polmyt Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Μεχρι την αρχη της αλλης εβδομαδας ειχα ακουσει οτι ηταν για να φυγει
Petros P Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Όσο ξέρω μ ο ν ο Ελληνες θα το κατεβασουν...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Πριν απο λιγη ωρα το Elysia εκτελεσε ενα δοκιμαστικο στο Σαρωνικο και στη συνεχεια κατευθυνθηκε στη ραδα του Πειραια
enas chiotis Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Το πλοίο όπως φαίνεται ξεκίνησε για το ταξίδι του. Θα κάνει και ένα καλό test drive μέχρι να φτάσει στο suez, αφού στο Καρπάθιο-Κρητικό τις επόμενες ώρες προβλέπονται νοτιοανατολικοί άνεμοι 7-8 μποφωρ, ίσως και εννιάρι.
Hastaroth Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 They will eat well δηλαδή.... Καλό ταξίδι πάντως τού εύχομαι και καλή "σταδιοδρομία" στίς νέες θάλασσες που θα κυκλοφορήση,αφού δέν ήτο γραπτόν να το χαρούμε στίς δικές μας.
gpap2006 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Απάγκιο έξω απο το Φρυ της Κάσου για το βαπόρι.
oceanus Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Με εντυπωσιασε πολυ το πλοιο.. Κριμα που δεν βρεθηκε καποιος . Επρεπε να μεινει Ελλαδα !
George Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Στη γραμμή Bakauheni - Merak και με σημαία Ινδονησίας το πλοίο εδώ και κάποιες μέρες μαζί με διάφορα άλλα σαπάκια που μας απασχολούν κατά καιρούς με δυσάρεστα νέα...
George Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Δεν έχω ιδέα τι λέει το άρθρο, αλλά έχουμε τουλάχιστον μία εικόνα για το πως είναι σήμερα το βαπόρι. Επίσης παντού (συμπεριλαμβανομένου και του ais) αναφέρεται ως KMP ELYSIA (όπως λέμε Blue Star Patmos δηλαδή ) αλλά δεν το βλέπω γραμμένο πάνω στο βαπόρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Μια αυτοματη μεταφραση του αρθρου λεει οτι το πλοιο προσαραξε στις 21/05
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2017 Posted July 28, 2017 Το Elysia σε μια πρόσφατη φωτογραφία από τον Απρίλιο του 2017
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 Κάποια βίντεο από το Elysia από την Ινδονησία.
Captain_Nionios Posted April 14, 2019 Posted April 14, 2019 (edited) Αυτο το βαπορακι μου ηταν παντα πολυ συμπαθες και "σωστο" στο ματι. Καπως σαν ενα μικρο Κεφαλονια, με ομοιοτητες σε αρκετα σημεια. Θα χαιρομουν να το δω στην ακτοπλοΐα μας χωρις παρεμβασης στη γεφυρα και με σαφως λιγοτερες στον καθρεφτη απο το Κοραη. Δηλαδη με μια μετασκευη που θα το εκανε εκμεταλευσιμο αλλα δε θα αλλαζε τοσο γιαπωνεζικο χαρακτηρα του. Αφορμη για εικονικες μετασκευες ειχε σταθει παλαιοτερα μια πολυ ομορφη φωτογραφια του Μανου Βιτζηλαιου. Στις δυο διαφορετικες εκδοχες το βαπορι υπεστη τις εξης αλλαγες. Στην πρωτη μετασκευη στο πρωτο ντεκ επιβατων, πλωρα εχει καμπινες, πρυμα ανω γκαραζ ιχ και στο δευτερο ντεκ, ολους τους κοινοχρηστους εσωτερικους χωρους. Επισης πισω απο τη γεφυρα επεκταθηκε μερικα μετρα η υπερκατασκευη ωστε να χωρεσουν πιο πολλες καμπινες πληρωματος. Με αυτη τη μετασκευη στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 600-625 ατομα και στα εξωτερικα καταστρωματα περιπου 400-425. Αν το πληρωμα ειναι γυρω στα 50-55 ατομα, μενουν περιπου 28 καμπινες για επιβατες στο πρωτο ντεκ επιβατων, δηλαδη καπου στα 100 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1050 επιβατες. Η δευτερη μετασκευη ειναι παρομοια με την πρωτη μονο που στο πρωτο ντεκ ενα μερος των καμπινων εχει γινει μια μεγαλη αιθουσα αεροπορικων. Πλεον στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 800-825 και στα εξωτερικα καταστρωματα το ιδιο με πριν, περιπου 400-425. Πλεον ομως μενουν μονο 5 καμπινες για επιβατες και περιπου 20 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1170 επιβατες. Και στις δυο περιπτωσεις η χωριτηκοτητα θα ειναι περιπου 170 ιχ ενω με μικρα παταρια στο κυριως γκαραζ θα παει στα 200. Edited April 14, 2019 by Captain_Nionios
polmyt Posted April 24 Posted April 24 Το βαπορακι συνεχιζει να ταξιδευει στην Ινδονησια αν και το κακοποιησαν λιγακι με μια κακης αισθητικης μετασκευη Εμεις θα το δουμε σε μια φωτο του στον Νεο Μωλο απο το μικρο περασμα του απο τη χωρα μας
JohnR730 Posted April 24 Posted April 24 Το κακοποίησαν αρκετά θα έλεγα polmyt. Ιδίως αυτή η παντοφλοποίηση είναι απίστευτη
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 25 Posted April 25 Κυριολεκτικά ασέλγησαν Αυτοί όταν δεν τους κάνει το visor αφήνουν σκέτο καταπέλτη Μ την μετασκευή που έκαναν στα ντεκ "ανταγωνίζεται" κάποιους δικούς μας.
polmyt Posted April 25 Posted April 25 Προφανως τους ειναι πιο βολικο να εχουν ενα καταπελτη πλωρα σε στυλ παντοφλας παρα μια ομορφη πλωρη
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 25 Posted April 25 Άλλα μέρη, διαφορετικές νοοτροπίες, συνήθειες και ανάγκες. Σίγουρα για εμάς εδώ φαντάζει εντελώς... extreme και ακατανόητο το να αντικαταστήσεις μια κανονική πλώρη με πλώρη "επίπεδη" με καταπέλτη, αλλά μην υπερβάλουμε κιόλας γράφοντας για "παντοφλοποίηση" (!!!) ή έστω και "καταπέλτης σε στυλ παντόφλας".
polmyt Posted April 25 Posted April 25 Δεν ειναι υποτιμητικο παντως το "καταπελτης σε στυλ παντοφλας" Μια περιγραφη ειναι περισσοτερο για να συννενοουμαστε.Προφανως οι αναγκες εκει που δουλευει ειναι τετοιες που βαλανε τετοιου στυλ πλωρη Αντικειμενικα παντως νομιζω πως ολη η μετασκευη το εχει ασχημηνει το πλοιο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 25 Posted April 25 Α όχι, δεν με αντιλήφθεις 😁, καθόλου υποτιμητικό, το αντίθετο μάλιστα, κολακευτικό (με ξέρεις άλλωστε) !!! Απλά θεωρώ πως δεν είναι σωστό περιγραφικά, ας πούμε ως όρος. Πολλά πλοία κλειστού τύπου, π.χ. τα αμφίδρομα Superflex, ή γιαπωνέζικα που ήρθαν στην χώρα μας (πολύ πρόχειρα ΣΟΛΩΜΟΣ και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π) είχαν - έχουν πλώρες με καταπέλτη, που είμαι βέβαιος πως συμφωνούμε, δεν μπορείς ούτε "παντοφλοποιημενα" ούτε "με πλώρη με καταπέλτη παντόφλας" να τα χαρακτηρίσεις. Αρκεί νομίζω το "πλώρη με καταπέλτη" το οποίο είναι προφανώς διαφορετικό από το "πλώρη με visor".
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 27 Posted April 27 On 4/25/2025 at 10:02 AM, polmyt said: Προφανως τους ειναι πιο βολικο να εχουν ενα καταπελτη πλωρα σε στυλ παντοφλας παρα μια ομορφη πλωρη Μπορεί να θέλουν να αποφύγουν τα προβλήματα με τα υδραυλικά Τώρα τι ασφάλεια προσφέρει ένας σκέτος καταπέλτης στην Ινδονησία είναι ένα ερώτημα Γιατί αυτοί μπορεί να μην έχουν από αφήσει από μέσα τη φρακτή συγκρούσεως On 4/25/2025 at 12:05 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Α όχι, δεν με αντιλήφθεις 😁, καθόλου υποτιμητικό, το αντίθετο μάλιστα, κολακευτικό (με ξέρεις άλλωστε) !!! Απλά θεωρώ πως δεν είναι σωστό περιγραφικά, ας πούμε ως όρος. Πολλά πλοία κλειστού τύπου, π.χ. τα αμφίδρομα Superflex, ή γιαπωνέζικα που ήρθαν στην χώρα μας (πολύ πρόχειρα ΣΟΛΩΜΟΣ και ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π) είχαν - έχουν πλώρες με καταπέλτη, που είμαι βέβαιος πως συμφωνούμε, δεν μπορείς ούτε "παντοφλοποιημενα" ούτε "με πλώρη με καταπέλτη παντόφλας" να τα χαρακτηρίσεις. Αρκεί νομίζω το "πλώρη με καταπέλτη" το οποίο είναι προφανώς διαφορετικό από το "πλώρη με visor". Στην Ιαπωνία είναι πολύ συνηθισμένος ο σκέτος καταπέλτης πλώρα ακόμα κ σε σχετικά μεγάλα βαπόρια που έκαναν πορθμειακές γραμμές πχ στο μετέπειτα ΑΡΚΑΔΙ
Cpt Smith Posted April 27 Posted April 27 Εμένα μου έκανε εντύπωση σε βίντεο που είδα σε προηγούμενο ποστ, πως στην Ινδονησία η επιβίβαση γίνεται από υπερυψωμένη κατασκευή και οι καβοδέτες φορούν ολόσωμη φόρμα και κράνος προστασίας. Σε σχέση με εμάς τους βαλκανοπίθηκους με την χύμα επιβίβαση σε ανύπαρκτες υποδομές και το Βαγγέλα τον καβοδέτη με τη σαγιονάρα και τη βερμούδα ακράνωτος με το ρημάδι παπί, ένα ψιλοσόκ το παθαίνεις 😂
ΘΗΣΕΑΣ Posted April 27 Posted April 27 Άλλη μια καταπληκτική αξιοποίηση πλοίου από τις παλιές εταιρείες λαϊκής βάσης της Ζακύνθου.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 27 Posted April 27 4 hours ago, Cpt Smith said: Εμένα μου έκανε εντύπωση σε βίντεο που είδα σε προηγούμενο ποστ, πως στην Ινδονησία η επιβίβαση γίνεται από υπερυψωμένη κατασκευή και οι καβοδέτες φορούν ολόσωμη φόρμα και κράνος προστασίας. Σε σχέση με εμάς τους βαλκανοπίθηκους με την χύμα επιβίβαση σε ανύπαρκτες υποδομές και το Βαγγέλα τον καβοδέτη με τη σαγιονάρα και τη βερμούδα ακράνωτος με το ρημάδι παπί, ένα ψιλοσόκ το παθαίνεις 😂 Σε πολλά λιμάνια αν όχι σε όλα η πρόσβαση είναι ελεγχόμενη κ υπάρχουν τέρμιναλ με Iinkspan (η κατασκευή που αναφέρεις) , αυτό γιατί η στάθμη της θάλασσας μεταβάλλεται λόγω της παλίρροιας κ κάποια λιμάνια είναι σε εκβολές ποταμών 3 hours ago, ΘΗΣΕΑΣ said: Άλλη μια καταπληκτική αξιοποίηση πλοίου από τις παλιές εταιρείες λαϊκής βάσης της Ζακύνθου. Αν δεν κάνω λάθος δεν είχαν λεφτά να το τελειώσουν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now