Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αντιδράσεις της ΛΑΝΕ

Με τη φράση “δε μασά η κατσίκα ταραμά”, απάντησε ο πρόεδρος της Λασιθώτικης Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρίας, στους κ.κ. Παυλίδη και Ανωμερίτη, αναφορικά με το θέμα της προσάραξης του πλοίου Ιεράπετρα, καθώς στο πλαίσιο συζήτησης που έγινε στη Βουλή, η εταιρία δέχτηκε τα πυρά τους, κατηγορούμενη για σκόπιμη ενέργεια. Στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε χθες στη “Ροδιακή” ο κ. Γιώργος Αλεβίζος εξέφρασε την αγανάκτησή του για τα υπονοούμενα που άφησαν οι δύο άνδρες κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τον καταδυτικό τουρισμό στη Βουλή, λέγοντας ότι ο κόσμος είναι πολιτικά ώριμος και δεν παρασύρεται από τα όσα ακούει. Μάλιστα ο πρόεδρος της ΛΑΝΕ, απέδωσε τα όσα είπαν οι κ.κ. Ανωμερίτης και Παυλίδης, σε προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, και δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: “Γιατί ο κ. Ανωμερίτης δε ρώτησε τον υπουργό ποία πλοία θα καλύψουν τις 55 γραμμές, αλλά βάζουν διάφορες ιδέες στον κόσμο για να συζητά;”

ΤΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Αναφορικά με το πλοίο “Ιεράπετρα” σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο, χθες το απόγευμα επρόκειτο να μπει για δεξαμενισμό στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά όπου βρισκόταν, ώστε να αρχίσει η επιθεώρησή του από τους αρμόδιους. Μετά την επιθεώρηση, θα ακολουθήσουν οι επισκευές, ενώ θα καταβληθεί προσπάθεια, ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το πόσο, χρονικό διάστημα, θα απαιτηθεί, θα το γνωρίζουμε σε 2-3 μέρες. Πάντως, όλα αυτά, θα πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν συντομότερα (και γι’ αυτό ο κ. Αλεβίζος έδωσε τη διαβεβαίωσή του) καθώς πιέζει και ο χρόνος. Όπως έκανε γνωστό, το Β. Κορνάρος, θα σταματήσει τα δρομολόγιά του στις 15 του Νοέμβρη, για να του γίνει η ετήσια επιθεώρηση, και ως εκ τούτου, θα πρέπει να αντικατασταθεί από το Ιεράπετρα. “Μέχρι τότε, θα κάνουμε κάθε τι εφικτό ενώ στόχος όλων είναι να πιέσουμε ώστε να κερδίσουμε ακόμα και μία μέρα”, τόνισε ο κ. Αλεβίζος.

Συνέχεια στη κόντρα των πολιτικών έδωσε ο πρόεδρος της ΛΑΝΕ, που σωστά αναρωτιέται γιατί τις διαφορές των πολιτικών θα πρέπει να τις πληρώνουν άλλοι?? Και δεν ασχολούνται με σημαντικότερα θέματα της Ακτοπλοΐας!!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Στις 11/06/06 θα πραγματοποιηθεί η τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας για την έγκριση του ισολογισμού και εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου.

Ιδού τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2005

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχει το Ιεράπετρα Λ δρομολόγιο από Πειραιά αντί για το Βιτσεντζος Κορνάρος, όπου αυτή τη στιγμή εκτελεί κάποια άγονη γραμμή του Σαμοθράκη. Τη Παρασκευή λογικά θα είναι το Βιτσεντζος Κορνάρος??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως γράφτηκε σαν σχόλια, στον τελευταίο «Ε», ότι η ΑΝΕΚ μπορεί να πάρει πίσω το Ιεράπετρα Λ από τη ΛΑΝΕ?? Να προσθέσω και ένα δημοσίευμα του σημερινό Κέρδος, που αναφέρει

Επίσης, δημιουργεί προϋποθέσεις και ενσωμάτωση των δύο συνεργαζόμενων εταιρειών. Της λασιθιωτικής ΑΝΕ και της ΑΝΕΝ. Η εκλογή επτά στους εννέα συμβούλους στη ΛΑΝΕ και η μη επανεκλογή του κ. Γιώργου Αλεβίζου από την προεδρία, σηματοδοτεί την ενσωμάτωσή της στην ΑΝΕΚ. Άλλωστε, η αγορά μετοχών που διέθεταν οι Μινωικές Γραμμές (περίπου 1.000) στη ΛΑΝΕ, από τον κ. Γ. Βαρδινογιάννη, ήταν αρκετό, έστω και οριακά η πλειοψηφία να περάσει στη χανιώτικη εταιρεία.

Όποτε θα πρέπει να αναμένουμε ίσως κάποιες αλλαγές στην αυτόνομη πορεία της ΛΑΝΕ, όπως τις γνωρίζουμε ως σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Simfona me www.naftemporiki.gr

Η ΛΑΝΕ ανακοίνωσε ότι από αύριο, Τετάρτη 26 Ιουλίου, όλα τα δρομολόγια των πλοίων «Βιτσέντζος Κορνάρος» και «Ιεράπετρα Λ» επανέρχονται στις κανονικές τους αναχωρήσεις.

Για την Τετάρτη 26.7.06 εκτελείται ένα ειδικό δρομολόγιο με το πλοίο «Βιτζέντζος Κορνάρος» από Ρόδο (4:30) για Χάλκη – Κάρπαθο – Κάσσο – Σητεία (15:30) Κάσσο – Κάρπαθο – Χάλκη – Ρόδο για κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών και με το πλοίο «Πρωτεύς» το τακτικό δρομολόγιο Ρόδος – Καστελλόριοζο – Ρόδος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ναι, είναι αλήθεια αυτό και το έχω παρατηρήσει και εγώ προσωπικά. Επίσης είναι αλήθεια ότι ως επιβάτης στη ΛΑΝΕ νοιώθω υπέροχα (ομιλώ για εποχή Αλεβίζου, με τους νέους δεν έχω ιδίαν άποψη). Όχι ότι το service πχ των Μινωϊκών ή της ΑΝΕΚ δεν είναι εξ ίσου καλό, αλλά οι άνθρωποι της ΛΑΝΕ είναι και ευγενείς και εξυπηρετικοί αλλά και ανεπιτήδευτοι. Σου δίνουν την αίσθηση του "χειροποίητου" και όχι της λειτουργίας βάσει ενός Standard Operating Procedure. Τώρα καλό είναι αυτό, κακό είναι, οι γνώμες ξέρετε ότι διίστανται :P.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Καλημέρα σε όλη την παρέα.

Ωραία η σελίδα της ΛΑΝΕ. Από πότε όμως ο Κορνάρος έγινε αδελφό του Ιεράπετρα Λ. (Δείτε τη φωτογραφία στα Πλοία) και έβαλε και κυλιόμενες;

Σε λίγο θα γράψουν ότι έχει και πισίνα. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Από μια πρόχειρη αναγνωση του ετήσιου δελτίου της εταιρείας, προκύπτει οτι το 2006 (χρονιά των γεγονότων του Λιβάνου) η εταιρία είχε έκτατα έσοδα από ναυλώσεις περίπου €2,600,000...Χρήματα που λογικά προέρχονται από εκεί, καθώς δεν θυμάμαι να έχει γίνει κάποια άλλη εκτενή ναύλωση.Not Bad, Not Bad at all

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν θυμάμαι καλά, αλλά το 2006 δεν είχε ναυλωθεί το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στην ΑΕΚ ή καλύτερα σε ταξιδιωτικό γραφείο που μετέφερε οπαδούς (?) της ΑΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αφού μελετήσαμε τας γραφάς προκύπτει οτι ολόκληρο το ποσό αφορά την υπόθεση του Λιβανου.

Νομίζω για τις μέρες που κράτησε η ναυλωση, μια χαρά ήταν το ποσό...

Βέβαια αν καταλαβα καλά από τας γραφάς (άλλες αυτή τη φορά) μάλλον πρέπει να αφαιρέσουμε και ένα ποσό γυρω στα €100,000 για επιπλέον ασφάλιστρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πότε θα ξεκινήσουν επιτέλους τα Δρομολογια απο Αλεξανδρούπολη για Δωδεκάνησα?

Στο site της ΛΑΝΕ εχουν δημοσιεύσει οτι εχουν ξεκινήσει απο τις 02/05/2007 http://www.lanesealines.gr/files/routes.pdf και στην πραγματικότητα δεν μπορείς να κόψεις εισητήριο απο κανένα πρακτορείο.

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!:D

Τί παίζετε?Ξέρει κανεις τίποτα?:D Να μας φωτίσει!

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτοι ισως να ειναι διοτι δεν εχουν ενημερωσει το σαιτ τους. Αλλα απο κει και περα νομιζω πως τα δρομολογια δεν εχουν αρχισει διοτι υπαρχει διαμαχη με το αρμοδιο για τις επιδοτησεις Υπουργειο.

Link to comment
Share on other sites

ontos afou 8a paei to ierapetra sto rethimno gia antikatastash tou prevelis

oi krhtikoi ksesikw8hkan emeine mono ena to aiolos mia pou 8a to agaphsoun ayto to ploio synepws h NEL as skefth poly sovara thn yparksh symvatikou sthn grammh peiraia rethimno:)

Link to comment
Share on other sites

ontos afou 8a paei to ierapetra sto rethimno gia antikatastash tou prevelis

oi krhtikoi ksesikw8hkan emeine mono ena to aiolos mia pou 8a to agaphsoun ayto to ploio synepws h NEL as skefth poly sovara thn yparksh symvatikou sthn grammh peiraia rethimno:)

:confused:

Υπάρχει κάτι που μου ξεφεύγει εδώ?

Πού πάει το Πρέβελης? Πότε μένει η γραμμή χωρίς συμβατικό???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αντιγράφω απο www.portnet.gr

Επίσης έντονη ήταν και η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της ΛΑΝΕ κ. Μανώλη Γαλανάκη ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν θα υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις για τις γραμμές Αλεξανδρούπολη-Λήμνο-Μυτιλήνη Χίο Βαθύ και Θεσσαλονίκη-Σάμο-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο γιατί αφενός καθυστέρησε η έγκρισή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να χαθεί η σεζόν αφετέρου γιατί η σύμβαση δεν είναι συμβατή με τους όρους της προκήρυξης.

Επισημαίνεται ότι ο σχετικός διαγωνισμός ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2006 επαναλήφθηκε τον Μάρτιο του 2007 και μόλις προχθές έφθασαν οι συμβάσεις στην εταιρεία.

Μεταξύ άλλων ο κ. Γαλανάκης δήλωσε ότι «εγκαινιάσαμε μία νέα μορφή ακτοπλοΐας που οδηγεί στο θάνατο τις εταιρείες, αφού τα βαπόρια είναι επανδρωμένα με 74 άτομα πλήρωμα και παραμένουν δεμένα στη Δραπετσώνα.

Δεν είναι τίμια πολιτική πρόσθεσε, και ιδιαίτερα για εταιρείες λαϊκής βάσης που έχουν τιμήσει το υπουργείο Αιγαίου επί δεκαετία και έχουν τα τελευταία οκτώ χρόνια εννέα εκατομμύρια λειτουργικές ζημιές.»

Η ΛΑΝΕ δεν προτίθεται να υπογράψει τις συμβάσεις και σε ό,τι αφορά τα δυο πλοία της (Β. Κορνάρος και Ιεράπετρα) θα τα αξιοποιήσει στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού της μητρικής ΑΝΕΚ.

Συμληρώνω ότι κατεβάσε τα δρομολόγια στο site της για Θεσ/κη και Αλεξανδρούπολη οπως εχει αναφερθεί στο τόπικ για την ΑΝΕΚ το Ιεράπετρα πάει Ρέθυμνο.

Να δω που θα βρει πλοίο το υπουργείο για να καλύψει αυτες τις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

;)

Υπάρχει κάτι που μου ξεφεύγει εδώ?

Πού πάει το Πρέβελης? Πότε μένει η γραμμή χωρίς συμβατικό???

Mίλησα προχθές με τη ΛΑΝΕ για να μάθω δρομολόγια για 18/6 και μου είπαν οτι "δεν έχουν βγεί ακόμα" οτι θα ξέρουν απο μέρα σε μέρα και οτι γνωρίζουν μόνο ως 11/6.

Σημειωση> 11/6 το equasis δίνει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για Ρέθυμνο.

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ αγνοείται...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...