Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To Xίος ξεχάστε το δεν φεύγει!!Ας υπάρχει και αυτό για να υπάρχει και ανταγωνισμός στις τιμές όσο περισσότερες εταιρείες τόσο το καλύτερο.Μάλιστα σε μια τοπική εφήμερίδα άκουσα κάτι προσφορές για Ανέκ για 19 ευρώ το εισητήτριο Μυτιλήνη-Πειραιάς για οικονομική θέση.Η προσφορά ισχυεί για 250 θέσεις του πλοίου Λισσός σε κάθε ταξίδι και πιθανότητα θα διαρκέσει για όλη την θερινή περίοδο.Τις επόμενες μέρες η εταιρεία αναμένεται να προχωρήσει και σε άλλες προσφορές για το συγκεκριμένο πλοιο και κατά πάσα πιθανότητα θα αφορούν σε πακέτα για οικογένεις και επιβάτες που θέλουν να κλείσουν εισητήρια μετ επιστροφής.;)

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι οι φίλοι του ιστοχώρου που ανέφεραν την πιθανότητα νέων αλλαγών στην εκμετάλλευση των πλοίων του ομίλου ΑΝΕΚ-HSW δεν διασπείρουν φήμες αλλά μετέφεραν εκτιμήσεις/δηλώσεις από ανθρώπους του ομίλου.

Μιας όμως και έχουν τέτοια πρόσβαση μήπως θα μπορούσαν να ρωτήσουν ποια είναι η συλλογιστική πίσω από αυτές τις αλλαγές.

Για παράδειγμα το θηριώδες γκαράζ του όποιου Κρήτη είναι κατάλληλο για το Βόρειο Αιγαίο ή θα προσφέρει και full γήπεδο για τουρνουά ποδοσφαίρου εν πλω. Αντίστοιχα το γκαράζ του Νήσος Χίος είναι κατάλληλο για τη γραμμή των Χανίων?

Αν και εφόσον πράγματι προχωρήσει αυτή η αλλαγή, δείχνει να είναι μια ακόμη κίνηση πανικού που θα απαξιώσει ακόμη πιο πολύ τη HSW. Δεν τους έγιναν μάθημα οι μέχρι τώρα παλινωδίες?

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι οι φίλοι....δεν διασπείρουν φήμες αλλά μετέφεραν εκτιμήσεις/δηλώσεις από ανθρώπους του ομίλου.
Μα όταν οι ίδιοι μιλούν για φήμες....εμείς θα το αντιμετωπίζουμε ως πληροφορία και μάλιστα εκ των έσω?:confused:
σύμφωνα με κάποιες φήμες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες,

Και δυστυχώς αυτή είναι η λειτουργία των φημών. Μια φήμη να διασπείρεται και σε λίγο να μεταφέρεται ως πληροφορία. Και τέλος να συζητείται ως σοβαρό ενδεχόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου φίλε ΝΗΡΕΑ, αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς) αυτή είναι η δύναμη και αδυναμία του διαδικτύου. Δεν ανέτρεξα στον συγκεκριμένο ιστοχώρο, απλώς θεωρώ ότι οι άνθρωποι που τον λειτουργούν γνωρίζουν αυτές τις μικρές διαφορές της φήμης από την είδηση και γράφουν αναλόγως.

Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστα επισημανθηκε, οτι η φημη περι αποχωρησης του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, απο τη γραμμη Χιου -Μυτιληνης υπάρχει και αναλλωνεται απο περσι.δυστυχως ομως τη συγκεκριμενη στιγμη, η κατασταση στην οποια εχουν πεσει τοσο η ANEK οσο και η HELLENIC, δεν αφηνει περιθωρια για αδρανοποιηση.και μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, γιατι μια βολτα απο την Ηετιωνεια ακτη ή απο το λιμανι της Μυτιληνης θα μας επιβεβαιωσει αυτο που λεμε.η εισοδος του EUROPEAN EXPRESS στη γραμμη και μαλιστα με δρομολογια πανω σε αυτα του ΛΙΣΣΟΣ δεν αφηνει κανεναν εξυπνο ανθρωπο και μαλιστα πλοιοκτητη αδιαφορο.τωρα αν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κανει ή δεν κανει για τη γραμμη των Χανιων θα σας παραπεμψω στα δρομολογια που εκανε τοσο το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ οσο και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και μαλιστα πηγαιναν και τα 2 παρα πολυ καλα.οι φημες μπορουν να επιβεβαιωθουν αλλα και να διαψευστουν.και να θυμομαστε οτι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια....;)

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς πως μόνο με τη σκέψη της δρομολόγησης του European Express, θα αποσυρθεί το Νήσος Χίος από τη γραμμή, μέσα στο καλοκαίρι, με ανοιχτά πλάνα; Ένα τέτοιο σενάριο έχει τις ίδιες πιθανότητες να πραγματοποιηθεί όσες είχε και η αποχώρηση του Νήσος Μύκονος, λόγω της έλευσης του Vera….

Σενάρια κυκλοφορούν πολλά και σίγουρα δεν είναι όλα άξια αναπαραγωγής και σχολιασμού.

Link to comment
Share on other sites

Tι άγχος είναι αυτό???Χαλαρά και απλά:ΛΙΣΣΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ/EUROPEAN-KΡΗΤΗ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ(ΑΠΟ ΤΡΙΑ) Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ -κάτι παίζεται εκεί.... ΚΑΙ Ν.ΧΙΟΣ......ΔΙΠΛΑΡΩΜΑ ΣΤΟ Ν ΜΥΚΟΝΟΣ;);).!!!!Αυτό σας αρέσει???:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου θυμιζουν γνωστη μαρκα ελληνικου καφε;), με σημα συμπαθες ομιλουν πτηνο:rolleyes:
Μα όταν οι ίδιοι μιλούν για φήμες....εμείς θα το αντιμετωπίζουμε ως πληροφορία και μάλιστα εκ των έσω?:confused:

Και δυστυχώς αυτή είναι η λειτουργία των φημών. Μια φήμη να διασπείρεται και σε λίγο να μεταφέρεται ως πληροφορία. Και τέλος να συζητείται ως σοβαρό ενδεχόμενο.

ειναι σαν το αιγαιο που θα κιτρινιζε με την καλλιστη και τωρα φταιει το ΠΑΜΕ.;)

παντως η HSW με την ανακοινωση των δρομολογιων σε δοσεις, λες και ειναι ηρεμιστικο, τις συχνες αλλαγες και τα συχνα λαθη, δινει πατημα για τους διαδοσιες.

Link to comment
Share on other sites

Απο πληροφοριες μου τα πραγματα θα εχουν ως εξης.

Λισσος με European μαζι και Κρητη ΙΙ με Μυτιληνη μαζι,

Το Χιος θα αναλαβει στην γραμμη Πειραιας - Χανια

Ολα τα παραπανω τα ακουσα σε συζητηση λιμενικου στην Μυτιληνη!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα πρεπει να ψαξουμε πολυ να βρουμε την αληθεια μιας και ο ενας ανακυκλωνει τις φημες των αλλων:P

Στο πρωτο ποστ αυτης της σελιδας εχει αναφερθει η φημη που μας αναφερεις.Πιο πιθανο παντως ειναι να μαθουμε κατι μεσα απο καποιο site παρα απο λιμενικο:P

Link to comment
Share on other sites

Υποθετοντας οτι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια(θυμαμαι βασικα ποσο καιρο πριν λεγονταν οτι το ΧΙΟΣ θα εκανε Συρο-Μυκονο-Χιο-Μυτιληνη)και συνυπολογιζοντας την φοβερη διαχειρηση που κανει η ΑΝΕΚ στην HSW:rolleyes:(και ιδιαιτερα στο συγκεκριμενο πλοιο),δεν αποκλειεται να το δουμε κι αυτο να γινεται αλλα κατα την γνωμη μου απο Σεπτεβριο και περα.Μια μικρη γευση πηραμε με τα δρομολογια αλα συμβατικου 18μιλιων που εκανε το ΝΗΣΟΣ ενα μηνα πριν

Γενικα εχω την εντυπωση οτι η ΑΝΕΚ σχεδιαζει μετα τον Σεπτεβριο να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ με το ΧΙΟΣ στα ωραρια που βλεπουμε τωρα και το καλοκαιρι μονο(και τις περιοδους με υψηλη κινηση)να 'εκμεταλευεται' τις υψηλες ταχυτητες του ΝΗΣΟΣ.Αλλα μεχρι τοτε,βλεπουμε,πολλα μπορει να εχουν αλλαξει αλλα ισως και τιποτα.

και προφανως επειδη οι 'καλοι' μας ανθρωποι θελουν να μας κανουν οπως τα Χανια(μονοπωλειο και 9ωρα βραδινα ταξιδια),το καλυτερο ειναι σκαψουν λιγο το λιμανι της Χιου και να διπλωσουν το ΛΙΣΣΟΣ με το ΛΑΤΩ για να γελασει καθε πικραμενος σε αυτη την ζωη:D

Εγω προσωπικα θα παιρνω το αεροπλανο και δεν θα εχω προβλημα(κι ας πληρωνω και 100ευρω),για τα νησια και τους λοιπους επιβατες,ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ;)

ΥΓ.Φανταζομαι δεν υπαρχει κ καποιος λογικος ανθρωπος που να περιμενει την σωτηρια απο την ΝΕΛ...εκει μιλαμε για αλλου τυπου ΧΑΟΣ:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει ούτε ο λιμενικός, ούτε αυτοί που βγάζουν αυτές τις φήμες, αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η ίδια η HSW. Όταν αυτές οι φήμες γράφονται και στο ΕΜΠΡΟΣ και δεν διαψεύδονται (εγώ τουλάχιστον δεν είδα διάψευση), δεν φταίει ο κάθε λιμενικός που τα λέει. Τώρα έάν στην ίδια εφημερίδα υπάρχει πρωτοσέλιδη ρεκλάμα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και τα πλάνα του είναι ανοικτά μέχρι και 4/5 Σεπτεμβρίου...αυτά είναι λεπτομέρειες. Προφανώς όλοι εκλαμβάνουν τoν αστερίσκο της διαφήμισης ότι τα δρομολόγια ισχύουν μέχρι 15/7, ως αποχώρηση από τις 16/7 και όχι ότι από τις 16/7 γίνονται καθημερινά. Πραγματικά είναι εντυπωσιακό το πόσο εύκολα αναμεταδίδονται αυτές οι φήμες, χωρίς διασταύρωση και το χειρότερο...χωρίς να διαψεύδονται.

[...]Φήμες θέλουν να φεύγει από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη το «Νήσος Χίος» και να έρχεται ένα από τα πλοία «Κρήτη Ι» και «Κρήτη ΙΙ». Η φήμη αυτή δεν επιβεβαιώνεται από τους ναυτιλιακούς πράκτορες της Μυτιλήνης, όμως ο κεντρικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στη Μυτιλήνη θεωρεί σίγουρο ότι θα γίνουν κάποιες κινήσεις από την πλευρά του ομίλου σε απάντηση των κινήσεων της ΝΕΛ.

Σύμφωνα με τις φήμες, το «Νήσος Χίος» πρόκειται να αποχωρήσει από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη στις 17 Ιουλίου και να δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά. Όμως μέχρι χθες τα πλάνα του πλοίου ήταν ανοιχτά και για την 1η Αυγούστου. Δηλαδή, όποιος ήθελε να κάνει κράτηση θέσης ως την ημερομηνία αυτή, μπορούσε να το κάνει σε κάποιο από τα πρακτορεία με τα οποία συνεργάζεται η Hellenic Seaways. Να σημειωθεί ότι το πλοίο πρόσφατα άλλαξε τις ώρες αναχώρησης και άφιξής του, το κυριότερο όμως είναι ότι αξιοποιεί και πάλι όλη την ταχύτητά του πραγματοποιώντας το δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη σε 8,5 ώρες.

http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=e198e998-5294-4a2a-b8a0-46f42bd14fcf

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Οι μεγάλες κινήσεις της ΝΕΛ παραμένουν ακόμα στα χαρτιά, η οικονομική κρίση βαθαίνει, η κίνηση μειώνεται σταθερά, τα δάνεια τρέχουν, ο ανταγωνισμός καταβαραθρώνει τα ναύλα, οι ζημιές των εταιρειών πολλαπλασιάζονται…και νομίζω ότι όπου νάναι θα σκάσει και κανένα νέο για καμιά συμφωνία μεταξύ εταιρειών. Νομίζω ότι δεν γίνεται διαφορετικά, είναι αναπόφευκτο. Τώρα ποιοι, πότε και πως…υπομονή. Λογικά, ό,τι είναι να γίνει θα γίνει σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και εδω τωρα εχουμε θεματα απο την μια η ΝΕΛ που ναυλωνει οτι επιπλεει απο την αλλη το μελλον του HS 1 και τελος το ποιο ταχυπλοο θα μπει στην ραφηνα 4,5,ή 6 ο χαρτης της ακτοπλοιας θα αλλαξει μεσα στο φθινοπωρο και να δουμε και το ρολο του υπουργειου σε αυτο οταν θα τελειωσει και ο διαγωνισμος για τις αγωνες

Link to comment
Share on other sites

Γράφοντας το thread της Ικαρίας – Σάμου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία. Πως και δεν έχει προσπαθήσει η HSW (ΑΝΕΚ) να πάρει την άγονη Μεστά – Ψαρά – Λαύριο κάνοντας το δρομολόγιο Μυτιλήνη – Χίος – Μεστά – Ψαρά – Λαύριο – Πειραιάς. Προσωπικά, όπως έχω ξαναπεί πιστεύω πως τα Μεστά πρέπει να γίνουν η κύρια πύλη της Χίου καθώς η απόσταση από την χώρα είναι μικρή (20-25 λεπτά).

Κάτι που δεν θα άρεσε στους Μυτιληνιούς σίγουρα αλλά αυτοί πάνε με ΝΕΛ ώστε κι αλλιώς :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός για του χρόνου.

Λοιπον φιλτατε Ορεστη..Δεν εχω γραψει δικες μου σκεψεις αλλα οτι μου εχουν μεταφερει ανθρωποι που γνωριζουν αρκετα καλα..

Μου εχουν πει οτι η hsw ενδιαφερεται να αγορασει το milenium tres καθως επισης και οτι το 6 δεν θα μεινει στην Ραφηνα!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι από τώρα για την επόμενη σεζόν είναι πολύ δύσκολα να κάνουμε προβλέψεις και διαπιστώσεις. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν φήμες που επανακινούν διεργασίες στο διοικητικό τομέα της εταιρείας.

Πέραν αυτού μπορεί να υπάρχει ένας πρόχειρος σχεδιασμός αλλά πολλά πράγματα εξαρτώνται από άλλα κι είναι αλυλενδετα. Δεν διαφωνώ ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για τα αδελφά του 6 αλλα παραμένει ρωτηματικό ο άσσος. Θα πουληθεί τελικά?Αν δεν πουληθεί που θα επαναδραστηριοποιηθεί?

Το 6 με το μεγάλο πρωτόκολλο και το γκαράζ του 2 μήνες το καλοκαίρι θα μπορούσε να κόψει πολύ χρήμα για την εταιρεία στην Ραφήνα αλλα Μάιο ή Σεπτέμβριο πέφτει λίγο μεγάλο για την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ακούστηκε η φήμη στο λιμάνι της Κορίνθου, ο,τι ίσως το πλοίο να δρομολογηθεί ως ROPAX στην γραμμή Κόρινθος-Βενετία και να καλύπτει και το κενό των πλοίων της ΑΝΕΚ, που ολοένα και ακούγεται απο τα κεντρικά της εταιρείας η αποδρομολόγησή των ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΕΝ-ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ! Μία κίνηση που θα βγεί-κατ'εμέ-σε καλό! Θα δείξει εν καιρώ

Δεν αντιλεγω οτι μπορουν να ισχυουν τα παραπανω αλλα εχω 2 αποριες:

1.Ξοδεψαν τοσα χρηματα για την μετασκευη του Ν.ΡΟΔΟΣ για να το στειλουν τελικα σε αυτη την γραμμη? Υποτιθεται οτι το συγκεκριμενο πλοιο φτιαχτηκε για τα δωδεκανησα :rolleyes: κ θα εκανε κ μια μινι μετασκευη σε λιγο καιρο για να επανελθει δριμυτερο την υπολοιπη σεζον.

2.Αν δεχτουμε οτι η Βενετια εχει περιορισμενο μεταφορικο εργο(περα του καλοκαιριου),ισως ειναι ορθη η αποδρομολογηση των 2 ferries.Εχει ακουστει μηπως τι θα τα κανει μετα η ΑΝΕΚ η για που τα χρειαζεται?

Ξερω οτι μπορει να ειναι φημες τα παραπανω αλλα η συζητηση περι αυτων ειναι ενδιαφερουσα παντα ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...