Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δε νομίζω ότι οι μεταφορικές έχουν προπληρώσει με επιταγές τη διακίνηση των φορτηγών στη Kallisti Ferries για τον Ιανουάριο. Οπότε ταξιδεύουν αναγκαστικά με τη HSW ή Αγουδημο (εάν ξαναμπεί) και θα το πληρώνουν λιγάκι ακριβότερα το εισιτήριο τους. Εδώ μπορείτε να δείτε τις μεθόδους πληρωμής των μεταφορικών.

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Σύμφωνα με το σημερινό Έθνος το πλοίο παραμένει στην Αλεξανδρούπολη με δύο ναύτες/φύλακες λόγω των ασφαλιστικών μέτρων.

Το ΕΘΝΟΣ (23/1) γράφει ότι άλλαξε η κατάσταση για το πλοίο. Και απ' ό,τι βλέπω, άρχισε να κυκλοφορεί χρήμα, έστω και λίγο. Οπότε πιστεύω ότι σύντομα θα διευθετηθεί και το ζήτημα με το Sardinia Vera....και σύντομα θα ξαναταξιδέψουν και τα 2 πλοία...υποθέτω, σε κάποια επιδοτούμενη γραμμή.

Posted

Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη.

Πάντως το θέμα δεν είναι μόνο να ξαναξεκινήσουν τα βαπόρια αλλά να λειτουργήσουν απροβλιμάτιστα χωρίς οικονομικά αδιέξοδα.

Όμως ο κ.Νταλακογιώργος που έκανε δηλώσεις για το θέμα κάνει λάθος. Αν οποιοσδήποτε εφοπλιστής κερδοσκοπούσε στην ακτοπλοία θα πλήρωνε και τους ναυτικούς για να είναι όλα ησυχα και να δουλεύουν τα βαπόρια.

Μου είναι αδιανόητο εφοπλιστής ο οποίος κερδοσκοπεί να μην μπορεί να καταβάλει τους μισθούς των ναυτικών και να προτιμά να είναι δεμένα τα βαπόρια χάνοντας την κερδοσκοπία.:confused:

Δεν επικροτώ ,ούτε δικαιολογώ την καθυστέρηση των οφειλομένων στους ναυτικούς αλλά οι δηλώσεις του κ.Νταλακογιώργου είναι απλώς για λαική κατανάλωση.

Posted

Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός για τις άγονες γιατί δεν αρκεί η βούληση της εταιρείας για να δρομολογηθεί σε αυτές το πλοίο. Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών.

Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες.

Posted

Μπορεί να γίνει προσωρινά (όπως έγινε με τους Αίολους στα ενδοκυκλαδικά) εάν ο διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη γραμμή κηρυχτεί άγονος.

Posted
Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη.

Έχω την εντύπωση ότι για να πάρεις επιδοτούμενη γραμμή, πρέπει το πλοίο να φέρει την Ελληνική σημαία!

Οπότε για την Ιταλική που φέρει η Kallisti στα πλοία της, δεν νομίζω να ισχύει.

Posted
Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών.
Αυτό εξυπακούεται, αλλά το πρώτο βήμα είναι να βγουν τα βάρη. Δεν είναι δυνατόν να κατέβει στο διαγωνισμό μια εταιρεία με τα πλοία της δεμένα λόγω χρεών.
Δε νομίζω πως ισχύει αυτός ο περιορισμός.
...πόσο μάλλον όταν πρόκειται και για Κοινοτική σημαία.
Posted
Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες.

Γράψτε λάθος… Ο διαγωνισμός για τα ενδοκυκλαδικά δεν είναι σήμερα αλλά το Μάρτιο, συνεπώς θα αργήσουμε να μάθουμε τα αποτελέσματα. Μέχρι τότε ίσως και να μπορεί να δωθεί προσωρινά κάποια γραμμή με προσωρινή απευθείας ανάθεση.

Posted

Σύμφωνα με το νόμο 2392/01, τα πλοία με κοινοτική σημαία μπορούν να ταξιδεύουν σε οποιονδήποτε προορισμό (για ΕΕ μιλάμε) συνδέοντας την ηπειρωτική με τη νησιωτική ζώνη, χωρίς όμως να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς του εκάστοτου κράτους που δεν φέρουν τη σημαία του!

Και είναι λογικό. Γιατί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα αρκετές ακτοπλοικές, θα ακολουθούσαν το παράδειγμα της Κallisti, θα συμμετείχαν και στους διαγωνισμούς και θα ελυναν αρκετά οικονομικά προβλήματά τους,χωρίς να είναι αναγκασμένοι να φέρουν την Ελληνική (που είναι και πιο ακριβή;)) σημαία!

Posted

Για να κοιτάξουμε τον ΝΟΜΟ 3310/05 (4 χρονάκια αργότερα) και να μην χρησιμοποιούμε προγενέστερους !!!!!!

Posted

Νομίζω πως οι διαγωνισμοί είναι διεθνείς.Με ότι αυτό συνεπάγετε.Το απ' ευθείας ανάθεση είναι πολύ πιθανό:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Posted

Μα για απευθείας ανάθεση μιλάμε εξ αρχής όπως οι ΑΙΟΛΟΙ. Όταν θα γίνει ο διαγωνισμός πάλι θα δούμε.

Νομίζω η 3η ενδοκυκλαδική που αναμένεται να περιέλθει εκτός απροοπτου στην εταιρία θα έχει από την Αττική λιμάνι αφετηρίας την Ραφήνα αν δεν κάνω λάθος κι όχι το Λαύριο.

Posted (edited)

Ακούγετε οτι η Kallisti θα ανέβει βορειοανατολικό Αιγαίο για κάποιο δρομολόγιο απο Λαύριο. Μάλιστα έχουν δωθεί και κωδικοί σε πράκτορες των εκεί νησιών. Λίγο ασαφείς οι πληροφορίες προς το παρών. Ελπίζω σύντομα να γνωρίζω περισσότερα.

Edited by thanosp
Posted

Όλα ακόμα είναι λίγο ρευστά και πολλά θα εξαρτηθούν από το αν και πότε θα φέρει το Sardinia Express με το αν και τι θα μπορέσει να πάρει από τις άγονες.:)

  • 1 month later...
Posted

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ''ΚΑΛΛΙΣΤΗ''ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ(ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ).ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΖΟΡΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ.ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΗΔΗ ΤΑ 9ΟΟΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ''ΛΑΜΨΗΣ''ΤΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ.

Posted

Εγω δεν εστιαζω στο αν μπορουν η οχι τελικα να τα καταφερουν. Εμενα μου κανει εντυπωση οτι τα ιδια περσινα λαθη τα εκαναν και φετος και λογικα θα τα ξανακανουν του χρονου. Αυτο κι αν ειναι προοδος

Posted (edited)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Κ.Τ.Λ) ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

Edited by Nick the Greek
2 σε 1
Posted

Έκτακτα δρομολόγια και προσφορά στα 29 ευρώ η τιμή του αυτοκινήτου για Ικαρία, Φούρνους και Σάμο για την περίοδο του Πάσχα και αποστολή sms σε πελάτες (μου ήρθε στο κινητό υποθέτω επειδή τους είχε προτιμήσει το καλοκαίρι)...

"Το αφεντικό τρελάθηκε" ή μάλλον προσπαθεί επειγόντως να μαζέψει ρευστό;

  • 2 weeks later...
Posted

Τελευταια σε καθε αφιξη του Sardinia Vera στον Πειραια γινονται πολλες ανακαταταξεις για ποιο λογω γνωριζει κανεις; Για ποιο σκοπο ολες αυτες οι αλλαγες;

Posted

Μαθαίνω πως οι σχέσεις μεταξύ Σπανού και Ιταλών δεν είναι και στα καλύτερα τους…

Posted

Προσωπικά πιστεύω ότι η εταιρεία έκανε ακριβώς ό,τι θα έπρεπε να είχε αποφύγει. Ειδικά η επικοινωνιακή της πολιτική (κρίνοντας από το "φιλοκαλλιστικό" μπλοκ του φόρουμ) ήταν απλώς τραγική. Και προκλητική. Μια μικρή και πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία πρέπει πάνω απ' όλα να δείχνει "σεμνότητα και ταπεινότητα"...να περνάει απαρατήρητη...και να χτίζει την θέση της αθόρυβα. Και όχι με το καλημέρα να διαλαλεί ότι ήρθε για να αλλάξει τον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας κλπ κλπ. Αν μη τι άλλο αυτή η πολιτική δημιουργεί κλίμα αντιπαράθεσης. Όταν δε απέναντί σου στέκονταν έμπειροι ακτοπλόοι και εταιρείες ιστορικές (με ό,τι αυτό σημαίνει)...πρόκειται για ολέθριο στρατηγικό σφάλμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...