Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πλάκα-πλάκα, υπάρχει βουνό της Κύπρου που ονομάζεται "Olympus", και επίσης η σημαία Κύπρου θα βοηθήσει και στο Marketing. :lol:

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ναι αλλά για να κατεβαίνει στον διαγωνισμό πάει να πει ότι συμμετέχει με συγκεκριμένο πλοίο το οποίο πρέπει και να του ανοίκει, έτσι δεν ειναι? Δεν καταθέτεις φάκελο στον οποίο λες αν κερδίσω την γραμμή θα ναυλωσω το τάδε πλοίο!!! 

Εγω να πω κάτι άλλο, το Aqua Solution υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ταξιδέψει, έχει και πολλές καμπίνες, ότι πρέπει για την γραμμή!!! 

Posted

Κρίνοντας από τα χαρακτηριστικά ρου διαγωνισμού, μάλλον μιλάμε για πλοίο με κλιση προς το ro σε αντίθεση με το pax.

Posted
5 hours ago, speedrunner said:

Ναι αλλά για να κατεβαίνει στον διαγωνισμό πάει να πει ότι συμμετέχει με συγκεκριμένο πλοίο το οποίο πρέπει και να του ανοίκει, έτσι δεν ειναι? Δεν καταθέτεις φάκελο στον οποίο λες αν κερδίσω την γραμμή θα ναυλωσω το τάδε πλοίο!!! 

Στον προηγούμενο διαγωνισμό περσι υπηρχε οντως αυτο. 

Φέτος αν θυμάμαι καλά δεν ήταν προϋπόθεση να υπάρχει ντε και καλά το πλοίο κατά την υποβολή των προσφορών. 

Αλλα εντάξει, τι αγχωνομαστε για το πλοίο που θα βάλει ο ηλιοπουλος, απο τη στιγμή που ζήτησε τα περισσότερα λεφτα απο τους άλλους δύο και αρα είναι τρίτος και τελευταίος στην προτίμηση οικονομικών προσφορών. 

Ας δούμε πρώτα οι άλλοι δύο τι κάνουν και πως, και μετα θα βρούμε πλοίο και για τον Μάριο :D

Posted (edited)

Ισχυει ρε παιδια.Κανουμε τοση κουβεντα οταν εχει τις λιγοτερες πιθανοτητες να παρει τη γραμμη και κανεις δεν εχει σχολιασει το ποιοι στον γιουτσο :D ειναι οι αλλοι 2.

Edited by MILTIADIS
Posted

Απ'ότι έχω ακούσει EL.VENIZELOS και KRITI II θα πανε scrap.... ΕΠΙΣΗΣ θα σας πω τρια ονοματα και τιποτα αλλο: BLUE HARMONY, BLUE CHAMPION, BLUE SPIRIT

Posted (edited)

Να χαμε να λέγαμε.

Όλα τα έχουμε ακούσει, από κόκκινα με ονόματα Superfast μέχρι μπλε χωρις το Star. 

Εδώ, στη γωνίτσα μας όλα αυτά, γιατί η πραγματικότητα θα μας γειώσει απότομα.

Edited by polmyt
Posted

Όταν ακούγονται ένα σωρό πράγματα, δεν γίνεται να ικανοποιηθούν όλα. Συνεπώς κάτι θα βγει φίδι και κάτι θα πραγματοποιηθεί. Το βαρύ βέβαια για όλα αυτά τα σενάρια θα είναι να μην υλοποιηθούν καν και να βγει κάτι άλλο. 

Και τότε είναι που η βεβαιότητα του τότε, σε γειώνει στο τώρα ;)

ΥΓ δεν το λέω γιατί ξερω κάτι, μου είναι αρκετή η πληθώρα εικασιών που έχει γίνει στον κουτσομπόλη (είτε εκτος κουτσομπόλη).

Posted

Κι εγώ πάντα κρατώ μικρό καλάθι σε όλη αυτή την ιστορία, η οποία έχει τις ρίζες της πολύ καιρό πριν και όλο διαβάζουμε περί τετελεσμένων και ποτέ μέχρι στιγμής δεν έχει τελεσιδικίσει κάτι. Ακόμη και στο πρόσφατο παρελθόν ακούγαμε και διαβάζαμε ότι ο επικείμενος γάμος θα ολοκληρωνόταν μέχρι τις 31/12/2021 και αίφνης μετατράπηκε σε αγώνα δρόμου προκειμένου να ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της θερινής σεζόν.

Προφανώς και υπάρχει κάτι δεδομένο κι αυτό αναμφισβήτητα δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι στο εγγύς μέλλον η ΑΝΕΚ θα καταλήξει στην αγκαλιά της Attica Group.

Από εκεί και πέρα καθημερινά ακούμε και διαβάζουμε πολλά και διαφορετικά σενάρια για το πως θα διαμορφωθούν τα πλοία, πως θα ονομαστούν, πως θα βαφούν, αν θα παραμείνει το σινιάλο της ΑΝΕΚ, αν θα πουληθούν κάποια πλοία...κ.ο.κ , που προσωπικά με κάνουν πολύ επιφυλακτικό για όλα. Το πλήθος και η διαφορετικότητά τους , με οδηγούν σε σκέψεις , ότι πιθανότατα τίποτα από όλα αυτά δεν έχει αποφασιστεί ακόμη και τα σενάρια πηγάζουν είτε από προσωπικές εκτιμήσεις ή πιθανολογήσεις κάποιων είτε από μικρές και ασήμαντες διαρροές οι οποίες αναπτύχθηκαν από στόμα σε στόμα.

Posted
1 hour ago, Annivas said:

 

Προφανώς και υπάρχει κάτι δεδομένο κι αυτό αναμφισβήτητα δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι στο εγγύς μέλλον η ΑΝΕΚ θα καταλήξει στην αγκαλιά της Attica Group.

 

Κρατώ αυτή την πρόταση, εδώ, έχετε δίκιο.

Τα υπόλοιπα για μπογιές κτλ, ποσώς μας ενδιαφέρουν, κυρίως τις τσέπες μας.

Αλλά για να γίνουν όλα αυτά δε θα πρέπει αμελήσουμε το ρόλο που θα διαδραματίσει η επιτροπή ανταγωνισμού.

Δε θα μπορέσει σε καμία περίπτωση ο όμιλος Άττικα να διογκώσει τον κύκλο εργασιών της έχοντας όλες τις γραμμές που εξυπηρετεί εκείνη και η ΑΝΕΚ τώρα.

Κάποιες αναγκαστικά θα τις δώσει αλλού.

Ίσως γι' αυτό το λόγο η Σήτζετς δεν ενδιαφέρεται για νεότερα κι ενδεχομένως ποιοτικότερα πλοία, αφού ξέρει ότι σε κάποιες γραμμές (επιδοτούμενες κυρίως) αναγκαστικά δε θα μπορέσει ουδείς ανταγωνιστής να τις χτυπήσει.

Είτε λόγω περιορισμών από την επιτροπή ανταγωνισμού, είτε εξαιτίας του γεγονότος ότι οι λοιπές εταιρείες δεν έχουν πλοία για να διεκδικήσουν είσοδο σε νέες (για εκείνες) γραμμές.

Posted
3 hours ago, Naval electric said:

Σχετικά με το Αστερίων το οποίο δεν ανήκει αλλά είναι ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ δεν νομίζω να το δούμε ποτέ με μπλε σινιάλα.

 

On 1/24/2022 at 7:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Asterion II θα σταματήσει για 3-4 ημέρες για κάποιες εργασίες. Στο διάστημα αυτό θα δούμε και κάποια αλλαγή εξωτερική στην εμφάνιση του.

 

On 1/26/2022 at 3:29 PM, Kaptennemo said:

Το πλοίο θα βαφτεί στα μπλε

 

On 2/2/2022 at 5:38 PM, ships_info_kavall said:

Απ'ότι έχω ακούσει EL.VENIZELOS και KRITI II θα πανε scrap.... ΕΠΙΣΗΣ θα σας πω τρια ονοματα και τιποτα αλλο: BLUE HARMONY, BLUE CHAMPION, BLUE SPIRIT

@Naval electricΕδώ, όλες οι σχετικές αναφορές. 

Posted
On 2/2/2022 at 5:38 PM, ships_info_kavall said:

Απ'ότι έχω ακούσει EL.VENIZELOS και KRITI II θα πανε scrap.... ΕΠΙΣΗΣ θα σας πω τρια ονοματα και τιποτα αλλο: BLUE HARMONY, BLUE CHAMPION, BLUE SPIRIT

Το KRITI II υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ενεργοποιηθεί στη θέση του αδερφού του λόγω σοβαρών ελασματουργικων προβλημάτων . Ακούγεται ότι το II θα επισκευάσει τις μηχανές του  με ανταλλακτικά από το KRITI I και θα μπει στη γραμμή οδηγώντας -μάλλον-το KRITI I για σκραπ.

Posted
On 1/24/2022 at 3:06 PM, MILTIADIS said:

Καποια βλαβη πρεπει να το ταλαιπωρησε χθες βραδυ μιας και αφου πρωτα η ταχυτητα του επεσε στους 14 κομβους λιγο μετα τα μεσανυχτα,χαθηκε το στιγμα του στο AIS για να δεσει τελικα στο Ηρακλειο στις 9 παρα τεταρτο το πρωι.

Μετα απο το συγκεκριμενο βραδυ κ εγω παρατηρω οτι παει καθε βραδυ με μειωμενη ταχυτητα ο βαπωρ.

Η αληθεια ειναι οτι η GNV το ειχε ξεζουμισει οσο ηταν στην Ιταλια πηγαινε μονιμα με 21 plus ειχε και το ιστορικο του απο παλια δεν θελει κ πολυ στα 40φευγα σου..

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Φημολογείται οτι η seajet μαλλον με το σούπερ ραννερ η το τσαμπιον τζετ εκτος απο την γραμμή Θεσσάλονικη Σποράδες Μαντούδι … θα ενεργοποιήσει το καλοκαίρι  δυο φορες την εβδομάδα και την γραμμή Μαντούδι - Χίο - Μυτιλήνη

Η Μαντούδι - Μυτιλήνη - Λήμνο

Edited by proud_ionian
Posted

Μαντούδι - Μυτιλήνη - Λήμνο πιο λογικό μιας και η Λήμνος ζητάει μέσω του Δήμου της, σύνδεση με Μυτιλήνη, ενώ η Χίος συνδέεται έτσι κι αλλιώς με τη Μυτιλήνη. Καλό θα ήταν να γινόταν και επέκταση προς Καβάλα.

Το Superrunner το είχε διαφημίσει για Σποράδες πάντως.

Posted

Αν το CHJ 1 δεν πάει ούτε Δυτικές, ούτε Ραφήνα, θα μπορούσε να το κάνει αυτό την ώρα που θα είναι στο Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι το Superrunner.

Είναι και το Ηράκλειο Θήρα αυτούς τους μήνες στη μέση... Αναλόγως αν θα ενεργοποιηθεί κάποιο από τα Mega/Rapidlink, θα μπορούσαν ένα από τα Superrunner/CHJ 1 υποψήφια του Βορείου Αιγαίου να πάνε εκεί κάτω.

Posted

Φαντάζομαι πως αν όντως γίνει κάτι τέτοιο θα προτιμηθεί το λιμάνι στο Σίγρι και όχι της πόλης.

Posted
8 hours ago, JohnR730 said:

Φαντάζομαι πως αν όντως γίνει κάτι τέτοιο θα προτιμηθεί το λιμάνι στο Σίγρι και όχι της πόλης.

Επειδή θα μεσολαβεί και άλλο λεωφορείο για Αθήνα απο Μαντούδι πιστεύω θα είναι Μαντούδι - Λήμνο ( λογικά σε λιγότερο απο 3 ώρες? ) - Μυτιλήνη και επιστροφή για να κάνει μετά Σποράδες - Θεσσαλονίκη 

Posted

H Κύμη είναι πιο βολική για Λήμνο και Σίγρι, άλλωστε για εκεί υπάρχει και επιδότηση. 

Posted

Δεν ξέρω αν ο κόσμος της Εύβοιας έχει ζητήσει τέτοια σύνδεση, πάντως ο Δήμος Λήμνου έχει καταθέσει αίτημα για έξτρα σύνδεση με τη Μυτιλήνη, την Καβάλα και την Θεσσαλονίκη εκτός της γραμμής του Λαυρίου και του κυκλικού από Πειραιά της Attica. Επομένως, νομίζω πρέπει να εστιαστεί στο κομμάτι Καβάλα/Θεσσαλονίκη εναλλάξ - Μύρινα - Μυτιλήνη με ενδεχόμενη επέκταση προς Μαντούδι ή Κύμη. Θα μπορούσε το Andros Jet να το κάνει που έχει μείνει εκτός, όμως η ταχύτητά του που είναι κάτω από 28-29 μίλια ίσως να δημιουργούσε ζήτημα στους χρόνους. 

Δύο ώρες +- που είναι χοντρικά από Αθήνα για Κύμη ή Μαντούδι δεν έχει μεγάλες διαφορές για Μυτιλήνη (6-7 ώρες από Πειραιά) ή Λήμνο (9-11 ώρες από Λαύριο). Οκ μπορεί να το έκανε από εκεί σε 3-5 ώρες αναλόγως, αλλά αν προσθέσουμε και τον χρόνο οδικά από Αθήνα; Επίσης, τι νόημα θα είχε η επιδοτούμενη του Λαυρίου;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...