Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Δε νομίζω ότι οι μεταφορικές έχουν προπληρώσει με επιταγές τη διακίνηση των φορτηγών στη Kallisti Ferries για τον Ιανουάριο. Οπότε ταξιδεύουν αναγκαστικά με τη HSW ή Αγουδημο (εάν ξαναμπεί) και θα το πληρώνουν λιγάκι ακριβότερα το εισιτήριο τους. Εδώ μπορείτε να δείτε τις μεθόδους πληρωμής των μεταφορικών.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Σύμφωνα με το σημερινό Έθνος το πλοίο παραμένει στην Αλεξανδρούπολη με δύο ναύτες/φύλακες λόγω των ασφαλιστικών μέτρων. Το ΕΘΝΟΣ (23/1) γράφει ότι άλλαξε η κατάσταση για το πλοίο. Και απ' ό,τι βλέπω, άρχισε να κυκλοφορεί χρήμα, έστω και λίγο. Οπότε πιστεύω ότι σύντομα θα διευθετηθεί και το ζήτημα με το Sardinia Vera....και σύντομα θα ξαναταξιδέψουν και τα 2 πλοία...υποθέτω, σε κάποια επιδοτούμενη γραμμή.
Earl Granville Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη. Πάντως το θέμα δεν είναι μόνο να ξαναξεκινήσουν τα βαπόρια αλλά να λειτουργήσουν απροβλιμάτιστα χωρίς οικονομικά αδιέξοδα. Όμως ο κ.Νταλακογιώργος που έκανε δηλώσεις για το θέμα κάνει λάθος. Αν οποιοσδήποτε εφοπλιστής κερδοσκοπούσε στην ακτοπλοία θα πλήρωνε και τους ναυτικούς για να είναι όλα ησυχα και να δουλεύουν τα βαπόρια. Μου είναι αδιανόητο εφοπλιστής ο οποίος κερδοσκοπεί να μην μπορεί να καταβάλει τους μισθούς των ναυτικών και να προτιμά να είναι δεμένα τα βαπόρια χάνοντας την κερδοσκοπία. Δεν επικροτώ ,ούτε δικαιολογώ την καθυστέρηση των οφειλομένων στους ναυτικούς αλλά οι δηλώσεις του κ.Νταλακογιώργου είναι απλώς για λαική κατανάλωση.
Orestis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός για τις άγονες γιατί δεν αρκεί η βούληση της εταιρείας για να δρομολογηθεί σε αυτές το πλοίο. Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών. Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted January 26, 2009 Author Posted January 26, 2009 ....κι αν αντί επιδοτούμενης, η γραμμή δοθεί με απευθείας ανάθεση;(λέω εγώ με το φτωχό μυαλό μου)
Orestis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Μπορεί να γίνει προσωρινά (όπως έγινε με τους Αίολους στα ενδοκυκλαδικά) εάν ο διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη γραμμή κηρυχτεί άγονος.
PERIHGHTHS Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη. Έχω την εντύπωση ότι για να πάρεις επιδοτούμενη γραμμή, πρέπει το πλοίο να φέρει την Ελληνική σημαία! Οπότε για την Ιταλική που φέρει η Kallisti στα πλοία της, δεν νομίζω να ισχύει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών.Αυτό εξυπακούεται, αλλά το πρώτο βήμα είναι να βγουν τα βάρη. Δεν είναι δυνατόν να κατέβει στο διαγωνισμό μια εταιρεία με τα πλοία της δεμένα λόγω χρεών. Δε νομίζω πως ισχύει αυτός ο περιορισμός....πόσο μάλλον όταν πρόκειται και για Κοινοτική σημαία.
Orestis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες. Γράψτε λάθος… Ο διαγωνισμός για τα ενδοκυκλαδικά δεν είναι σήμερα αλλά το Μάρτιο, συνεπώς θα αργήσουμε να μάθουμε τα αποτελέσματα. Μέχρι τότε ίσως και να μπορεί να δωθεί προσωρινά κάποια γραμμή με προσωρινή απευθείας ανάθεση.
PERIHGHTHS Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Σύμφωνα με το νόμο 2392/01, τα πλοία με κοινοτική σημαία μπορούν να ταξιδεύουν σε οποιονδήποτε προορισμό (για ΕΕ μιλάμε) συνδέοντας την ηπειρωτική με τη νησιωτική ζώνη, χωρίς όμως να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς του εκάστοτου κράτους που δεν φέρουν τη σημαία του! Και είναι λογικό. Γιατί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα αρκετές ακτοπλοικές, θα ακολουθούσαν το παράδειγμα της Κallisti, θα συμμετείχαν και στους διαγωνισμούς και θα ελυναν αρκετά οικονομικά προβλήματά τους,χωρίς να είναι αναγκασμένοι να φέρουν την Ελληνική (που είναι και πιο ακριβή) σημαία!
captmimis Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Για να κοιτάξουμε τον ΝΟΜΟ 3310/05 (4 χρονάκια αργότερα) και να μην χρησιμοποιούμε προγενέστερους !!!!!!
LEFTERIS68 Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Νομίζω πως οι διαγωνισμοί είναι διεθνείς.Με ότι αυτό συνεπάγετε.Το απ' ευθείας ανάθεση είναι πολύ πιθανό:rolleyes:
Earl Granville Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Μα για απευθείας ανάθεση μιλάμε εξ αρχής όπως οι ΑΙΟΛΟΙ. Όταν θα γίνει ο διαγωνισμός πάλι θα δούμε. Νομίζω η 3η ενδοκυκλαδική που αναμένεται να περιέλθει εκτός απροοπτου στην εταιρία θα έχει από την Αττική λιμάνι αφετηρίας την Ραφήνα αν δεν κάνω λάθος κι όχι το Λαύριο.
thanosp Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 (edited) Ακούγετε οτι η Kallisti θα ανέβει βορειοανατολικό Αιγαίο για κάποιο δρομολόγιο απο Λαύριο. Μάλιστα έχουν δωθεί και κωδικοί σε πράκτορες των εκεί νησιών. Λίγο ασαφείς οι πληροφορίες προς το παρών. Ελπίζω σύντομα να γνωρίζω περισσότερα. Edited January 27, 2009 by thanosp
Earl Granville Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Όλα ακόμα είναι λίγο ρευστά και πολλά θα εξαρτηθούν από το αν και πότε θα φέρει το Sardinia Express με το αν και τι θα μπορέσει να πάρει από τις άγονες.
bucket Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ''ΚΑΛΛΙΣΤΗ''ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ(ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ).ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΖΟΡΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ.ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΗΔΗ ΤΑ 9ΟΟΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ''ΛΑΜΨΗΣ''ΤΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ.
Neptune Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Εγω δεν εστιαζω στο αν μπορουν η οχι τελικα να τα καταφερουν. Εμενα μου κανει εντυπωση οτι τα ιδια περσινα λαθη τα εκαναν και φετος και λογικα θα τα ξανακανουν του χρονου. Αυτο κι αν ειναι προοδος
idreos Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 (edited) ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Κ.Τ.Λ) ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Edited March 22, 2009 by Nick the Greek 2 σε 1
sakoN Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Έκτακτα δρομολόγια και προσφορά στα 29 ευρώ η τιμή του αυτοκινήτου για Ικαρία, Φούρνους και Σάμο για την περίοδο του Πάσχα και αποστολή sms σε πελάτες (μου ήρθε στο κινητό υποθέτω επειδή τους είχε προτιμήσει το καλοκαίρι)... "Το αφεντικό τρελάθηκε" ή μάλλον προσπαθεί επειγόντως να μαζέψει ρευστό;
idreos Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Τελευταια σε καθε αφιξη του Sardinia Vera στον Πειραια γινονται πολλες ανακαταταξεις για ποιο λογω γνωριζει κανεις; Για ποιο σκοπο ολες αυτες οι αλλαγες;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Αυτό είναι ένα φαινόμενο που παρατηρούσα από το ξεκίνημα του πλοίου. Τα ακριβής αίτια τα γνωρίζουν οι ναυτικοί και η εταιρεία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 ...Τα ακριβής αίτια τα γνωρίζουν οι ναυτικοί και η εταιρεία. Οι υπόλοιποι απλώς τα ...υποψιαζόμαστε.
Orestis Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Μαθαίνω πως οι σχέσεις μεταξύ Σπανού και Ιταλών δεν είναι και στα καλύτερα τους…
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Προσωπικά πιστεύω ότι η εταιρεία έκανε ακριβώς ό,τι θα έπρεπε να είχε αποφύγει. Ειδικά η επικοινωνιακή της πολιτική (κρίνοντας από το "φιλοκαλλιστικό" μπλοκ του φόρουμ) ήταν απλώς τραγική. Και προκλητική. Μια μικρή και πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία πρέπει πάνω απ' όλα να δείχνει "σεμνότητα και ταπεινότητα"...να περνάει απαρατήρητη...και να χτίζει την θέση της αθόρυβα. Και όχι με το καλημέρα να διαλαλεί ότι ήρθε για να αλλάξει τον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας κλπ κλπ. Αν μη τι άλλο αυτή η πολιτική δημιουργεί κλίμα αντιπαράθεσης. Όταν δε απέναντί σου στέκονταν έμπειροι ακτοπλόοι και εταιρείες ιστορικές (με ό,τι αυτό σημαίνει)...πρόκειται για ολέθριο στρατηγικό σφάλμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now