Jump to content
Shipfriends

Aδαμάντιος Κοραής (IMO 8613607)


Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλοταξιδο κ απο μενα το βαπορακι.Παρατηρησα,απο τις πολυ ομορφες φωτο του P100;),οτι το εσωτερικο της γεφυρας φαινεται ξεκαθαρα απο εξω,οποτε συμπεραινω πως τα τζαμια που εχει,δεν ειναι ουτε στο ελαχιστο 'φιμε' αλλα και λογικα δεν εχει ουτε εκεινες τις χαρακτηριστικες ζελατινες που φιλτραρουν τον ηλιο...Μου κανει εντυπωση γιατι πρωτη φορα βλεπω μια γεφυρα τοσο ξεκαθαρα στο εσωτερικο της.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το πλοίο έχει κάπως έμπλωρη διαγωγή, ή είναι η ιδέα μου ?

Εκτός πια κι αν φταίει ο .....φωτογράφος. :D:D:D

Δε νομίζω ότι φταίει ο φωτογράφος:rolleyes: (να μην παινέψουμε τον εαυτό μας:D) γιατί και εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό

Link to comment
Share on other sites

Μιά ψυχολογία έπαθα σήμερα το απόγευμα κατά τις 16.00, όταν είδα ένα πορτοκαλί σκαρί να ξεπροβάλει πίσω από την Πειραϊκή και να βάζει πλώρη κατά τον Τούρλο. Προς στιγμήν νόμιζα ότι είμαι 25 χρόνια νεότερος και το Νάξος έφευγε κανένα έκτακτο απογευματινό (αν και λόγω απουσίας διαχωρισμών κλπ θα ερχόταν πιο κόστα-κόστα), αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι το καμάρι της Ζακύνθου και συνήλθα. Καλά ταξίδια λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι φταίει ο φωτογράφος:rolleyes: (να μην παινέψουμε τον εαυτό μας:D) γιατί και εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό

εμπλωρη διαγωγη ειχε γιατι τα φορτηγα που ειχε παρει ηταν φορτωμενα στην πλωρη!!!αρα ειχε κατσει πλωρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ε αργίες αυτές τις μέρες και τι να κάνουν οι φτωχοί πλην τίμιοι shipfriends είπαν να πάνε ένα ταξίδι με τον ΚΟΡΑΗ έτσι για το καλό της χρονιάς.

Το βαπόρι στα Λεμονάδικα δεμένο και περίμενε την ώρα του. Εισιτήριο από το κιόσκι της εταιρείας λοιπόν και βουρ για επιβίβαση.

Από τον καταπέλτη επιβατών και ανεβαίνοντας τις κυλιόμενες σκάλες, βρίσκεσαι στο επίπεδο του πάνω γκαράζ που στην πρύμη υπάρχει μια αρκετά μεγάλη αίθουσα αεροπορικών καθισμάτων με τις απαραίτητες πλέον plasma τηλεράσεις (οι οποίες προς το παρόν πιάνουν μόνο την κρατική αλλά προσεχώς θα έχουν NOVA). Ο χώρος αυτός είναι ακριβώς τα μεγάλα παράθυρο που φαίνονται εξωτερικά μπροστά από το ρεμέτζο της πρύμης.

Από κει υπάρχουν επίσης κυλιόμενες σκάλες που σε οδηγούν ένα ντεκ πιο πάνω όπου βρίσκονται οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου. Για την ακρίβεια βγαίνεις στη reception και το λογιστήριο του πλοίου ενώ εκεί ακριβώς υπάρχει ένας χώρος που προορίζεται για μαγαζί. Πρύμα από τη reception στην αριστερή μεριά βρίσκεται το self service όπου καταλαμβάνει το μισό πλάτος του πλοίου ενώ το άλλο μισό είναι σαλόνι με καναπέδες και πολυθρόνες. Από την πόρτα οδηγούμαστε στο εξωτερικό κατάστρωμα του πλοίου με τις δύο κυκλικές σκάλες και μουσαμά στα χρώματα τις εταιρίας (άσπρο πορτοκαλί) για στέγαστρο. Αν από τη reception προχωρήσουμε πλώρα συναντάμε το κεντρικό σαλόνι του πλοίου σε άσπρους και θαλασσί χρωματισμούς που θυμίζει αρκετά το μεσαίο σαλόνι του ΦΟΙΒΟΥ σε διάταξη και ευχάριστη στο μάτι διακόσμιση. Το εν λόγω σαλόνι επίσης έχει το μοναδικό εσωτερικό μπαρ του πλοίου. Προχωρώντας ακόμα πιο πλώρα βρίσκουμε το πλωριό σαλόνι του βαποριού όπου υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα σε 3 αποχρώσεις (πορτοκαλί - κόκκινο - κίτρινο) και στον καθρέφτη πολυθρόνες σε βυσσινί απόχρωση με τραπέζια και ατελείωτη θέα στην πλώρη ;) .

Ένα ντεκ πιο πάνω υπάρχει αίθουσα αεροπορικών καθισμάτων σε κίτρινο χρώμα που ξαπλώνουν και είναι η πρώτη θέση του πλοίου και πρύμα από αυτή βρίσκονται οι λιγοστές καμπίνες του πλοίου. Όλο αυτό το ντεκ εξωτερικά μπορείς να το περπατήσεις από πλώρα μέχρι πρύμα.

Το βαπόρι με λιγοστό κόσμο μέσα (χειμερινό πρωτόκολο 799 άτομα έχει) αναχώρησε ακριβώς στην ώρα του, δηλαδή 15:50! Βυράρισε και έβαλε πλώρη για τα φανάρια. Στην αρχή και μέχρι την έξοδο του separation χωρίς να συναντήσουμε καθόλου θάλασσα όλα κυλούσαν ιδανικά. Από την έξοδο του separatiοn και μέχρι τον Ταμέλο που ο καιρός άρχισε να φρεσκάρει η συμπεριφορά του πλοίου άρχισε λίγο να αλλάζει χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητική για τον επιβάτη. Ένα αισθητό μεν κούνημα αλλά στα πλαίσια του φυσιολογικού και με μία δεξιά κλίση. Δυστυχώς όμως μετά την παράλαξη του Ταμέλου και μέχρι περίπου τα Γιούρα όπου έφτασε ψηλώνοντας, με ένα 6-7 βοριά το πλοίο την "ψιλοάκουσε". Το κούνημα έγινε ενοχλητικό με πολύ γρήγορες και ακανόνιστες επαναφορές και πολλά κοπανήματα. Για 40 περίπου λεπτά το να κινηθείς μέσα στο πλοίο ήταν εξαιρετικά δύσκολο γιατί έπρεπε οπωσδήποτε να κρατιέσαι από κάπου ενώ πολλά πράγματα όπως τασάκια και γλάστρες πέσανε στο πάτωμα. Όταν ξαναγύρισε να πάρει πορία προς την Παροικιά η κατάσταση βελτιώθηκε. Εκ των υστέρων έμαθα ότι τελικά έχει stabilizers το πλοίο (όπως έχει υπωθεί και στο φόρουμ από άλλα μέλη) όμως δεν ξέρω κατά πόσο αυτά χρησιμοποιήθηκαν γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι με πτερύγια ανοιχτά το βαπόρι πήγαινε έτσι. Κατά την άφιξη στην Πάρο και με το απαραίτητο φουντάρισμα της δεξιάς ο καταπέλτης ταπαιπωρήθηκε αρκετά μέχρι να στρώσει από το μπότζι.

Στα δια ταύτα έτσι όπως είδα το βαπόρι μιλάμε για ένα πραγματικό στολίδι. Πάρα πολλοί χώροι και για όλα τα γούστα, άνετο και ευρύχωρο, πολύ προσεγμένο στη διακόσμιση δυστυχώς όμως άσχημο ταξίδεμα και από ταχύτητα ίσως λίγο ξεπερσασμένη για την εποχή των jumbo ferries και τις σύγχρονης τεχνολογίας κυρίως για ένα βαπόρι που ξεκινάει με φιλοδοξίες σε μία νέα για την εταιρία του γραμμή. 17,5 - 18,5 κόμβοι και άφιξη στην Πάρο 21:20. Δηλαδή 5,5 ώρες που δυστυχώς δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.

Αυτά από μένα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Αδαμάντιος Κοραής δεν φαίνεται στο σύστημα τη Κυριακή στην επιστροφή από τα νησιά?? Φαντάζομαι ότι απλώς δεν έχουν ανοίξει τα πλανά για το Φεβρουάριο?? Γιατί κυκλοφορούν φήμες (το έχω ακούσει από 2 Παριανούς), που λένε ότι πλοίο θα σταματήσει από τη γραμμή?? (Προσωπικά αυτό δε το πιστεύω)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πλοιο καθε Τριτη και Πεμτη θα κανει την αγονη που εκανε το Ρομιλντα..με ωρα αναχωρησεις απο τον Πειραια στις 11:00 και επιστροφη Τεταρτη και Παρασκευη με ωρα αφηξης στον Πειραια στις 14:00

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειχα ενα meeting με κατι υπουργους αλλα βαριομουν αφορητα. Ασε που δεν ηξερα και πως να ξοδεψω τη χθεσινη μιζα που πηρα για κατι δουλειες που εκλεισα. Και λεω δεν παιρνω το ελικοπτερο να πεταχτω μεχρι τη Σιφνο να βγαλω τον Κοραη να πιω και κανενα καφεδακι?

Ισα ισα προλαβα το βαπορι που εφτασε στην ωρα του και εβγαλε 9 φορτηγα και λιγο κοσμο.

Εδω την ωρα που ξεκιναει τη μανουβρα εδω στο αναποδα και εδω δεμενος. ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα δρομολόγια του Αδαμάντιος Κοραής από το Πειραιά έχουν ως εξής:

Δευτέρα στις 15:50 για Πάρο Νάξο

Τρίτη στις 11:00 για Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη

Τέταρτη στις 15:50 για Πάρο Νάξο

Πέμπτη στις 11:00 για Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη

Παρασκευή στις 15:50 για Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λόγω του Πάσχα αλλάζουν ελαφρώς τα δρομολόγια του Αδαμάντιος Κοραής.

Το δρομολόγιο της Μ. Πέμπτης θα είναι από Πειραιά για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα στις 15:50 και από τη Σαντορίνη κατευθείαν για Πειραιά. Ενώ τη Μ. Παρασκευή στις 12:00 για Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο Κίμωλο Φολέγανδρο Σίκινο Ιό Θήρα. Όμως η επιστροφή αυτού του δρομολογίου θα είναι από τη Δευτέρα του Πάσχα στις 12:00 μέσω Παροναξιας. Τη Δευτέρα του Πάσχα θα αναχωρήσει από το Πειραιά στις 24:00 για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα. Για να αναχωρήσει τη Τρίτη του Πάσχα στις 12:00 από τη Σαντορίνη μέσω Παροναξιας. Τη Τρίτη του Πάσχα θα αναχωρήσει από το Πειραιά στις 23:00 κατευθείαν για Σαντορίνη. Για να αναχωρήσει από τη Σαντορίνη στις 07:30 μέσω της άγονης των Δυτικών Κυκλάδων. Από τη Πέμπτη 23/04/09 θα επιστρέψει στα κανονικά δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Παναγια μου εσυ που τα δρομολογια τα ξερεις ακομα καλυτερα και απο το openseas υπαρχει περιπτωση μετα το Πασχα κατα τη διαρκεια που θα κανει επισκευη το Αγιος Γεωργιος να μεινει ο Κοραης αποκλειστικα Δυτικες Κυκλαδες? Τουλαχιστον εκει κουβαλαει και 20-25 φορτηγα..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Κοραής την Δευτέρα δεν έχει δρομολόγιο ούτε για Παροναξία ή για Δυτικές γιατί άραγε;.Μετά μάλλον απο το καθημερινό πάνω-κάτω καιρός για ξεκούραση.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Αδαμάντιος Κοραής πήγε στο Ν.Μ Δραπετσώνας, μήπως έχει σχέση αυτή η επίσκεψη με τη πρόσκρουση στη Κύθνο?? Δηλαδή να αποκαταστήσει τις παρατηρήσεις μετά τη πρόσκρουση στη προβλήτα της Κύθνο??

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Αδαμάντιος Κοραής πήγε στο Ν.Μ Δραπετσώνας, μήπως έχει σχέση αυτή η επίσκεψη με τη πρόσκρουση στη Κύθνο?? Δηλαδή να αποκαταστήσει τις παρατηρήσεις μετά τη πρόσκρουση στη προβλήτα της Κύθνο??

Θα γινει αποκατασταση της ζημιας...οτι και ζημια να ειναι δηλαδη.Επισης ειχε ακουστη οτι θα ανεβενε δεξαμενι για μελετη βολβου....ηδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

Επισης ειχε ακουστη οτι θα ανεβενε δεξαμενι για μελετη βολβου....ηδωμεν!

H μελετη για το βολβο γινεται με τα σχεδια του πλοιου και με πειραματα εφοσον το επιθυμει ο ενδιαφερομενος για καλυτερα αποτελεσματα. Στη δεξαμενη ανεβαινει μονο για τις εργασιες ;)

Link to comment
Share on other sites

H μελετη για το βολβο γινεται με τα σχεδια του πλοιου και με πειραματα εφοσον το επιθυμει ο ενδιαφερομενος για καλυτερα αποτελεσματα. Στη δεξαμενη ανεβαινει μονο για τις εργασιες ;)

Toτε ισως αυτο που ακουσα να ηταν εργασιες για να του βαλουν βολβο:)

Link to comment
Share on other sites

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν και αυτή την ώρα επιστρέφει στο μεγάλο λιμάνι για να φορτώσει κ να φυγει με μικρη καθυστεριση για το σημερινο δρομολόγιο προς Δυτικες κ προέκταση μεχρι Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Το Αδαμάντιος Κοραής έφτασε όντως στο Πειραιά γύρω στις 18:15 (μετά την αναχώρηση του Πρεβελης και Νεφέλη), για να έρθει να δέσει στα Λεμονάδικα που το περίμεναν οι επιβάτες του (γύρω στα 200 άτομα, 35 ΙΧ και 20 ΦΓ). Μετά τη σύντομη επίσκεψη στο Ν.Μ Δραπετσώνας υπήρχαν δυο αλλαγές στο πλοίο κάνοντας μια σύγκριση με μια πρόσφατη φωτογραφία του. Πρώτη ήταν το ψήλωμα των οχετών των καυσαερίων στις τσιμινιέρες του πλοίου, για να μην γεμίζουν με καύτρες το κατάστρωμα άρα και οι επιβάτες (έχω προσωπική εμπειρία:mad: το χειμώνα που ταξίδεψα μαζί του).

Χθες που παρατηρούσα τη πρύμη του Αδαμάντιου Κοραή είδα να υπάρχει ένα βαθούλωμα πρυμα δεξιά πάνω από τον επικρουστήρα ενώ από την αριστερή πλευρά έλειπε ο επικρουστήρας. Από ποια πλευρά κτύπησε τελικα στη προβλήτα της Κύθνου??

Και η δεύτερη ήταν ότι απαλείφθηκε το βαθούλωμα πρυμα δεξιά (αλλά λείπει τώρα ο επικρουστήρας) ενώ τοποθετήθηκε εκ νέου επικρουστήρας πρυμα αριστερά.

post-54-128326980781_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ορθώς ψήλωσαν οι οχετοί αλλά αισθητικά πλέον, οι τσιμινιέρες έγιναν πολύ άσημες... Οι σχεδιαστές τους θα τραβανε τα μαλλιά τους!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...