Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Λογικά θα κληθεί να παίξει τον ρόλο που είχε το Master ως αμοιβό. Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις το μπορεί να προκύψει.

  • 2 weeks later...
  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το Naxos Jet συνεχίζει να παραμένει στη δεξαμενή του ναυπηγείου του Σπανόπολου, όπου συμπληρώνει ήδη τρεις εβδομάδες. Στη πλώρη έχει φάνει το αλουμίνιο από το τρίψιμο της επιφάνειας.

Posted

Αυτό δεν υποτίθεται πως είχε γίνει πηγή ανταλλακτικών για τα άλλα πλοία της εταιρείας;

Πώς ακριβώς θα ταξιδέψει ;

Posted

Ήταν να γίνει,αλλά τώρα που το Master Jet πήγε στις Αζόρες ,θα πάρει την θέση του το Naxos Jet , ως αμοιβό πλοίο δηλαδή όταν ένα πλοίο τους βγάλει βλάβη ή υπάρχει απαγορευτικό για τα μικρά τότε το Νaxos Jet θα είναι έτοιμο να τα αντικαταστήσει! 

Posted

Τα αλλά δυο αδελφά πλοία (Highspeed Jet & Seaspeed Jet) έχουν γίνει πηγή ανταλλακτικών για τον υπόλοιπο στόλο της Seajets. Το Naxos Jet λογικά θα μείνει στη δεξαμενή για περίπου δυο εβδομάδες ακόμα.

Posted

το συνεργειο που εχει αναλαβει τις μηχανολογικες εργασιες, (Ελικας/Τσατσανης), ανεβασε στον προσωποπαπυρο, φωτογραφιες απο την επανατοποθετηση των jets.

Φωτογραφία του χρήστη Elikas & Co.

Φωτογραφία του χρήστη Elikas & Co.

Φωτογραφία του χρήστη Elikas & Co.

Φωτογραφία του χρήστη Elikas & Co.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Θα μπει Ραφήνα; Αν ναι, για που; Ή το δημοσίευμα εννοεί ότι το πλοίο θα πάρει τίποτα πιστοποιήσεις για τα λιμάνια των Tera και Paros, ώστε να είναι σε θέση να τα αντικαταστήσει σε ενδεχόμενες βλάβες; Αν χρειάζεται τέτοια πιστοποίηση. Διαφωτίστε με!

Edited by .voyager
Posted

Το Νάξος Τζετ σήμερα έλεγαν οι πληροφορίες μου ότι θα έπεφτε από τη δεξαμενή αλλά μάλλον θα αναβληθεί η καθέλκυση του. Να προσθέσουμε ότι το Νάξος Τζετ έχει νηολόγιο Πειραιά 12002 και είναι το τρίτο ταχύπλοο της Seajets, που βλέπουμε να επιλεγεί την Ελληνική σημαία (μετά τα δυο μικρά).

Posted (edited)
12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 είναι το τρίτο ταχύπλοο της Seajets, που βλέπουμε να επιλεγεί την Ελληνική σημαία (μετά τα δυο μικρά).

Είναι και το Μέγκα Τζετ με ελληνική σημαία.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Εχω την εντύπωση οτι κρατούν την Ελληνική σημαία, επειδή προυπήρχε στο πλοίο. Σε ολες τις αγορές απο το εξωτερικό, πάντα η Κύπρος έχει προτεραιότητα.

Posted
6 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Δυο μηνες τι κανουν;Το πλοιο προοριζοταν για αμοιβο και τωρα δεν ειναι ετοιμο.Το Naxos Jet νομιζω πως 27 28 kn θα εβγαζε απο τα 24 25 kn του 1

Νομιζω ότι λησμονουμε το γεγονός ότι το ΝΑΞΟΣ JET ηταν παροπλισμενο από το 2011 ,αρα μιλαμε για 6 χρονια χωρις να εχει γινει το παραμικρο.Και φυσικα και επι ΝΕΛ δεν εχει πεσει ουτε ευρω πανω του περα από τα βασικα.

Η επιλογή του σαν αμοιβο θεωρω ότι προεκυψε κυριως από τη ξαφνικη ναυλωση του MEGA JET και του MASTER JET στις Αζορες.Αν το ειχαν υπολογισει σαν αμοιβο πλοιο από νωρίτερα λογικα θα ειχαν ξεκινησει και τις εργασιες νωρίτερα.Ειναι λογικο λοιπον οι εργασιες να καθυστερουν και να θελει χρονο για να ετοιμαστει

  

Posted (edited)

Ενδιαφέρον η δρομολόγηση του πλοίου στο δρομολόγιο Μύκονο-Ιο-Σαντορίνη-Σίκινο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα σύμφωνα με το Σ.Α.Σ.To πλοίο θα διανυκτερεύει στην Μύκονο;Αν διανυκτερεύει εκεί και κατεβαίνει Σαντορίνη κατά της 10 το πρωί θα πάρει κόσμο από το Champion 2 και από το απογευματινό του Paros Jet!

Edited by Champion Jet_2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...