Neptune Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 (edited) Adamantios Korais Main Particulars / Αδαμάντιος Κοραής Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Adamantios Korais Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): IMO Number: 8613807 LOA / Μέγιστο Μήκος: 98,6 m Breadth / Πλάτος: 17,2 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2291 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1987 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Naikai, Japan Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2X Daihatsu 5885KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 2008 Operator/Διαχειριστής: ANEZ Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Higashi Nihon Ferries Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Paros-Naxos-Ios-Santorini ________________________________________________________ (1987, ex-Visuva, Kyushu) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
Neptune Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 (edited) Το Αδαμαντιος Κοραης παντως ειναι καθοδον προς Ζακυνθο. Λογικα θα ειναι εκει το απογευμα. Μας ηρθε και υποθετω θα κανει μετασκευη με σημαια Παναμα. Edited June 20, 2013 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 ξερουμε λεπτομερειες; πχ ποτε ξεκινα η μετασκευη, με ποσο δρομο παει κλπ;
Neptune Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 On the way to πατριδα εκανε 17-17,5 κομβους. Φανταζομαι θα το δουνε στο Ζαντε οι κατοικοι, μετοχοι κτλ κτλ και μετα θα μας ερθει απο δω γληγορα γληγορα για να γινει "βαπορι" με την ελληνικη ενοια του ορου
Apostolos Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ε τύπου Κάλβου πιστεύω... Έτσι κι αλιώς διαφορές μεγάλες δέν έχουν ακόμα και original
Angelos Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Το πλοίο θα παραμείνει σύμφωνα με δημοσιεύματα στο τζάντε για κάνα μηνα και μετά θα πάει στο Πέραμα για εκτεταμένες μετασκευές. Προβλέπω την ανάγκη να μείνει κουφάρι σαν το Ionian Star κάποτε ώστε να εναρμονιστεί με άκαυστα, καλώδια, σωστικά και double bottoms. Η εποχή τουλάχιστον για όλες αυτές τις δουλειές είναι σωστή! Να δούμε και τις προτεραιότητες της εταιρείας με Roslagen και το φημολογούμενο ξεφόρτωμα του Ανδρέας Κάλβος.
Stratos Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Έχω ακούσει ότι η μετασκεύη του, θα χρησιμοποιήσει ως πιλότο την μετασκευή του Κάλβου. Πάντως το πλοίο μου φαίνεται πολύ οικίο. Έχουμε συνηθίσει σε τέτεια ιαπωνικά σκαρία..
Angelos Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Το Κάλβος ηταν μετασκευη απο roro. Η τεχνογνωσια για τις ξενοδοχειακες μετασκευές σιγουρα θα φανει χρήσιμη αλλα δεν πιστευω οτι τα ιδια μπορουν να εφαρμοστουν οσον αφορα τα ελασματουργικα.
Stefanos Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Καλορίζικο το νέο καραβάκι.Προσωπικά θα το ήθελα να επεκαταθεί λίγο πρός τα πίσω χωρίς να γίνει κουτί και να φύγει αυτό το τετράγωνο κατασκεύσμα που έχει στο τελευταίο deck
di_bar Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 η μετασκεύη του Αδ. Κοραής δε θα θυμίζει σε τίποτε τη μετασκευή του Κάλβος και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ ανώτερο
Angelos Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 αν και τα 2 πλοία δεν έχουν σχέση, το ένα ήταν απλό roro, καθώς και οι προφανώς από μέσα πληροφορίες σου είναι λίγο φλου, ελπίζω να είναι σωστές για το καλο του ακτοπλοΐας μας! Το ξενοδοχειακό του Κάλβος δεν είναι άσχημο οποτε ελπίζω να ισχύσει και η παραπάνω ευχή μου!
proud_ionian Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 η μετασκεύη του Αδ. Κοραής δε θα θυμίζει σε τίποτε τη μετασκευή του Κάλβος και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ ανώτερο ποτε με το καλο θα ξεκινησει η μετασκευη; οι γλαροι του ζαντε λενε οτι το καραβι ειναι ακομη στο φιορο του λεβαντε. για να δουμε, θα προλαβει την επομενη σαιζον;
cpt_hcp Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Αν βλεπω καλα , το πλοιο πρεπει να εχει φτασει στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας.
Stefanos Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Είδα σήμερα το πλοίο στο νέο μώλο και μου φάνηκε ενδιαφέρον
Earl Granville Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Στο πλοίο έχουν εσωτερικά ξηλωθεί τα πάντα, στα ντεκ είναι απλωμένα άπειρα λάστιχα οξυγόνου και ήδη έχει αρχίσει η κοπτοραπτική. Πλευρικά ανοίγματα κλείνουν άλλα ανοίγουν καλώδια κρέμονται και γενικά οι εργασίες προχωρούν πυρετωδώς.
Earl Granville Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Το βαποράκι προορίζεται για τον Πόρο της Κεφαλλονιάς από ότι άκουσα και πιθανότατα δεν πρόκειται για σκάντζα του ΚΑΛΒΟΣ αλλά για παράλληλη εκμετάλλευση και των 2 πλοίων σε αυτή την γραμμή. Πάντως οι εργασίες συνεχίζονται με γρήγορούς ρυθμούς κι από ότι είδα πέφτει και μπόλικο αλουμινιο.
proud_ionian Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 τελικα απο οτι φαινεται, παρα τις αρχικες φημες, δεν καταργειται το πανω γκαραζ. το αντιθετο θα ελεγα.
enas chiotis Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 Έχω την εντύπωση ότι είδα ένα πλοίο που του μοιάζει στα ναυπηγεία που βρίσκεται και το ΜΑΜΙ, συγχωρέστε με αν κάμνω λάθος.
Neptune Posted February 27, 2008 Author Posted February 27, 2008 Εγω σημερα παντως απο μεγαλα βαπορια εκει ειδα μονο το ΜΑΜΙ. Μηπως μπερδευτηκες επειδη εχουνε ιδιο χρωμα στα φουγαρα? Βεβαια και γω περασα πολυ βιαστικα και δεν ασχοληθηκα για να μιλαω με σιγουρια. ΕΔΩ ενα profile του Αδαμαντιος Κοραης οπως θα ταξιδευει σε λιγους μηνες.
marioskef Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 Παντως σαν πολύ κοντή δεν είναι αυτή η τσιμινιέρα?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 Στον Αδαμάντιο Κοραή έχουν κόψει ένα μέρος από λαμαρίνα στην αριστερή μεριά της πρύμης, προφανώς για να προσθέσουν το καταπέλτη των επιβατών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now