gtogias Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 (edited) Δεν πάνε πια έξω από την Θηρασία τα μεγάλα ταχύπλοα? Edited September 11, 2016 by proud_ionian
Champion Jet_2 Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 (edited) Πάνε κανινικά από έξω.O περιορισμός ισχύει και στην καλντέρα αλλά σήμερα από το ύψος της Παλαιάς Καμένης-Ακρωτηρίου έχει τεθεί περιορισμός. Edited September 11, 2016 by Champion Jet_2
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 Οδικός χάρτης για την αποκατάσταση των ζημιών στο λιμάνι της Σαντορίνης Quote Η πλήρης ανακατασκευή του λιμένα Σαντορίνης, λόγω των ζημιών που έχει υποστεί, αποφασίστηκε σε ευρεία σύσκεψη, υπό τον Υπουργό Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή και τον Γ.Γ. Λιμένων Χρήστο Λαμπρίδη, καθώς και με την ευρεία συμμετοχή υπηρεσιακών στελεχών της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής. Στη σύσκεψη ήταν παρόντες ο Διευθυντής Λιμενικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θεόδωρος Τσουκαλάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Λεονταρίτης, ο Δήμαρχος Σαντορίνης Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος, και ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σαντορίνης, Ηλίας Πελέκης. Εκπρόσωποι της τεχνικής εταιρίας που έκανε έλεγχο στις λιμενικές εγκαταστάσεις ανέλυσαν τις ζημιές που έχουν γίνει, και πρότειναν σειρά λύσεων. Ο Δήμαρχος Σαντορίνης και ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων επέμειναν στο πόσο μεγάλη είναι η σημασία του Λιμένα του Αθηνιού, ο οποίος δέχεται τεράστιο τουριστικό φόρτο το καλοκαίρι, αλλά και βαριά φορτία το χειμώνα, οπότε γίνονται οι επισκευές στο νησί και μεταφέρονται μεγάλες ποσότητες υλικών. Ο κ. Κουρουμπλής αναγνώρισε τη σημασία του λιμανιού και επέμεινε ότι το έργο που θα γίνει πρέπει να είναι ένα λιμάνι που να έχει επάρκεια και να αντέξει στο χρόνο, δεδομένων των εδαφολογικών και κλιματικών συνθηκών του νησιού. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης οι απόψεις όλων συνέκλιναν στη λύση που εξασφαλίζει ότι το νησί θα αποκτήσει ένα στέρεο και μεγαλύτερο λιμάνι, ικανό να ανταποκρίνεται στα τεράστια φορτία που δέχεται, καθώς και στην εικόνα που δικαιούται να έχει η Σαντορίνη, ως παγκόσμιος τουριστικός προορισμός. Ο κ. Λεονταρίτης ζήτησε την πολιτική στήριξη του Υπουργού Ναυτιλίας για την εκτέλεση του έργου και ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι υπάρχει η πολιτική βούληση για να γίνει ένα καλό έργο. Συστάθηκε ολιγομελής Επιτροπή για την εποπτεία της εκτέλεσης του έργου, η οποία αποτελείται από τον ΓΓ. Λιμένων, Χρήστο Λαμπρίδη, τον αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, Γιώργο Λεονταρίτη και τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Σαντορίνης, Ηλία Πελέκη, καθώς και από στελέχη της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής.
AEGEAN Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 http://info-cyclades.gr/σαντορινη-μεγάλων-δυνατοτήτων-το-νέο Για να δούμε τι θα δούμε!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 (edited) Τα καταστήματα Υγειονομικού και μη ενδιαφέροντος στο Λιμένα Αθηνιου της Σαντορίνης επιτρέπεται να τροφοδοτούνται από ώρες 07:00 – 10:00 κλαι 19:00 – 21:00 κατά την χρονική περίοδο από 01 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου σε καθημερινή βάση σύμφωνα με απόφαση του Λιμενικού Σώματος, για την αποσυμφόρηση του λιμανιού τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων των περισσότερων πλοίων. Edited April 16, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
margaritis24 Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 Το Σαμος εχει δεσει στην θεση που ειναι για τα επικυνδινα φορτια για το πασχα σε συγκριση με τα αλλα σαββατοκυριακα που ειναι φουνταρισμενο στο ηφαιστειο
proud_ionian Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 "παγκος" λεγεται το σημειο που φουνταρουν κοντα στην καμμενη. ειναι μια υποθαλασσια στηλη λαβας, περιπου οσο η καμμενη, που το βαθος ειναι 40-50 μετρα.
nomikos Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 (edited) 27 μετρα βαθος ειναι ο παγκος και εκει φουντερνουν συνηθως με τους Γαρμπηδες. Edited April 17, 2017 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Σύσκεψη για τα προβλήματα του λιμανιού και των δρομολογίων στη Σαντορίνη Quote Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Σαντορίνη, έθεσαν στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο Δήμαρχος του Νησιού Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ηλίας Πελέκης, και οι πρόεδροι των τοπικών παραγωγικών φορέων. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός και οι Γενικοί Γραμματείς του Υπουργείου κκ Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός και Χρήστος Λαμπρίδης, καθώς και οι αρμόδιοι Υπηρεσιακοί παράγοντες. Ετέθη το ζήτημα της νέας ζημιάς που υπέστη από την κακοκαιρία η προβλήτα των επικίνδυνων φορτίων, για την αποκατάσταση της οποίας προτάθηκε να αναθέσει το Λιμενικό Ταμείο μια μικρή, γρήγορη μελέτη, ώστε να επισκευαστεί η καθίζηση, που διαπιστώθηκε, μετά από επιθεώρηση που έκανε δύτης. Εξετάστηκε η πορεία του έργου της πλήρους ανακατασκευής του λιμανιού του Αθηνιού που έχει αποφασιστεί από πέρυσι, ενώ ετέθησαν τα ζητήματα του υπερκορεσμού του νησιού και των ταυτόχρονων αφίξεων και αναχωρήσεων των πλοίων, γεγονός που επιβαρύνει τα φορτία που δέχεται το λιμάνι. Ζητήθηκε η ενίσχυση της δύναμης του Λιμεναρχείου, ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ συζητήθηκε και το θέμα της διαμονής των δημοσίων υπαλλήλων που τοποθετούνται στο νησί.
nomikos Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Εχτες με το δυνατο γαρμπη υποχωρησε τμημα και της εμπορικης προβλητας.Τα 3-4 των προβλητων του Αθηνιου ειναι εκτος λειτουργιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2018 Posted February 16, 2018 Οριστική λύση στο πολύπαθο λιμάνι της Σαντορίνης δίνει με απόφασή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, εγκρίνοντας τη δέσμευση 8.400.000 εκατ. ευρώ για τη δημοπράτηση του έργου «Επισκευή προβλήτα Αθηνιού Ν. Θήρας». Η διενέργεια του διαγωνισμού για την εκτέλεση του έργου, στο λιμάνι ενός εκ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών παγκοσμίως, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, θα διενεργηθεί με τη διαδικασία του ανοιχτού μειοδοτικού διαγωνισμού με αναθέτουσα αρχή τη Διεύθυνση Λιμενικών Υποδομών της Γενικής Γραμματείας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Με την ολοκλήρωση του έργου, θα δοθεί οριστική λύση στην προβληματική κατάσταση του λιμανιού. Υπενθυμίζεται ότι το έργο για το λιμάνι της Σαντορίνης ξεκίνησε το 2005, παραδόθηκε το 2010 και το 2016, μέσα σε μόλις 6 χρόνια, παρουσίασε σοβαρά προβλήματα στον προβλήτα που έδεναν τα πλοία της ακτοπλοΐας, (μετακινήσεις πλακών στο υπόστρωμα της θάλασσας, σπηλαιώσεις στα κρηπιδώματα, εκρίζωση μεταλλικών αναδομών, καθιζήσεις και ρωγμές στο οδόστρωμα κ.ά). Με την υλοποίηση του έργου θα αποκατασταθούν άμεσα και άρτια όλες οι προκληθείσες ζημίες που υπέστη ο προβλήτας του λιμένα. Το λιμάνι του Αθηνιού είναι ο κύριος πυλώνας υποδοχής του νησιού και εδώ και καιρό αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λειτουργικότητας, με τις λιμενικές υποδομές του να υπολειτουργούν. Ως εκ τούτου, η επισκευή και η αποκατάσταση του προβλήτα στο λιμάνι του Αθηνιού, από όπου εξυπηρετούνται τα πλοία της ακτοπλοΐας, αποτελεί διαρκές αίτημα των δημοτικών αρχών του νησιού, των ακτοπλοϊκών εταιρειών και των τουριστικών φορέων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Η Seajets προσφέρεται να επισκευάσει δωρεάν τη προβλήτα του λιμανιού της Σαντορίνης Quote Η Seajets δραστηριοποιούμενη στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από τους λιμένες Πειραιά, Ραφήνας, Ηρακλείου και Ρέθυμνο προς Κυκλάδες, έχει ως βασικό λιμένα προσέγγισης όλων των πλοίων της τον λιμένα Θήρας. Μετά τα πρόσφατα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάσθηκαν στο μοναδικό σε λειτουργία λιμενοβραχίονα του λιμένα Αθηνιού Θήρας, που καθιστά επισφαλή την προσέγγιση ακτοπλοϊκών πλοίων, εν όψει της νέας τουριστικής σεζόν που θα ξεκινήσει σε λίγο και προκειμένου ο λιμένας να εξακολουθήσει να εξυπηρετεί με ασφάλεια τα ακτοπλοϊκά πλοία, μεταφέροντας με ασφάλεια στη Σαντορίνη τους χιλιάδες επισκέπτες, όπως σας έχουμε από τα μέσα Φεβρουαρίου δηλώσει, προτιθέμεθα να χρηματοδοτήσουμε ιδίοις εξόδοις άμεσα έργα ενίσχυσης με τσιμέντοενέσεις του λιμενοβραχίονα μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης επισκευή αυτού την χειμερινή περίοδο μετά το τέλος της σεζόν του 2018. 2 Ύστερα από τα παραπάνω παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε επειγόντως εμπεριστατωμένα το κόστος των έργων της προσωρινής επισκευής του εν λόγω προβλήτα προκειμένου και εμείς με την σειρά μας να προβούμε σε άμεσες ενέργειες. Είμαστε στη διάθεση σας για παροχή διευκρινίσεων εφόσον ζητηθούν. Παρακαλούμε για την ενημέρωση και αναμένουμε το ταχύτερο δυνατόν τη απάντηση σας”.
nomikos Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 (edited) 8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Η φροντίδα του Αντιπεριφερειάρχη στην εύρυθμη λειτουργία των λιμένων είναι ότι το λιμάνι της Σαντορίνης έχει υποστεί ζημιά εδώ κσι δυο χρόνια και δεν έχει επισκευαστεί ακόμα?? Όπως τα λες είναι π100 στη τελευταία σου πρόταση.Όταν οι άλλες Κυκλάδες έχουν λιμανάρες και η Σαντορίνη έχει αυτό το χάλι.Κάποιοι δεν αφήνουν τη Σαντορίνη να έχει λιμάνι και αυτοί οι κάποιοι δεν είναι μόνο από Σαντορίνη.Είναι και από Σύρο μεριά. Οχι 2 αλλά 42 χρόνια η Σαντορίνη δεν έχει λιμάνι. Γιατι ο Αθηνιός δεν ήταν ποτέ ασφαλές λιμάνι για βαπόρια,ήταν για να εξυπηρετεί τις λάντζες. Edited April 6, 2018 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2018 Posted May 19, 2018 Δημοπρατείται το έργο επισκευής στο λιμάνι του Αθηνιού Quote Σε συνέχεια των συντονισμένων και διαρκών ενεργειών του Δήμου Θήρας και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας, ξεκινούν οι διαδικασίες για την έναρξη του έργου επισκευής του Αθηνιού. Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ξεκίνησε τις διαδικασίες του έργου από την πρώτη στιγμή του προβλήματος με τη σύνταξη της μελέτης ανακατασκευής του λιμανιού, τη στοιχειοθέτηση του φακέλου για τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις του έργου καθώς και τη μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (χαρακτηρισμένη ως επείγουσα). Οι εν λόγω μελέτες έχουν ήδη εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες καθώς η εφαρμογή τους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την κατασκευή και λειτουργία του έργου. Η τελευταία δε έγκριση που αφορούσε την περιβαλλοντική αδειοδότηση ελήφθη στις 4 Μαΐου 2018. Με την υπογραφή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη πριν από λίγες μέρες ξεκίνησε και τυπικά η διαδικασία για τη δημοπράτηση της επισκευής του λιμένα Αθηνιού. Επιπλέον, οι διαγωνιστικές διαδικασίες προβλέπεται να κινηθούν ταχύτατα, ούτως ώστε να ξεκινήσουν οι επισκευαστικές εργασίες στο τέλος του καλοκαιριού. Ειδικότερα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διά της αρμόδιας Διεύθυνσης Λιμενικών δημοπρατεί το έργο της επισκευής του Αθηνιού, με τον προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται στα 8,4 εκατομμύρια ευρώ και τη χρηματοδότησή του να αντλείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Ο διαγωνισμός (ηλεκτρονική κατάθεση προσφορών) θα διενεργηθεί στις 29-5-2018 και εκτιμάται, ότι μέχρι τέλος Αυγούστου 2018 θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες (έλεγχος δικαιολογητικών συμμετεχόντων, προσυμβατικός έλεγχος από τον Ελεγκτικό Συνέδριο κλπ.) για να υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής του έργου. Η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης, ανέρχεται στους 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ωστόσο, σε προθεσμία επτά μηνών προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί και να παραδοθεί ικανό τμήμα του έργου, που θα είναι πλήρως λειτουργικό για την ασφαλή ναυσιπλοΐα. Καθώς το λιμάνι του Αθηνιού αποτελεί τη μοναδική θαλάσσια πύλη εισόδου/ εξόδου της Σαντορίνης, η κατασκευή των νέων έργων θα γίνει τμηματικά και ενώ ταυτόχρονα ο λιμένας θα είναι σε λειτουργία. Το λιμάνι του Αθηνιού, αποτελεί τον κύριο πυλώνα υποδοχής του νησιού και παρόλο που επρόκειτο για ένα νέο έργο, καθώς παραδόθηκε το 2010, μέσα σε μόλις 6 χρόνια, το 2016, παρουσίασε σοβαρά προβλήματα λειτουργικότητας στις λιμενικές του υποδομές, καθώς είχε υποστεί ζημιές (υποσκαφές), λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών. «Η επισκευή και η αποκατάσταση του προβλήτα στο λιμάνι του Αθηνιού αποτελεί θέμα ζωτικής σημασίας για το νησί μας. Η Δημοτική Αρχή με συντονισμένες και διαρκείς προσπάθειες κατάφερε να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Θήρας κ. Νίκος Ζώρζος.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Σύμφωνα με τη μελέτη, με τη νέα διαμόρφωση των προβλητών, τρία μεγάλα πλοία της ακτοπλοΐας θα μπορούν να δένουν συγχρόνως και με ασφάλεια στον Αθηνιό. Ο χερσαίος χώρος μεγαλώνει κατά δύο περίπου στρέμματα, ενώ το μέτωπο της προβλήτας προς τη θάλασσα θα έχει μήκος 200 μέτρα. Το λειτουργικό βάθος του λιμένα θα είναι 9 μέτρα, που είναι υπεραρκετό για την ασφαλή προσέγγιση και πρόσδεση των πλοίων. Το υπό δημοπράτηση έργο περιλαμβάνει συνοπτικά τις παρακάτω εργασίες: α) Κατασκευή ενός ευθύγραμμου κρηπιδώματος, μήκους 200 m, το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα ταυτόχρονης ασφαλούς πρυμνοδέτησης ή/και πλαγιοδέτησης των συμβατικών Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων και των ταχυπλόων σκαφών που προσεγγίζουν τον λιμένα β) Κατασκευή κρηπιδώματος με χαμηλότερη στάθμη (+1,10 m) σε μήκος 30 m για το τοπικό F/B που εξυπηρετεί τη Θηρασιά γ) Κατασκευή νέου κρηπιδώματος μήκους 84 m με στάθμη κυκλοφορίας +1,10 m για την εξυπηρέτηση λοιπών σκαφών (λάντζες – τουριστικά).
Nikos_Chania Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Κανένας βέβαια δεν αναφέρει το χρονοδιάγραμμα που θα έχει ο ανάδοχος, δηλαδή πότε θα πρέπει να παραδώσει το έργο. Χλωμό έως εκρού του νεκρού να προλάβει το καλοκαίρι του 2019 πάντως.
Champion Jet_2 Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 (edited) ο Π100 δύο ποστ πάνω έχει βάλει άρθρο που λέει 18 μήνες Edited May 21, 2018 by Champion Jet_2
nomikos Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Να κάνω μία ερώτηση προς γνώστες ή καπετάνιους;Δε λέω καλό το σχέδιο αλλά αφού θα επεκταθεί η προβλήτα προς Βορά δε θα υπάρξει πρόβλημα στη αγκυροβολία των πλοίων λόγω μεγαλύτερων βαθών; Ήδη υπάρχει πρόβλημα,αν αυξηθεί το βάθος πως θα φουντάρουν τα βαπόρια;
94867 Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 (edited) Είναι πολύ εύλογη η απορία σας...να φανταστείτε πως τόσα χρόνια δεν αναρωτήθηκε κάποιος πως ποντίζουν άγκυρες τα πλοία όταν δύο πλοία που χρησιμοποιούσαν τις δύο θέσεις πρυμνιοδέτησης , οι πλώρες τους σχημάτιζαν γωνία συγκλίνουσα...παγκόσμια πρωτοτυπία θα έλεγα εγώ ! Συνεπώς , τι να λέμε...τυφλὸς τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματ᾽ εἶ Edited May 21, 2018 by proud_ionian quote
nomikos Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Δε θέλω να κάνω το καπετάνιο αλλά να θέσω άλλο ένα ερώτημα.Ρωτήθηκαν οι καπετάνιοι που είναι οι απολύτως αρμοδιοι αφού χρησιμοποιούν καθημερινά το λιμάνι.Η θα έχουμε τα της Κάσου της Τήνου της Καλύμνου και τόσο άλλων αποτυχημένων λιμανιών;Και κάτι τελευταίο.Το Κατσούνι (το πράσινο φανάρι στα Δυτικά) έκοβε το Γαρμπή ,μερικώς.Όταν θα βγει η προβλήτα προς Βορα αυτό δε θα λειτουργεί.
gtogias Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Από συζητήσεις με πλοιάρχους, της ακτοπλοϊας, που γνωρίζουν το λιμάνι του ΑΘηνιού και τα προβλήματα του, αποκόμισα την εντύπωση ότι δεν είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τα έργα που έχουν προγραμματιστεί. Μπορεί να αυξάνεται αρκετά ο χερσαίος χώρος, κάτι που θα ανακουφίσει τους επαγγελματίες οδηγούς, αλλά: Αυξάνει υπερβολικά τα βάθη στα φουνταρίσματα, κάτι που και τα πλοία θα κουράζει, και θα φέρνει καθυστερήσεις. Το σημερινό δόντι, έκοβε λίγο τους δυτικούς ανέμους. Χωρίς αυτό τα πλοία θα είναι τελείως εκτεθειμένα. Συνολικά μοιάζει να έχει δοθεί προτεραιότητα στον χερσαίο χώρο και την διαμόρφωση αυτού και όχι στα πλοία και τις ανάγκες τους.
Nick the Greek Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Δεν είναι μόνο τα ακτοπλοικά, είναι δυνατόν να μην γίνεται κάτι για πρόσδεση κρουαζιεροπλοίων? Στη Σαντορίνη? Κι άντε και γίνεται να δέσουν ταυτόχρονα 3 μεγάλα ακτοπλοικά, από τι δρόμο θα γίνει η πρόσβαση από και πρός το λιμάνι, από τον υπάρχοντα? Τα ίδια και τα ίδια..
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Το ρυμουλκό Αιγαίας ΙΙ (Νηολόγιο Λαυρίου 424) από την 1η Ιουλίου είναι ρυμουλκό ασφαλείας λιμένος Σαντορίνης.
Hastaroth Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Δηλαδή θα παραμένη μονίμως στο λιμάνι γιά περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης (δηλαδή γιά να μάς βρίσκεται) ;
proud_ionian Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 τα ρυμουλκα ασφαλειας σε λιμανι με τοσο traffic απο κρουαζιεροπλοια, δεν ειναι για να βρισκονται
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now