Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί η Blue Star απέχει από την Αδριατική κανονικά; υπάρχει κάποιος όρος με την Σουπερφαστ που λέει ότι θα χωρίζονται τα κόκκινα Αδριατική και τα μπλε Αιγαιο;

Posted

ο αρχικος σχεδιασμος, επι εποχης παναγοπουλου πριν 20 χρονια, ηταν οτι το brand blue star, θα ειναι για τις γραμμες εσωτερικου και το brand superfast για τις διεθνεις.

πλην εξαιρεσεων, σε γενικες γραμμες τηρηθηκε αυτο. η εταρια μια ειναι με ενιαια διοικηση.

Posted

Πάντως, γνώμη μου είναι κρίμα να μην μοιραστεί παντού η πίτα..Η ΑΝΕΚ είναι κοινοπραξία παντού με την Αττικα οπότε μου φαίνεται το ίδιο πράγμα η συνεργασία ΑΝΕΚ-Σουπερφαστ με τα Μπλε..γιατι να μην μονιμοποιηθεί το bs1 στην Ανκονα και να έχει η κάθε εταιρία από ένα πλοίο και να πάει πίσω στην Κρήτη το Τσάμπιον να βάλει και η ΑΝΕΚ στην Κρήτη έναν πιο δυνατό παίχτη από τον Βενιζέλο και το Κρήτη 2. 

Posted (edited)
15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το line up που ακούγεται για να γίνουν αυτές οι αλλαγές στα δρομολόγια των συμβατικών της Attica Group, είναι το έξης.

Πειραιά Χίο Μυτιλήνη: Αριάδνη & Νήσος Σάμος.

Ικαρία Σάμο και Άγονη Βόρειου Ανατολικού Αιγαίου: Νήσος Μύκονος και το Νήσος Ρόδος

Κορμός Δωδεκάνησα: Blue Star 1 & Blue Star 2

Άγονη Δωδεκάνησα: Blue Star Patmos

Πρωινό Παροναξια: Blue Star Delos

Απογευματινό Παροναξια & αγονη μικρών Κυκλάδων: Νήσος Χίος

Βραδινό Παροναξια: Διαγόρας

Σύρο Τήνο Μύκονο: Blue Star Naxos

Ραφήνα Κυκλάδες: Blue Star Paros

Ενω φαινεται πολυ ωραιο το πλανο οπως το παρουσιασε ο Π100 θα βαλω μεσα μια παραμετρο που μαλλον δεν υπαρχει...Στις Μικρες Κυκλαδες θελουν το καλοκαιρι ΠΡΩΙΝΟ καραβι οπως το Blue Star Naxos...ειδικα οι ξενοδοχοι πηγαν τελεια με αυτο το δρομολογιο το οποιο σου εδινε μπονους ολη την διανυκτερευση...επισης δουλεψε τρελα το κομματι μονοημερη εκδρομη σε καποιο νησακι απο Παροναξια (εγω πχ καθε ΣΚ πηγαινα και σε 1)...αρα λοιπον πιστευω οτι ενα καραβι θα πηγαινει στα νησακια το πρωι...δεν βλεπω Αττικα στην Ραφηνα εκτος και αν βαλουν τις Μικρες στην Ραφηνα...επισης φημες λενε για ταχυπλοο στις Δυτικες απο την Αττικα

Edited by bsdelos
Posted
7 hours ago, bigman said:

Πάντως, γνώμη μου είναι κρίμα να μην μοιραστεί παντού η πίτα..Η ΑΝΕΚ είναι κοινοπραξία παντού με την Αττικα οπότε μου φαίνεται το ίδιο πράγμα η συνεργασία ΑΝΕΚ-Σουπερφαστ με τα Μπλε..γιατι να μην μονιμοποιηθεί το bs1 στην Ανκονα και να έχει η κάθε εταιρία από ένα πλοίο και να πάει πίσω στην Κρήτη το Τσάμπιον να βάλει και η ΑΝΕΚ στην Κρήτη έναν πιο δυνατό παίχτη από τον Βενιζέλο και το Κρήτη 2. 

Μα η "πίτα" έχει ήδη μοιραστεί στις γραμμές που συνεργάζονται. Από ένα πλοίο στο Ηράκλειο, απο ένα στα Χανιά και απο 3 στις γραμμές τις Ιταλίας.

Απο την άλλη, μπορεί ο συγχωρεμένος ο Στρίτζης να έχτισε αρχικά και τα 2 BlueStar (1&2) για τις γραμμές της Ιταλίας, αλλά νομίζω πως για την γραμμή της Ανκόνας είναι πλέον μικρά (και αργά) για μόνιμη χρήση. Για σκάτζες εκτός σαιζόν είναι μια χαρά!

Ας περιμένουμε όμως τι θα απογίνει μέχρι το επόμενο καλοκαίρι με τις 2 εταιρίες και την μεταξύ τους κοινοπραξία, γιατί πολλά μπορούν να συμβούν.

 

Posted

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το θέμα Golden-Seajets;Θα προχωρήσει τελικά η όποια συνεργασία ή έχουμε μείνει ακόμα στις φήμες;

Posted
36 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Για αυτό λέγεται γωνία του κουτσομπολη, για να πλάθουμε σενάρια!! 

Για ρίξε line up της Golden Seajets Ferries του χρόνου το καλοκαίρι :)

Posted (edited)

O Voyager τις προάλλες πέταξε σποντουλα για Cruise Bonaria να ακολουθεί τον δρόμο της επιστροφής😋αρκετά καλό για να είναι αληθινό ή κάτι καλό ετοιμάζεται;

Edited by bigman
Posted
Δείτε το παρακάτω σχόλιο σε απάντηση προηγούμενου σχολίου ανάρτησης στην σελίδα Σαμοθράκης Ενημέρωση facebook
Posted

Αγαπητοί κουτσομπόληδες, έχετε δεί τι orderbook υπάρχει από φέρρυ και ρορό στη Μεσόγειο και στη Βόρειο Ευρώπη από φέτος μέχρι και το 2022? Trasmediterranea, Grimaldi, Stena, DFDS, Moby, GNV, Brittany Ferries, TT Line, P&O, Irish Ferries, SOL-Wallenius, όλοι χτίζουν ferries και roro σαν αποτέλεσμα των νέων κανονισμών. Τι σημαίνει αυτό για τους ουραγούς της Ευρώπης? Σημαίνει ότι πολύ παλιό τοννάζ θα βγεί στην αγορά με προορισμό τις χώρες που δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν. Κάποιους σαν εμάς δηλαδή. Για σκεφτείτε λοιπόν ποιά πλοία θα μπορούσαμε να δούμε στα νερά μας στο εγγύς μέλλον.

Posted

Φήμες λένε ότι το Βενιζέλος θα ναυλωθει στην Ουκρανία..Έχει ακούσει κανείς τίποτα ;

 

Posted
4 hours ago, Georgios said:

Φήμες λένε ότι το Βενιζέλος θα ναυλωθει στην Ουκρανία..Έχει ακούσει κανείς τίποτα ;

 

 

Posted

Για μετά τις σκάντζες που θα κάνει το ΚΡΗΤΗ Ι για δεξαμενισμούς των άλλων πλοίων, που θα καταλήξει; Ακινησία ή σε νέα ναύλωση; Μετά από εκτενή συντήρηση 2 μηνών θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλευτούν αλλά σε ποια γραμμή;

Posted

Έχεις ακούσει οτι θα κανει σκατζες; διότι το Κρητη ΙΙ εκανε ηδη ακινησια, το Ελυρος κανει τωρα, οποτε δε νομιζω οτι θα χρησιμοποιηθει το Κρητη Ι κάπου.

Posted

Το είχα ακούσει από γνωστό για το Κρητη σε ρόλο μπαλαντέρ όπου χρειαστεί. Πάντως να κάνει συντήρηση και να κάθεται, δε βλέπω το λόγο. Από την άλλη προσωπικά θα το προτιμούσα στο Ηράκλειο αντί του Οράιζον. Ο Μπένυ δεν έχει λόγο να πάει πιο γρήγορα, αφού και έτσι είναι καλύτερα από την Κρουαζιέρα των Μινωικών

Posted

Δεν μπορεί να γίνει αυτό γιατί υπάρχει η κοινοπραξία. 1 πλοίο της Attica, 1 πλοίο της ΑΝΕΚ σε κάθε γραμμή  

Posted

Έχουμε πει πολλάκις οτι η κοινοπραξία σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Και επειδή το αύριο αυτό δεν είναι πολύ μακριά, κανείς δεν ξέρει το νέο έτος τι θα φέρει. Μάρτης γδάρτης...

Τα Κρητη χρόνια τωρα είχαν κουμπώσει στο Ηράκλειο. Αλλά πλέον δεν είναι ικανοποιητικό σχήμα απέναντι στον ανταγωνισμό,  για όσο αυτός υπάρχει.

Posted (edited)

Αυτο το αυριο θ αργησει να ρθει.Οσο δεν αλλαζουν τα αφεντικα μην περιμενετε να σπασει η κοινοπραξια.

Edited by MILTIADIS
Posted
On 11/7/2019 at 10:21 PM, .voyager said:

Το Αρετούσα (Girolata) προοριζόταν για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία από τη Grimaldi, αλλά η GNV έδωσε καλύτερα χρήματα.

On 11/19/2019 at 4:04 AM, MILTIADIS said:

Απο τις 21 Μαρτιου και μεχρι τα τελη του ετους η γραμμη Savona-Barcelona-Tanger εμφανιζεται ανενεργη με το Cruise Smeralda να απουσιαζει απο το συστημα κρατησεων και απο τις υπολοιπες γραμμες της εταιρειας.

Θα μπορούσε τo Cruise Smeralda να είναι το πλοίο που φέρεται να μπαίνει τη νέα σεζόν στο Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία με 2 δρομολόγια την εβδομάδα, ώστε τα μεγάλα Cruise να φτάνουν μόνο Ancona. Και παλιός γνώριμος της γραμμής είναι, και στα χαρακτηριστικά (capacity) του τύπου πλοίου που έψαχνε η Grimaldi είναι και στην τωρινή γραμμή του δεν εμφανίζεται. Στην οποία δεν ξέρω αν μεταφέρει πολλούς επιβάτες ακόμα και το καλοκαίρι, θα περίμενα κάτι σε Euroferry σε αυτή.

*Αναρωτιέμαι ποιό να είναι το MN_Cruise_A κατά τα συστήματα αντικαθιστά το Corfu για 2 μήνες από μέσα Δεκέμβρη.

Posted (edited)
9 hours ago, .voyager said:

Για να δούμε. Γιατί με την υπόθεση ότι το Αρετούσα προοριζόταν για Βενετία, το Ίκαρος κολλάει.

Mπορει να ανεβει κ κανενα απο το Μπριντεζι προς τα πανω κ να εχει απο 1 σε βενςτια κ μπριντεζι

Edited by proud_ionian

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...