SAMAINA Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Τι κάνει η αλεπού στο παζάρι δηλαδή τι κάνει Σαββατιάτικα το ΚΟΡΣΙΚΑ στην Πάτμο? Μήπως πήγαμε για πιστοποιησούλα εν όψει του ΣΑΣ της Τρίτης και με δεδομένο ότι δεν αφήνουμε ορφανή την αρχική γραμμή αφού δρομολογήσαμε το ομόσταυλο ΒΕΡΑ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 Πράγματι,το πλοίο έφυγε σήμερα στις 09.00 απο το Βαθύ της Σάμου για Πάτμο-Λειψούς,διότι στο λιμάνι της Πάτμου το βράδυ δεσμεύεται απο τις υδροφόρες που κουβαλάνε συνέχεια νερό για το νησί.Μαζί του επιβιβάστηκαν και 3 επιθεωρητές απο την Δ/νση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων που είχαν έλθει αεροπορικώς και επέστρεψαν αεροπορικώς.Το πλοίο επέστρεψε γώρω στις 14.15.Αυτό σημαίνει ότι στο ΣΑΣ της Τρίτης θα πάρει τα δρομολόγια για Πάτμο-Λειψούς,αλλά θεωρείται πολύ δύσκολη η έγκριση απο Ραφήνα για Ανδρο-Μύκονο-Αγιο Κήρυκο-Πάτμο και επιστροφή Πειραιά,οπότε και θα περιορισθεί σε 3 δρομολόγια απο Πειραιά εκ των οποίων τα 2 για Ικαρία -Σάμο και 2 απο Ραφήνα για Πάτμο-όλα μονά χωρίς 2πλό πλήρωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Από σήμερα το Corsica Express Three θα δένει στη γωνία της πύλης Ε9, εκεί που έδενε το Αίολος Κεντερης ΙΙ και πιο πριν το Speedrunner I. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Εδω και αρκετη ωρα ειναι στο λιμανι της Συρου, συμφωνα με το τρισκαταρατο επιασε κανονικα Μυκονο, κατεβηκε νοτια και με συνοπτικες διαδικασιες και χαμηλη ταχυτητα την εκανε για Συρο. Επειδη στην καμερα φαινεται το EASYCRUISE LIFE να δενει με ρ/κ μαλον για αυτο περιμενει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Aπό ότι άκουσα πρέπει να υπέστει μηχανική βλάβη γι αυτό γύρισε Σύρο. Εφυγε κανονικά από Μύκονο γύρισε να πάει από κάτω γιατί στο ικάριο ο καιρός είναι λίγο φρέσκος και κατόπιν βλάβης γύρισε Σύρο. Ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι σοβαρό διότι ετοιμάζεται από Παρασκευή μεγάλο κύμα εξόδου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Αβεβαιο το μελλον του στην ελληνικη ακτοπλοια. Βγηκανε ηδη τα παπαγαλακια και λενε οτι συντομα μας αφηνει για την ιδιαιτερη πατριδα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted September 18, 2008 Author Share Posted September 18, 2008 ....Βγηκανε ηδη τα παπαγαλάκια και λενε οτι σύντομα μας αφηνει για την ιδιαιτερη πατριδα του..... Μάλλον μπέρδεψαν τις "πατρίδες" τα παπαγαλάκια. Απλά θα γνωρίσει για κανένα μήνα μιά άλλη "πατρίδα"-γραμμή και του χρόνου πάλι στα παλιά λημέρια.Απλά πράγματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Αληθευει οτι παει να κανει μια εξυπηρετηση σε μια αγονη δηλαδη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted September 18, 2008 Author Share Posted September 18, 2008 ....ΟΡΘΟΝ-ΟΡΘΟΤΑΤΟΝ- Link to comment Share on other sites More sharing options...
STOLOS Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Για πρώτη φορά κίτρινο πλοίο στην πατρίδα του Ντέμη !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Μέχρι τέλος Οκτώβρη, Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη στη θέση του Νόνα Μαίρη???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Αυτό έχει ακουστεί, Λευτέρη. Ενώ μεταξύ παρόλο που η απόσταση Αλεξανδρούπολη-Σαμοθρακη είναι 28 ναυτικά μίλια, σιγοψιθυρίζεται ότι η εταιρεία θέλει να γυρίσει το πλοίο από ακτοπλοΐα σε πορθμείο, έτσι ώστε να έχει λιγότερα έξοδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 1. Αν τηρούνται οι προϋποθέσεις για πορθμείο, πολύ καλά θα κάνει η εταιρεία να το εφαρμόσει. 2. Ποια η λογική αυτής της δρομολόγησης/αντικατάστασης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Καισε μια πορθμιακή γραμμή όπως αυτή με χαμηλό ναύλο εκτός σεζόν βγαίνει οικονομικά ένα ταχύπλοο τέτοιου μεγέθους? Μην ξεχνάμε και ότι καμπίνες δεν έχει παραμόνο του πλοιάαρχου οπότε θα χρειαστεί ξενοδοχείο για το πλήρωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Και τα φορτηγά που έχει από/προς Αλεξανδρούπολη και παίρνει η Νόνα Μαίρη, το Corsica που θα τα βάζει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted September 19, 2008 Author Share Posted September 19, 2008 Δεν γνωρίζω την κίνηση της Σαμοθράκης,σίγουρα θα έχει και ΙΧ και φορτηγά και μάλιστα αρκετά, αλλά απ ότι έχω δεί,πόσες φορές δεν έχει κουβαλήσει λαστιχοφόρα φορτηγά,ψυγεία μικρά,γερανάκια,οικοδομικά αυτοκινούμενα απο Βαθύ για Φούρνους,Αγιο, Εύδηλο κυρίως για τα δημόσια έργα που γίνονται; Αλλά μάλλον δεν θα γίνει τίποτα απο όλα αυτά που μάθαμε και ψαχνόμαστε. Ισως να πρόκειται για άσκηση επι χάρτου,ώστε να θεωρείται δεδομένη η θέληση του διαχειριστή/εφοπλιστή του πλοίου,σε περίπτωση που εφαρμοστούν οι γνωστές εξαγγελίες περί..δεσίματος των πλοίων τουλάχιστον των μελών της ΕΕΑ, να συνδράμει με τα μέσα που διαθέτει το υπουργείο και τον νέο Υπουργό Ναυτιλίας που δεν ανέλαβε και σε καλή εποχή.Και βέβαια οι υποχρεώσεις ξεπληρώνονται πλουσιοπάροχα.Δε θάναι και η πρώτη φορά άλλωστε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Αληθεύει ότι πάει να κάνει μια εξυπηρέτηση σε μια άγονη δηλαδή; Μέχρι τέλος Οκτώβρη, Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη στη θέση του Νόνα Μαίρη???? Γιατί έχω την εντύπωση ότι η γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη είναι ελεύθερη γραμμή και όχι επιδοτούμενη. ....Βγηκανε ήδη τα παπαγαλάκια και λένε ότι σύντομα μας αφηνει για την ιδιαιτερη πατριδα του..... Μάλλον μπέρδεψαν τις "πατρίδες" τα παπαγαλάκια. Απλά θα γνωρίσει για κανένα μήνα μιά άλλη "πατρίδα"-γραμμή και του χρόνου πάλι στα παλιά λημέρια. Σήμερα άκουσα πάντως ότι μάλλον χάλασε η δουλειά για λογούς προφανώς οικονομικούς. Και ίσως η δρομολόγηση του Σαος ΙΙ στη γραμμή της Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης μάλλον έρχεται να επιβεβαιώσει τους σημερινούς ψιθύρους. Και αυτό που ακούγεται σήμερα είναι ότι το Corsica Express Three τελικά θα πάει στην Ιταλία για κάποια ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό. Πάντως κάπου δε μου κολλάρει αυτή η ανακαίνιση στην Ιταλία, εδώ δε μπορούμε να τη κάνουμε?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Όχι κάτι δεν πάει καλά φίλε Π100. Κάτι απλά βρωμάει! Ο Lotta φέρνει όλα του τα καινούρια βαπόρια εδώ για να τα μετασκευάσει λέγοντας μάλιστα ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά σε φθηνή τιμή και το CORSICA θα πάει πίσω στην Ιταλία για να ξανάρθει εδώ; Εγώ πιστεύω ότι αν φύγει με αυτή τη δικαιολογία, μάλλον δεν θα ξανάρθει ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted September 20, 2008 Author Share Posted September 20, 2008 Αν πάμε ένα χρόνο πίσω,στα σχέδια της εταιρίας ήτανμετά την αποδρομολόγηση τον Ιανουάριο να τοποθετούσε στο πάνω deck περίπου 88 καθίσματα πολυτελείας για χρήση vip,αυξάνοντας το πρωτόκολλο σε 625-630 άτομα,δεν θυμάμαι ακριβώς τί είχε πεί τότε ο κ.Σπανός.Αυτό το πράγμα δεν έγινε διότι είχε να αντιμετωπίσει όλο το χειμώνα τα γνωστά προβλήματα με το vera.Aν προσθέσουμε και τις βλάβες με τις μηχανές ίσως υπάρχει βάσιμη δικαιολογία για την μετάβαση στην Ιταλία που λόγω και της σημαίας μήπως θα πρέπει να πιστοποιηθεί (για τις αλλαγές) απο τις αρχές του κράτους της σημαίας και μετά απο τις αρχές του κράτους της υποδοχής;Δεν γνωρίζω απο αυτές τις λεπτομέρειες. Αλλά αν είναι να κάνει 4 ταξίδια /εβδομάδα,που σημαίνει ξενοδοχείο+φαγητά για 25 άτομα,ή να θέλει 2πλό πλήρωμα που σημαίνει 2πλό κόστος +ξενοδοχεία για καθημερινά και με τα καύσιμα στο φούλ, τότε αν δεν βρεί καθημερινό δρομολόγιο με μονό πλήρωμα,καλύτερα να φύγει.Εδώ φύγανε οι αίολοι,οι 2 παναγίες και κινδυνεύουν τα highspeed.Tί να κάτσει να κάνει,30 πρωτόκολλα όλα κι όλα στις 150 μέρες δουλειάς κι αυτά ΠΣΚ; Ας ελπίσουμε ότι θα βγεί κάποιο δελτίο τύπου μήπως και μάθουμε την αλήθεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Από ότι φαίνεται τέλειωσε και για αυτό η σεζόν. Γιατί τις τελευταίες ημέρες το πλοίο είναι σβηστό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Αν πάμε ένα χρόνο πίσω,στα σχέδια της εταιρίας ήταν μετά την αποδρομολόγηση τον Ιανουάριο να τοποθετούσε στο πάνω deck περίπου 88 καθίσματα πολυτελείας για χρήση vip,αυξάνοντας το πρωτόκολλο σε 625-630 άτομα,δεν θυμάμαι ακριβώς τί είχε πεί τότε ο κ.Σπανός.Αυτό το πράγμα δεν έγινε διότι είχε να αντιμετωπίσει όλο το χειμώνα τα γνωστά προβλήματα με το vera. Αν δεν κάνω λάθος ''μετά την αποδρομολόγηση του τον Ιανουάριο'', το πλοίο δεν παρέμεινε δεμένο στον Πειραιά μέχρι και τα μέσα Απριλίου εν πλήρη απραξία ??? Πως συνδέεται η μη τοποθέτηση των 88 καθισμάτων, με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρεία με το VERA ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
captmimis Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Πως συνδέεται η μη τοποθέτηση των 88 καθισμάτων, με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρεία με το VERA ??? Δίχως να θέλω να κάνω τον συνήγορο κάποιου , βάζουμε 88 καθίσματα και τέλος??? Μήπως το πλοίο μετά κάνει καινούργιο πείραμα ευστάθειας κλπ, κλπ,κλπ για να πάρει το καινούργιο πρωτόκολλο?? Τότε έτρεχαν όλοι για το S. VERA και ίσως δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθούν και με την χαρτούρα του C.EX.3, αυτό μας λέει ο ΜΥΚΗΝΑΙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Από ότι άκουσα το ταχύπλοο τέλος του μήνα θα την κάνει για την Ιταλία. Τα σενάρια που κυριαρχούν είναι δύο. 1) Πάει για να βάαλει νέα αεροπορικά (λίγο απίθανο μου φααίνεται για τους λόγους που προείπε ο George) 2)Επιστρέφει οριστικά πίσω και στην θέση του έρχεται συμβατικό(πιο λογικό ακούγεται) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Τα σενάρια περί επιστροφής στην Ιταλία τέλος. Ο Σπανός μας την έφερε,βάζοντας πωλητήριο στους athenian shipbrokers για όσους το είδαν.Τώρα γιατί κατέθεσε φακέλους για να χτυπήσει τις 3 ενδοκυκλαδικές κόντρα σε Αίολο Κεντέρη 1 & Παναγία Θαλασσινή,που σε βαθμολογία χάνει πανηγυρικά,θα το δείξει το πρακτικό του υπουργείου,άν το δημοσιεύσουν.Το περίεργο είναι πώς απο ΤΧΠ. θα εμφανισθεί ως Ε/Γ-Ο/Γ και να κουβαλάει φορτηγά,όπως τουλάχιστον αυτό θέλει ο διαγωνισμός;Τί φθινοπωρινές γαργάρες είναι αυτές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 θΕΜΑ: 7 Ανάκληση Αποδοχής Δήλωσης Δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΚΟΡΣΙΚΑ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙΙ» από 01/11/08 έως 31/10/09 από τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗΝΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ- ΣΑΜΟΥ - ΙΚΑΡΙΑΣ :ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΘΕΜΑ: 8 Ανάκληση Αποδοχής Δήλωσης Δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» από τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ: ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ Οι φωτογραφικοί διαγωνισμοί θέλουν και φωτογραφικές...αποφάσεις. Γιαυτό ο πρόεδρος όπου βρεθεί κι όπου σταθεί φωνάζει για μυστικά ραντεβού,θερμά τηλέφωνα και τα ρέστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now