Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παμε παλι στην αγαπημενη μας Ραφηνα οπου λεγεται οτι στην ατυπη κοινοπραξια θα μπει και το Σουπερφερρυ μαζι με Θεολογο και Πηνελοπη και ετσι το Αικατερινη που περισσευει θα παει αλλου? Τωρα που αλλου θα παει ποιος ξερει... Ισως στο Ιονιο??? Εκει που εταιρια με 2 βαπορια δε θα ξαναδραστηριοποιηθει? Το ενα βαπορι της δεμενο εδω και καιρο το βλεπω για απεναντι και το αλλο Ελλαδα με αλλα σινιαλα. Ε τωρα μη μου πειτε οτι βαζω και γριφους τι κανει νιαου νιαου ειναι η σκεψη μου :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες και νομίζω πως μέχρι να κάτσει η μπίλια, δεν έχει νόημα να συζητάμε ούτε για γραμμές, ούτε για πλοία.

Στην κορυφη των εξελιξεων η ραγδαια ανοδος τις τελευταιες ημερες της τιμης των μετοχων της ΑΝΕΚ κυριως,και της Αττικα.Λετε το''ANEK-SUPERFAST''να το δουμε συντομα και σε..σινιαλο σε πολλα πλοια?? ;)

Επισης μια αλλη σημαντικη εξελιξη,που συνδεεται και αυτη με τη MIG,ειναι η σημερινη συμφωνια εξαγορας της Ολυμπιακης απο την Aegean σε ποσοστο 100%.

Link to comment
Share on other sites

Παμε παλι στην αγαπημενη μας Ραφηνα οπου λεγεται οτι στην ατυπη κοινοπραξια θα μπει και το Σουπερφερρυ μαζι με Θεολογο και Πηνελοπη και ετσι το Αικατερινη που περισσευει θα παει αλλου? Τωρα που αλλου θα παει ποιος ξερει... Ισως στο Ιονιο??? Εκει που εταιρια με 2 βαπορια δε θα ξαναδραστηριοποιηθει? Το ενα βαπορι της δεμενο εδω και καιρο το βλεπω για απεναντι και το αλλο Ελλαδα με αλλα σινιαλα. Ε τωρα μη μου πειτε οτι βαζω και γριφους τι κανει νιαου νιαου ειναι η σκεψη μου :D

Το Αικατερίνη δε θα φύγει.....Από Δευτέρα αναλαμβάνει 17.30 το απόγευμα, ως το Φεβρουάριο/Μάρτιο που θα επιστρέψει ο Θεολόγος. Γιατί θα γυρίσει τότε ο θεολόγος; Γιατί εκτός από τις εργασίες που θα κάνει, είναι και πιο δαπανηρό συγκριτικά με το αικατερίνη......Μετά θα βγει το Αικατερίνη για επισκευή, και έτσι έφτασε το Πάσχα ;):P

Link to comment
Share on other sites

Και τωρα που θα μπει το Europalink και ο Grimaldi θα εχει 4 πλοια στον ιταλικο Βορα γνωριζουμε την αντιδραση των ελληνικων εταιρειων;ή απλα δεν μπορουν να αντιδρασουν;Πιθανοτητα θα γινει το μοιρασμα γραμμων που ειχαμε αναφερθει παλαιοτερα,η ΑΝΕΚ στη Βενετια οπου θα μετακομισει το Spirit,η Superfast στο Μπαρι;Εκτος αν η ΑΝΕΚ διπλωσει το Spirit με καποιο αλλο πλοιο ομοιων δυνατοτητων ,με τη κοινοπραξια να εχει 4 πλοια στην Ανκωνα :P.Πιστευω οι εξελιξεις θα ειναι μεγαλες στο κοντινο μελλον

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το..ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ στο Χανια-Πειραιας το ερχομενο καλοκαιρι παει πισω?

Το συγκεκριμενο αιτημα ειναι απο τα πλεον,,κουφα που εχουμε δει να κατατιθενται στο Σ.Α.Σ ως προς τον τυπο του πλοιου που ζητανε να δρομολογησουν.Εδω δεν το βαλανε φετος στη βασικη τους γραμμη,πιστευει κανεις σοβαρα οτι θα το δρομολογησουν μεχρι την..Κρητη του χρονου? ;)Υποτιθεται επισης οτι προσπαθουν να ξεφορτωθουν και ολα τα ταχυπλοα εκει στη ΝΕΛ. Αλλωστε η''επιχειρησις ταχυπλοα''στο Χανια-Πειραιας εχει στεφθει με πληρη αποτυχια απο εποχης hs5..

Ας δηλωναν τουλαχιστον το EUROPEAN που και οικονομικο..κατα τη γνωμη μου μιλαμε για αιτηματα-μαιμου ;) Παρολα αυτα μακαρι να εγκριθει το αιτημα,να υπαρχουν οντως αγνες προθεσεις κι ας βαλουν και το Ακουα Μαρια!Θα τους τιμησω κι εγω και πολυς κοσμος ακομα! B)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το συγκεκριμενο αιτημα ειναι απο τα πλεον,,κουφα που εχουμε δει να κατατιθενται στο Σ.Α.Σ ως προς τον τυπο του πλοιου που ζητανε να δρομολογησουν.Εδω δεν το βαλανε φετος στη βασικη τους γραμμη,πιστευει κανεις σοβαρα οτι θα το δρομολογησουν μεχρι την..Κρητη του χρονου? ;)Υποτιθεται επισης οτι προσπαθουν να ξεφορτωθουν και ολα τα ταχυπλοα εκει στη ΝΕΛ. Αλλωστε η''επιχειρησις ταχυπλοα''στο Χανια-Πειραιας εχει στεφθει με πληρη αποτυχια απο εποχης hs5..

Ας δηλωναν τουλαχιστον το EUROPEAN που και οικονομικο..κατα τη γνωμη μου μιλαμε για αιτηματα-μαιμου ;) Παρολα αυτα μακαρι να εγκριθει το αιτημα,να υπαρχουν οντως αγνες προθεσεις κι ας βαλουν και το Ακουα Μαρια!Θα τους τιμησω κι εγω και πολυς κοσμος ακομα! B)

Ποιός σου είπε ότι το Highspeed στα Χανιά είχε πλήρη αποτυχία?Ήταν το μοναδικό Highspeed που είχε τρελές πληρότητες σε όλες τις περιόδους που δρομολογούνταν!Από μέσα Μαρτίου μέχρι και τέλη Οκτώβρη..Ήταν το μοναδικό που ταξίδευε κάθε μέρα ακόμα και Οκτώβρη..Οπότε ανακρίβειες καλό θα ήταν να μη γράφουμε!Για άλλους λόγους έφυγε το highspeed από τα Χανιά!Να θυμίσω απλά ότι όταν δρομολογήθηκαν Xανιά η ΑΝΕΚ δεν είχε πάρε δώσε με τη HSW..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Τρελες πληροτητες μπορει να ειχε..τρελα κερδη ομως ΔΕΝ ειχε οσο και αν προσπαθεις να μας πεισεις για το αντιθετο.

Και επειδη ξερω τι απαντηση θα λαβω(τιποτα του στυλ''Μα καλα γκαβος εισαι?Δεν ειδες οτι σου γραφω οτι ειχε τρελες πληροτητες?!'')Να σε προλαβω λεγοντας σου οτι σε γραμμες τοσων μιλιων οπως αυτες μεταξυ Πειραια-Κρητης την κερδοφορια η' την βιωσιμοτητα(ισως αυτη η λεξη σε τρομαζει λιγοτερο)δεν την φερνουν οι επιβατες ακομα και αν αυτοι κρεμονται σαν τα σταφυλια απο τα πλοια,αλλα τα φορτηγα.

Αυτο αποδεικνυεται αλλωστε ακομα και απο το γεγονος οτι η ιδια η HSW το αντικατεστησε πολυ συντομα με πλοιο μεγαλης χωρητικοτητας φορτηγων οχηματων που αγορασε για το σκοπο αυτο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

...Για άλλους λόγους έφυγε το highspeed από τα Χανιά!...

Αν οι πληρότητες συνοδευόταν από κερδοφορία, τότε γιατί έφυγε το πλοίο από τη γραμμή; Μήπως απείλησαν οι Νεφελίμ την HSW και αυτή βρέθηκε προ ανωτέρας βίας και τα μάζεψε; Αν είχε κέρδος θα έμενε, δεν μου φαίνεται εκεί στην Πλατεία Καραϊσκάκη να υπήρχαν ανυποψίαστοι που έτρεμαν την ΑΝΕΚ προκαταβολικώς.

Link to comment
Share on other sites

Τρελες πληροτητες μπορει να ειχε..τρελα κερδη ομως ΔΕΝ ειχε οσο και αν προσπαθεις να μας πεισεις για το αντιθετο.

Αν το είχες ψάξει λίγο παραπάνω ΕΙΔΙΚΑ! για τα ταχύπλοα την κερδοφορία την φέρνουν οι επιβάτες και ΟΧΙ τα ιχ, πόσο μάλλον τα φορτηγά (που ελάχιστα υποστιρίζουν την δύνατότηα μεταφόρας τους, βλέπεις αυτοί που τα κατασκευάζουν δεν τα προορίζουν για τέτοιες μεταφορές και μπορείς να το καταλάβεις ακόμα και ειδήμων να μην είσαι π.χ. απο τόνους κατα άξονα, και swl καταπέλτη) τα ταχύπλοα ειναι κατασκευασμένα απο ντουραλουμίνιο για να είναι ελαφρία και να έχουν "δρόμο", μέχρι ένα 65% πληρότητα γκαράζ είναι καλά μιας και δεν σε αναγκάζει να ανοίξεις στροφές--->άρα και μεγαλύτερη κατανάλωση... Εδώ με πολλά ιχ και αυξάνεις στροφές (για να αντισταθμήσεις τον "χαμένο" δρόμο που έχεις εξ αιτίας του αυξημένου βάρους) γιατί σου κόβουν δρόμο, πόσε δε μάλλον αν έβαζαν μέσα φορτηγά... Τις αιτίες που έκαναν την HSW να το αποδρομολογήσει δεν τις γνωρίζω, πάντως με τέτοιες πληρώτητες που προαναφέρουν οι προλαλήσάντες το πλοίο ηταν μια χάρα, τώρα τι άλλες σκοπιμότητες που υπήρχαν "άγνωστε αι βουλέ του κυρίου"...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η λογικη(και οχι η ψυχοπαθηση της καραβολατριας) λεει πως σε μια διαδρομη 293 ναυτικων μιλιων με ιδιο εισιτηριο δεν ειναι πιο βιωσιμο ενα ταχυπλοο απ οτι ενα συμβατικο και εσυ ο χ,ψ υπευθυνος της χ,ψ εταιρειας που περιμενεις να ζησεις με τα 20ευρα των επιβατων και καποσα ΙΧ εχεις ειτε αυτοκτονικες τασεις και θες να καταστρεψεις την εταιρεια σου για να δρομολογησεις ενα τετοιο πλοιο σε μια τετοια γραμμη η' εισαι απλα αυτο που λεμε ασχετος με τη δουλεια που κληθηκες να κανεις για να μιλαμε ανοιχτα και να καταλαβαινομαστε.

βλέπεις αυτοί που τα κατασκευάζουν δεν τα προορίζουν για τέτοιες μεταφορές

Εδω ειναι η ουσια..αυτοι που τα κατασκευαζουν δεν τα προοριζουν για τετοιου ειδους μεταφορες οπως ως την Κρητη,αλλα για διαδρομες κοντινων αποστασεων μεχρι τις Κυκλαδες για να μιλησουμε για τα ελληνικα δεδομενα.Βεβαια θα πρεπει να προβληματιστουμε καποια στιγμη γιατι ακομα και απο εκει τα αποσυρουν χρονο με το χρονο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

φιλτατε τωρα θίγεις θεμα αποτελεσματικότητα, και σιγουρα με ιδια άτομα σε μικρότερες αποστάσεις και με εισιτήριο περι των 50-60 (δεν γνωρίζω πόσο κοστίζε τότε, πάντως στι κυκλάδες που ταξιδεύω εγω στο ταχύπλοο στο 50αρικο παίζουν οι τιμες) ειναι αρκετά πιο αποτελεσματικό/κερδοφόρο το πλοίο... όσο για τις αυτοκτονικές τάσεις που αναφέρεις, οταν δρομολογείς ενα ταχύπλοο σίγουρα ξέρεις τις καταναλώσεις του και βέβαια δεν ποντάρεις σε ιχ, γιατι όπως είπα και πριν απο ενα σημείο και μετά μεγαλύτερο είναι το κακό (πετρέλαια που καταναλώνεις) παρά το καλό που κάνουν...

συνοψίζοντας θα συμφωνήσω μαζί σου οτι τα ταχύπλοα ειναι για κοντινές αποστάσεις και κατ 'εμε βίαστηκαν να στείλουν για scrap το παλία ποστάλια οι εφοπλιστές... αν δεν ήταν τόσο αλαζόνες (βλέπε Αδριτική, που χτίζαν το ένα μετά το άλλο δίχως να σκεφτουν οτι ο πόλεμος κάποτε θα τελείωνε και θα έπεφτε η κίνηση, και τα τόσα ταχύπλοα που μαζεύτηκαν στο αιγαίο) δεν θα είχαν τόσο μεγάλα προβλήματα τώρα... μας έφαγε η εξέλιξη και τα μεγάλα κουτία, για αυτο τα blue star ειναι δεμένα στο υπουργείο και οι πάλαι ποτέ ελληνικές ναυαρχίδες ταξιδεύουν πλέον με άλλα σινίαλα...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ακουσα οτι ο απολλων ελλας θα πωληθει

στη θεση του θα μπει το αρτεμις σε λιγες μερες

εκτος αυτου πλεον στο σαρωνικο ''κουνιουνται'' μονο φοιβος και ποσειδων ελλας!!!

Link to comment
Share on other sites

κατ 'εμε βίαστηκαν να στείλουν για scrap το παλία ποστάλια οι εφοπλιστές... αν δεν ήταν τόσο αλαζόνες (βλέπε Αδριτική, που χτίζαν το ένα μετά το άλλο δίχως να σκεφτουν οτι ο πόλεμος κάποτε θα τελείωνε και θα έπεφτε η κίνηση, και τα τόσα ταχύπλοα που μαζεύτηκαν στο αιγαίο) δεν θα είχαν τόσο μεγάλα προβλήματα τώρα... μας έφαγε η εξέλιξη και τα μεγάλα κουτία, για αυτο τα blue star ειναι δεμένα στο υπουργείο και οι πάλαι ποτέ ελληνικές ναυαρχίδες ταξιδεύουν πλέον με άλλα σινίαλα...

Οτι γινανε λαθη με υπερβολικες ναυπηγησεις οταν υπηρχε ο πολεμος για το ενα μιλι δρομο περισσοτερο,γινανε.Παρολαυτα οταν οι εφοπλιστες στελνανε για σκραπ τα πλοια τους, υπηρχε ακομα ο νομος της αποσυρσης στα 35χρονια και τα περισσοτερα απο τα πλοια που φυγανε για σκραπ ηταν 34-35 χρονων,οποτε και να θελανε δεν μπορουσαν να τα κρατησουν για να τα δουλεψουν

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η αλήθεια είναι ότι για μένα η ναύλωση του CORAGGIO εξηγείται πιο εύκολα σαν κίνηση με το να σκεφτεί κανεις οτι το ΛΑΤΩ δεν πρέπει να έχει πλέον θέση στα σχέδια της ΑΝΕΚ, παρά το ότι η ΑΝΕΚ άρχισε να ενδιαφέρεται για τέτοιου τύπου πλοία......Εκτός αν ενδιαφέρεται για αγορά του - πράγμα δύσκολο κατά την άποψη μου !

Γιατί και το ΛΑΤΩ έκανε διεθνείς πλόες το καλοκαίρι, οπότε λογικά έχει τα χαρτιά :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ο ερχομος του Coraggio για την ΑΝΕΚ πιστευω σχετιζεται με την ενδεχομενη δρομολογηση του Europalink.Το 1ο στη Βενετια υπερασπιζοντας την οποια κινηση εχει η ΑΝΕΚ στη γραμμη,το 2ο στη Τεργεστη που βρισκεται κοντα στη Βενετια φιλοδοξώντας να 'παρει' κατι απο την κινηση της ΑΝΕΚ στη Βενετια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...