giorgos_249 Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Δεν είναι ίδιο, τα αεροπλάνα αυτά έχουν πάψει πρακτικά να είναι αεροπλάνα και τυπικά δηλαδή, πρακτικά δεν υπάρχουν - είναι απλά σίδερα.
gtogias Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Ενδιαφέρουσα συζήτηση, κρατά χρόνια, επανέρχεται στο προσκήνιο κάθε τόσο. Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη. Η διατήρηση ενός πλοίου σε πλεύσιμη κατάσταση έχει κόστος και αυτό το κόστος πρέπει κάποιος να το πληρώσει. Τα υπάρχοντα πλοία μουσεία στην Ελλάδα έχουν από πίσω τους βαθιά πορτοφόλια αλλά και μεγάλη ιστορική αξία ή και συναισθηματική για κάποιους ιδιώτες. Δε μιλώ για το Αβέρωφ και το Βέλος, αμφότερα με την ιστορία τους. Αναφέρομαι στα Νεράιδα και το Hellas Liberty που είτε σε ατομικό επίπεδο το πρώτο, είτε σε συλλογικό το δεύτερο, αποτελούν μέρος της προσωπικής ιστορίας πολλών ανθρώπων της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, εξ ου και το ενδιαφέρον και η συνεχής χρηματοδότηση. Αντιπαράδειγμα των παραπάνω αποτελεί το Θαλής, που βρίσκεται μεταξύ φθοράς κα αφθαρσίας, έτοιμο να διαλυθεί, ενώ για το Ευγένιος Ευγενίδης μόλις πρόσφατα ξεκίνησε προσπάθεια αποκατάστασης. Όσοι πάντως πιστεύουν ένα ποστάλι που ταξίδεψε κοντά είκοσι χρόνια στις ανατολικές Κυκλάδες είναι εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω, μπορούν κάλλιστα να βγουν στη γύρα για χορηγούς αφού πρώτα κάνουν μια έρευνα για τα πιθανά κόστη αποκατάστασης και συντήρησης. Τους εύχομαι να το πετύχουν, αν και οι αποτυχίες ακόμα και την περίοδο που η χρηματοδότηση ήταν πιο εύκολη δεν με κάνει πολύ αισιόδοξο.
nomikos Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Ρεαλιστικά αν το δει κανείς σίγουρα ένα τέτοιο εγχείρημα είναι δύσκολο κανεις δεν ειπε το αντιθετο και καποιοι απο μας θυμομαστε πολύ καλα τη περιπτωση του Γεωργιος Εξπρες.Όχι όμως ακατόρθωτο.Οι Δήμοι των 3 νησιών που εξυπηρετούσε 20 χρόνια θα μπορούσαν να το αγοράσουν.Εφοπλιστες που συνδέθηκαν με αυτό είτε άλλοι επιχειρηματίες. Και το ποιο ευκολο;Αν δε μπορεί κάποιος να το χτυπήσει στο πληστηριασμο,σε συνεννόηση με τους διαλύτες η με την εταιρεία που θα το αγοράσει για να το κοψει,μπορεί να κοπεί η τσιμινιέρα του και να μπει οπουδήποτε σε περίοπτη θέση.Το κράνος του πυροσβέστη είναι αναγνωρίσιμο σε όλες τις Κυκλάδες!!!
georgios express Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Συμπερασματικώς: Other people's money. Ή αλλιώς "Ξεχάστε όσοι περνάτε, κάθ' ελπίδα".
polmyt Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 (edited) @nomikos το βλεπεις πολυ συναισθηματικα και καλα κανεις ενδεχομενως.Και γω τα ιδια σκεφτομουν πριν αρκετα χρονια για το ΣΑΠΦΩ που ηταν και το πλεον αγαπημενο μου ,αλλα και ιστορικο για τη ΝΕΛ. Το πρακτικο ομως ειναι αυτο που λεμε ολοι πανω κατω.Κανεις δεν θα δωσει χρηματα ουτε για τη τσιμινιερα Φαντασου οι δημαρχοι να δωσουν χρηματα για κατι τετοιο οταν δεν μπορουν να εξυπηρετησουν πολυ πιο σημαντικα θεματα στους δημους τους.Ακομα και να θελανε να το κανουν παντα θα σκεφτονται το μαυρισμα στις επομενες εκλογες.Σκεψου τον απλο κοσμο στα νησια να βλεπουν οτι αντι πχ να δινονται χρηματα για ενα δρομο ή ενα εργο που το ζητανε χρονια ,να δινονται χρηματα για μια αχρηστη τσιμινιερα,γιατι αυτο ειναι το "κρανος της καθε ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ" για τον απλο κοσμο στα νησια. Για τους ιδιωτες τα ειπαμε.Κανεις δεν δινει χρηματα για κατι τετοιο Edited March 5, 2024 by polmyt
proud_ionian Posted March 5, 2024 Author Posted March 5, 2024 On 12/9/2006 at 9:20 AM, A 377 said: Το πιο πιθανό είναι ένα μερος των εργασιών να χρηματοδοτείται από δωρεές ιδιωτών έτσι όπως συμβάνει από το 1985 μέχρι και σήμερα με την οικογένεια Λάτση, το Ιδρυμα Αλεξανδρος Ονασηςκαι την Κυπριακή Δημοκρατία να είναι σταθεροί χρηματοδότες της προσπάθειας λειτουργίας του Γ. ΑΒΕΡΩΦ σαν πλωτό μουσείο. Το Αβερωφ σε μεγαλο βαθμο το συντηρουν τριτοι χορηγοί και όχι ο προϋπολογισμός του ΠΝ. Για το Βέλος που αναφέρθηκε, είχα διαβάσει στον τύπο ότι η πρόσφατη επισκευή του χρηματοδοτήθηκε από ιδιώτες χορηγούς. Έχω την εντύπωση ότι και η αρχική του μετατροπή σε μουσείο, πάλι στην ιδιωτική πρωτοβουλία είχε στηριχθεί
Metal maniac Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Μακάρι να γινόταν να διασωθεί το πλοίο και να γίνει μουσείο όπως και για άλλα πλοία θα ήθελα να γίνει αυτό αλλά είναι τρομερά δύσκολο.Τους λόγους τους ανέλυσε ο φίλος polmyt και νομίζω ότι έχει απόλυτο δίκιο.Σαν χώρα δεν μπορούμε να έχουμε την πολυτέλεια όπως γίνεται σε μερικές χώρες του εξωτερικού να έχουμε "φουλ" πλοία μουσεία.Και στο εξωτερικό όμως δεν είναι τόσο εύκολο πχ χρόνια στην Αμερική προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν ζωντανό το ss United States. Εννοείται πως αν ξεκινήσει κάποια προσπάθεια όπως τότε με το Γεώργιος Εξπρές είμαι μέσα(αν και δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι) Έτσι για την ιστορία να αναφέρω ότι πρίν 5 χρόνια(αν θυμάμαι καλά)υπήρξε ενδιαφέρον από μεγάλη εταιρεία για αγορά και επισκευή της Πηνελοπαρας αλλά δυστυχώς όταν "εξετάστηκε"το πλοίο οι φθορές που είχε από τον παροπλισμό του και η ηλικία του το έκριναν οικονομικά ασύμφορο για επιστροφή στην ενεργό δράση
Strofalos Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Ορθά έχουν τοποθετηθεί όλοι..το νουμερο ένα στοιχείο είναι η χρηματοδότηση. Εάν κάποιος έχει λεφτά για πέταμα ώστε ως χόμπι, να το πάρει, να το φτιάξει, και να το δέσει κάπου να πηγαίνουμε όλοι εμείς να το βλέπουμε, έχει καλώς. Καθώς όμως το όλο εγχείρημα απαιτεί ένα πολύ μεγάλο ποσό, και αυτοί που το διαθέτουν δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό, η Πηνελόπη θα πάει από'κει που πήγαν και τ'αλλα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 On 3/5/2024 at 3:01 PM, Annivas said: Κάποτε ο Ωνάσης δώρισε στο Πολεμικό Ναυτικό την θαλαμηγό του Χριστίνα για να την χρησιμοποιεί ο εκάστοτε Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλειφθεί στην Αμφιάλη και να ρημάξει μέχρι που κατάφεραν και το πούλησαν στον Τζον Πώλ Παπανικολάου. Ήταν ασύμφορη λόγω της παλινδρομικής μηχανής που διέθετε η οποία υπάρχει κάπου στο Πολυτεχνείο On 3/5/2024 at 11:25 AM, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Εδω δεν μπαινουν στο κοπο οι Εγγλεζοι.... Γιά κάποια άλλα οι Άγγλοι προσπάθησαν πχ ΜΑRGARITA L του Λάτση
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 15, 2024 Posted October 15, 2024 11 hours ago, George...f said: Κρίμα να μην διασωθεί ως μουσείο της ακτοπλοϊας μας. Κλασσικο Γαλλικό σκαρί που μεσουράνησε μαζί με τα αδέρφια του στην Ελληνική Ακτοπλοΐα. Το τελευταίο που μας απομεινε. Γιά τους Άγγλους έπρεπε να σωθεί αν το ζητήσουν Εδώ δεν σώθηκε το ΕΓΝΑΤΙΑ που έγραψε ιστορία όλη του την ζωή στο ελληνικό νηολόγιο με το ίδιο όνομα κ εταιρεία,το ΠΗΝΕΛΟΠΗ θα σώσουμε;;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 22, 2024 Posted October 22, 2024 Εδω ολοκληρη Αμερικη και θα βυθισουν το United States...Αν δεν υπαρχει κερδος ουτε ιστορια υπαρχει ουτε ναυτικη τεχνη ουτε παραδοση ουτε θυμησες ουτε τιποτα....Με τις υγειες μας...
gtogias Posted October 22, 2024 Posted October 22, 2024 Δεν νομίζω ότι είναι θέμα "κέρδους", πιο πολύ είναι θέμα κόστους. Και άντε το United States ήταν σύμβολο της βιομηχανικής παντοδυναμίας των ΗΠΑ, τα καθ' ημάς επιβατηγά οχηματαγωγά για ποιο λόγο να διατηρηθούν; Και αν πρέπει, ποια; Μεγάλη κουβέντα, από την εποχή που ο Ανδρεάδης έστειλε για κόψιμο τα τελευταία Λιμπερτυ, μετέπειτα το Εγνατία που δεν διασώθηκε, το Γεώργιος Εξπρές πιο πρόσφατα κλπ κλπ κλπ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 22, 2024 Posted October 22, 2024 (edited) Σαν χώρα πέρα από τα αρχαία μόλις τώρα αρχίζουμε να αποκτούμε μουσειακή κουλτούρα Μπαίνει όμως το οικονομικό Ποιός κ πως συντηρεί τα πλοία μουσεία Έξω κ κύρια στις ΗΠΑ υπάρχει εθελοντισμός,εδώ; Ο Ανδρεάδης έστειλε τα 2 λίμπερτυ γιατί είχε κόντρα με το δημόσιο από την εποχή των κρατικοποιήσεων Edited October 22, 2024 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now