proud_ionian Posted April 11, 2015 Author Posted April 11, 2015 εγω παντως το θυμαμαι, οταν το ταξιδεψα δυο μηνες πριν παραδοθει. δες και τα λινκ που εβαλα
Petros P Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Κανείς δε το εχει απο Πειραια απο τότε που είχε κάνει το έκτακτο ε;
Ariadne Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Ευχαριστούμε Proud για τις πραγματικά πανέμορφες φωτογραφίες! Ένα πολύ όμορφο πλοίο, που πιστεύω πως θα ταιρίαζε τώρα πολύ καλύτερα στις γραμμές της Αδριατικής παρά τα μεγαθήρια τύπου Cruise και Palace ...
margaritis24 Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Παντως ηταν κ πιο γρηγορο απο ολα του ομιλου απο οσο θυμαμαι..εκτακτο πετρο δεν ειχε κανει ποτε απο πειραια για κρητη μονο ο προμηθεας σιχε κανει ενα δρομολογιο με απαγορευτικο απο κρητη για πειραια το 2003 φεβρουαριο
proud_ionian Posted April 14, 2015 Author Posted April 14, 2015 (edited) εχω την εντυπωση οτι ηταν κανα κομβο πιο αργο απο τα ιταλικα. ποτε δεν επιασαν τα κορεατικα τις ταχυτητες τις οποιες διαφημιζε η εταιρεια πριν ελθουν.το 2006 που το ταξιδεψα πηγαινε με υπηρεσιακη κανα κομβο κατω απο το ολυμπια palace (λεπτομερειες στα ποστ εποχης) Edited April 14, 2015 by proud_ionian
MILTIADIS Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Ετσι οπως τα λεει ο proudy ειναι.Για την ακριβεια στα sea trials ειχε πιασει 30,4 μεγιστη οταν τα Ιταλικα αγγιξαν το 31,6.Τι θυμαμαι κι εγω. Υ.Γ: Στα εγκαινια ειχε κανει σταση(φυσικα)στο Ηρακλειο ερχομενο απο Κορεα και νομιζω και στον Πειραια και μετα πηγε Πατρα.Ισως απο κει να το θυμασαι Πετρο.
oceanus Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 (edited) Στην γραμμη της Βενετιας ηταν ταχυτερο (κατα 1+ ωρα) απο Ικαρο + Πασιφαη. Στην γραμμη της Ανκονας το ακριβως αντιθετο, καθυστερημενο 1+ ωρα απο Ολυμπια + Ευρωπη. Edited April 14, 2015 by oceanus
MILTIADIS Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Κανείς δε το εχει απο Πειραια απο τότε που είχε κάνει το έκτακτο ε; .εκτακτο πετρο δεν ειχε κανει ποτε απο πειραια για κρητη μονο ο προμηθεας σιχε κανει ενα δρομολογιο με απαγορευτικο απο κρητη για πειραια το 2003 φεβρουαριο Υ.Γ: Στα εγκαινια ειχε κανει σταση(φυσικα)στο Ηρακλειο ερχομενο απο Κορεα και νομιζω και στον Πειραια και μετα πηγε Πατρα.Ισως απο κει να το θυμασαι Πετρο. Και ομως τελικα.. Λίγη ώρα πριν φύγει το Αριάδνη για το έκτακτο σημερινό Πειραιάς-Ηράκλειο είχε μέσα πάρα πολυ λίγα πράματα απο φορτηγά ενώ απο επιβάτες ούτε φαινόταν ψυχή. Ηταν δεμένο στη θέση του Blue Star 2 και ομολογώ πως είναι πανέμορφο... Και τα νέα χρώματα του πάνε μούρλια (το μονο που μου αρεσει με κατακόκκινο φουγάρο). Συμπέρασμα: μια όμορφη παρουσία (γυναίκα ή καράβι το ίδιο είναι ) ότι κ αν φορέσει θα είναι όμορφη. Πριν απο-σχεδον ακριβως-9 χρονια..
.voyager Posted June 24, 2015 Posted June 24, 2015 (edited) Ο καράβαρος για άλλη μια σεζόν συνδέει την Τσιβιταβέκια με την Όλπια της Σαρδηνίας. Θα έλεγα ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση, προσεγμένο από την εταιρεία του. Τα τρία κοινόχρηστα σαλόνια, τα δύο καλά πλην ακριβά εστιατόρια (à la carte και self-service), τα απολαυστικά εξωτερικά καταστρώματα, το φωτεινό μπαρ που "πρόσθεσε-αναδιαμόρφωσε" η Moby στο deck της γέφυρας, ο εξαιρετικός χώρος του pool bar, οι "τόσες, όσες" καμπίνες και τα αεροπορικά καθίσματα που διαθέτει με έξτρα χρέωση από το deck ticket, σε συνδιασμό με την υχηλή του ταχύτητα την οποία εκτελεί το ημερήσιο δρομολόγιό του (5μιση+5μιση ώρες), πιθανότατα το καθιστούν ιδανικό ως day ferry για τη συγκεκριμένη γραμμή. H Moby έχει προβεί σε αρκετές αλλαγές εσωτερικά σε σχέση με τη Minoan εποχή. Μερικές φώτος από κινητό εδώ. Περισσότερες και σε καλή ανάλυση, όταν προλάβω Aκόμα και με τα Looney Tunes, παραμένει πανέμορφο. Edited June 24, 2015 by .voyager
MILTIADIS Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Εκτεταμενη μετασκευη θα ξεκινησει στο πλοιο τις επομενες ημερες στα ναυπηγεια Palumbo στη Napoli με στοχο εντος 4 μηνων να εχουν προστεθει σε αυτο 209 νεες καμπινες(περα απο τις 105 που ηδη εχει),αλλα και να αυξηθει παραλληλα η χωρητικοτητα του γκαραζ σε ΙΧ.Με βαση αυτα τα 2 στοιχεια θα εχει ενδιαφερον να δουμε την τελικη μορφη του πλοιου δεδομενου οτι με βαση τα παραπανω δεν θα ακολουθηθει η ιδια τακτικη που ακολουθηθηκε στο πρωην Ωκεανος οπου απλα εκλεισαν το πανω γκαραζ και το εκαναν καμπινες αλλα θα γινει μια πιο γενικευμενη παρεμβαση.
.voyager Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 (edited) Για καμπίνες, μήπως το "χτίσουν-σηκώσουν" κι άλλο πρύμα; Χώρος υπάρχει πολύς. Αναφορικά με το γκαράζ, μήπως θυσιάσουν lane meters από το upper car deck για IX με πατάρια κτλ. Edited October 28, 2015 by .voyager
Petros P Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Γράφουν στο FoSE του yahoo , οι φίλοι συνασθενείς . A three ship service from Genoa to Olbia starting on 23 June with MOBY TOMMY joining MOBY DREA and MOBY OTTA on the route, MOBY TOMMY will also provide some Olbia to Civitavecchia sailings by interworking. Aρα δυτική Ιταλία του χρόνου το παπόρον. Οχι οτι ηταν πουθενά αλλού,αλλα για όσους ενδιαφέρεστε να το ταξιδέψετε (voyager,Ariadne, Nick the Greek, πιθανοτατα Agrino)
.voyager Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Η αλήθεια είναι πως η μετασκευή είναι ακόμη ένας λόγος να το (ξανα)κάνουμε. Κανένα νεότερο για τις αλλαγές που θα γίνουν σε αυτό;
George Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Όντως πρύμα πέφτει "το γιαπί, το πηλοφόρι, το μυστρί"!
.voyager Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Για καμπίνες, μήπως το "χτίσουν-σηκώσουν" κι άλλο πρύμα; Δύο deck προσθέτουν τελικά εκεί;
Petros P Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Εδώ μπορούμε να δούμε περισσότερες φωτογραφίες απο τις εργασίες/μετασκευές που γινονται
.voyager Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Όπως βλέπουμε, εκτός από πρύμα, χτίζεται και μέρος το upper car deck...
Sf_X Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Πίσω το πάνε για μοντέρνο περιστερεώνα ολοταχώς 2-3 ντεκ σήκωμα ?...
.voyager Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) Δύο! Θα κρυφτεί το φουγάρο Edited February 25, 2016 by .voyager
MILTIADIS Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) Δεν γινεται να καλυφθει το φουγαρο σε ενα πλοιο απο υπερκατασκευη μπροστα,πισω η' στο πλαι διοτι θα προκυψουν μεγαλα προβληματα με τη διοχετευση του καπνου.Eλπιζω να κανεις πλακα. Edited February 25, 2016 by MILTIADIS
oceanus Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Χαλι μαυρο... Ηταν κουκλι και θα γινει τερας !
.voyager Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) Eλπιζω να κανεις πλακα. Είναι σαφές νομίζω αυτό από το emoticon Edited February 25, 2016 by .voyager
.voyager Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) Eδώ βλέπουμε τον χώρο του ελικοδρομίου που πλέον "χτίστηκε" με δύο καταστρώματα ακόμη, ενώ ο μικρός χώρος πρύμα με την ωραία θέα δεν υπάρχει (ίσως υπάρξει αντίστοιχος πιο πάνω). Η προσθήκη των δύο αυτών deck χαλά την αρμονία της γραμμής του (πλέον έχει πιο μεγάλο όγκο και είναι πιο ψηλό πρύμα απ' ότι πλώρα, πιο ψηλό και από τη γέφυρα κατά ένα deck), ενώ "μπάζει" το όχι ψηλό φουγάρο (που πρώτα προσέδιδε μια δυναμική στο πλοίο). Το αδερφό Zeus Palace είχε χτιστεί επίσης πρύμα κατά ένα deck όταν το πήρε η Grimaldi (ήταν από κατασκευής ένα deck πιο χαμηλό πρύμα), παρέμβαση που το έφερε "στα ίσα" με το Tommy προ τρέχουσας μετασκευής. Ωστόσο, με καμπίνες είχε χτιστεί και μπροστά από την πισίνα, όπου το Tommy έχει κοινόχρηστο χώρο-μπαρ (παρέμβαση της Moby αφότου το αγόρασε από τις Μινωικές). Ακόμη, στο Tommy βλέπουμε να προστίθενται χώροι για επιβάτες σε τμήμα του upper deck, όπως σε μεγαλύτερη έκταση έγινε στο άλλο αδελφό. Αλλουνού παπά ευαγγέλιο η μετασκευή του Mega Express Three, το οποιό όμως διατήρησε κι όταν πέρασε στην Corsica-Sardinia την αρμονία, δυναμική και ομορφία της αρχικής σχεδίασης, αφού σε αυτό δεν προστέθηκαν deck κι οι επεκτάσεις του accommodation έγιναν στο γκαράζ. Edited February 26, 2016 by .voyager
mpolo Posted May 4, 2016 Posted May 4, 2016 αποκαρδιωτικο το θεαμα. http://www.naviearmatori.net/eng/foto-221799-4.html
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now