Jump to content
Shipfriends

Media II (IMO 6407652)

(1964, ex- Carferry Viking I, Viking Victory, Sun Boat, Caravan, Sunny Boat, European Glory, Neptunia, later Media V)

Recommended Posts

Posted (edited)

Μάλλον, ξεμπλοκάρει η κατάσχεση του MEDIA V, το οποίο βρίσκεται κατασχεμένο από το 2005 στο Δυρράχιο, και, ενδεχομένως, να έρθει στον Πειραιά για επισκευή.

Edited by Nick the Greek
Posted

Οντως σημερα το πρωι εσκασε μυτη στην Ηγουμενιτσα και αν δεν ειχε κανει το παραπανω ποστ ο Νηρεας θα ειχα παθει κανενα καρδιογραφημα οταν το ειδα. Μοιαζει πραγματικα σαν πλοιο-φαντασμα οπως ελπιζω να μπορειτε να διακρινετε και στην επισυναπτομενη φωτογραφια, δεν εχει καν πεδιλα στον καταπελτη. Παρ' ολ' αυτα ηρθε μονο του και χωρις βοηθεια ρυμουλκου, δενοντας στο παλιο λιμανι και προσφεροντας στους ντοπιους μια αισθηση deja-vu.

Οι πρωτες πληροφοριες διιστανται και λενε απο τη μια οτι καινουριος ιδιοκτητης του ειναι ο Λευκαδιτης(αυτος που ειχε το Cephalonian Sky) αν και προσωπικα μου φαινεται κομματακι απιθανο. Απο την αλλη η ετερα εκδοχη που ακουσα ειναι πως ο ιδιοκτητης ειναι Ιταλος που σκοπευει να το δρομολογησει σε ενα τριγωνικο δρομολογιο μεταξυ Ηγουμενιτσας - Μπαρι και Δυρραχιου.

Αναμενεται με ενδιαφερον η συνεχεια.

post-22-128326959301_thumb.jpg

Posted

Για να συμβιβάσω τις διιστάμενες πληροφορίες σου, το πλοίο φέρεται ως Ελληνο-ιταλικής ιδιοκτησίας...αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Posted

Ιδιοκτησία παραμένει ίδια, Ελλην υπήρχε στα χαρτιά. Χρηματοδότης / ιδιοκτήτης είναι Γερμανός, ο οποίος δεν φαίνεται πουθενά.

Ο Λευκαδίτης φαίνεται ότι το ναύλωσε γυμνό για 3 χρόνια.

Εάν δεν είχε και Ιταλικά συμφέροντα δεν θα καθόταν ούτε μέρα στην γραμμή.

Πάντως, έχει αρκετές καλές αναμνήσεις.

Posted

Με βάση όλα τα παραπάνω μόνο μια υπόθεση μπορώ να κάνω σχετικά με το άτομο που κρύβεται πίσω απ' όλα αυτά......ITALIAN FERRIES!!!!! Εταιρία η οποία έχει στην κατοχή της και το SANTA ELEONORA. Αν μιλάμε για Ιταλό ο οποίος φρόντισε το παπόρο να μείνει στην γραμμή........ITALIAN FERRIES δαγκωτό!!!

Posted

Άλλοι λένε θα μεταφέρει τούβλα απο Ηγουμενίτσα προς Αλβανία και άλλοι λένε οτι θα ξεκινήσει κανονικό δρομολόγιο Ελλάδα - Αλβανία. Κινητικότητα υπάρχει στο πλοίο και οι μηχανές δουλεύουν την ημέρα. Το βράδυ πέφτει μαύρο σκοτάδι. Τα σχόλια δε απο πλευράς πολιτών της Ηγουμενίτσας διάφορα: "Ούτε γράμμα δεν στέλνω εγώ μ' αυτό. Τι μας το έφεραν εδώ???" ή "Καλά, υπήρχαν άνθρωποι που ταξίδευαν μ' αυτή τη μαούνα???". Λίγοι είμαστε αυτοί που είπαμε: "Κρίμα το MEDIA, αντέχει ακόμα..."

post-45-128326959335_thumb.jpg

  • 4 weeks later...
Posted

Σάββατο, Δευτέρα και Τρίτη το πρωί έβγαζε καπνό από τα φουγάρα του. Γενικά υπήρχε κινητικότητα στον καταπέλτη του πλοίου.

Posted

Δεν είναι, βέβαια, το "Media V", αλλά το αδελφάκι του "Cesme Stern" στο Bari της Ιταλίας τον Αύγουστο του 2000. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το "SUPERFAST II" φθάνοντας το πρωΐ στο Bari. Πρόκειται για το ιστορικό πλοίο "VIKING II" του 1964 (μετέπειτα "Earl William"), γνωστό στην Ελλάδα ως "Pearl William" της European Seaways του Αρκουμάνη και ως "Mar Julia" των Πορτάλιου-Λευκαδίτη. Στη φωτογραφία είναι παροπλισμένο στο Bari ως "Cesme Stern". Στη συνέχεια πήρε το όνομα "Windward II" και αναχώρησε για Καραϊβική.

Αφιερώνεται σε όλους όσους το είδαν και το φωτογράφησαν στην Ηγουμενίτσα.

post-360-128326960131_thumb.jpg

  • 1 month later...
Posted

Απο χθες το πρωι το εργαλειο ειναι ο καινουριος ενοικος του Νεου Μωλου, πακτωμενο αναμεσα στο bulk carrier ΑΝΝΑ LK και ενα αλλο διπλανο.

  • 1 month later...
Posted

Μετα απο προ ολιγου αυτοψια εμπειρογνωμονα του Μονομελους Καραβοδικειου Πειραιως, το πλοιο εχει πια στα υφαλα του πρασινο(λαχαννννι δηλαδη) χρωμα. Δεν ειναι ομως νομιζω αυτο το τελικο του χρωμα, μαλλον προκειται για ενα ειδος μινιου/antifoul η δεν ξερω κι εγω πως λεγεται, ομοιο αυτο που ειχε περαστει στο Φοιβο και την συχωρεμενη την Αθηνα κατα την μετασκευη τους.

EDIT

Παλι τα εκανα να μην πω τι. Τελικα το πλοιο οντως βαφεται πρασινο, η μαλλον λαχανι. Η αληθεια ειναι οτι του παει το συγκεκριμενο χρωμα, αν και βεβαια ειναι τοσο συμπαθητικο σκαρι που μου φαινεται οτι ακομα και μαυρο να το βαφανε, παλι ομορφο θα ηταν. Δεν φαινεται να αλλαζει ονομα.

Posted
Τελικα το πλοιο οντως βαφεται πρασινο, η μαλλον λαχανι. Η αληθεια ειναι οτι του παει το συγκεκριμενο χρωμα, αν και βεβαια ειναι τοσο συμπαθητικο σκαρι που μου φαινεται οτι ακομα και μαυρο να το βαφανε, παλι ομορφο θα ηταν. Δεν φαινεται να αλλαζει ονομα.

Πάντως δούλευαν και σήμερα, ανήμερα Πρωτοχρονιά.

Posted

Στις 13:15 την έκανε από τη δεξαμενή με τη βοήθεια των ρυμουλκών ΧΙΟΣ και ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για Δραπετσώνα. Βαμμένο στα νέα του χρώματα και με μία λαχανί ρήγα στο ύψος των ντεκ.

post-17-128326961289_thumb.jpg

Posted

Για το τι θα γινει με το θεμα της κατασχεσης το που θα παει μετα την επισκευη και που θα δρομολογηθει γνωριζει κανεις?:confused:

Posted

Για να κανει οσα κανει το πλοιο και οι πλοιοκτητες του, να εισαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει θεμα καμιας κατασχεσης. Οσο για το που θα δρομολογηθει, στα προηγουμενα ποστ υπαρχουν διαφορα σεναρια. Ιδωμεν, διοτι με τα σημερινα δεδομενα μη σου πω οτι μπορει να το δεις να κανει και καμια επιδοτουμενη αγονη:confused: .

Posted

να υποθεσω οτι εγιναν ολα τα απαραιτητα μετα απο πολυμηνο παροπλισμο (παχυμετρησεις, αλλαγες ελασματων κλπ):confused:

Posted

Σίγουρα μετά το βάψιμο η λαμαρίνα θα έχει μεγαλύτερο πάχος.:confused:

Πλάκα πλάκα πολύ συμπαθητικό καραβάκι αλλά πρέπει οι έλεγχοι να είναι αληθινοί και όχι στα χαρτιά γιατί ταξιδεύουν ανθρώπινες ψυχές.

Πολλές φορές πάντως η ασφάλεια επαφίεται στην ευσυνειδησία του εκάστοτε επιχειρηματία..

Έχουμε δεί και καλά παραδείγματα..

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Υπάρχει ένα σενάριο που το θέλει να κάνει γραμμή Αυλώνα (VLORE) Αλβανία - Μπρίντιζι.Αν μάθει κάποιος νεότερα ας γράψει κάτι.Από πέρυσι το χειμώνα κυκλοφορούσε αυτό το σενάριο στην Αλβανία.Ίσως να υπάρχει και Αλβανός πλοιοκτήτης σε συνεργασία με Έλληνα μόνιμο κάτοικο Ιταλίας.:)

Posted
Οι πρωτες πληροφοριες διιστανται και λενε απο τη μια οτι καινουριος ιδιοκτητης του ειναι ο Λευκαδιτης(αυτος που ειχε το Cephalonian Sky) αν και προσωπικα μου φαινεται κομματακι απιθανο. Απο την αλλη η ετερα εκδοχη που ακουσα ειναι πως ο ιδιοκτητης ειναι Ιταλος που σκοπευει να το δρομολογησει σε ενα τριγωνικο δρομολογιο μεταξυ Ηγουμενιτσας - Μπαρι και Δυρραχιου.
Ιδιοκτησία παραμένει ίδια, Ελλην υπήρχε στα χαρτιά. Χρηματοδότης / ιδιοκτήτης είναι Γερμανός, ο οποίος δεν φαίνεται πουθενά.Ο Λευκαδίτης φαίνεται ότι το ναύλωσε γυμνό για 3 χρόνια.Εάν δεν είχε και Ιταλικά συμφέροντα δεν θα καθόταν ούτε μέρα στην γραμμή.
Άλλοι λένε θα μεταφέρει τούβλα απο Ηγουμενίτσα προς Αλβανία και άλλοι λένε οτι θα ξεκινήσει κανονικό δρομολόγιο Ελλάδα - Αλβανία. Κινητικότητα υπάρχει στο πλοίο και οι μηχανές δουλεύουν την ημέρα.

τα σεναρια ειναι γνωστα απο τοτε που "ηγερθη εκ του μνημειου" ως αλλος Λαζαρος. το τι απο ολα ισχυει, θα το μαθουμε (εν μερει) οταν ξεκινησει ταξιδια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...