giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Το πλοίο που κάνει Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι, θα μπορούσε να κάνει καθημερινά αυτό το δρομολόγιο μιας και χτυπούσε πρωτόκολλο αρκετές φορές. Για παράδειγμα, Παρασκευή έως Δευτέρα θα μπορούσε να γίνει ελεύθερη δρομολόγηση και τις άλλες τρεις μέρες με επιδότηση.
mytilene Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 15 minutes ago, mytilene said: Το ANDROS JET είναι δύσκολο-πιστευω- να κροσάρει το Αιγαίο Εκεί θέλει συμβατικό να έχεις την επιδότηση και να χτυπάς φορτηγά με ζωοτροφές από κεντρική Ελλάδα.ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ
giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Συμφωνώ. Αν έμπαινε η Εύβοια μέσα, το συμβατικό θα ήταν η καλύτερη λύση.
Samianshiplover Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 2 hours ago, mytilene said: Το ANDROS JET είναι δύσκολο-πιστευω- να κροσάρει το Αιγαίο Άμα θυμάμαι καλά το Άνδρος Jet το 2018 ήταν να κάνει μια κυκλική γραμμή στο Βόρειοανατολικό Αιγαίο κάτι το οποίο τελικά δεν υλοποιήθηκε ποτέ φαντάζομαι λόγο του μεγέθους του πλοίου
giorgos_249 Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 (edited) Δεν εχει καμια λογικη ενα τετοιο δρομολόγιο (Μαντούδι ή Κύμη-Λήμνο ή Μεστά ή Σίγρι). Να εξυπηρετήσει ποιον? Τους ελάχιστους κατοίκους της Εύβοιας? Δεν αξίζει. Τους Αθηναίους? Ας το βάλει από Λαύριο για Μεστά, 4 ώρες είναι, δεν έχει σημαντική διαφορά. Τους κατοίκους της Κεντρικής Ελλάδας? Μα ο κάτοικος Λαμίας θέλει 2,5 ώρες για Θεσσαλονίκη, 2,5 για Λαύριο/Πειραιά και 2+ για Μαντούδι η Κύμη !! Για τους νησιώτες δεν αναφέρω καν.... Θα είχε λογική μόνον ένα δρομολόγιο με συμβατικό (όπως τότε γο Άγιος Ραφαήλ) απο Βόλο (για να επιτυγχάνεται απευθείας ο ανεφοδιασμός με τα προϊόντα του Θεσσαλικού κάμπου, ζωοτροφές/κτηνοτροφικά/φρούτα-λαχανικά κλπ) αλλά και αυτό εάν δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικό στην τιμή δεν θα πιάσει. Edited February 23, 2022 by giorgos_249
gtogias Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 2 hours ago, giordim said: Δύο ώρες +- που είναι χοντρικά από Αθήνα για Κύμη ή Μαντούδι δεν έχει μεγάλες διαφορές για Μυτιλήνη (6-7 ώρες από Πειραιά) ή Λήμνο (9-11 ώρες από Λαύριο). Οκ μπορεί να το έκανε από εκεί σε 3-5 ώρες αναλόγως, αλλά αν προσθέσουμε και τον χρόνο οδικά από Αθήνα; Επίσης, τι νόημα θα είχε η επιδοτούμενη του Λαυρίου; 6-7 ώρες από Πειραιά; Με ποιο πλοίο επιτυγχάνονται τέτοιοι χρόνοι; Μόνο το Αίολος Κεντέρης σε απευθείας πλησίαζε.
giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Ισχύει αυτό για τον Κεντέρη. Πάντως και τα συμβατικά αν άνοιγαν ταχύτητες πάνω απο 24 μίλια, θα το έβγαζαν σε 9-10.
gtogias Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Άρα συμφωνούμε ότι το 6-7 ώρες δεν υπάρχει.
giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Επί της παρούσης δεν υπάρχει. Ως δυνατότητα της γραμμής όμως είναι ένα σενάριο.
gpap2006 Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 (edited) 33 minutes ago, giordim said: Ισχύει αυτό για τον Κεντέρη. Πάντως και τα συμβατικά αν άνοιγαν ταχύτητες πάνω απο 24 μίλια, θα το έβγαζαν σε 9-10. Με 24 μίλια ταχύτητα και με τις τωρινές τιμές καυσίμων μόνο η παροναξια τον Αύγουστο και η Κρήτη ειναι κερδοφόρες. Οχι οι άγονες Edited February 23, 2022 by gpap2006
giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Το Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη δεν είναι άγονη. Οπωσδήποτε μιας αύξηση της ταχύτητας, θα έπρεπε να συνοδευτεί με μείωση του ΦΠΑ δεδομένου των τιμών των καυσίμων.
proud_ionian Posted February 23, 2022 Author Posted February 23, 2022 ας μην περασουμε στην μυθοπλασια. μειωση ΦΠΑ δεν εξεταζεται για αλλα και αλλα, δεν θα γινει για την ακτοπλοια
giordim Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Χωρίς να θέλω να ανοίξω πολιτική κουβέντα, εγώ δεν θεωρώ καθόλου αμελητέα την ακτοπλοΐα από την εθνική οικονομία. Χωρίς ακτοπλοϊα, η χώρα χωρίζεται στα δύο. Όλα γίνονται και είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων και σχετικών προτεραιοτήτων. Το να μειωθούν οι χρόνοι ταξιδιού, αλλά και κόστους εισητηρίων και εταιρικών ζημιών είναι σημαντικό θέμα. Το εκάστοτε κράτος χάνει περισσότερα επί της ουσίας όταν δυσκολεύονται με τέτοιον τρόπο οι σχετικές τοπικές οικονομίες.
Nikos_Chania Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Τελικά περάσαμε στην μυθοπλασία. Το κράτος που θες να μειώσει φπα και χρονους ταξιδιων ειναι εκεινο που εγκρινει πολυωρα δρομολογια, δεν επιβαλει κυρωσεις για ανεκτελεστα/καθυστερήσεις και επιδοτεί τους νησιωτες (πλην Κρητης-ειμαστε άλλο κράτος-) για την υπερβάλλουσα αξία του εισιτηρίου τους έναντι του μεταφορικού κόστους των χερσαιων μετακινησεων. Αυτό το κράτος χάνει επι της ουσίας;
mytilene Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Την επιδότηση θέλει να χτυπήσει στο δρομολόγιο και οτι αρπάξει , απλά δεν ξέρω αν εχει πλοίο ''κατάλληλο'' να δρομολογήσει. ΑΝ κάνει το δρομολόγιο αυτό με Κύμη Σίγρι Λήμνο μπορεί να κολλήσει και την Καβάλα ελεύθερο και να πάρει ''πίτα'' από BSF .
bas Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Στην ακτοπλοΐα υπάρχουν δύο κατηγορίες , τα φορτηγά και οι επιβάτες. Αν μιλάμε ΜΟΝΟ για καλοκαιρινά δρομολόγια, τότε η Κύμη είναι πολύ καλύτερη από οτιδήποτε άλλο για Σίγρι και Λήμνο. Απέχει λιγότερο από 90 νμ από αυτά , που σε συμβατικό είναι 4.50-5 ώρες και σε γρήγορο κάτω από 3 ώρες. Η απόσταση Αθήνας - Κύμης για τον επιβάτη, είναι σήμερα 2-2,5 ώρες ανάλογα από που ξεκινάει από την Αθήνα, αλλά αντίστοιχα είναι και 1-1,5 ώρα η απόσταση Αθήνας-Λαυρίου. Αρα μεταξύ των δύο διαδρομών υπάρχει μία ώρα οδική διαφορά, αλλά υπάρχει μια διαφορά στην θάλασσα 5-6 ωρών για συμβατικό και το ίδιο για τα γρήγορα . Η μεγάλη διαφορά όμως είναι στο κόστος μετακίνησης, όπου το ένα από Κύμη θα είναι ημερόπλοιο και η τιμή μεταφοράς μιας 4μελούς οικογένειας με αμάξι, θα είναι κάτω από 300 ευρώ χωρίς επιδότηση, ενώ το αντίστοιχο από Αττική είναι στα 500 ευρώ. Δηλαδή αν πάει η οικογένεια για μια εβδομάδα , η διαφορά των ναύλων της βγάζει σχεδόν την διατροφή της. Αν μιλάμε για φορτηγά , τότε ισχύουν άλλα πράγματα. Επίσης το γεγονός ότι από την Κύμη βγαίνεις αμέσως σε ανοικτό πέλαγος, δίνει την δυνατότητα στο ταχύπλοο να ανοίξει αμέσως ταχύτητα. Ακόμα να πούμε ότι χτες κατακυρώθηκε η κατασκευής του περιφερειακού της Χαλκίδας στον Μυτιληναίο, με παράδοση το 2026. Το έργο θα φέρει 10 λεπτά πιο κοντά το Μαντούδι, δηλαδή από 2.30 , θα κατέβει στα 2,20, αλλά επειδή μαζί με το έργο αυτό , κατασκευάζεται και η πρόσβαση προς την Νότια Εύβοια και όπως είπαν θα κάνουν και τους περιφερειακούς Βασιλικού και Αμαρύνθου, δηλαδή από τα 80 χλμ που είναι σήμερα η απόσταση Χαλκίδας - Κύμης και καλύπτεται σε 1.20 , θα έχουμε καινούργια διαδρομή σε 22 χλμ , και αυτό σημαίνει τουλάχιστον 15 λεπτά κέρδος στην διαδρομή.
nomikos Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 1 hour ago, pilot said: Άρα μήπως, και με βάση τις υπάρχουσες ανάγκες, τα νησιά χρειάζονται ένα ακόμα ro-ro? Κάποια στιγμή θυμάμαι η Blue Star μιλούσε για δίπλωμα του Carrier 1 hour ago, margaritis24 said: Εχεις τοσα πλοια που δεν γεμιζουν κ θα παρεις κ αλλο;; Στις Νότιες Κυκλάδες υπάρχει θέμα.Ο Πρέβελης άφησε και χθες έξω νταλίκες. Και επειδή γράφω στη γωνιά του κουτσομπόλη να σημειώσω πως αν ο Όλυμπος επέμενε λιγάκι ακόμα στη Σαντορίνη,θα έκανε χρυσές δουλείες..
giordim Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Το Olympus στο Πειραιάς - Σαντορίνη - Ηράκλειο θα είχε προοπτική κι αν ναι, με 4 εκ. περίπου στον πλειστηριασμό, γιατί δεν κινείται η Seajets; Της αποδίδει καλύτερα το ταχύπλοο που βάζει στο Ηράκλειο - Σαντορίνη το καλοκαίρι παρά αυτό το σενάριο;
giordim Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Πάντως και με το Aqua Blue μπορεί... Μόλις πάει το Silver Queen στη Ραφήνα, μάλλον το SuperStar θα πάει στη Λήμνο. Επομένως, αν δεν πάρει τη γραμμή της Κύπρου, γιατί να μην παίξει μπάλα στη Σαντορίνη αν έχει ζήτηση η γραμμή;
proud_ionian Posted March 2, 2022 Author Posted March 2, 2022 Mε ένα blue carrier 2 λύνεται το ζήτημα
giordim Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Γιατί, μόνο φορτηγά θέλουν να μετακινηθούν; Κόσμος όχι;
nomikos Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Το ζήτημα είναι πως οι πιο πολλές μεταφορικές της Σαντορίνης,δε θέλουν είτε δε μπορούν να δουλέψουν με τη Blue Star..
Takisg Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 (edited) Συφωνώ πως δεν θέλουν γιατί η Blue Star δίνει αβάντα μέχρι 2 μήνες!!! Ενώ οι μεταφορικές ζητούν πολύ περισσότερο! Edited March 2, 2022 by proud_ionian quote
Lord Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Δεν ειναι μονο ο τρόπος πληρωμής της κάθε εταιρείας αλλά η τιμη/μέτρο καθώς και η συμπεριφορά το καλοκαίρι..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now