Jump to content
Shipfriends

Media II (IMO 6407652)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Κατι δεν παει καλα με τη συγκεκριμενη ιστορια. Ενας φιλος που προσπαθησε να μαθει πληροφοριες για τα δρομολογια απο την Ιταλια, ελαβε αποκριση απο το Ιταλικο πρακτορειο του πλοιου οτι προς το παρον εχουν βγαλει απο το προγραμμα τους το συγκεκριμενο πλοιο και δεν το διαφημιζουν διοτι οι πλοιοκτητες προφασιζονται αδιευκρινιστα προβληματα. Παρ' ολ' αυτα υπαρχει η εντυπωση οτι το πλοιο θα βγει στην κυκλοφορια, απλως θα καθυστερησει λιγο ακομα. Ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Και μερικα στιγμιοτυπα απο την προσπαθεια επισκευης και δρομολογησης του MEDIA V η οποια τελικα δεν πετυχε.

Το πλοιο μας ηρθε κιτρινο και σε χαλια κατασταση το φθινοπωρο του 2006.Εξωτερικα επεσε αρκετη δουλεια και ανεβηκε δεξαμενη τελος του 2006(1,2,3).Απο τη δεξαμενη βγηκε λαχανι και με σινιαλα IONIAN FERRIES

Τελικα δεν ετυχησε να δρομολογηθει και κατεληξε στο διαλυτηριο οπως εχει ηδη αναφερθει αφου πρωτα εκανε και μια σταση απο το Περαμα

Το πλοιο για 11 χρονια το ειχε η ΕΛΜΕΣ δρομολογημενο στην Αδριατικη στην αρχη σαν NEPTUNIA στη συνεχεια σαν MEDIA II

Edited by polmyt
new link
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αν εξαιρέσει κανείς τις πρώτες μέρες που βάφτηκε λαχανί, σε όλες τις άλλες φωτογραφίες το πλοίο δείχνει πάντα ταλαιπωρημένο. Νερόχρωμα (τύπου ΝΕΛ) του έβαζαν ή όλοι οι πλοιοκτήτες του δεν ήξεραν τη λέξη συντήρηση?

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Το πρώτο μου πασεντζέρικο, 1997,  ως Ανθυποπλοίαρχος στην γραμμή, Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Μπριντίζιον, και το βαθύ καλοκαίρι, Σάμη και Παξούς ! 

Link to comment
Share on other sites

.... μόνο αυτό θα σου πω, είχε τζάκι στην τραπεζαρία των αξιωματικών ! και φωτογραφία ή πίνακα κάποιον Νορβηγό βασιλιά !

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Μέσα αυτή η σειρά πρέπει να είχε πολύ καλούς χώρους.Το αδερφάκι του Red Star i να θυμίσω ταξίδευε μέχρι πρόσφατα στην Αδριατική.

Βλέπω να είχαν και πολλές καμπίνες για τα μέτρα τους και πολλές ακόμα κάτω από το γκαράζ σύνολο 300 κλίνες για 100 μέτρα βαπόρι.Επίσης πρέπει να ήταν και αρκετά καλοτάξιδα βλέποντας το σουλούπι τους,(αμπάσα,πλωράκλα) αλλά και το βύθισμα τους 4,4 μέτρα(ίδιο με του 18 μέτρα μακρύτερου Απόλλωνα).

Γενικά πιστεύω τη δεκαετία 80 και 90 θα είχαν ρόλο στην ακτοπλοΐα μας και ίσως να πρωταγωνιστούσαν. 

Έχεις περισσότερα να μας πεις για αυτό το ενδιαφέρον βαπόρι @gioannis;

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το γκαράζ, υπήρχαν πλαινά πατάρια που ήταν δύσκολο να ανοιγοκλείνουν ανάλογα με το τι φορτηγά είχαμε, σίγουρα πολύ καλοτάξιδο και με stabilizer ! το ξενοδοχειακό αρκετά κουρασμένο και πρωτόγονο ! δεν υπήρχαν τουαλέτες σε κάθε καμπίνα κλπ αφού ούτε εμείς οι αξιωματικοί δεν είχαμε παρά μόνο Πλοίαρχος, Ύπαρχος, πρώτος, δεύτερος...... pitch propeler......... δεν κάνω λόγο για κλιματισμό !

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 1/5/2016 at 3:24 PM, Petros P said:

Φωτογραφίες απο το κόλπο της Ελευσίνας το 1998 (προς 1999 ) ανέβασε το lifo. Αρκετά πλοία ιστορικά....που σχεδόν όλα ειναι καρφίτσες πλέον

Ρίγη συγκίνησης, καθώς είδα το MEDIA II που έκανα το 97 και το 98 ! σαιζόν Πάτρα Μπρίντιζι.....είδα και έναν θαλαμηπόλο που είχαμε , έναν ναύτη που τότε ήταν υπέργηροι......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...