Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ξανα προβληματα για το πληρωμα του πλοιου το οποιο προχωρησε σε επισχεση εργασιας.Συμφωνα με την Ναυτεμπορικη οι ναυτικοι εχουν να πληρωθουν 5 μηνες.

Eπίσχεση εργασίας για μη καταβολή δεδουλευμένων πραγματοποιεί από χθες το πλήρωμα του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας LANE.

Σε επιστολή της προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, η εταιρεία αναγνωρίζει το πρόβλημα και αναφέρει ότι της οφείλονται από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας 1.700.000 ευρώ από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές.

Για την υπόθεση έχει ενημερωθεί προφορικά ο εισαγγελέας, ενώ σύμφωνα με τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά αναμένεται και η σύνταξη δικογραφίας για τη μη καταβολή δεδουλευμένων.

Στην πρόσφατη συνάντηση που είχε η αρμόδια υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Αννα Διαμαντοπούλου με τους συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, τους διαβεβαίωσε ότι μέχρι τέλος του μήνα θα έχει εκταμιευθεί το ποσό των 15 εκατ.ευρώ που είναι χρήματα από επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και οφείλονται σε πλοιοκτήτριες εταιρείες.

Στο συγκεκριμένο πλοίο, που πραγματοποιεί τη διαδρομή στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσαμος (Καστέλλι), εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα και όπως καταγγέλλουν, έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η ΛΑΝΕ προχωρησε σε διαψευση των δημοσιευματων σχετικα με την ακινησια του ΚΟΡΝΑΡΟΥ και δηλωνει οτι το πλοιο θα ταξιδεψει κανονικα

Ανακοίνωση με την οποία τοποθετείται έναντι των δημοσιευμάτων που κάνουν λόγο για ακινησία του πλοίου “Βιτσέντζος Κορνάρος”, λόγω επίσχεσης, εξέδωσε η πλοιοκτήτρια εταιρεία , ΛΑΝΕ, με την οποία και διαψεύδει το γεγονός.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα:

“Η ΛΑΝΕ ανακοινώνει ότι οι αναφορές για ακινησία του πλοίου της Ε/Γ – Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ λόγω (επίσχεσης) δεν ισχύουν.

Το ΥΠΑΑΝ έχει καταβάλει ένα μικρό μέρος μισθωμάτων και την αναπροσαρμογή της ρήτρας καυσίμων του 2010 του 2011 που οφείλονται στην εταιρεία μας και έχει αποδοθεί αναλογικά στους ναυτικούς μας.

Δυστυχώς η έλλειψη ρευστότητας και οι καθυστερήσεις της καταβολής μισθωμάτων δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των εταιρειών που εκτελούν αμιγώς Δημόσια Υπηρεσία.

Οι εμπορικές συναλλαγές έχουν μεταλλαχθεί και πλέον όλα πραγματοποιούνται (τοις μετρητοίς).

Η Πολιτεία, λόγω της γενικότερης κατάστασης, συνεχίζει, χωρίς διορθωτικές κινήσεις, να πιστεύει ότι ακόμα παρά την αδυναμία στήριξης των εταιρειών από τις τράπεζες, το κοινωνικό αγαθό της μεταφοράς μπορεί ακόμα να προσφερθεί στα Νησιά ( επί πιστώσει).

Το δρομολόγιο της Μ. Παρασκευής με αναχώρηση από Πειραιά στις 12.30 όπως και όλα τα δρομολόγια της εταιρείας μας θα πραγματοποιηθούν ως είναι εγκεκριμένα.

Από τις 23.04.2012 θα τροποποιηθούν τα δρομολόγια και θα δοθούν στην ενημέρωση μετά την έγκριση τους από την Διεύθυνση Θαλάσσιων Συγκοινωνιών του ΥΠΑΑΝ όπου θα ανοιχθούν και τα πλάνα της Σεζόν”.

Απο το theseanation η ειδηση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Με αφορμή αυτό το μήνυμα στο θέμα της ΑΝΕΝ να εκφράσω μια απορία. Στο παρελθόν είχε γραφτεί ότι η συμμετοχή της ΑΝΕΚ στη ΛΑΝΕ ήταν με το Ιεράπετρα Λ. Από τότε που η ΑΝΕΚ το "πήρε πίσω" η συμμετοχή της παραμένει 50%?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στις 26/06/13, η εταιρεια ειχε την Γενικη Συνελευση της, που περα απο τα καθιερωμενα θεματα μιας συνελευσης τα δυο πιο ουσιωδης θεματα ηταν τα δυο ακολουθα:

 

7. Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας.

8. Μεταφορά της έδρας της Εταιρείας από τον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου στο Νομό Χανίων.

 

Εαν δεν κανω λαθος υπαρχει αλλαγη στη θεση του Διευθυνων συμβουλου, ετσι του κ. Μανωλη Γαλανακη τη θεση του αναλαμβανει ο κ. Μπαμπης Σαλβαρακης

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Λίγο πολύ αναμενόμενο για αυτό επιστράφηκε η εγγυητική στην εταιρεία, όπου με αυτή κάλυψε μεγάλο ποσοστό των υποχρεώσεων της

Η εγγυητικη ηταν υψους 1,5 εκατ ευρω συμφωνα με τον βουλευτη του Συριζα Θοδωρη Δριτσα.Μεταξυ μας δε νομιζω να τους χαλασε και ιδιαιτερα αφου και τα λεφτα τους πηραν πισω και δεν θα χρειαστει να αντικαταστησουν το Κορναρος με νεοτερο πλοιο οπως προεβλεπε η συμβαση.Τωρα για το τι μελλον μπορει να εχει η εταιρεια και τα πλοια της μετα απο αυτα τα γεγονοτα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μα η εγγυητική δεν είναι χρήματα για να τη χρησιμοποιήσει κάποιος για πληρωμές. Ούτε επιστρέφεται στην εταιρεία, στην τράπεζα που την εξέδωσε γυρνά.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο αυτό? Σε πολλές περιπτώσεις δεν χρησιμοποιούνται μετρητά-καταθέσεις για την έκδοση εγγυητικών. Σε μικρούς πελάτες ναι, σε μεγάλους είναι έναντι της συνολικής σχέσης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Στην ουσια ειναι αυτο που λεει ο gtogias και ουσιαστικα κι εδω το ποσο αυτο θα επεστρεψε κατευθειαν στην τραπεζα για καλυψη χρεων της εταιρειας.Δε νομιζω να μπηκεστο ταμειο της.

Link to comment
Share on other sites

Όταν μπαίνουν τα λεφτά σε λογαριασμό μιας εταιρειας είναι στο ταμείο της! Έτσι ώστε μετά να τα διαθέσει όπως αυτά κρίνει και έχει ανάγκη!! Η τράπεζα δεν δίνει εγγύηση εάν δεν υπάρχουν τα χρήματα της εγγυητικής σε λογαριασμό της εταιρείας στη τράπεζα που την εκδίδει!! Παλιότερα είχε λιγότερη γραφειοκρατία για να βγει μια εγγυητική από ότι σήμερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω, 22 χρόνια εγγυητικές έβγαζα.

Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας, ούτε κανονισμών. Θέμα πιστωτικής πολιτικής της κάθε τράπεζας σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Άλλοι χρειάζονται μετρητά, άλλοι χαρτιά-τίτλους ή άλλες εμπράγματες αξίες κλπ. Όλα είναι συνάρτηση της πιστοληπτικής ικανότητας του πελάτη. Αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της εορτής τους Αγ.Πνεύματος, η Λ.Α.Ν.Ε με το πλοίο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ προσφέρει εκδρομικό πακέτο με ισχύ τις παρακάτω συγκεκριμένες ημερομηνίες και διαδρομές.

 

Ειδική  Προφορά πακέτου :
 

18/06/2016 από ΚΙΣΑΜΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ και επιστροφή στις 20/06/2016 ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΙΣΑΜΟΣ στις 20/06/2016 
 

1 επιβάτης σε Οικονομική θέση &  1 IX στα 150 €
1 επιβάτης σε Οικονομική Θέση στα 40 € 

 

18/06/2016 από ΚΙΣΑΜΟΣ - ΚΥΘΗΡΑ και επιστροφή στις 20/06/2016 ΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΑΜΟΣ
 

1 επιβάτης σε Οικονομική θέση &  1 IX στα 130 €
1 επιβάτης σε Οικονομική Θέση στα 30 € 

 

Τα εισιτήρια των συγκεκριμένων πακέτων δεν ακυρώνονται, δεν μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας και δεν είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας.
Στα πακέτα προσφοράς δεν ισχύουν οι εμπορικές εκπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κατι ασχετο με το ονομα.

Μου εχουν πει οτι η ΛΑΝΕ, μαλλον στα τελης της δεκαετιας του '90, ειχε σκεφθει σοβαρα την αγορα του αδερφου πλοιου, μετεπειτα Σαμοθρακη, τελικα το φοβηθηκαν και ετσι εβαλαν στο παιχνιδι την ΑΝΕΚ με το Ιεραπετρα. Κατα τη γνωμη καποιων ηταν λαθος κινηση και απο τοτε αρχισε σιγα σιγα η αποδυναμωση της εταιρειας.

Κάποτε δεν πρέπει να γίνει αντικατάσταση? Για πόσα χρόνια έχουν ακόμα το οκ?

Δε λέω καλός χρυσός του ρίξαν και λεφτά φέτος.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Όταν δεν υπαρχουν χρηματα για αγορα καινουριου τοτε συμβιβάζεσαι με το να επισκευάζεις και να συντηρείς αυτό που εχεις

Θεωρω πως οσο αντεχει το πλοιο θα είναι εδώ να ταξιδευει.Οταν πια δεν θα την παλευει άλλο εκει θα δουμε τι θα γινει και αν μπορουν να το αντικαταστησουν

Link to comment
Share on other sites

 

 

Κάποτε δεν πρέπει να γίνει αντικατάσταση? Για πόσα χρόνια έχουν ακόμα το οκ?

Δε λέω καλός χρυσός του ρίξαν και λεφτά φέτος.

 

 

Ξεκινησε δρομολογια στην αγονη Κυθηρων-Αντικυθηρων στις αρχες Μαρτιου του 2009.

 

Νομιζω οτι μετα τα δυο-τρια πρωτα χρονια παρουσιας στην γραμμη η ΛΑΝΕ ειχε υποχρεωση να αντικαταστησει τον Κορναρο με νεοτερο πλοιο.

 

Πηρε παραταση και μετα ξαναπηρε νομιζω, δεν θυμαμαι ακριβως.

 

Φετος το Φθινοπωρο τελειωνει η συμβαση, οποτε η υποχρεωτικη αντικατασταση δε συνεβει σε αυτη τη μακροχρονη θητεια. 

 

Μετα τη ληξη της συμβασης το μελλον και της εταιρειας και του πλοιου ειναι ενα ερωτηματικο.

Θα δωσει το υπουργειο παλι τη γραμμη ως επιδοτουμενη και αν ναι για τι χρονικο διαστημα;

Θα θελησει η εταιρεια να διεκδικησει την τωρινη γραμμη;

Θα θελησουν αλλες εταιρειες να τη διεκδικισουν; (Μην αποκλειουμε το Μυρτιδιωτισσα)

Θα θελησει η εταιρεια να διεκδικησει αλλη γραμμη και αν ναι ποια; Υπαρχουν πολυ λιγες επιλογες αν οχι καμια...

 

Οποτε το αμεσο μελλον οπως το βλεπω ειναι πολυ ρευστο.

 

Αν ειναι να συνεχισει παντως τις πιο πολλες πιθανοτητες τις δινω στην παρουσα γραμμη, αν τη θελει η εταιρεια και αν τη δωσει το υπουργειο ως επιδοτουμενη. Επι ΝΔ μετα το τελος της σεζον του 2013 φτασαμε πολυ κοντα στο να κοπει η γραμμη...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...