Jump to content
Shipfriends

Κρήτη ΙΙ (ΙΜΟ 7814058)


Recommended Posts

Αν έγινε ανάσταση στο Ιεράπετρα (και έξτρα παράταση με τη προπερσινη επισκευή στο στρόφαλο) και το πλοίο οργώνει ακόμα το μισό Αιγαίο γιατί όχι και στο/α Κρήτη; Το ερώτημα είναι τι ρόλο θα συμπληρώσουν και αν συμφέρει μια τέτοια κίνηση. Πάντως να αγοράσεις, φέρεις, μετασκευασεις σήμερα ένα βαπόρι με τα χαρακτηριστικά τους έχει τεράστιο κόστος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 597
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε αυτό το thread είναι η απάντηση γιατί ούτε στα Κρήτη, ούτε σε άλλους μαθουσάλες, δεν πρόκειται να πέσει φράγκο, πέρα από τα βασικά. Όταν αρχίσουν να... παίρνουν δρόμο, θα... πάρουν δρόμο. Maximum μέχρι την επόμενη ανανέωση πιστοποιητικών.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 12/19/2023 at 1:23 PM, olympic champion anek said:

Για δεξαμενισμο παει. Στο συστημα κρατήσεων επιστρέφει 27/12.

Έχουμε νεότερη πληροφόρηση;;

Ούτε ανέβηκε δεξαμενή, ούτε ξεκινά δρομολόγια 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, proud_ionian said:

Έχουμε νεότερη πληροφόρηση;;

Ούτε ανέβηκε δεξαμενή, ούτε ξεκινά δρομολόγια 

Απο αρχες Γεναρη φαινεται στο συστημα να ξεκιναει

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, proud_ionian said:

Έχουμε νεότερη πληροφόρηση;;

Ούτε ανέβηκε δεξαμενή, ούτε ξεκινά δρομολόγια

Θεωρώ πως όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα καταλήξει η υπόθεση με τα Λευκά Όρη και ποιο θα αντικαταστήσει τον Βενιζέλο στα Χανιά μόνιμα. Επ' ευκαιρίας το Τσάμπιον δεν φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων για όλο τον Ιανουάριο. Μπορεί να λέει κάτι αυτό. Μπορεί και όχι. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ σκληρό για να πεθανει έτσι εύκολα🤣.

Πιστεύω οτι μέχρι να έρθει η ώρα για 5ετές θα παίζει μπάλα, έστω και με μπαλώματα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν το θυμάμαι. Το παραπάνω συμπέρασμα το έβγαλα, επειδή ο λόγος που σταμάτησε το αδελφό του και αναστήθηκε ο Λάζαρος (μετά από 2 χρόνια στο Πέραμα), ήταν ακριβώς το οτι το Ι έπρεπε να περάσει 5ετες και συνεπώς να αλλάξει πολλές λαμαρίνες λόγω μειωμένου πάχους. Κρίθηκε τότε από τους διοικούντες, ότι συνέφερε να αναστήσουν το ΙΙ, ξηλώνοντας ανταλλακτικά από το Ι και να μείνει στο ΝΜΔ από τότε, περιμένοντας συμφέρουσα τιμή για σκραπ (είτε να ξεμπλέξει η κατάσταση με τα διοικητικά).

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κάτι στράβωσε στο δοκιμαστικό και άλλαξαν τα πλανα. Γυρίζει το Ρόδος να κάνει απόψε το δρομολογιο αντί του Κρήτη. 

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Και μάλιστα δένει με ρυμουλκο στην Ε1.Ξεκινησε με δυο μηχανες εως 16 κομβους και μετα με μια μηχανή γύρισε με 11 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...