Cruise Europa Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Στην Ελλαδα του σημερα τα Κρητη ειναι φοβερα βαπορια και ιδανικα για γραμμες της Ιταλιας.ειναι ιδανικα βαπορια τελος...Οσο για το αν ηξερα τη κατασταση του Κρητη 2 στη Βενετια κατι ηξερα..... Επειδή είναι τα super βαπόρια και τα ιδανικά, θα σου πώ κάτι που συνέβει πριν λίγα χρόνια φίλε ΝΟΜΙΚΕ και που ήμουν παρών (και η κατάσταση του πλοίου ήταν καλύτερη απ'ότι τώρα ) Ταξιδεύοντας με αυτό χειμώνα προς Βενετία κι έχοντας άσχημες καιρικές συνθήκες, όταν έφτασε στο Lido το πλοίο κι έδωσε άφιξη, ο πιλότος δεν το άφησε να μπεί, λόγω της δυσκολίας του καραβιού. Όταν έφτασε λοιπόν το πλοίο των Μινωικών, μπήκε κανονικότατα κάνοντας τον καπετάνιο του Κρήτη να αφρίζει!! Όταν τους είπε γιατί αυτός κι όχι εγώ, η απάντησή τους ήταν ότι εσύ με το πλοίο που έχεις θα μπείς μόνο με ρυμουλκό!! Όταν φτάσαμε τελοσπάντων στο λιμάνι και σε συζήτηση που είχα με υπεύθυνους (ονόματα δεν λέμε μην κάψουμε κόσμο ), μου απάντησαν ότι επόμενο είναι να υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα με τα Κρήτη κι απορούν γιατί τα έχουν πάνω και ταξιδεύουν! Τα σχόλιά τους δέ, κάθε άλλο παρά κολακευτικά ήταν και μιλάμε για τότε!! Οπότε αντικειμενικά, το/τα πλοίο/πλοία δεν είναι και ότι καλύτερο έχει η εταιρεία! Όσο για το τώρα, πλοία τύπου Forza/Catania είναι τα ιδανικά για την γραμμή και γενικά για την Αδριατική! Εξάλλου οι επιβάτες έχουν μειωθεί πλέον αισθητά, βάση στοιχείων
nomikos Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 ι χωρις να θελω να σε προσβαλω, ειναι αδυνατο να εχεις μετρο συγκρισης την ακτοπλοικη αγορα (και την συγκεκριμενη γραμμη Πατρα-Ανκονα-Πατρα) πριν 5,10,15 χρονια με σημερα. Εν συντομια, ο κυριος Παναγοπουλος με τα Σουπερφαστ εκμεταλευτηκε ενα συντομο χρονικο παραθυρο, οπου διαφορες συγκυριες ευνοησαν την γραμμη αυτη και ακολουθησαν/συμμετειχαν και σε αυτο οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ με αντιστοιχα νεοτευκτα. Δεν μπορεις λοιπον να επειχειρηματολογεις λεγοντας Και ομως μπορω δεδομενου οτι οι εξελιξεις και ο χρονος επιβεβαιωδαν οσα υποστηριζω.Χρειαζοντουσαν ταχυτατα νεοτευκτα και ολη η κοθρσα για το ποιος θα ειναι ταχυτερος;Οι Ευρωπαικες εταιρειες ακολουθησαν αλλη τακτικη με νεοτευκτα των 20 μιλιων και γιγαντωθηκαν.Ακομα και σημερα με την ολη καρασταση τα πηγαινουν μια χαρα και ολο και γιγαντωνονται.Οποτε δε μας εφταιξε το Κρητη η Ανεκ το Superferry Hellas.Μονοι μας φαγωθηκαμε.
johnaras81 Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 (edited) Αυτο ακριβως σου εγραψα, "συντομο χρονικο παραθυρο". Δεν ηταν θεμα ταχυτερου, ουτε νεοτερου. Απλα το ταχυτερο και νεοτερο εκεινη την εποχη δουλεψε και σημερα δεν δουλεβει για πολλους και διαφορους λογους. Ο ΠΠ γνωριζε καλα ποτε να μπει και ποτε να βγει, δυστυχως η Μινοαν και η Ανεκ απλα "ακολουθησαν" χωρις να εχουν μακροπροθεσμη στρατηγικη. Εχει πολυσυζητηθει σε αυτο το φορουμ απο ατομα με συγκεκριμενη γνωση πανω στην ιστορια του πως κατεληξε η Μινοαν στον Γκριμαλντι κ την "κοντρα" της Αδριατικης. Ειναι σαν να μου λες, εχεις Panamax newbuilt? την πατησες, γιατι η διωρυγα του Παναμα πλεον θα χωραει και μεγαλυτερα πλοια, αρα καλα εκανα εγω που σας ελεγα οτι τα capesize 10ετιας ηταν τρομερη επενδυση. Και οπως εγραψα και παραπανω σε σχεση με το ΟΡΕΧ της Κρητης ΙΙ αλλα πολυ θα ηθελα να γνωριζω και το book cost πλεον. Μονο σκραπ αγαπητε, μονο. και οσο προλαιβαινει μπας και παρει $400 το λδτ και δεν γραψει (και αλλη!) λογιστικη ζημια. Edited September 26, 2013 by proud_ionian
MarkCreta Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Άλλαξε θέση με τον Έλυρο και αυτή την ώρα δένει στο Πέραμα
gpap2006 Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 (edited) Τετάρτη 8/1 ξεκινα στο ηρακλειο Edited January 5, 2014 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Πριν από λίγη ήρθε το πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά έτσι ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Κολλησε το «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» στο Ηράκλειο Επικολλήθηκε στο βυθό το Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΡΗΤΗ ΙΙ», Ν. Χανίων 25, πρωινές ώρες σήμερα, κατά τη διαδικασία ελιγμών πρόσδεσης του στο λιμένα Ηρακλείου. Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Ηράκλειο με επτακόσιους (700) επιβάτες, κατάφερε να αποκολληθεί με ιδίες δυνάμεις και προσδέθηκε με ασφάλεια στο λιμένα. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, απαγορεύτηκε ο απόπλους του, μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Πηγη: ΥΕΝ
Nikos_Chania Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Alicante-Oran από το καλοκαιράκι το βαπόρι σύμφωνα με την Algerie Ferries..! Για να μετρήσουμε πόσα ξενιτεύονται ΚΑΙ φέτος...
panthiras1 Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 (edited) Πηγαίνει στην θέδη της καλοκαιρινης ναύλωσης του Αριάδνη όπως διάβασα στην "Ελληνική ακτοπλοία" Edited April 18, 2014 by panthiras1
proud_ionian Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 το κρητη ΙΙ θα κανει oran alicante, οπως μας ειπε ο νικος παραπανω και οπως μας λεει και το συστημα κρατησεων της algerie. δεν εκανε τετοια γραμμη το αριαδνη στη θεση του αριαδνη (μασσαλια αλγερι) θα παει το excelsior
Petros P Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Και στη θεση του Κρητη ΙΙ ? Ας το δουμε οταν εφτανε εχθες...
Giorgos Pettas Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 Αποψε ή περιεργα μας τα λεει ο ρουφ ή κατι τρεχει με το πλοιο!!το πετυχα με 11.3kn κ με περιεργη πορεια!!γνωριζει μηπως καποιος κατι??
antonis molos Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Το καπνισμα πάει "παπόρο" που λέει και ο λαός. ΚΡΗΤΗ ΙΙ 2/6/2014 Και μετά, τοπίο στην ομίχλη, με την γνωστή οσμή που ερεθίζει τη μύτη !
Giorgos Pettas Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Τωρα τελευταια κοβει συνεχεια ταχυτητα και φτανει μιση ωρα αργοτερα περιπου στο προορισμο του!!γνωριζει καποιος τι και πως??
Nikos_Chania Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Παρατηρείται αυτό μόνο κατά τον πλου από Πειραιά προς Ηράκλειο. Το ίδιο και το Blue Horizon. Λόγος; Προφανώς οικονομία. Δεν έχουμε να προλάβουμε και ανταποκρίσεις...
enas chiotis Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Λόγος; Προφανώς οικονομία. Καλά, μην το δένεις και κόμπο ότι είναι για οικονομία. Με σταθερή ταχύτητα έπλεε το βαπόρι, εκτός από τη μια ώρα έξω από το Ηράκλειο που πήγαινε με μονοψήφια. Καποιοι είλωτες κάτω θα έφτιαχναν τπτ.
gpap2006 Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 17 Ιουλίου με 14/9 φαίνεται στο site της Algerie για τη γραμμή Οran Alicante. Πάντως στο openseas φαίνεται να έχει περασμένα δρομολόγια για Ηράκλειο όλο το καλοκαίρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Καλά το τελευταίο αλλάζει με μια κίνηση και γίνεται οποίο βαπόρι θέλουν
Nikos_Chania Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Καλά, μην το δένεις και κόμπο ότι είναι για οικονομία. Με σταθερή ταχύτητα έπλεε το βαπόρι, εκτός από τη μια ώρα έξω από το Ηράκλειο που πήγαινε με μονοψήφια. Καποιοι είλωτες κάτω θα έφτιαχναν τπτ. Το έχω παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα και για αυτό το αναφέρω.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Το Κρητη ΙΙ σημερα σταματησε τα δρομολογια προς το Ηρακλειο. Προς το παρων ειναι δεμενο στο ντοκ 3 αλλα λογικα το απογευμα θα μεθορμισει στο Περαμα για τις τελευταιες ετοιμασιες πριν φυγει για την ναυλωση. Λογικα το Σαββατο 12/7 θα αναχωρησει απο την Ελλαδα
MILTIADIS Posted July 9, 2014 Posted July 9, 2014 Αληθευει οτι αντιμετωπιζει σοβαρο μηχανικο προβλημα?
oceanus Posted July 9, 2014 Posted July 9, 2014 (edited) Και αυτο ??? Κρητη Ι - Λατω - Ελ.Βενιζελος .... Ειναι καποιο καλα ??????????? Και αυτο ... ? Edited July 9, 2014 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2014 Posted July 9, 2014 Εάν αντιμετώπιζε σοβαρό μηχανικό προβλημα, πως ταξίδευε μέχρι την Παρασκευή?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now