Jump to content
Shipfriends

zervaspol

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    ATHENS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Προσπαθώ να συγκρατήσω το θυμό μου με όλη αυτή τη κατάσταση. Και δεν εννοώ μόνο για το συγκεκριμένο πλοίο. Τελικά υπάρχει κάποιος σοβαρός επενδυτής ή πέστε τον όπως αλλίως θέλετε που να έχει όραμα και να θέλει να δουλέψει σοβαρά επιτέλους? Υπάρχει πολιτική βούληση να κάνει πέρα τους γνωστούς συνδικάλες που το πρωί φωνάζουν στα κανάλια και το μεσημέρι ή βραδυ τρώνε το ψαράκι τους παρέα με τον κάθε απατεώνα που νομίζει πως έγινε εφοπλιστής-πλοιοκτήτης ή με τον σύμβουλο υπουργού ή και τον ίδιο τον υπουργό και ταυτόχρονα θα προσπαθήσει να βάλει και χέρι στις κρατικές επιδοτήσεις? Ποιά η προστασία των εργαζομένων τελικά από τα σωματεία και που είναι η κρατική μέριμνα στο θέμα αυτό? Φυσικά θα πείτε μα στην εποχή της κρίσης τί ψάχνεις να βρείς! Ναι στην εποχή της κρίσης ας αποφασίσουμε να κάνουμε τελικά πραγματική αυτοκριτική και ας αποφασίσουμε να οδηγήσουμε από εκεί που μπορεί ο καθένας μας στο σωστό δρόμο τα πράγματα, Είναι εξοργιστικό ο κάθε σαλαμοκόφτης, τζογαδόρος, σαλιωτής γραμματοσήμων, τοκογλύφος και πολλά άλλα να εξεφτελίζει ατιμώρητα εργαζόμενους που προσπαθούν να ζήσουν αξιοπρεπώς τις οικογένειές τους και ταυτόχρονα να εμπαίζει/εκβιάςει το κρατικό μηχανισμό. Φταίει το κράτος που είναι ανύπαρκο στη καλύτερη περίπτωση ή λειτουργώντας τουλάχιστον ανασταλτικά σε πιθανόν σοβαρές προσπάθειες και με τον κάθε άσχετο υπουργό να λεει ότι ''οι ναυτικοί να μη μιλάνε γιαί έχουν τις τσέπες τους γεμάτες δολλάρια'' βλέπε Παπαδόγκονας Φταίνε τα σωματεία που κυριολεκτικά δουλεύουν τους εργαζόμενους και φροντίζουν ώστε να έχουν έσοδα οι κοματικοί μηχανισμοί που ανήκουν και οι ίδιοι να εξαργυρώνουν τη συμμετοχή τους με βουλευτική έδρα Φταίνε οι εργαζόμενοι που στην αγωνία τους για εργασία δεν ακούν τα λόγια της ''πιάτσας'' Φτάιμε όλοι γιατί κανείς μας όταν είναι οι εποχή των παχιών αγελάδων δεν φροντίζει για την δύσκολη στιγμή! Ένας αγανακτισμένος
  2. Πιστεύω πως αν δεν πάει κάπου προς τα εκεί δύσκολα θα ξεκινήσει. Όχι απαραίτητα με την HSW αλλά με όποιον ενδιαφερόμενο! Μπας και πληρωθεί επιτέλους το πλήρωμα.
  3. Μήπως περιμένουν να μαζέψουν χρήματα και να πληρώσουν μπας και ξεκινησει πάλι. Αλλιώς δυστυχώς τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα. Εκτός πάλι και περιμένουν να περάσουν οι Γιορτές μιας και δεν έχει κίνηση και μετά ξεκινήσει
  4. Έχει μήπως κάποιος πληροφορίες για το πώς εξελίσσεται η κατάσταση για το πλοίο; Υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει κάποια στιγμή;
  5. Καλό θα είναι να βρεθεί, μπας είναι πιο σοβαρός και το ξεκινήσει. Με τη προ΄υ΄πόθεση φυσικά να έχει ελληνικο πλήρωμα, μπας και πληρωθούν και οι άνθρωποι που είναι μέσα! Απ΄ότι ακούγετε έχουν να δούν το χρώμα του χρήματος κάτι μήνες τώρα
  6. Κρίμα πάντως που δε βγήκε πρώτο στο φιδέμπορα! Το μεγαλύτερο ανέκδοτο της ακτοπλο΄ί΄ας. Το Vastervik ξεκινάει τέλος του μήνα! Το πολύ αρχές της άλλης εβδομάδας!
  7. Το ζητούμενο είναι να ξεκινήσει. Δεν έλεγαν για 6 Ιανουαρίου;
  8. Μήπως επαναλαμβάνετε η ίδια περσινή ιστορία που το έκλεισαν το χειμώνα και το άνοιξαν το Μάρτη? Μάλλον για εκεί μου φαίνεται πάει η ιστορία!
  9. Το AIS ξαφνικα εδωσε σημα 30/11 ενω ηταν σβηστο. Τελικα τα προβληματα τα ξεπερνουν η ακομα?
  10. Τελικά το πλοίο βρίσκετε ακόμα στο ίδιο μέρος χωρίς να καταφέρει να κουνηθεί. Απ' ότι μαθαίνω ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τα πιστοποιητικά του! Πολύ πρόσφατα, πάντα σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, έγινε μια επίσκεψη ξένων στο πλοίο, για αγορά ή ναύλωση.
  11. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ AL MIRQAB (133Μ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΕ'Ι'ΧΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ.
  12. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ Ο cpt ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΛΙΓΝΟΣ ΚΑΙ Ο cpt ΦΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ? Ο ΠΡΩΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΟΜΙΛΤΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.
  13. Ο Στράτος Κανάς στο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 2
  14. Τελικά οι τίτλοι τέλους για άλλη μια παραδοσιακή εταιρεία δεν θα αργήσουν να πέσουν.Οι εθνοσωτήριες προσπάθειες:mad: των νέων διαχειριστών απ' ότι φαίνεται οδηγούν στο μονόδρομο της ανυπαρξίας δυστυχώς. Σαφώς και αποτελεί προσωπική διαπίστωση και όχι εμπλοκή στα προωπικά της εταιρείας ή περισσότερο γνώση για το τι μέλει γεννέσθαι. Απλώς διατυπώνω την άποψή μου. Δεν μπορώ να μην αγανακτήσω όμως όταν ΑΠΑΝΤΕΣ φώναζαν για την ανάγκη να γίνουν κάποιες κινήσεις οι οποίες θα έδιναν ζωή στην εταιρεία ξανά, και όχι το ανάλωμα σε εξώδικα και διάφορα συναφή χωρίς ούτε καν το αποτέλεσμα του εντυπωσιασμού . Εύχομαι τουλάχιστον να μη δημιουργηθεί αλλη μια στρατιά ανέργων στη δύσκολη εποχή που διανύουμε.
  15. zervaspol

    BLACK DIAMOND(?)

    ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ...
×
×
  • Create New...