Jump to content
Shipfriends

Corsica Express Three (IMO 9135963)


Recommended Posts

Τι κάνει η αλεπού στο παζάρι δηλαδή τι κάνει Σαββατιάτικα το ΚΟΡΣΙΚΑ στην Πάτμο?:eek:

Μήπως πήγαμε για πιστοποιησούλα εν όψει του ΣΑΣ της Τρίτης και με δεδομένο ότι δεν αφήνουμε ορφανή την αρχική γραμμή αφού δρομολογήσαμε το ομόσταυλο ΒΕΡΑ?:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 311
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πράγματι,το πλοίο έφυγε σήμερα στις 09.00 απο το Βαθύ της Σάμου για Πάτμο-Λειψούς,διότι στο λιμάνι της Πάτμου το βράδυ δεσμεύεται απο τις υδροφόρες που κουβαλάνε συνέχεια νερό για το νησί.Μαζί του επιβιβάστηκαν και 3 επιθεωρητές απο την Δ/νση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων που είχαν έλθει αεροπορικώς και επέστρεψαν αεροπορικώς.Το πλοίο επέστρεψε γώρω στις 14.15.Αυτό σημαίνει ότι στο ΣΑΣ της Τρίτης θα πάρει τα δρομολόγια για Πάτμο-Λειψούς,αλλά θεωρείται πολύ δύσκολη η έγκριση απο Ραφήνα για Ανδρο-Μύκονο-Αγιο Κήρυκο-Πάτμο και επιστροφή Πειραιά,οπότε και θα περιορισθεί σε 3 δρομολόγια απο Πειραιά εκ των οποίων τα 2 για Ικαρία -Σάμο και 2 απο Ραφήνα για Πάτμο-όλα μονά χωρίς 2πλό πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Εδω και αρκετη ωρα ειναι στο λιμανι της Συρου, συμφωνα με το τρισκαταρατο επιασε κανονικα Μυκονο, κατεβηκε νοτια και με συνοπτικες διαδικασιες και χαμηλη ταχυτητα την εκανε για Συρο. Επειδη στην καμερα φαινεται το EASYCRUISE LIFE να δενει με ρ/κ μαλον για αυτο περιμενει.

Link to comment
Share on other sites

Aπό ότι άκουσα πρέπει να υπέστει μηχανική βλάβη γι αυτό γύρισε Σύρο. Εφυγε κανονικά από Μύκονο γύρισε να πάει από κάτω γιατί στο ικάριο ο καιρός είναι λίγο φρέσκος και κατόπιν βλάβης γύρισε Σύρο.

Ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι σοβαρό διότι ετοιμάζεται από Παρασκευή μεγάλο κύμα εξόδου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

....Βγηκανε ηδη τα παπαγαλάκια και λενε οτι σύντομα μας αφηνει για την ιδιαιτερη πατριδα του.....

Μάλλον μπέρδεψαν τις "πατρίδες" τα παπαγαλάκια.

Απλά θα γνωρίσει για κανένα μήνα μιά άλλη "πατρίδα"-γραμμή και του χρόνου πάλι στα παλιά λημέρια.Απλά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έχει ακουστεί, Λευτέρη. Ενώ μεταξύ παρόλο που η απόσταση Αλεξανδρούπολη-Σαμοθρακη είναι 28 ναυτικά μίλια, σιγοψιθυρίζεται ότι η εταιρεία θέλει να γυρίσει το πλοίο από ακτοπλοΐα σε πορθμείο:mad:, έτσι ώστε να έχει λιγότερα έξοδα.;)

Link to comment
Share on other sites

1. Αν τηρούνται οι προϋποθέσεις για πορθμείο, πολύ καλά θα κάνει η εταιρεία να το εφαρμόσει.

2. Ποια η λογική αυτής της δρομολόγησης/αντικατάστασης; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Καισε μια πορθμιακή γραμμή όπως αυτή με χαμηλό ναύλο εκτός σεζόν βγαίνει οικονομικά ένα ταχύπλοο τέτοιου μεγέθους?:confused:

Μην ξεχνάμε και ότι καμπίνες δεν έχει παραμόνο του πλοιάαρχου οπότε θα χρειαστεί ξενοδοχείο για το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω την κίνηση της Σαμοθράκης,σίγουρα θα έχει και ΙΧ και φορτηγά και μάλιστα αρκετά, αλλά απ ότι έχω δεί,πόσες φορές δεν έχει κουβαλήσει λαστιχοφόρα φορτηγά,ψυγεία μικρά,γερανάκια,οικοδομικά αυτοκινούμενα απο Βαθύ για Φούρνους,Αγιο, Εύδηλο κυρίως για τα δημόσια έργα που γίνονται;

Αλλά μάλλον δεν θα γίνει τίποτα απο όλα αυτά που μάθαμε και ψαχνόμαστε.

Ισως να πρόκειται για άσκηση επι χάρτου,ώστε να θεωρείται δεδομένη η θέληση του διαχειριστή/εφοπλιστή του πλοίου,σε περίπτωση που εφαρμοστούν οι γνωστές εξαγγελίες περί..δεσίματος των πλοίων τουλάχιστον των μελών της ΕΕΑ, να συνδράμει με τα μέσα που διαθέτει το υπουργείο και τον νέο Υπουργό Ναυτιλίας που δεν ανέλαβε και σε καλή εποχή.Και βέβαια οι υποχρεώσεις ξεπληρώνονται πλουσιοπάροχα.Δε θάναι και η πρώτη φορά άλλωστε;

Link to comment
Share on other sites

Αληθεύει ότι πάει να κάνει μια εξυπηρέτηση σε μια άγονη δηλαδή; ;)
Μέχρι τέλος Οκτώβρη, Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη στη θέση του Νόνα Μαίρη????

Γιατί έχω την εντύπωση ότι η γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη είναι ελεύθερη γραμμή και όχι επιδοτούμενη.:confused:

....Βγηκανε ήδη τα παπαγαλάκια και λένε ότι σύντομα μας αφηνει για την ιδιαιτερη πατριδα του.....

Μάλλον μπέρδεψαν τις "πατρίδες" τα παπαγαλάκια.

Απλά θα γνωρίσει για κανένα μήνα μιά άλλη "πατρίδα"-γραμμή και του χρόνου πάλι στα παλιά λημέρια.

Σήμερα άκουσα πάντως ότι μάλλον χάλασε η δουλειά για λογούς προφανώς οικονομικούς.:confused: Και ίσως η δρομολόγηση του Σαος ΙΙ στη γραμμή της Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης μάλλον έρχεται να επιβεβαιώσει τους σημερινούς ψιθύρους.:rolleyes:

Και αυτό που ακούγεται σήμερα είναι ότι το Corsica Express Three τελικά θα πάει στην Ιταλία για κάποια ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό.:eek: Πάντως κάπου δε μου κολλάρει αυτή η ανακαίνιση στην Ιταλία, εδώ δε μπορούμε να τη κάνουμε??

Link to comment
Share on other sites

Όχι κάτι δεν πάει καλά φίλε Π100. Κάτι απλά βρωμάει!

Ο Lotta φέρνει όλα του τα καινούρια βαπόρια εδώ για να τα μετασκευάσει λέγοντας μάλιστα ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά σε φθηνή τιμή και το CORSICA θα πάει πίσω στην Ιταλία για να ξανάρθει εδώ;

Εγώ πιστεύω ότι αν φύγει με αυτή τη δικαιολογία, μάλλον δεν θα ξανάρθει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Αν πάμε ένα χρόνο πίσω,στα σχέδια της εταιρίας ήτανμετά την αποδρομολόγηση τον Ιανουάριο να τοποθετούσε στο πάνω deck περίπου 88 καθίσματα πολυτελείας για χρήση vip,αυξάνοντας το πρωτόκολλο σε 625-630 άτομα,δεν θυμάμαι ακριβώς τί είχε πεί τότε ο κ.Σπανός.Αυτό το πράγμα δεν έγινε διότι είχε να αντιμετωπίσει όλο το χειμώνα τα γνωστά προβλήματα με το vera.Aν προσθέσουμε και τις βλάβες με τις μηχανές ίσως υπάρχει βάσιμη δικαιολογία για την μετάβαση στην Ιταλία που λόγω και της σημαίας μήπως θα πρέπει να πιστοποιηθεί (για τις αλλαγές) απο τις αρχές του κράτους της σημαίας και μετά απο τις αρχές του κράτους της υποδοχής;Δεν γνωρίζω απο αυτές τις λεπτομέρειες.

Αλλά αν είναι να κάνει 4 ταξίδια /εβδομάδα,που σημαίνει ξενοδοχείο+φαγητά για 25 άτομα,ή να θέλει 2πλό πλήρωμα που σημαίνει 2πλό κόστος +ξενοδοχεία για καθημερινά και με τα καύσιμα στο φούλ, τότε αν δεν βρεί καθημερινό δρομολόγιο με μονό πλήρωμα,καλύτερα να φύγει.Εδώ φύγανε οι αίολοι,οι 2 παναγίες και κινδυνεύουν τα highspeed.Tί να κάτσει να κάνει,30 πρωτόκολλα όλα κι όλα στις 150 μέρες δουλειάς κι αυτά ΠΣΚ;

Ας ελπίσουμε ότι θα βγεί κάποιο δελτίο τύπου μήπως και μάθουμε την αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αν πάμε ένα χρόνο πίσω,στα σχέδια της εταιρίας ήταν μετά την αποδρομολόγηση τον Ιανουάριο να τοποθετούσε στο πάνω deck περίπου 88 καθίσματα πολυτελείας για χρήση vip,αυξάνοντας το πρωτόκολλο σε 625-630 άτομα,δεν θυμάμαι ακριβώς τί είχε πεί τότε ο κ.Σπανός.Αυτό το πράγμα δεν έγινε διότι είχε να αντιμετωπίσει όλο το χειμώνα τα γνωστά προβλήματα με το vera.

Αν δεν κάνω λάθος ''μετά την αποδρομολόγηση του τον Ιανουάριο'', το πλοίο δεν παρέμεινε δεμένο στον Πειραιά μέχρι και τα μέσα Απριλίου εν πλήρη απραξία ??? :confused:

Πως συνδέεται η μη τοποθέτηση των 88 καθισμάτων, με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρεία με το VERA ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Πως συνδέεται η μη τοποθέτηση των 88 καθισμάτων, με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρεία με το VERA ??? :confused:

Δίχως να θέλω να κάνω τον συνήγορο κάποιου , βάζουμε 88 καθίσματα και τέλος??? Μήπως το πλοίο μετά κάνει καινούργιο πείραμα ευστάθειας κλπ, κλπ,κλπ για να πάρει το καινούργιο πρωτόκολλο??

Τότε έτρεχαν όλοι για το S. VERA και ίσως δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθούν και με την χαρτούρα του C.EX.3, αυτό μας λέει ο ΜΥΚΗΝΑΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι άκουσα το ταχύπλοο τέλος του μήνα θα την κάνει για την Ιταλία.

Τα σενάρια που κυριαρχούν είναι δύο.

1) Πάει για να βάαλει νέα αεροπορικά (λίγο απίθανο μου φααίνεται για τους λόγους που προείπε ο George)

2)Επιστρέφει οριστικά πίσω και στην θέση του έρχεται συμβατικό(πιο λογικό ακούγεται)

Link to comment
Share on other sites

Τα σενάρια περί επιστροφής στην Ιταλία τέλος.

Ο Σπανός μας την έφερε,βάζοντας πωλητήριο στους athenian shipbrokers για όσους το είδαν.Τώρα γιατί κατέθεσε φακέλους για να χτυπήσει τις 3 ενδοκυκλαδικές κόντρα σε Αίολο Κεντέρη 1 & Παναγία Θαλασσινή,που σε βαθμολογία χάνει πανηγυρικά,θα το δείξει το πρακτικό του υπουργείου,άν το δημοσιεύσουν.Το περίεργο είναι πώς απο ΤΧΠ. θα εμφανισθεί ως Ε/Γ-Ο/Γ και να κουβαλάει φορτηγά,όπως τουλάχιστον αυτό θέλει ο διαγωνισμός;Τί φθινοπωρινές γαργάρες είναι αυτές;

Link to comment
Share on other sites

θΕΜΑ: 7

Ανάκληση Αποδοχής Δήλωσης Δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΚΟΡΣΙΚΑ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙΙ» από 01/11/08 έως 31/10/09 από τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗΝΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ- ΣΑΜΟΥ - ΙΚΑΡΙΑΣ :ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ

ΘΕΜΑ: 8

Ανάκληση Αποδοχής Δήλωσης Δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» από τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ: ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ

Οι φωτογραφικοί διαγωνισμοί θέλουν και φωτογραφικές...αποφάσεις.

Γιαυτό ο πρόεδρος όπου βρεθεί κι όπου σταθεί φωνάζει για μυστικά ραντεβού,θερμά τηλέφωνα και τα ρέστα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...