Jump to content
Shipfriends

Corsica Express Three (IMO 9135963)


Recommended Posts

Φιλε GA FANS ακομα και αυτο το νησακι χρειαζεται καποιο καραβακι να πηγαινει εχοθν κι αυτοι αναγκες...και σε πληροφορω οτι το καλοκαιρι και χειμωνα ειχε κοσμο οσο βεβαια αρμωζει στο νησι.....να βλεπουμε λιγο τα πραγματα πιο ανθρωπινα και οχι μονο για το συμφερον....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 311
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξεκιναει αυριο δρομολογια και παλι για Μυκονο-Ικαρια-Σαμο με πλοιαρχο το Νικο Χαλαρη και εκπαιδευομενο το Γιωργο Γραμματικο (παλια στα Thundercat και στα Superfast) Καλοταξιδο να ειναι και καλη σεζον να εχει.

Link to comment
Share on other sites

Διακρίσεισ στα ναύλα παρατηρώ.51 η Μύκονοσ, 55 όλη η Ικαρία-Φούρνοι(ειδική 3ήμεροσ περιποίησησ) 65 Καρλόβασι & 69 Βαθύ.

Γι αυτό αύριο το βαπόρι θα χτυπήσει ....πρωτόκολλο.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ

ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

...΄Οσο για την συγκεκριμένη εταιρεία το C.E.III σταματάει μόνο για 2,5 μήνες τον χρόνο απο ότι όλοι μας μπορούμε να διακρίνουμε...

Καλό καλοκαίρι και καλά ταξίδια, αλλά όλοι μας μπορούμε πράγματι να διακρίνουμε ότι από την τελευταία προσέγγιση του CEII στα νησιά του Πυθαγόρα και του Ίκαρου μέχρι σήμερα, πέρασε ένα τετράμηνο, το οποίο κλιματολογικώς, ενδυματολογικώς αλλά κυρίως εμπορικώς δεν θα έχει καμμία σχέση με το επόμενο τετράμηνο ;).

Link to comment
Share on other sites

Καλό καλοκαίρι και καλά ταξίδια, αλλά όλοι μας μπορούμε πράγματι να διακρίνουμε ότι από την τελευταία προσέγγιση του CEII στα νησιά του Πυθαγόρα και του Ίκαρου μέχρι σήμερα, πέρασε ένα τετράμηνο, το οποίο κλιματολογικώς, ενδυματολογικώς αλλά κυρίως εμπορικώς δεν θα έχει καμμία σχέση με το επόμενο τετράμηνο ;).

Βεβαίως πιστεύω πως όλοι οι καλώς ενθυμούμενοι αλλά και καλοί στην αριθμητική, κάνοντας λογαριασμό , απο τότε που σταμάτησε είναι 3 μήνες

(το πρώτο δεκαπενθήμερο το Γενάρη έως σήμερα).

Ασφαλώς κλιματολογικώς αρχίζει να κάνει περισσότερο ζέστη,

ενδυματολογικώς θα φορέσουμε ελαφρότερα ρούχα,

εμπορικώς θα αρχίζουν να μπαίνουν περισσότερα στα ταμεία κάποιων.

Πάντως βλέποντας τα δρομολόγια που άνοιξε γιαόλόκληρο τον Μάη και με τις τιμές του (έκπληξη) , σίγουρα θα κάνει την διαφορά για το επόμενο τετράμηνο.:)

Link to comment
Share on other sites

Οι ώρες δρομολογίων που εμφανίζονται τις ημέρες που κάνει δρομολόγιο με επιστροφή την ίδια ημέρα (όπως για παράδειγμα σήμερα), είναι εντελώς ανέφικτες. Το πλοίο θα έχει τουλάχιστον 2 ώρες καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Σάββατο του Λαζάρου 21/4 στο δρομολόγιο προς Άγιο Κήρυκο το ταχύπλοο προσέγγισε στο Καρκινάγρι για πιστοποίηση μιας και προγραμματίζει η εταιρία του εκεί προσεγγίσεις όπως έχουμε ξαναπεί το καλοκαίρι

ένα βιντεάκι με την προσέγγιση του πλοίου κάτω από ζητοκραυγές των παρεβρισκομένων.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι το Λ/Χ Αγίου Κυρήκου στο οποίο υπάγεται το Καρκινάγρι αντιδράει σε αυτές τις προσεγγίσεις και για την ώρα δεν φέρεται διατεθειμένο να στέλνει λιμενικό για τις προσεγγίσεις.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Εαρλ βλεποντας παντως το βιντεο παρατηρησα οτι δεν "επιασε" με τη μια.

Εν τω μεταξυ παρατηρησα και μια αθλια προβλητα στη μεση του πουθενα χωρις λοιπες υποδομες και ολα τα σχετικα.

Θα θελα να σχολιασεις λιγο τα περι της προσσεγγισης.

Εν τω μεταξυ δεν ειδα πουθενα μπιντες:confused:

Α και κατι ακομα ισως να επιανε πιο ευκολα στη Χρυσομηλια εκει εχει και μεγαλυτερη προβλητα. Εσεις απο τις πατριδες αυτες ξερετε.

Link to comment
Share on other sites

Όχι έπιασε με την μία απλά επειδή η προσέγγιση ήταν μόνο για την πιστοποίηση αρκούσε και μόνο να ακουμπήσει τον καταπέλτη και να ακινητοποιηθεί.

Τώρα επειδή ο χρόνος έτρεχε και βρίσκοταν σε προγραμματισμένο δρομολόγιο έφυγε με την μία.

Η προβλήτα όντως είναι άθλια , εχει μικρό πλάτος και χαμηλό ύψος με αποτέλεσμα τα νερά του προσω να ανεβαίνουν επάνω.

Μπίντες έχει στην μία πλευρά και στην άλλη έχει ένα βραχακι ο οποίος χρησιμεύει για μπιντα.

Γενικώς να μην κοροιδευόμαστε για να δένει εκεί το πλοίο θα πρέπει οι καιρικές συνθήκες να είναι ιδανικές, να συναινέσει το Λ/Χ Αγίου Κυρήκου ώστε να υπάρχει πάντα ένας λιμενικός και απαιτεί τεράαστια προσοχή από τον πλοίαρχο καθώς υπάρχουν δεξιά βραχώδη αβαθή που καιροφυλακτούν.

Λίγες ημέρες πριν πιάσει το Κορσικα εκεί άκουσα στην Ικαρία ότι μια μικρή κανονιοφόρος του Π.Ν πήγε εκεί να πλαγιοδετήσει κι έκατσε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.

Θα σταθω μονο σε αυτο που ειπες για το "βραχακι-μπιντα-καλοκαιρι 2008"

Τα υπολοιπα σχολια στους φιλους χρηστες του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Οντως πολυ καλο το βιντεακι,γιατι ετσι βλεπουμε και τις λιμενικες υποδομες του λιμανιου,συγνωμη,της προβλητας ηθελα να πω:).Για τι βαθος μιλαμε στο συγκεκριμενο σημειο??Με βαση το χρωμα(γαλαζιο)του νερου 3-4 μετρα το κανω...

Επισης ηθελα να ρωτησω,αν οντως θα εχει αξια η συγκεκριμενη προσεγγιση,δηλαδη,ποσος κοσμος υπολογιζεται οτι θα τον βολευει το συγκεκριμενο 'λιμανι'...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να είναι παραπάνω από 3-4μ στην θέση πρόσδεσης γιατί εκεί επιανε το ΣΑΜΑΙΝΑ με τον καπτα Μαθιό Πνευματικάκη κι ειχε πιάσει ο καπτα Μανώλης ο Λούσας με το ΜΥΚΟΝΟΣ ΙΙ.

Απλά αν ο αέρας που με τον βοριά γίνεται κατεβάτης όπως στην τήνο και τον στριφώνει προς το τέλος λόγω της μορφολογίας σε πάρει λίγο δεξιότερα θα κάνεις μεγάλη ζημιά.Προπάντων με τον γραίγο ο οποίος σε σπρώχνει κατευθείαν εκεί που δεν πρέπει να πλησιάσεις.

Γενικώς η προσέγγιση απαιτεί μεγάλη προσοχή και σίγουρα πάντως όχι νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Μαθαίνοντας περισσότερα νέα για την προσέγγιση του πλοίου στο κορσικα από φίλο συντοπίτη ο οποίος ήταν παρών , μου είπε ότι δεν υπάρχει χαρτογράφηση για το "λιμάνι" κι έτσι σε μια ξέρα η οποία καιροφυλαχτεί ύπουλα εκεί ο πράκτορας ο οποίος έχει αναλάβει την πρακτόρευση του πλοίου στο Καρκινάγρι έστειλε ένα καίκι το οποίο βρισκόταν επάνω στην ξέρα λειτουργώντας με άλλα λόγια ως τσαμαδούρα.

Έτσι το πλοίο ήρθε στα ψαχτα με άλλα λόγια μιας και ειναι αχαρτογραφητη η περιοχή αλλά παρόλα αυτά ο χρόνος μανούβρας μέχρι το ρίξιμο του καταπέλτη ήταν πολύ σύντομος.

Επίσης τα βραχώδη αβαθή, οι ξέρες από δεξιά που προείπα σε προηγούμενο πόστ είναι στα 10μ από την δεξιά γωνιά της ράμπας .:eek:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τα παραπάνω, θα μου επιτρέψετε να χαρακτηρίσω α-νόητη (άνευ νοήματος) αυτή την προσέγγιση. Εάν είναι για 1 φορά την εβδομάδα, για 50-100 (?) επιβάτες, εάν και όταν το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες και μάλιστα σε νησί με άλλα 2 λιμάνια...να κινδυνεύει ένα πλοίο...δεν νομίζω ότι είναι και η σοφότερη σκέψη.

Επίσης, μου αρέσει που το πλοίο έκανε ταξίδι για πιστοποίηση στο "λιμάνι"...αλλά λιμάνι δεν υπάρχει. Γιατί σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί λιμάνι αυτό το πράγμα...με μπίντα-βραχάκι και αχαρτογράφητες ξέρες.

Link to comment
Share on other sites

Εκτάκτως σήμερα το δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί μέχρι τον Εύδηλο κι όχι μέχρι το Βαθύ και θα επιστρέψει Πειραιά.

Τα ίδια και την Κυριακή θα πάει μέχρι Εύδηλο και θα επιστρέψει από εκεί.

Ο λόγος πιθανότατα να είναι κάποια εκδρομή η οποία έχει προγραμματιστεί από Πειραιά για Τήνο.

Link to comment
Share on other sites

Γέμισε παπάδες σήμερα το corsica,ναυλωμένο με ολική απο την Ι.Μ.Π για το νησί της Μεγαλόχαρης.Εφυγε με πρωτόκολλο επιβατών και ΙΧ,λόγω εξαιρετικά χαμηλού ναύλου.Με τις ευλογίες της Παναγιάς θα επανέλθει τη Δευτέρα στα 2 δρομολόγια/εβδομάδα,που θα γίνουν 3 τον Ιούνιο και μετά..ΛΟΥΗΣ.Στο επόμενο ΣΑΣ οι .....λεπτομέριες.

Τελικά ήταν όνειρο απατηλό και πάει...

Link to comment
Share on other sites

Ποιο το νόημα να κάνει δρομολόγια σε αυτή τη γραμμή τον Ιούνιο και να αποχωρήσει τον Ιούλιο; :confused:

Μήπως κατηφορίσει από τον Ιούνιο προς Ραφήνα μεριά; ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό για να προλαβαίνει 8 λιμάνια, θα βγεί την Τρίτη δεξαμενή,να καθαρισθεί,να βαφτεί,να πλυθεί για να προλαβαίνει.Ακουσα και το super δρομολόγιο του Σαββάτου:ΠΕΙΡ-ΜΥΚ-ΚΑΡΚ-ΑΓΙΟΣ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΠΥΘΑΓ-ΒΑΘΥΥΥΥΥ!!!!

Το ερώτημα είναι γιατί ξέχασε το Καρλόβασι;Μήπως έκανε επέμβαση ο καπτάν γάτος;Ε ρε γλέντια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν που θα έλεγε στη Σαμιώτισσα ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές :confused: Προσωπική μου άποψη είναι ότι μετά το Κύμη - Λήμνος - Νέα Μουδανιά αυτή πρέπει να είναι μακράν η πιο κουλή γραμμή που έχω ακούσει! Ταχύπλοο είναι το ρημάδι! Τι το βάζει να πιάνει ότι βρίσκει στο δρόμο του; Στο τέλος το έχω ικανό να πιάνει και στον Πάτροκλο! Εντάξει με τη Μύκονο θα δουλέψει και το βρίσκω λογικό. Έστω και μέσω Καρκιναγρίου (ΕΛΕΟΣ) άντε να δουλέψει και με το Άγιο. Τώρα αφήνει έξω το Καρλόβασι για να πιάσει μέσω Φούρνων στο Πυθαγόρειο (πολυΕΛΕΟΣ), μετά Πάτμο (σπορΕΛΕΟΣ) και στο τέλος το Βαθύ:eek: Μα μόνο η απόσταση Πάτμος Βαθύ είναι 54 μίλια. Δηλαδή περίπου 1 ώρα και 50 λεπτά!!! Αυτό θα φεύγει πριν το ΜΑΡΙΝΑ και στο Βαθύ θα το βρίσκει δεμένο!!

Υ.Γ.: Έχω προετοιμαστεί κατάλληλα για να ακούσω ότι οι Φουρνιώτες θα το στηρίξουν, ότι οι κάτοικοι του Πυθαγορείου αυτό περίμεναν όλη τους τη ζωή, και ότιδήποτε άλλο...Εμπρός λοιπόν! Ταπεινώστε με:D

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πω για την ρααφήνα ότι 3 πράγματα με κάνουν πάρα πολύ επιφυλακτικό.

Το πρώτο είναι ότι οι ικαριώτες και οι σαμιώτες παραδοσιαακά μενουν στα νότια και δυτικά προάαστια οπότε στην ραφηνα χωρις ιχ και την ύπααρξη σοβαρου συγκοινωνιακού δικτυου δεν θαα πάνε. Δεν είναι σαν τους ανδριώτες ή τους Μυκονιάτες που μενουν Χαλάνδρι Βριλησσια, Κηφισια ....

Το δεύτερο είναι ότι ααν γεμίσεις και σου μπουν οι Ανδριώτες μέσα η οποία λόγω απόστασης θα έχει μικρο ναυλο την πάτησες γιατί θα πας μέχρι ικαρια σαμο άδειος άαρα και θα γεμισεις και θα μπεις μεσα.Το ίδιο θα μπορούσαν να είχαν κανει όλα τα ταχυπλοα της ραφήνας ααλλά δεν το κάνουν γι αυτό τον λόγο

Και το τρίτο είναι το που θα δέσει στην Ραφήνα. Για παραμονή χρειάζεται το βαπόρι πρυμοπλαγιοδέτηση. Στην Ραφήνα 2 είνααι αυτές οι θέσεις.Την μία που είναι η 4 κατέχει το Superferry 2 και δεν βρίσκω τρόπο να την παραχωρήσει σε κανέναν και η ααλλη αυτή που δενει το highspeed 2 που κι αυτό θα κρατηθεί εκεί με κάθε τρόπο μιας. Οπότε τι θα γινει στα μελτέμια θα κάθεται ο καπετάνιος να το φυλάει με το προπελάκι?

Όσο για το άλλο δρομολόγιο που μας μεταφέρει ο φίλος ΜΥΚΗΝΑΙ ελπίζω να μείνει στα λόγια.Από κάθε άποψη δεν στέκει.

Είναι σαν να αγοράσεις΄μια πόρσε και να πηγαίνεις στην Κόρινθο από την παλιά εθνική οδό μπαίνοντας σε όποιο χωριο βρεις μπροστά σου.:D

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό για να προλαβαίνει 8 λιμάνια, θα βγεί την Τρίτη δεξαμενή,να καθαρισθεί,να βαφτεί,να πλυθεί για να προλαβαίνει.Ακουσα και το super δρομολόγιο του Σαββάτου:ΠΕΙΡ-ΜΥΚ-ΚΑΡΚ-ΑΓΙΟΣ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΠΥΘΑΓ-ΒΑΘΥΥΥΥΥ!!!!

Το ερώτημα είναι γιατί ξέχασε το Καρλόβασι;Μήπως έκανε επέμβαση ο καπτάν γάτος;Ε ρε γλέντια.

Η υπερβολική σου αγάπη για το πλοίο φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ , σε έκανε να προσθέσεις επιπλέον λιμάνια και ρότες. ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ Πού τα βρήκες τα 8 λιμάνια? Το δρομολόγιο Πειρ-Μυκ-Ικαρ-Φουρ-Καρλ-Βαθύ είναι 5 λιμάνια.

Στο παραπάνω δρομολόγιο βγάλε Καρκ. και Πυθ. πάλι 5 μας κάνουν,απλά μαθηματικά και μετρημένα στα δάχτυλα του ενος χεριού.

Είναι δυνατόν το ΚΟΡΣΙΚΑ να κάνει ανταγωνισμό στο ΒΕΡΑ μιας και αυτό ξεκινά απο ότι μαθαίνω την άλλη εβδομάδα? 3 ή 4 δρομολόγια το καθένα απο τον Πειραιά νομίζω ότι καλύπτουν την εταιρεία πλήρως στις αναχωρήσεις τις και πετάει και άλλα 3 απο Ραφήνα.

Ας εγκριθούν πρώτα τα δρομολόγια στο ΣΑΣ και μετά το ξανασυζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...