Nick the Greek Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Απ' οτι εχω παρατηρησει, αυτην τη χρονικη στιγμη τα ρο-ρο που δραστηριοποιουνται στη συγκεκριμμενη γραμμη ειναι τα Ιον, Aegean Star και Tonia V. Γνωριζει κανεις αν και που υπαρχει στο διαδικτυο προγραμμα αφιξεων/αναχωρησεων, ωραριων κλπ? Τουλαχιστον τα Ιον και Aegean Star πρεπει να χρησιμοποιουνται απο τη Σαλαμις. Το Tonia V ειναι επισης στη Σαλαμις, η δουλευει για τον ιδιοκτητη του(Βουρακης)? Μεσα στο χειμωνα, αυτα τα δρομολογια εκανε και το Trader I, αλλα τωρα τελευταια δεν το εχω δει. Υπαρχει κανενα αλλο πλοιο αυτην τη στιγμη στη γραμμη εκτος απο τα προαναφερθεντα?
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 . Αγαπητέ Nick, κοίταξε τα παρακάτω. Ίσως βρείς αυτό που ψάχνεις. ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΜΕΣΣΟΥ http://www.cpa.gov.cy/ Έχει αναζήτηση (ARRIVALS) για ποιά πλοία φθάνουν την επόμενη μέρα ή ποια έφθασαν τις προηγούμενες 30 ημέρες Ενδεικτικά για αύριο P3EQ7 ION RO-RO 18/03/2005 08:00:00 Salamis Shipping Services Ltd Expected ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΧΑΪΦΑΣ http://www.haifaport.org.il/ Έχει αναζήτηση (SHIPPING SCHEDULE ) για ποιά πλοία αναχώρησαν η αναμένονται Ενδεικτικά το ΑEGEAN STAR αναχώρησε: Haifa AEGEAN STAR GREECE 15/03/05 02:40 Ελπίζω να σε βοήθησα, καλή επιτυχία. .
Nick the Greek Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Σε ευχαριστω πολυ. Επιβεβαιωνονται τα ονοματα των τεσσαρων προαναφερομενων πλοιων, δεν διευκρινιζεται βεβαια σε ποια γραμμη ανηκει το καθενα. Το ζουμι ειναι πως υπαρχουν τεσσερα πλοια στη συγκεκριμενη γραμμη και προφανως υπαρχει φορτος εργασιας προκειμενου να επιβιωνουν(δουλευουν πολυ τα ψυγεια με φρουτα κλπ). Αναρωτιεμαι μηπως θα επρεπε καποια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες να καταδεχτει να ριξει μια ματια σε αυτην τη γραμμη?
Earl Granville Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 Εχτές που γυρνούσα άκουσα στο VHF το AEGEAN SEA να πηγαίνει κι αυτό Λεμεσσό Χάιφα και μάλιστα σε συνομιλία του με το ΛΙΣΣΟΣ (εχτές η Τατιάνα του VHF ήμουν )έλεγε ότι ήταν ναυλωμένο από την SALAMIS.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Το ζουμι ειναι πως υπαρχουν τεσσερα πλοια στη συγκεκριμενη γραμμη και προφανως υπαρχει φορτος εργασιας προκειμενου να επιβιωνουν(δουλευουν πολυ τα ψυγεια με φρουτα κλπ). Αναρωτιεμαι μηπως θα επρεπε καποια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες να καταδεχτει να ριξει μια ματια σε αυτην τη γραμμη? ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ / Κυριακή 27-3-2005 ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ: συνέντευξη στην ΚΑΤΙΑ ΜΑΚΡΗ Μεταξύ πολλών άλλων, για Ειρηναίο – Βαβύλη: « Γιατί τα σπάσανε, σας είπε; - Αυτό που ξέρω είναι ότι του ζητούσε χρήματα. Οτι τον εκβίαζε να αγοράσουν με χρήματα του Πατριαρχείου ένα καράβι και να το δρομολογήσουν στη γραμμή Χάιφα-Πειραιάς.» http://www.enet.gr/online/online_text?c=110&id=32267360,10314080,24508128,38053344,54463328,60264672 Αυτό έγινε (αν έγινε) το 2001. Και ναυτιλιακός γάτος ο Βαβύλης! .
Nick the Greek Posted March 29, 2005 Author Posted March 29, 2005 Επισης εψαχναν μαζι με τον Αλβανο με την πυραμιδα να δρομολογησουν ενα πλοιο Ελλαδα-Αλβανια, το Cefallonian Sky
proud_ionian Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ τα σχέδια για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και συγκεκριμένα την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδος-Κύπρου μέσω της γραμμής Πειραιάς-Ηράκλειο-Κυπρος με πιθανότερο κυπριακό λιμάνι τη Λεμεσό. Οπως είπε χθες ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης, ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη γραμμή δύο εταιρείες η ΑΝΕΚ και ο όμιλος Λούη από την Κύπρο. Επίσης ο υπουργός αναφέρθηκε και στη συμφωνία για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και των θαλασσίων λεωφόρων, λέγοντας ότι υπεβλήθη πρόταση για την εκπόνηση μελέτης που αφορά στη σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Ιταλίας, Κύπρου και Μάλτας. Οι συγκεκριμένες μελέτες χρηματοδοτούνται κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Ενωση, ενώ ήδη υπεγράφη με τη Μάλτα η σχετική συμφωνία. η ναυτεμπορικη αμαν πια με τις μελετες. ο πιο ευκολος τροπος να ξοδεψεις δημοσιο χρημα ειναι να κανεις μελετες σκοπιμοτητας για κατι πο εχεις αποφασισει ετσι και αλλιως να κανεις οσο για τη γραμμη της κυπρου τι να πω, ας κοιταξουν τα του οικου τους πρωτα στην ΑΝΕΚ!!!
Earl Granville Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Στα πλαίσια της πολιτικής του ΥΕΝ, Μανώλη Κ.Κεφαλογιάννη, για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και των θαλάσσιων λεωφόρων και της συνεχούς ενημέρωσης των εμπλεκομένων φορέων από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου για τις σχετικές εξελίξεις, απεστάλη επιστολή προς τις ναυτιλιακές ενώσεις, προκειμένου να διαπιστώσει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον αναφορικά με την ενεργοποίηση της γραμμής για τη διασύνδεση Ελλάδος και Κύπρου. Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις καλούνται να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στα πλαίσια της επικείμενης υποβολής κοινής πρότασης έργων από την Ελλάδα και την Κύπρο, σε ανταπόκριση στην πρόσκληση που δημοσιεύθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και την ανάπτυξη των θαλάσσιων λεωφόρων. Συγκεκριμένα, μετά την υπογραφή σχετικού Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου, συμφωνήθηκε από πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες των δύο χωρών η υποβολή κοινής πρότασης έργου συνολικής δαπάνης 15 εκ. Ευρώ για τη μεταφορική σύνδεση και την ανάπτυξη υποδομής της θαλάσσιας λεωφόρου Ελλάδος – Κύπρου, και συγκεκριμένα τη θαλάσσια σύνδεση των λιμένων Πειραιά, Ηρακλείου και Λεμεσού και τη δημιουργία βασικών υποδομών, για το οποίο προβλέπεται Κοινοτική συμμετοχή μέχρι 20%. Με το προτεινόμενο έργο διανοίγονται ουσιαστικές δυνατότητες για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των Ελληνικών και Κυπριακών λιμένων μέσω της πραγματοποίησης μεγάλων έργων υποδομών, αλλά και για την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου στα πλαίσια της προώθησης της Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και των συνδυασμένων μεταφορών στην περιοχή της Μεσογείου. Ενδιαφέρον για τη γραμμή Ελλάδος – Κύπρου έχουν εκδηλώσει μέχρι σήμερα η Ναυτιλιακή εταιρεία Α.Ν.Ε.Κ. και ο Κυπριακός Όμιλος Λούη. Εφόσον η πρόταση εγκριθεί, θα ακολουθηθούν επακριβώς οι κοινοτικές διαδικασίες που προβλέπονται για την επιλογή του μεταφορέα και τη διάθεση των Κοινοτικών κονδυλίων για αρχικά έξοδα ενεργοποίησης (start up aid) διάρκειας δύο χρόνων. Από την ιστοσελίδα του ΥΕΝ. Επιβεβαίωση λοιπόν του άρθρου της Ναυτεμπορικής από το ΥΕΝ. Εγώ ξέρω ότι η συγκεκριμένη ακτοπλοική σύνδεση έχει πραγματοποιηθεί από διάφορες εταιρίες με πλοία χαμηλού κόστους αλλά πήγαν κατα διαόλου. Μόνο το ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ παρέμεινε για κάμποσα χρόνια αλλά κι αυτό δεν αντικαταστα΄θηκε μετά την πώληση του για σκραπ. Αυτά συνηγορούν ότι αυτή η γραμμή δεν ήταν και κανένα φιλέτο. Βέβαια δεν ξέρουμε τι μπορεί να γίνει αν την γραμμή εκμεταλευετεί ένας μεγαλός όμιλος. Πάντως η ΑΝΕΚ καλύτερα να κοιτάξει τα του οίκου της που δεν πηγαίνουν καλά όπως λέει κι ο proud ionian ενώ ο Λούης δεν έχει εμπειρία από ακτοπλοία χωρίς όμως αυτό να προεξοφλά δυσμενή κατάληξη του εγχειρηματος.
Nick the Greek Posted August 22, 2005 Author Posted August 22, 2005 Σημερα το Αegean Star δεμενο στη Μερζαριο(εκει που δενουν τα ρο-ρο της Grimaldi για οσους δεν τους λεει κατι το ονομα του ντοκου), και υποθετω πως θα εχουμε ειτε αποψε το βραδι, ειτε αυριο το βραδι αναχωρηση για Κυπρο μια και δεν φευγουν γραμμες εσωτερικου απο κει. Το ενδιαφερον ειναι πως λιγο παραπερα ειναι δεμενο το Ιον της Salamis που σιγουρα εχει αναχωρηση σημερα. Αν τελικα τα πλοια αναχωρησουν μαζι σημερα, θα εχει ενδιαφερον να μαθουμε την κινηση τους. Με το ματι παντως, εξω απο το Ιον ειχε δεκαδες ψυγεια "Ολυμπιας" που διακινουν φρουτα και λαχανικα απο την Κυπρο. Η ΑΝΕΚ θα εχει σιγουρα σκληρο ανταγωνισμο.
mpourtzi Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 Αυτά συνηγορούν ότι αυτή η γραμμή δεν ήταν και κανένα φιλέτο. Και που πήγα με το SILVER PALOMA και που γύρισα με το IONIAN FANTASY του Στρίντζη, τα καράβια ηταν ''πίτα''! Ακόμα και φίλοι Κύπριοι, αναρωτιώνται, γιατι κόπηκε η γραμμή.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 Και το ΡΟΔΟΣ καποτε που πηγοερχοταν στη ΚΥΠΡΟ παντα ειχε κοσμο .......
Neptune Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 Εγω ρε παιδια ειλικρινα πιστευα οτι δεν ειχανε κοσμο αυτα τα δρομολογια. Πρωτη φορα το ακουω και εκπλησομαι
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 2 η 3 χρονια η ΔΑΝΕ το ειχε καθε παρ/υη πρωι απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - ΛΕΜΕΣΟ ..... Θυμαμαι πηγαινα απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ διακοπες και το πλοιο ηταν σχεδον γεματο , στο ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ κατεβηκαμε καμια 60 ατομα (με το ζορι) Και απορησα οταν το εκοψε το δρομολογιο.......
Nick the Greek Posted August 22, 2005 Author Posted August 22, 2005 Παλαιοτερα επι Silver Paloma, Ionian Fantasy αλλα ακομα και μεχρι τα Νησος Κυπρος/Βεργινα η γραμμη ηταν ΡΟΔΟΣ-Λεμεσσος-ΧΑΙΦΑ. Τωρα πια απ' οσο γνωριζω υπαρχει μονο η Λεμεσσος. Και αν για τη Ροδο δεν μπορουσαν να παρουν επιβατες απο Πειραια λογω καμποταζ, επαιρναν στο ανεβασμα απο Κυπρο και Ισραηλ. Μην ξεχναμε αλλωστε και το θρησκευτικο τουρισμο του προς Ισραηλ. Τελικα σημερα αναχωρησαν και τα δυο πλοια με διαφορα μισης ωρας.
Nick the Greek Posted September 6, 2005 Author Posted September 6, 2005 Τελικα και συμφωνα με ασφαλεις πληροφοριες το Aegean Pearl απεπλευσε προχθες το βραδι κατα τις 0100 με προορισμο Λεμεσσο και Χαιφα. Προφανως διπλωνει το Aegean Star.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Ότι έφυγε στις 01:00 είναι σίγουρο!! Ότι πάει Λεμεσό Χάιφα είναι υπόθεση που έκανα εγώ!! Με το υπάρχον δεδομένα που ξέρουμε όλοι!!
Nick the Greek Posted September 7, 2005 Author Posted September 7, 2005 Οτι παει Λεμεσσο Χαιφα το επιβεβαιωσα απο αξιοπιστη πηγη φιλε Π100, λιγο πριν κανω το παραπανω ποστ.
Nick the Greek Posted January 23, 2006 Author Posted January 23, 2006 Αποψε, οπως και καθε Δευτερα ειχαμε αναχωρησεις τοσο του Aegean Pearl, οσο και του Maria G για Κυπρο και Ισραηλ. Απ' οτι μπορεσα να διακρινω, υπηρχε πολυ μεγαλη κινηση και στα δυο πλοια, κυριως απο ψυγεια αλλα και γενικο φορτιο.
Artevelde Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 2 η 3 χρονια η ΔΑΝΕ το ειχε καθε παρ/υη πρωι απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - ΛΕΜΕΣΟ .....Θυμαμαι πηγαινα απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ διακοπες και το πλοιο ηταν σχεδον γεματο , στο ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ κατεβηκαμε καμια 60 ατομα (με το ζορι) Και απορησα οταν το εκοψε το δρομολογιο....... Για την ιστορια υπηρχε και προσεγγιση στη Αστυπαλαια στα συγγεκριμενα δρομολογια που αναφερεις..Τωρα το γιατι τα κοψανε...μακαρι να μας το ελεγε καποιος...
Nick the Greek Posted January 24, 2006 Author Posted January 24, 2006 Μαλλον γιατι ηταν σε παραβιαση του καμποταζ...
georgios express Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Ποιός συμπάσχων θα μας πεί άν πράγματι υπάρχουν δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ για Κύπρο ή αν τυχόν θα ξεκινήσει κάποιο καράβι για το καλοκαίρι; Σε κάποιο μήνυμα πήρε προ ημερών κάτι το μάτι μου, αλλά δεν ήταν στο παρόν topic.
giorgosz Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Μάλλον georgios express αναφέρεσαι σε ένα μήνυμά μου που έλεγε για το Princessa Marissa έτσι? Μου το είπε κάποιος από την εταιρία, αλλά δεν έχω βρει τίποτα σχετικό... Τώρα ή δεν έχει ακόμα ξεκινήσει και θα ξεκινήσει μέχρι το καλοκαίρι ή είναι "μούφα".
giorgosz Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Επανέρχομαι στο θέμα. Και ενώ στο site www.louiscruises.com δεν αναφέρεται τίποτα, στο www.louisgroup.com υπάρχει ανακοίνωση της εταιρίας ότι από τις 23/6 μέχρι και την 1/9 θα αναχωρεί από Κύπρο κάθε Παρασκευή για Ρόδο και κάθε Δευτέρα για Πειραιά το Princessa Marissa το οποίο θα μεταφέρει και Ι.Χ. Να δούμε από κίνηση τι θα γίνεται, αν και απ' ότι λέγαμε πιο παλιά είχε πολλή δουλειά....
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Υπάρχει κανένα δικό μας πλοίο κατά Χάϊφα μεριά? Γιατί εκεί κάτω υπάρχει ναυτικός αποκλεισμός του Λιβάνου και στη ΧάΙφα έπεσαν 2 πύραυλοι από την Χετζμπολάχ, η οποία όμως το αρνείται. Περισσότερα εδώ
Apostolos Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Ακόμα κάνει δρομολόγια το Ετζιαν Σταρ και χθές μίλησα με το ΜΑΡΙΑ ΤΖ. Δέν ξέρουν τελικά τι θα γίνει πάνε και ο θεός βοηθός....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now