PeiramatoZwo Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 (edited) Είδα ένα πλοίο στην Πάτρα, και είδα ότι εκτελούσε το δρομολόγιο Πάτρα - Πρίντιζι, γνωρίζετε τίποτα παραπάνω; Edited August 20, 2023 by proud_ionian tag
Stratos Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Φίλε peiramatozwo τα δύο αυτα πλοία είναι το Ερωτόκριτος αγορασμένο απο την ΜΙΝΟΑΝ και το ΕLLI T πρωην MARIA G αγορασμένο από την MED LINK LINES. Κατά το παρελθόν έχουν περάσει από την εν λόγω εταιρία και τα KING MINOS, EL GRECO της MINOAN LINES και κύριος μέτοχος είναι ο ΑΡΤΙΟΛΙ μέχρι πρότεινος επίδοξος επενδυτής των Μινωικών γραμμών..
christos Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Όταν δημιουργήθηκε η εταιρία το Erotokritos έκανε τη γραμμή Πάτρα-Μονφαλκόνε (κοντά στη Βενετία). Δεν πήγε όμως καλά και ύστερα πήγε Πρίντεζι με το El. Greco και με το King Minos μέχρι να πουληθούν.
proud_ionian Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 ιδιοκτητο ειναι μονο το ερωτοκριτος το ελλη τ ανηκει στον τζανετατο που εχει και το ionian glory. η ναυλωση του ληγει τον ιουνιο και δεν προβλεπεται να ανανεωθει. το 2002 οταν ξεκινησε η εταιρια επειδη δεν ειχαν εμπειρια στο operation οι μινωικες ειχαν αναλαβει και το management της my way. τοτε ο ερωτοκριτος εκανε πατρα bari monfalcone, το king minos ηγουμενιτσα brindisi (οπως και το 2001 επι μινωικων) και το el greco πατρα brindisi. τοτε ειχε υπαρξει μια εντονη παραφιλολογια και για το αν τα δυο πλοια των μινωικων και ενα της MFD (ερωτοκριτος) πουληθηκαν φτηνα η οχι, γιατι δεν υποχρεωθηκε ο αγοραστης να αλλαξει ονομα και γιατι παρολο που ειχαν το management οι μινωικες τα εβαλαν να ανταγωνιζονται τα δικα τους πλοια. αποκορυφωμα η προσκαιρη μετακινηση στελεχους των μινωικων στη my way. ολα αυτα πλεον δεν απασχολουν και η my way ειναι μια εταιρεια με καλο κομματι της κινησης στο νοτο και ανταγωνιστικες τιμες. το κρεας που τρωτε αυτη το φερνει. πολλα ζωαδικα φορτηγα με νεαρα μοσχαρακια και αρνακια ερχονται με my way για να σφαχτουν σα ντοπια
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Η Maritime Way έχει πάρει το μερίδιο της κίνησης που άφησε με την αποχώρηση της η MED LINK LINES
christos Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Το 2004 ήταν τέλεια χρονια για τη My way. Τώρα όμως με τη GA ίσως χάσουν λίγη κίνηση.
Earl Granville Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Λογικά θα χάσουν αρκετή διότι ο Αγούδημος μπορεί ναι μεν να μπαίνει με 2 πλοία τα οποία δεν συγκρίνονται με το ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ αλλά από την άλλη ξέρει και είναι ο μόνος που έχει την δυνατότητα να τα γεμίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.Προπάντων αν ο Artioli δεν ναυλώσει ή αγοράσει δεύτερο πλοίο στην θέση του ELLI T αναγκαστικά πλέον αρκετή κίνηση θα μεταφερθεί και στον Αγούδημο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Τη κίνηση θα τη κράτηση μόνο δυο βαπόρια!! Αλλιώς με ένα θα είναι σαν τη FRAGLINES!!!! Που μόνο τα καλοκαίρια, λόγω της ποιότητας τους, παίρνει κόσμο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Η FRAGLINE δουλεύει 40-50 ημέρες το καλοκαίρι και το χειμώνα εξαφανίζεται!! Παίρνει κόσμο γιατί είναι και χρόνια πολλά στη γραμμή!!! Ενώ Maritime Way είναι ανελλιπώς!!!
proud_ionian Posted November 29, 2005 Posted November 29, 2005 το μεγαλο αυτι του μικρου proud κρυφακουσε συζητηση ανθρωπων του λιμανιου. η εταιρεια οντως ενδιαφερεται για ανεκοβαπορο αλλα πρωτη επιθυμια ειναι τα Λευκα Ορη. δεν ξερω κατα ποσο αληθευει η ειναι φημη, αλλα πιο πιθανο θεωρω να παρουν το Λατω οπως μας ειχε πει ο antonis molos, παρα καποιο ακριβοτερο και νεοτερο οπως τα Σοφοκλης/Ορη. δεν νομιζω παντως οτι θα παραμεινουν και αλλη σαιζον με το Ελλη Τ
Earl Granville Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Καταρχήν δεν νομίζω να υπάρχει και η διαθεση από την ΑΝΕΚ ώστε να σπρώξουν τα ΟΡΗ και το Σ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Είναι πλοίας εγνωσμένης αξίας μικρά σε ηλικία υπερκαλοτάξιδα(τα πιο καλοτάξιδα βαπόρια στην Πάτρα) χώρια που με μια περιποίηση στα σαλόνια τα φέρνεις Χανιά και για μια 10ετία ησυχάζεις Πολύ πιθανόν να θέλουν να σπρώξουν ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ που είναι και τα παλαιότερα του στόλου οπότε αν θέλει ο Αρτιόλι βαπόρια από την ΑΝΕΚ μάλλον αυτα θα του υποδείξουν ότι είναι προς πώληση.
Neptune Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Αυτο ειναι και το λογικοτερο απ ολα... Δεν εχει λογο η Ανεκ να δωσει 2 γρηγορα και οικονομικα βαπορια και να κρατησει τα ''παλια''. Και να μην ξεχναμε οτι προς πωληση και μαλιστα σε τιμη αρκετα χαμηλοτερη απο περυσι ειναι το Blue Horizon
LEFTERIS68 Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Η πληροφορία που έχω είναι ότι την εταιρεία την ενδιαφέρει μόνο το Λατώ και γι αυτό μόνο συζητάει.Ούτε καν το Λισσός γιατί δεν την εξυπηρετεί για τα φορτηγά ένεκα του γκαράζ.Κανένα από τα άλλα πλοία δεν έχουν πέσει στο τραπέζι.Σας υπενθυμίζω ότι η ναύλωση του Ελλη λήγει τέλη Μαίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Η Maritime Way θα μείνει με ένα μόνο βαπόρι ή θα προχωρήσει σε κάποια αγορά ή νέα ναύλωση??
uddox Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 Κυττάζει διακαώς για πλοίο, αλλά δεν ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά που το θέλει ο Αρτιόλι
proud_ionian Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 οπως φαινεται, πλην εκπληξεως, η maritime θα ειναι μονο με τον ερωτοκριτο φετος (απο μαϊο & μετα). θεωρουσαν σχεδον σιγουρο οτι θα εχουν το Λατω (ειτε ναυλωση ειτε αγορα) αλλα αυτο ειναι αδυνατο καθως η ΑΝΕΚ δεν βρηκε αντικαταστατη.
poseidon Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Στην Τεργέστη (έδρα της Maritime Way) μετέβη χτές o πράκτορας της Ηγουμενίτσας. Σύντομα αναμένονται news. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως κάτι μαγειρεύεται και σίγουρα κάτι καλό. Σε καμία περίπτωση η Maritime Way δεν μπορεί να μείνει με ένα μόνο βαπόρι Πάτρα-Ηγ/τσα-Brindisi.
express skiathos Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Θα προσεγγίζουν και την Κεφαλλονιά φέτος το καλοκαίρι τα/το βαπόρι(α) τους;
LEFTERIS68 Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Ένα είδος άτυπης κοινοπραξίας με τον Μάκαρο είναι έτοιμη.Θα βάλει ο Μάκαρος τα Μιλένα-Νταλιάνα και η εταιρεία το Ερωτόκριτος για να αναπληρώσουν το χαμένο Έλλη. Βέβαια το σχεδιασμό τον κάνανε με βάση το Λατώ που δεν τους προέκυψε τελικά. Λοιπόν θα ξεκινήσει το Μιλένα 10/5 από Πάτρα και γύρω στα μέσα Ιουνίου το Νταλιάνα από Ηγουμενίτσα. Οι προσεγγίσεις θα είναι Ζάκυνθος - Κεφαλλονιά και Κέρκυρα. Η Κέρκυρα κάθε μέρα από Ηγουμενίτσα και τα άλλα δύο από Πάτρα εναλάξ.
Nick the Greek Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Πολυ ενδιαφεροντα νεα Λευτερη αλλα ομολογω οτι δεν καταλαβα ποιο πλοιο θα πηγαινει που. Μηπως θα μπορουσες να το κανεις λιγο πιο λιανα?
poseidon Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Ο κατα 90% πράκτορας της GA Ferries στην Ηγουμενίτσα είναι ήδη στον Πειραιά!!! Που σημαίνει....
LEFTERIS68 Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Χμ. Το έχω το πρόβλημα στην έκφραση είναι αλήθεια.Λοιπόν Νταλιάνα από Ηγουμενίτσα με Κέρκυρα κάθε μέρα. Μιλένα και Ερωτόριτος από Πάτρα με Ζακυνθο-Κεφαλλονιά όχι απαραίτητα και τα δύο λιμάνια σε κάθε αναχώρηση.Άλλες μέρες το ένα άλλες το άλλο και μερικές και τα δύο.Οι ακριβείς αναχωρήσεις δεν έχουν καθοριστεί.Επιπλέον είπα ότι έχει δημιουργηθε'ι ένα μικροπρόβλημα με τις κρατήσεις γιατί μέχρι τώρα κάναν prebooking στην ΜΥ WAY με βάση το πρωτόκολλο και τις καμπίνες του Λατώ(700 κρεβάτια) και τώρα που προέκυψαν τα Μιλενοντάλιανα δεν ξέρουν πως θα τους βολέψουν.Επίσης έμαθα πως ο Ιταλός ετοιμάζετε για πολύ εντυπωσιακή κίνηση την επόμενη χρονιά.Ελπίζω να είμουν πιό σαφής τώρα.
Nick the Greek Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Τωρα συνεννοηθηκαμε. Πραγματικα λιγο περιεργο συναπαντημα πλοιων αλλα και γραμμων με προφανη κατα τη γνωμη μου σκοπο να εκμεταλλευθουν την κινηση απο και προς τα νησια κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου. Μικρες αποριες/ερωτησεις. 1) Στη Ζακυνθο που εχω επισκεφθει δε νομιζω οτι χωραει καπου ο Ερωτό και λογω μηκους αλλα και λογω ελκτικων (η μη) δυνατοτητων. Στην Κεφαλλονια οπου δεν εχω παει ποτε, χωραει να μπει σε καποιο λιμανι και αν ναι ποιο θα ειναι αυτο? 2) Ακομα και μαζι να τα βαλεις τα Μιλενα και Νταλιανα, η χωρητικοτητα τους σε φορτηγα αλλα και οι κλινες τους δεν φτανουν τον Ερωτοκριτο μονο του με συνεπεια να δημιουργειται μια μεγαλη ανισορροπια στις αναχωρησεις, δεν σκεφτηκαν καθολου να περιορισουν(κατα το δυνατον) αυτο το προβλημα βαζοντας τα αδελφακια να φευγουν μαζι απο Πατρα και να ξεχασουν την Ηγουμενιτσα? 3) Υποθετω οτι στις προσεγγισεις στα νησια θα απαγορευεται να μπουν και επιβατες για Πατρα?
express skiathos Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Όσον αφορά την πρώτη ερώτηση για την Κεφαλλονιά, θα πιάνει λογικά στη Σάμη. Και για την τρίτη ερώτηση θα ισχύει ότι και πέρυσι.
George Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Nick στην Σάμη θα προσεγγίζει και το βασιλικό ζεύγος το καλοκαίρι άρα θα μπαίνει και ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now