Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοίο όπως φαίνεται ξεκίνησε για το ταξίδι του. Θα κάνει και ένα καλό test drive μέχρι να φτάσει στο suez, αφού στο Καρπάθιο-Κρητικό τις επόμενες ώρες προβλέπονται νοτιοανατολικοί άνεμοι 7-8 μποφωρ, ίσως και εννιάρι.

Posted

They will eat well δηλαδή....

 

Καλό ταξίδι πάντως τού εύχομαι και καλή "σταδιοδρομία" στίς νέες θάλασσες που θα κυκλοφορήση,αφού δέν ήτο γραπτόν να το χαρούμε στίς δικές μας. 

Posted

Με εντυπωσιασε πολυ το πλοιο.. Κριμα που δεν βρεθηκε καποιος . Επρεπε να μεινει Ελλαδα !

  • 4 months later...
Posted

Στη γραμμή Bakauheni - Merak και με σημαία Ινδονησίας το πλοίο εδώ και κάποιες μέρες μαζί με διάφορα άλλα σαπάκια που μας απασχολούν κατά καιρούς με δυσάρεστα νέα...

  • 4 months later...
Posted

Δεν έχω ιδέα τι λέει το άρθρο, αλλά έχουμε τουλάχιστον μία εικόνα για το πως είναι σήμερα το βαπόρι. Επίσης παντού (συμπεριλαμβανομένου και του ais) αναφέρεται ως KMP ELYSIA (όπως λέμε Blue Star Patmos δηλαδή  :P ) αλλά δεν το βλέπω γραμμένο πάνω στο βαπόρι.

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Αυτο το βαπορακι μου ηταν παντα πολυ συμπαθες και "σωστο" στο ματι.

Καπως σαν ενα μικρο Κεφαλονια, με ομοιοτητες σε αρκετα σημεια.

Θα χαιρομουν να το δω στην ακτοπλοΐα μας χωρις παρεμβασης στη γεφυρα και με σαφως λιγοτερες στον καθρεφτη απο το Κοραη. Δηλαδη με μια μετασκευη που θα το εκανε εκμεταλευσιμο αλλα δε θα αλλαζε τοσο γιαπωνεζικο χαρακτηρα του.

 

Αφορμη για εικονικες μετασκευες ειχε σταθει παλαιοτερα μια πολυ ομορφη φωτογραφια του Μανου Βιτζηλαιου.

Στις δυο διαφορετικες εκδοχες το βαπορι υπεστη τις εξης αλλαγες.

Στην πρωτη μετασκευη στο πρωτο ντεκ επιβατων, πλωρα εχει καμπινες, πρυμα ανω γκαραζ ιχ και στο δευτερο ντεκ, ολους τους κοινοχρηστους εσωτερικους χωρους. Επισης πισω απο τη γεφυρα επεκταθηκε μερικα μετρα η υπερκατασκευη ωστε να χωρεσουν πιο πολλες καμπινες πληρωματος. Με αυτη τη μετασκευη στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 600-625 ατομα και στα εξωτερικα καταστρωματα περιπου 400-425. Αν το πληρωμα ειναι γυρω στα 50-55 ατομα, μενουν περιπου 28 καμπινες για επιβατες στο πρωτο ντεκ επιβατων, δηλαδη καπου στα 100 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1050 επιβατες.

Η δευτερη μετασκευη ειναι παρομοια με την πρωτη μονο που στο πρωτο ντεκ ενα μερος των καμπινων εχει γινει μια μεγαλη αιθουσα αεροπορικων. Πλεον στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 800-825 και στα εξωτερικα καταστρωματα το ιδιο με πριν, περιπου 400-425. Πλεον ομως μενουν μονο 5 καμπινες για επιβατες και περιπου 20 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1170 επιβατες.

Και στις δυο περιπτωσεις η χωριτηκοτητα θα ειναι περιπου 170 ιχ ενω με μικρα παταρια στο κυριως γκαραζ θα παει στα 200.

 

Odysseas_Elytis_metaskeui_1.JPG

Odysseas_Elytis_metaskeui_2.JPG

Edited by Captain_Nionios
  • 6 years later...
Posted

Το κακοποίησαν αρκετά θα έλεγα polmyt. Ιδίως αυτή η παντοφλοποίηση είναι απίστευτη 

Posted

Κυριολεκτικά ασέλγησαν Αυτοί όταν δεν τους κάνει το visor αφήνουν σκέτο καταπέλτη Μ την μετασκευή που έκαναν στα ντεκ  "ανταγωνίζεται" κάποιους δικούς μας.

Posted

Προφανως τους ειναι πιο βολικο να εχουν ενα καταπελτη πλωρα σε στυλ παντοφλας παρα μια ομορφη πλωρη

 

Posted

Άλλα μέρη, διαφορετικές νοοτροπίες, συνήθειες και ανάγκες. Σίγουρα για εμάς εδώ φαντάζει εντελώς... extreme και ακατανόητο το να αντικαταστήσεις μια κανονική πλώρη με πλώρη "επίπεδη" με καταπέλτη, αλλά μην υπερβάλουμε κιόλας γράφοντας για "παντοφλοποίηση" (!!!) ή έστω και "καταπέλτης σε στυλ παντόφλας". 

Posted

Δεν ειναι υποτιμητικο παντως το "καταπελτης σε στυλ παντοφλας"

Μια περιγραφη ειναι περισσοτερο για να συννενοουμαστε.Προφανως οι αναγκες εκει που δουλευει ειναι τετοιες που βαλανε τετοιου στυλ πλωρη

Αντικειμενικα παντως νομιζω πως ολη η μετασκευη το εχει ασχημηνει το πλοιο 

Posted

Α όχι, δεν με αντιλήφθεις 😁, καθόλου υποτιμητικό, το αντίθετο μάλιστα, κολακευτικό (με ξέρεις άλλωστε) !!! 

Απλά θεωρώ πως δεν είναι σωστό περιγραφικά, ας πούμε ως όρος. Πολλά πλοία κλειστού τύπου, π.χ. τα αμφίδρομα Superflex, ή γιαπωνέζικα που ήρθαν στην χώρα μας (πολύ πρόχειρα ΣΟΛΩΜΟΣ και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π) είχαν - έχουν πλώρες με καταπέλτη, που είμαι βέβαιος πως συμφωνούμε, δεν μπορείς ούτε "παντοφλοποιημενα" ούτε "με πλώρη με καταπέλτη παντόφλας" να τα χαρακτηρίσεις. Αρκεί νομίζω το "πλώρη με καταπέλτη" το οποίο είναι προφανώς διαφορετικό από το "πλώρη με visor". 

Posted
On 4/25/2025 at 10:02 AM, polmyt said:

Προφανως τους ειναι πιο βολικο να εχουν ενα καταπελτη πλωρα σε στυλ παντοφλας παρα μια ομορφη πλωρη

 

Μπορεί να θέλουν να αποφύγουν τα προβλήματα με τα υδραυλικά Τώρα τι ασφάλεια προσφέρει ένας σκέτος καταπέλτης στην Ινδονησία είναι ένα ερώτημα Γιατί αυτοί μπορεί να μην έχουν από αφήσει από μέσα τη φρακτή συγκρούσεως 

On 4/25/2025 at 12:05 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Α όχι, δεν με αντιλήφθεις 😁, καθόλου υποτιμητικό, το αντίθετο μάλιστα, κολακευτικό (με ξέρεις άλλωστε) !!! 

Απλά θεωρώ πως δεν είναι σωστό περιγραφικά, ας πούμε ως όρος. Πολλά πλοία κλειστού τύπου, π.χ. τα αμφίδρομα Superflex, ή γιαπωνέζικα που ήρθαν στην χώρα μας (πολύ πρόχειρα ΣΟΛΩΜΟΣ και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π) είχαν - έχουν πλώρες με καταπέλτη, που είμαι βέβαιος πως συμφωνούμε, δεν μπορείς ούτε "παντοφλοποιημενα" ούτε "με πλώρη με καταπέλτη παντόφλας" να τα χαρακτηρίσεις. Αρκεί νομίζω το "πλώρη με καταπέλτη" το οποίο είναι προφανώς διαφορετικό από το "πλώρη με visor". 

Στην Ιαπωνία είναι πολύ συνηθισμένος ο σκέτος καταπέλτης πλώρα ακόμα κ σε σχετικά μεγάλα βαπόρια που έκαναν πορθμειακές γραμμές πχ στο μετέπειτα ΑΡΚΑΔΙ

Posted

Εμένα μου έκανε εντύπωση σε βίντεο που είδα σε προηγούμενο ποστ, πως στην Ινδονησία η επιβίβαση γίνεται από υπερυψωμένη κατασκευή και οι καβοδέτες φορούν ολόσωμη φόρμα και κράνος προστασίας.

Σε σχέση με εμάς τους βαλκανοπίθηκους με την χύμα επιβίβαση σε ανύπαρκτες υποδομές και το Βαγγέλα τον καβοδέτη με τη σαγιονάρα και τη βερμούδα ακράνωτος με το ρημάδι παπί, ένα ψιλοσόκ το παθαίνεις 😂

Posted

Άλλη μια καταπληκτική αξιοποίηση πλοίου από τις παλιές εταιρείες λαϊκής βάσης της Ζακύνθου.

Posted
4 hours ago, Cpt Smith said:

Εμένα μου έκανε εντύπωση σε βίντεο που είδα σε προηγούμενο ποστ, πως στην Ινδονησία η επιβίβαση γίνεται από υπερυψωμένη κατασκευή και οι καβοδέτες φορούν ολόσωμη φόρμα και κράνος προστασίας.

Σε σχέση με εμάς τους βαλκανοπίθηκους με την χύμα επιβίβαση σε ανύπαρκτες υποδομές και το Βαγγέλα τον καβοδέτη με τη σαγιονάρα και τη βερμούδα ακράνωτος με το ρημάδι παπί, ένα ψιλοσόκ το παθαίνεις 😂

Σε πολλά λιμάνια αν όχι σε όλα η πρόσβαση είναι ελεγχόμενη κ υπάρχουν τέρμιναλ με Iinkspan (η κατασκευή που αναφέρεις) , αυτό γιατί η στάθμη της θάλασσας μεταβάλλεται λόγω της παλίρροιας κ κάποια λιμάνια είναι σε εκβολές ποταμών

3 hours ago, ΘΗΣΕΑΣ said:

Άλλη μια καταπληκτική αξιοποίηση πλοίου από τις παλιές εταιρείες λαϊκής βάσης της Ζακύνθου.

Αν δεν κάνω λάθος δεν είχαν λεφτά να το τελειώσουν

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...