το πλοιο.Ενα ενα 'τα κρανη του πυροσβεστη' μας αφηνουν.Ξερει κανεις περιπου τιμη?Λογικα σιγουρα πιο ψηλα απο τον Απολλωνα... Εχω ομως την αισθηση οτι σε γραμμες που υπαρχουν Blue Star (βλ. Κυκλαδες) δυσκολα θα'ναι ανταγωνηστικα τα 'παλια' συμβατικα πλοια της Hellenic... Απ'την αλλη σιγουρα ολα τα προς πωληση καραβια της Hellenic θα ηταν οι πιο εδεδειγμενες λυσεις για εταιρειες οπως η ΣΑΟΣ...
gpap2006 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Το καλοκαιρι δεν βγαινει μονο με ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ.Φετος το βραδυνο του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΑΦΡΟΔΙΤΗ στις 2200 για Παροναξια εκανε χρυσες δουλειες.Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ θα ηταν οτι πρεπει για Δυτικες Κυκλαδες στη θεση του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ που τα χει φαει τα ψωμια του.Τωρα πλεον η ΗSW μενει μονο με ΠΗΓΑΣΟ,ΑΘΗΝΑ και ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αλλα κ αυτα δεν τα βλεπω για πολυ ακομη.Μονο η Ικαροσαμια τους ενδιαφερει(ΠΗΓΑΣΟΣ). Ραφηνα κ Δυτικες τα εχουν ξεγραψει προ πολλου ενω Παροναξια κανουν μονο αρπαχτες με παλια συμβατικα αφου εκει εχουν ΧΑΙΣΠΙΝΤ.
LEFTERIS68 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Αν το Αφροδίτη έκανε χρυσές δουλειές δε θα το πούλαγαν.Η κίνησή του ήταν πολύ καλή΄μόνο το καλοκαίρι, ενώ όσες φορές επιχείρησαν να κρατήσουν συμβατικό το χειμώνα η κίνηση ήταν απογοητευτική.Μιλάω για την γραμμή της Παροναξίας.Ένα συμβατικό που μπορείς να το εκμεταλλευτείς 5 μήνες είναι ασύμφορο.Κάπως έτσι το σκέφτηκαν φαντάζομαι.
gpap2006 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Οταν μιλαω για χρυσες δουλειες εννοω απο Ιουνιο μεχρι Σεπτεμβρη.Απο κει κ περα το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ειναι πολυ καλο βαπορι και ειναι κριμα που κανενας Ελληνας πλοιοκτητης δε μπορεσε να το κρατησει στο Αιγαιο.
proud_ionian Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 μην ξεχνατε αυτα που εχουμε πει ολο το 2006 για το αφροδιτη. οτι χρειαζονται πανω απο 500χιλ Ευρω για να παρει χαρτια. χωρια τα μερεμετια στο ξενοδοχειο. οποιος ψαξει παραπισω σε αυτο το thread θα βρει λεπτομερεις. απο τη στιγμη που η εταιρεια κανει στροφη σε ταχυπλοα (αυτα την ενδιαφεραν παντα), νεοτευκτα συμβατικα και συμβατικα μεχρι 10ετιας, δε νομιζω οτι θα χαλαγε λεφτα σε ενα πλοιο καποιας ηλικιας το οποιο μην ξεχναμε δεν ειχε τη μεταχειριση αλλων. το αφροδιτη του 2006 δεν ειναι το hibernia του 96. σε αυτο δε φταιει βεβαια η τωρινη διοικηση της HSW. ας μην επαναλαμβανομαι ομως.
Nick the Greek Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Οπως εχουν προλαλησει κι αλλοι χρηστες και οπως δημοσιευτηκε σημερα στο yahoo group, Ferries of Southern Europe, το Αφροδιτη μαλλον πουληθηκε σε αυτους εδω τους τυπους. Κριμα για ενα βαπορι που ολο κατι σκαλωνε και δεν κατεστη ποτε δυνατο να του γινει η εκμεταλλευση που θα μπορουσε. Θα περασουν χρονια, αλλα θα ερθει και η ωρα που θα πανηγυρισει ορισμενες αναχωρησεις κι ο Νικ.
Earl Granville Posted January 10, 2007 Posted January 10, 2007 Η ΑΦΡΟΥΛΑ ήταν ένας ΒΑΠΌΡΑΡΟΣ με όλη την σημασία της λέξης.Ήταν ένα ακριβό στολίδι και γι αυτό τον λόγο δεν άντεξε παραπάνω στην φτωχή ακτοπλοία μας.
Nick the Greek Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Αποψε ειχε μεγαλη κινητικοτητα πανω στο πλοιο, αναμμενα φωτα και μελαμψες φατσες. Ηγγικεν η ωρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 Θυμάμαι όταν είχα πάει στα εγκαίνια του Εξπρές Αφροδίτη το 1997 και είχα μείνει με το στόμα ανοικτό. Σε αντιθεση με το προτελευταίο ταξίδι του πλοίο το Σεπτέμβρη στη Παροναξια. Στο πλοίο δεν είχε γίνει η παραμικρή αλλαγή μέσα. Με συνέπεια το ξενοδοχειακό του να βρίσκεται σε παρά πολύ άσχημη κατάσταση!!
Stefanos Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Ετσι λοιπόν η Αφροδιτούλα,πάντως όταν είχε προτοδρομολογηθεί είχε προκαλέσει πολυ θετικές εντυπώσεις μιας και τότε τη γραμμή εξυπηρετούσε το ΝΑΙΑΣ 2 και το ΝΑΙΑΣ ΕΞ οποτε σίγουρα ήταν αναβάθμιση Και μια παράνθεση όταν είχε τα σινάλα του Αγαπητού ήταν πανέμορφο πόλυ περισσότερο απο τώρα
gpap2006 Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Ηταν καποτε το μεγαλυτερο Κυκλαδιτικο ποσταλι.βαπορι με πολλες δυνατοτητες.Δυστηχως οι ιδιοκτητες του τα 10 περιπου χρονια που εμεινε Ελλαδα δεν το αξιοποιησαν οσο επρεπε.Ουτε καμπινες, ουτε αξιοποιηση των τεραστιων εσωτερικων χωρων κλπ. θα ηταν ιδανικο για καθε γραμμη των Κυκλαδων.Τωρα θα το χαιρονται αλλοι..Οι Κυκλαδιτες θα βολευονται με Ρομιλντες.
proud_ionian Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 η αφροδιτη μπορει να ηταν ομορφο σκαρι εξωτερικα και να ειχε στιβαρο ταξιδεμα, κανεις ομως απο τους εν ελλαδι ιδιοκτητες της δεν εριξε δεκαρα τσακιστη. πολλα σχεδια ακουγαμε κατα καιρους (προσθηκη καμπινων, ανακαινηση σαλονιων, αλλαγη πρυμης κλπ) τα οποια μαλλον ευσεβεις ποθοι ηταν παρα πραγματικοτητα. μοναδικη φορα που ταξιδεψα μαζι του ηταν το 2001 αρχες αυγουστου μετα απο 3μερο απαγορευτικο. το ταξιδεμα ηταν εξαιρετικο (μονο καποια κοπανηματα αναμεσα σε σουνιο και γιουρα), ομως το βαπορι μεσα μυριζε απαισια. χωρια που απο τοτε ακομη τα σαλονια φωναζαν οτι κανεις δεν τα ειχε προσεξει απο τοτε που το βαπορι ηρθε ελλαδα. η σιλουετα του και τα καταστρωματα του θα μας λειψουν (και το γκαραζ του επισης) ομως η χαμηλη του ταχυτητα και τα πολλα χρηματα που απαιτουντο για μια σοβαρη ανακαινηση δεν αφηναν περιθωρια. ΥΓ μου ειχε κανει εντυπωση τοτε οτι οι μπομπες της πλωρης ηταν σχεδον διαλυμενες.
miko mission Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Θυμαμε οτι το 97 - 98 δεν το προτιμουσε και πολυ ο κοσμος γιατι η ΚΑΙ ειχε βαλει τον απολλωνα το 96 συρο τηνο μυκονο και μετα το καλοκαιρι εφυγε για παροναξια.Εκτος αυτου ειχε να αντιμετωπισει ενα σουπερ καλοκουρδισμενο ναιας 2 με 21.5 μιλια και 15 χρονη σταθερη παρουσια στη γραμμη.Αλλες εποχες βεβαια που η αξιοπιστια μετρουσε
Stefanos Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Γιατί δεν το προτιμούσαν εγω θυμάμαι το 97 το καλοκαίρι που δρομολογήθηκε ότι είχε προκαλέσει πολύ θετικές εντυπώσεις,και σε καμία περίπτωση δεν συγκρινοταν με το Ναιας 2 το όποιο δεν ξέρω πως ήταν μέσα άλλα αν κρίνω απο το συχωρεμένο μάλλον μια απο τα ίδια θα ήταν.Πάντως όσον αφορά τη ταχύτητα 5 ώρες έκανε για Τήνο το Αφροδίτη 5 έκανε και το Ναιάς οπότε δεν νομίζω να υπήρχε διαφορά στη ταχύτητα μάλστα το Ναιας ατα τελευταία του έκανε 4,5-5 ώρες για Σύρο κάτι που συνέχισαν αργότερα ορισμένα πλοία της GA ferries ονόματα δεν λέμε οικογένειες δε θίγουμε
Superfast VI Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 To Express Aphrodite oso pernuse o keros isteruse olo ke perisotero se taxytita se sxesi me ta alla ploia tis gramis (Naias II, Naias Express) alla itan klasis anotero esoterika alla ke se taksidema. Mias ke anafereste se oraria ti xronia pu fevgane sa treno ta ploia apo Pirea me apostasi 15leptu to Naias ekane sxedon panta 4h50' Tino ke to Express Aphrodite 5h. Krima pantos pu mas afini etsi adoksa epidi apla kanis den endiaferthike. Sigura prokite gia poli spanio ploio.
Earl Granville Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Κι αυτά τα 10 λεπτά για τους επιβάτες αυτής της γραμμής ή της Ραφήνας δεν μπορείται να φανταστείτε πόσο μετράνε. Στην Ικαρία Σάμο ή στην Χίο Μυτιλήνη τα 10 λεπτά κανείς δεν θα τα προσέξει ενώ σε αυτές τις 2 γραμμές ειδικά μετρούσαν και παραμετρούσαν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 20, 2007 Posted January 20, 2007 το Αφροδιτη μαλλον πουληθηκε σε αυτους εδω τους τυπους. Μήπως, πουλήθηκε σε αυτούς τους τύπους...που λένε ότι: "in January 2007 Namma Shipping Lines...bought a new vessel (Massarah)"?Είναι οι Σαουδάραβες που πήραν και το SUPERFERRY
Nick the Greek Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Εφυγε απο το ντοκ 3 το Εξπρες Αφροδιτη νομιζω, αλλα δεν εχω ακομα υπ' οψιν μου προς τα που πηγε.
Nick the Greek Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Το πλοιο τελικα μετεφερθη στο Περαμα οπου και σημερα πρεπει να εγινε η παραδοση του στους νεους ιδιοκτητες του. Το ονομα "Εξπρες Αφροδιτη" εχει σβηστει απο πρυμα αλλα δεν εχει γραφτει ακομα το καινουριο ονομα του. Αλλο ενα κεφαλαιο κλεινει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Μήπως, πουλήθηκε σε αυτούς τους τύπους...που λένε ότι: "in January 2007 Namma Shipping Lines...bought a new vessel (Massarah)"?Είναι οι Σαουδάραβες που πήραν και το SUPERFERRY MASARRAH (ex. Express Aphrodite) IMO 7507019 Και εάν δεν πιστεύετε...δείτε εδώ Να τον ακούτε τον Νηρέα ...και να μην ακούτε τις διάφορες ανεύθυνες φήμες
Neptune Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Οι τυποι που το πηρανε ειναι πολυ ανοιχτοχερηδες. Σκεφτονται να κανουνε χοντρες δουλειες μεσα στο βαπορι και μαλιστα θελουν πολυ να τις κανουν εδω στην Ελλαδα. Α ρε δοξες η Λυσαρα sorry Masarrah ηθελα να πω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now