LoveBoat Posted December 13, 2022 Share Posted December 13, 2022 Αναγκασμένη η κοινοπραξία να ακολουθήσει τις εξελίξεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 23, 2022 Share Posted December 23, 2022 O Grimaldi μας έκανε τα τρία EUROCARGO … δύο. Το EUROCARGO CAGLIARI έφυγε από Πάτρα για Salerno και τώρα είναι ήδη εν πλω για Bristol. Προφανής ο λόγος που πάει εκεί. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το επόμενο διάστημα γιατί εμείς περιμέναμε να μας τα κάνει … τέσσερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike18 Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Από 13/2 η Αριάδνη στην θέση του Σουπερφαστ 1 μέχρι και 9/7 όπου θα επιστρέψει και το δεύτερο. Προς το παρών δεν φαίνεται το Αριάδνη να μένει στην γραμμή Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 4, 2023 Author Share Posted January 4, 2023 Το εμπεδώσαμε. On 12/13/2022 at 3:26 PM, Kostas18gr said: Μιας που άνοιξε τα πλάνα η Κοινοπραξία για Ελλάδα Ιταλία από 13 Φεβρουαρίου μέχρι 11 Ιουλίου θα μπει το Αριάδνη στην γραμμή Μπάρι Ηγουμενίτσα Πάτρα για να αντικαταστήσει τα Superfast 1&2 5 μήνες στην ουσία μεγάλο διάστημα τι έχουμε εδώ scrubbers ;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 11, 2023 Author Share Posted January 11, 2023 (edited) Quote Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα δρομολόγια στη γραμμή της Ανκόνα και του Μπάρι το διάστημα από 11.01 έως 13.01.2023 διαμορφώνονται ως εξής: ΜΠΑΡΙ SUPERFAST II Τετάρτη 11.01.2023 αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΜΠΑΡΙ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΕΤ 21:00 (αντί 17:30) ΠΕΜ 03:00 (αντί TET 23:30) ΠΕΜ 03:30 (αντί TET 23:59) ΠΕΜ 12:30 (αντί 09:00) Εφτασε Πατρα μετα τις 19.00 Edited January 11, 2023 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 18, 2023 Author Share Posted January 18, 2023 Just now, proud_ionian said: Τροποποιηθεισών τροποποιήσεων συνέχεια. Quote Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, το δρομολόγιο προς Μπάρι σήμερα 18.01.2023 διαμορφώνεται ως εξής: SUPERFAST I Τετάρτη 18.01.2023 αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΜΠΑΡΙ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΕΤ 19:30 (αντί 17:30) ΠΕΜ 01:30 (αντί ΤΕΤ 23:30) ΠΕΜ 02:00 (αντί ΤΕΤ 23:59) Οντως λογω καιρου. εφτασε Αλβανία και κατέβαινε κόστα κόστα. Πάτρα έδεσε λίγο πριν τις 17.30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 19, 2023 Author Share Posted January 19, 2023 1 minute ago, proud_ionian said: Αλλαγή μέσα στην αλλαγή, που είχε πει και ο Αντρέας σε εναν ανασχηματισμό. Νέα τροποποίηση λόγω καιρού. Όντως έχει καιρό ADRIATIC-SEA-ROUTES-REVISED-SAILINGS-20-01-22-01-2023.pdf 146.37 kB · 0 downloads Aκυρα τα δρομολογια της Παρασκευης 20.1 Το Σαββατο 21.1 και από Πάτρα και από Bari, αναχώρηση στις 22.30 τοπική. Η Κυριακάτικη αναχώρηση από Bari, πάει τρεις ώρες πίσω, στις 16.30 και η άφιξη Patrasso στις 10.00 τη Δευτέρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 Άνοιξε πρώτος πρώτος ο Βεντούρης τα πλάνα για το καλοκαίρι του 2024 Ιταλία - Ελλάδα. Ξεκινάει την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα αρκετά νωρίς όπως πέρυσι 26/06 και τελειώνει 07/09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 Επίσης οι προσεγγίσεις στη Σάμη θα ξεκινήσουν στις 16 Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν στις 3 Σεπτεμβρίου και θα πιάνει 1 φορά την εβδομάδα (κάθε Τρίτη) όπως κάθε χρόνο.Η Ζάκυνθος για άλλη μια χρονιά δυστυχώς θα μείνει εκτός δρομολογίου... Τα δρομολόγια του Rigel 7 για το καλοκαίρι του 24 από ότι είδα δεν τα έχει ακόμη ανεβάσει στο site της εταιρείας του προς το παρόν. ...Και για όποιον θέλει να τα δει,μπορεί να τα δει στο Openseas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted January 20 Share Posted January 20 (edited) 1 hour ago, mpolo said: Φυλλάδιο των μινωικών για την βραχύβια δρομολόγηση των Αριάδνη Παλας 1 (Ωκεανος) και Προμηθέας στην γραμμή του Μπαρι πισω στο 2003. Αν είχαν μείνει μόνιμα στη γραμμή τότε, θα είχαν αλλάξει τελείως οι συσχετισμοί στο Μπάρι. Βέβαια πάλι στον Μανωλιό θα κατέληγαν όλα αλλά να'χαμε να λέγαμε. Edited January 20 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 20 Share Posted January 20 Ε, μόνος σου βρήκες την απάντηση. Εδώ δεν κατάφεραν να ανταγωνιστούν το Βεντούρη στο Bari, με την Grimaldi θα τα κατάφερναν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 20 Share Posted January 20 Με 150 ευρω που πηγαινε το φορτηγο απεναντι δεν που να σταθεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 20 Share Posted January 20 Δεν υπαρχουν αυτες οι τιμες. 150 το φορτηγο δεν πηγαινε ουτε Λαυριο-Κεα τοτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 20 Share Posted January 20 To King τους πηγαινε Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 21 Author Share Posted January 21 (edited) Για να μη λεμε ότι να'ναι: Το 2003 η Attica είχε ήδη 5 χρόνια στο Bari, με τα original Superfast I & II. O Βεντούρης είχε φύγει μέσα στο κατακαλόκαιρο το 1998 (πολλά έχουν γραφτεί και άλλα τόσα έχουν κυκλοφορήσει σαν ιστορίες για το τί και πώς). Ιonian King & Ionian Queen βγήκαν στο κουρμπέτι το καλοκαίρι του 2005 (Αύγουστο αν θυμάμαι σωστά). Η κίνηση των Μινωικών να δρομολογήσουν τα δύο πλοία στο Bari ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής, έγινε τελείως πρόχειρα, χωρίς καμία προετοιμασία και πήγε άκλαυτη. Άδεια πήγαιναν, άδεια γύριζαν. Έχω ακόμη απορία πόσο έχασε από αυτήν την δρομολόγηση. Τα πλοία είχαν ήδη πουληθεί με... ιδιαίτερο τρόπο και κάποιος έξυπνος σκέφτηκε, αντί να τα κοιτάμε στο πέραμα, δεν τα βάζουμε Bari να κάνουμε στον Παναγόπουλο τα τρία δύο (συμπαθάτε με). Ούτε συσχετισμοί υπήρχε περίπτωση να αλλάξουν, ούτε τπτ. Edited January 21 by proud_ionian λινκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted March 28 Share Posted March 28 On 11/27/2023 at 6:01 PM, Kostas18gr said: Άνοιξε πρώτος πρώτος ο Βεντούρης τα πλάνα για το καλοκαίρι του 2024 Ιταλία - Ελλάδα. Ξεκινάει την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα αρκετά νωρίς όπως πέρυσι 26/06 και τελειώνει 07/09. Να σημειώσω πάνω σε αυτό η Βεντούρης τελικά θα ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα από τι ήταν στην αρχή στο πλάνο και πλέον η νέα ημερομηνία που θα ξεκινήσει δρομολόγια το ριγκελ 7 στην γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα είναι στις 12/06 2 βδομάδες νωρίτερα απο το αρχικό πλάνο. Αν δεν κάνω λάθος δεν θυμάμαι τα τελευταία χρόνια να έχει τόσο νωρίς δρομολόγια η Βεντούρης ούτε καν επί εποχές πριν πανδημίας όπως 2017-18-19 . Πάμε για δυνατή σεζόν και από Βεντούρης μεριά μέχρι τον Σεπτέμβριο 😁. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted Monday at 05:06 PM Author Share Posted Monday at 05:06 PM ANCONA-BARI-REVISED-SAILINGS-DUE-TO-STRIKE-01-05-2024.pdf Και εδώ, πρωτομαγιάτικη αναχώρηση από Πάτρα τα μεσάνυχτα. Το II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now