Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από 13/12/07 έως 17/01/08 το Κορνάρος θα εκτελεί ένα επιπλέον δρομολόγιο από Πειραιά κάθε Πέμπτη μέχρι Ρόδο με τις γνωστές ενδιάμεσες προσεγγίσεις (Μήλο, Θήρα, Σητεία, Κασο, Κάρπαθο, Χάλκη).

Και από εκεί κάθε Σάββατο θα πηγαίνει από Ρόδο μέχρι Αλεξανδρούπολη μέσω Κω, Κάλυμνο Σάμο, Χίο, Μυτιλήνη, Λήμνο.

Στο διάστημα αυτό παραμένουν τα ίδια δρομολόγια του Ιεράπετρα Λ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στα καινούργια δρομολόγια παρατήρησα ότι πιάνει μία φορά Ηράκλειο (μόνο στο πήγαινε) και καμία Άγιο Νικόλαο. Είχα την εντύπωση ότι το Ηράκλειο - Θήρα είχε κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τεράστιο πρόβλημα αντιμέτωπίζουμε όλοι οι πράκτορες και συνεπώς το επιβατηγό κοινό καθώς η ΛΑΝΕ δεν έχει παρουσιάσει πρόγραμμα δρομολογίων και ακυρώνει συνεχώς την γραμμή Ρόδος-Θεσσ/νίκη με ό,τι αυτό συνεπάγεται.Μεταξύ μας ούτε τηλέφωνα σηκώνουν.Get sirious guys!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Όταν έχει μια εταιρία εγκεκριμένα δρομολόγια από το ΣΑΣ ή πολύ περισσότερο εννοείται ότι πρέπει να εξυπηρετεί κανονικά τα δρομολόγια. Αντε μια ημέρα να βγάλει ένα ανεκτέλεστο αλλά εδώ μιλάμε για μακρα απουσία από τα δρομολόγια που θα έπρεπε να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι η ΛΑΝΕ προσπαθεί να απεμπλακεί από τις άγονες...

Πάντως είναι αλήθεια ότι έχει δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα στα πρακτορεία και τους επιβάτες με την αναστάτωση αυτή.Σκεφτείτε ότι μόλις σήμερα άνοιξαν το δρομολόγιο της Παρασκευής από Πειραιά και επιστροφής....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά από τα σημερινά μαντάτα αλλά και της Παρασκευής και δεδομένου ότι και στον ΔΙΑΓΟΡΑ ένα ωραίο απόγευμα της 25ης Ιουνίου 2004 οι επιβάτες πήγαν και βρήκαν την ίδια κατάσταση, φταίω εγώ που η ιστορία αρχίζει να μου μυρίζει ΔΑΝΕ; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ η ΑΝΕΚ μπήκε στην μετοχικη συνθεση της ΛΑΝΕ και κατεχει το 50% από τότε.

Έχει πολυ ενδιαφερον η εξέλιξη της γιατί μιλάμε για μια εταιρία εργάτης με σταθερη παρουσία στις αγονες εκεί που μεχρι να βρεθεί αυτή υπήρχε μεγαλο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ εχει 50% + κατι. ειχε 50% ακριβως, αλλα της πουλησαν κατι λιγες μετοχες που ειχαν οι μινωικες, πριν 2-3 χρονια.

το ιεραπετρα δεν ανηκει στην ΑΝΕΚ, αλλα στη ΛΑΝΕ. οπως τα λεει ο earl ειναι. αντι μετρητα η ανεκ ειχε δωσει το Ιεραπετρα (τοτε ΤΑΛΩΣ). κατι αντιστοιχο με τα Φαιδρα και Ερωτοκριτος που ειχan δωσει οι μινωικες στην MFD.

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως η Κάρπαθος και η Κάσος έχουν μείνει μόνο με αεροπορική σύνδεση...και κόβεται η σύνδεση Μήλου/Θήρας με την Κρήτη...

Κατά τα άλλα το μείζον ζήτημα είναι η (επιδοτούμενη?) σύνδεση του Ρεθύμνου...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έμαθα ένας από τους λόγους της επίσχεσης εργασίας και στα δύο πλοία είναι η περικοπή του επιδόματος των άγονων γραμμών

Ότα πλοία πραγματοποιούν άγονες γραμμές οι ναυτικοί που τα επανδρώνουν πέρνουν αυτό το επίδομα βάση της ΣΣΕ (Συλλογική σύμβαση εργασίας).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το ΣΚΑΙ το Πρωτοδικειο Πειραια αποφασισε πως η ΛΑΝΕ ειναι υποχρεωμενη αυριο να κανει δρομολογιο κανονικα για την αγονη γραμμη Κασου-Καρπαθου-Διαφανιου-Χαλκης. Σε αντιθετη περιπτωση θα της επιβληθουν οι προβλεπομενες κυρωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οχι ευχαριστες εξελιξεις

Αντιγραφω απο το marinews.gr

Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της εργατικής διένεξης μεταξύ της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας με την ακτοπλοϊκή εταιρεία ΛΑΝΕ, η οποία κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα .

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Πραγματοποιείται επίσχεση εργασίας στα πλοία ΕΓ/ΟΓ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. και ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ που εκτελούν δημόσια υπηρεσία σε παραμεθόρια Νησιά , λόγω οικονομικών διαφορών.

Οι μεν εργαζόμενοι εκτιμούν και έτσι ερμηνεύουν την συλλογική σύμβαση ,ότι το επίδομα πληρώματος στα πλοία που εκτελούν δημόσια υπηρεσία είναι 30% το μήνα.

Οι δε πλοιοκτήτες πιστεύουν ότι το επίδομα κατά ανώτατο όριο για στα πλοία δημόσιας υπηρεσίας είναι 7% τον μήνα κατά την ερμηνεία της συλλογικής σύμβασης.

Αν και στο ανωτέρω πρόβλημα διαφοράς υπάρχουν αποφάσεις του Εφετείου Πειραιά

932.2007 και 283.2008 που επιδικάζουν ίδιες διαφορές σε ποσοστό 7% τον μήνα.

Στόχος είναι τα δρομολόγια προς τα Νησιά να συνεχιστούν μέχρι τέλος του Οκτωβρίου όπου τελειώνουν και οι συμβάσεις της τρέχουσας της δρομολογιακης περιόδου.

Η έσχατη πρόταση , για εκτόνωση του προβλήματος από πλευράς εταιρειας ήταν η κατάθεση του ποσού της διαφοράς, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και εάν η δικαιοσύνη δικαίωνε τους ναυτεργάτες θα έπαιρναν τα χρήματα τους, αν όχι αυτά θα επέστρεφαν στην εταιρεια, δεν έπιασε τόπο.

Οι εργαζόμενοι δεν το αποδέχονται . Τα πλοία παραμένουν δεμένα με όλο το πλήρωμα στον Πειραιά.

Τελικά η υπόθεση θα κριθεί κατά την συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων στο Πρωτοδικείο Πειραιά την Δευτέρα 06.10.08 και ώρα 09.30 .

Link to comment
Share on other sites

Οι μεν εργαζόμενοι εκτιμούν και έτσι ερμηνεύουν την συλλογική σύμβαση ,ότι το επίδομα πληρώματος στα πλοία που εκτελούν δημόσια υπηρεσία είναι 30% το μήνα.

Οι δε πλοιοκτήτες πιστεύουν ότι το επίδομα κατά ανώτατο όριο για στα πλοία δημόσιας υπηρεσίας είναι 7% τον μήνα κατά την ερμηνεία της συλλογικής σύμβασης.

Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η διάταξη, η ερμηνεία της οποία έχει δημιουργήσει το πρόβλημα:

Σε ολόκληρο το πλήρωμα, περιλαμβανομένου του Πλοιάρχου και του Α’ Μηχανικού που εργάζεται σε πλοία χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών, χορηγείται ειδικό επίδομα εκ ποσοστού 7% επί του μισθού ενεργείας της παραγρ. 1 του άρθρου 1 για απασχόληση στις γραμμές αυτές επί επτά ημέρες. Για απασχόληση επί ολιγότερες ημέρες καταβάλλεται αναλογία των 7/7.

Εφημερίς της Κυβερνήσεως – Αρ. Φύλλου 498 – 23/4/02

Ερμηνεία 1η: Για κάθε ημέρα που το πλοίο βρίσκεται σε άγονη γραμμή, το πλήρωμα πληρώνεται επιπλέον 7% επί του ημερομισθίου του. Άρα για ένα ολόκληρο μήνα, η επιπλέον αμοιβή είναι 7% επί του βασικού μισθού.

Ερμηνεία 2η: Για κάθε ημέρα που το πλοίο βρίσκεται σε άγονη γραμμή, το πλήρωμα πληρώνεται επιπλέον 1% επί του μηνιαίου βασικού μισθού. Άρα για ένα ολόκληρο μήνα, η επιπλέον αμοιβή είναι 30% επί του βασικού μισθού.

Διαλέγετε και παίρνετε!!!

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να βρεθεί σύντομα η άκρη μεταξύ των ναυτικών και της ΛΑΝΕ, γιατι αλλιώς θα έχουμε μόνιμα το Βιτσεντζος Κορνάρος και το Ιεράπετρα Λ να είναι δεμένα δίπλα δίπλα στο λιμάνι του Πειραιά λόγω της επίσχεσης εργασίας. Τις τελευταίες ημέρες τα πλοία παραμένουν ημισβηστα το βράδυ, δηλαδή μονό με λίγα φώτα ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

Απέρριψε το Δικαστήριο πριν λίγο το αίτημα της ΛΑΝΕ για έκδοση προσωρινής απόφασης άρσης της επίσχεσης εργασίας στα πλοία «Βιτσέντζος Κορνάρος» και «Ιεράπετρα».

update: Αποπλέει τελικά το «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Edited by Orestis
update
Link to comment
Share on other sites

Απέρριψε το Δικαστήριο πριν λίγο το αίτημα της ΛΑΝΕ για έκδοση προσωρινής απόφασης άρσης της επίσχεσης εργασίας στα πλοία «Βιτσέντζος Κορνάρος» και «Ιεράπετρα».

update: Αποπλέει τελικά το «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Πολύ σωστά Orestis. Το πλοίο θα αποπλεύσει σήμερα στις 20:30 για το γνωστό δρομολόγιο του. Ήδη έχει ξεκινήσει η φόρτωση

Link to comment
Share on other sites

Η Λασιθιώτικη Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρεία λόγω της επίσχεσης εργασίας δρομολόγησε το Σαββατοκύριακο το Flying Cat 3 και το οχηματαγωγό Αρχάγγελος προκειμένου να μεταφερθούν προϊόντα στην Κάρπαθο όπου είχαν αρχίσει να παρατηρούνται ελλείψεις.

Αυτό το κόστος για τη ναύλωση του Flying Cat 3 και του Αρχάγγελου, δε θα ήταν καλύτερα να τα έδινε στους ναυτικούς της, για να λυνανε τις οικονομικές διαφορές τους??:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

παντως σε καποια οικονομικα εντυπα αναφερεται και πιθανη εκκαθαριση. παντως απο οτι φαινεται οι διοικουντες τον ομιλο sea star, δεν πολυ υπολογιζουν τη ΔΑΝΕ στα πλανα τους για την εσωτερικη ακτοπλοϊα.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το δεις προς Πορτογαλία πλευρά???
Εδώ δεν μπορούν να τα φέρουν βόλτα στη Κρήτη και στη Κάρπαθο...θα κάνουν και διεθνή καριέρα...με τι προσόντα...με τα νιάτα τους...ή με την ομορφιά τους?:confused: Βέβαια, για πώληση ή ναύλωση στην Ιβηρική δεν το αποκλείω.
δεν πολυ υπολογιζουν τη ΔΑΝΕ στα πλανα τους
Αφού επαναλάβω τα τετριμμένα:"πληκτρολόγιο λανθάνον...":rolleyes:...θα συμφωνήσω και εγώ ότι εάν αποσυρθεί από τις άγονες...πιό πιθανή είναι η εκκαθάριση, ώστε να απαλλαχθεί και η Sea Star από τα "ψιλολοϊδια".
Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλα αυτές οι φημολογίες για την αποχώρηση της ΛΑΝΕ, από τις άγονες είναι ένα μέτρο πίεσης προς το αρμόδιο υπουργείο, για να αυξηθεί το τίμημα των επιδοτήσεων για τις άγονες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...