Jump to content
Shipfriends

johnaras81

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    London
  • Interests
    Shipping

Recent Profile Visitors

653 profile views
  1. Τροποποίηση δρομολογιών, λόγω spirit, (απο την ιστοσελίδα της Superfast): ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι τα δρομολόγια της Αδριατικής τροποποιούνται ως εξής: Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015 Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: Αναχ. 14:30, δεν θα πραγματοποιηθεί Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα – Ανκόνα: Αναχ. 17:30, όπως είναι προγραμματισμένο Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 13.30, όπως είναι προγραμματισμένο Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα –Μπάρι: Αναχ. 18.00, όπως είναι προγραμματισμένο Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 19.30, όπως είναι προγραμματισμένο Βενετία – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ 12.00, όπως είναι προγραμματισμένο Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015 Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: Αναχ. 14.30, όπως είναι προγραμματισμένο Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 13.30, δεν θα πραγματοποιηθεί Ανκόνα – Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 16:30, όπως είναι προγραμματισμένο Πάτρα – Ηγουμενίτσα –Μπάρι: Αναχ. 18.00, όπως είναι προγραμματισμένο Μπάρι – Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 19.30, όπως είναι προγραμματισμένο Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Βενετία: Αναχ 23.59, όπως είναι προγραμματισμένο Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015 Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: Αναχ. 14.30, δεν θα πραγματοποιηθεί Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: Αναχ. 17:30, όπως είναι προγραμματισμένο Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 13.30, όπως είναι προγραμματισμένο Πάτρα – Μπάρι: Αναχ. 18.00, όπως είναι προγραμματισμένο Μπάρι – Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα: Αναχ. 13.00 / Άφιξη Κέρκυρα 22:00 / Άφιξη Ηγουμενίτσα 23.30, όπως είναι προγραμματισμένο Σάββατο 15 Αυγούστου 2015 Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: Αναχ. 14.30, όπως είναι προγραμματισμένο Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 13.30, δεν θα πραγματοποιηθεί Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 16:30, όπως είναι προγραμματισμένο Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Μπάρι: Αναχ. 02:00, όπως είναι προγραμματισμένο Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ. 19.30 / Άφιξη Ηγουμενίτσα 05.30 / Άφιξη 13.00, όπως είναι προγραμματισμένο Μπάρι – Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα: Αναχ. 13:00, όπως είναι προγραμματισμένο Βενετία – Ηγουμενίτσα – Πάτρα: Αναχ 12.00, όπως είναι προγραμματισμένο
  2. Hellenic Trader (1975, 6182 ldt.) & Hellenic Master (1979, 10,196 ldt.) sold for scrap in India for undisclosed price. Assuming $US 400/ldt, thats about $6.5m for both vessels.
  3. Αυτο ακριβως σου εγραψα, "συντομο χρονικο παραθυρο". Δεν ηταν θεμα ταχυτερου, ουτε νεοτερου. Απλα το ταχυτερο και νεοτερο εκεινη την εποχη δουλεψε και σημερα δεν δουλεβει για πολλους και διαφορους λογους. Ο ΠΠ γνωριζε καλα ποτε να μπει και ποτε να βγει, δυστυχως η Μινοαν και η Ανεκ απλα "ακολουθησαν" χωρις να εχουν μακροπροθεσμη στρατηγικη. Εχει πολυσυζητηθει σε αυτο το φορουμ απο ατομα με συγκεκριμενη γνωση πανω στην ιστορια του πως κατεληξε η Μινοαν στον Γκριμαλντι κ την "κοντρα" της Αδριατικης. Ειναι σαν να μου λες, εχεις Panamax newbuilt? την πατησες, γιατι η διωρυγα του Παναμα πλεον θα χωραει και μεγαλυτερα πλοια, αρα καλα εκανα εγω που σας ελεγα οτι τα capesize 10ετιας ηταν τρομερη επενδυση. Και οπως εγραψα και παραπανω σε σχεση με το ΟΡΕΧ της Κρητης ΙΙ αλλα πολυ θα ηθελα να γνωριζω και το book cost πλεον. Μονο σκραπ αγαπητε, μονο. και οσο προλαιβαινει μπας και παρει $400 το λδτ και δεν γραψει (και αλλη!) λογιστικη ζημια.
  4. ΝΟΜΙΚΟΣ παρολο που προσπαθεις να πεις κατι για το οποιο πανω κατω συμφωνουν αρκετα μελη του φορουμ, χρησιμοποιεις εντελως λανθασμενα μετρα συγκρισης και πεζη επιχειρηματολογια. Και χωρις να θελω να σε προσβαλω, ειναι αδυνατο να εχεις μετρο συγκρισης την ακτοπλοικη αγορα (και την συγκεκριμενη γραμμη Πατρα-Ανκονα-Πατρα) πριν 5,10,15 χρονια με σημερα. Εν συντομια, ο κυριος Παναγοπουλος με τα Σουπερφαστ εκμεταλευτηκε ενα συντομο χρονικο παραθυρο, οπου διαφορες συγκυριες ευνοησαν την γραμμη αυτη και ακολουθησαν/συμμετειχαν και σε αυτο οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ με αντιστοιχα νεοτευκτα. Δεν μπορεις λοιπον να επειχειρηματολογεις λεγοντας οτι τα παραπανω ηταν φουσκες και οτι ετσι "επιπεβαιωνονται" τα παλαιοτερα πλοια και η χρησιμοτητα αυτων. Η ΚΡΗΤΗ 2, πλοιο σχεδον 35 ετων, ισως και να ειναι βιωσιμη για την ΑΝΕΚ. Κανω αυτη την υποθεση ναι μεν διχως εχοντας δει τι OPEX χρειαζεται και φυσικα δε οτι η ΑΝΕΚ σαν εταιρεια διαθετει το απαραιτητο αυτο OPEX για την Κρητη 2. Βλεποντας τα τελευταια οικονομικα αποτελεσματα της και τα σχολια του κοσμου, θα ειχα καποιες αμφιβολιες. Και τελος αγαπητε μου -το πασηφανες-οι ακτοπολικες εταιριες δεν ειναι εταιρειες κοινης ωφελειας και ισχυει παντα οτι σε ολες τις επιχειρησεις, survival of the fittest.
  5. From InfraNews: Channel Tunnel operator Groupe Eurotunnel will appeal against yesterday’s (6 June) decision by the UK Competition Commission (CC) that it has to stop operating ferry services from the port of Dover. The company, which is part-owned by Goldman Sachs Infrastructure Partners (GSIP), said in a statement that the CC decision is "incomprehensible and seriously disproportionate", and that it "will reduce the choice of services across the Straits of Dover to the detriment of the consumer". The CC said that its decision derives from the acquisition last year by Eurotunnel of three ferries of bankrupt ferry operator SeaFrance. According to the CC final report, "Eurotunnel decided to acquire the SeaFrance ferries in order to prevent ferry operator DFDS/LD from buying them" as it was "concerned that if DFDS/LD obtained the assets cheaply, it could drive down prices for customers". CC deputy chairman, Alasdair Smith, added: "It cannot be good for competition when Eurotunnel, which already holds a market share of over 40%, moves into the ferry business - particularly when it did so to stop a competitor from buying the ferries. Customers would lose out from Eurotunnel increasing its share even further and being able to raise prices on the tunnel services." The CC has given Eurotunnel six months to comply, although the appeal effectively puts its decision on hold until a court decides on the process.
  6. From minoan.gr: Greece - Ancona: SUSPENDED SAILINGS: 08/08, 29/08 15/8 : dep.Patras at 19:00 - arr.Ancona 16/8 at 12:30 (No call at Igoumenitsa) 22/8 dep Pat at 17:30, dep Igo at 23:30, arr. Ancona 23/8 at 14:00 Ancona - Greece: SUSPENDED SAILINGS: 09/08, 30/08 15/8 : dep.Ancona at 18:00 - arr.Patras 16/8 at 14:00 (No call at Igoumenitsa) 22/8 : dep.Ancona at 16:30 - arr.Patras 23/8 at 12:30 (No call at Igoumenitsa) 23/8 : dep.Ancona at 17:00 - arr.Patras 24/8 at 13:00 (No call at Igoumenitsa) 2/8 dep Anc at 15:30, arr Igo 3/8 at 08:30, arr. Patras 3/8 at 14:00 16/8 dep Anc at 15:30, arr Igo 17/8 at 08:30, arr. Patras 17/8 at 14:00 Μηπως και ερθει το προγραμμα στα καλα του για τις Μινωικες. BTW συμφωνα με το AIS το Cruise Europa, μολις βγηκε απο την Ανκονα. (21.45)
  7. Η γραμμη φετος μια απογοητευση. Πλην του απογευματινου της "κοινοπραξιας" ANEK-SUPERFAST, το HELLENIC SPIRIT 1ω30λ καθυστερηση τουλαχιστον που την "κουβαλαει" απο τα τελη Ιουλιου, παρολο που στο δρομολογιο στις 30/07 δεν προσεγγισε Ηγουμενιτσα. Το SUPERFAST VI καπως καλυτερα αυτην την εβδομαδα. Για τα cruise οπως τα ειπες proud. Θα αναγκαστω να κατεβω Ηγουμενιτσα την επομενη εβδομαδα και να παρω την παντοφλα απο Βασιλικη με τοσο απορβλεπτο προγραμμα...
  8. Μαλιστα. Πιστευα οτι το δρομολογιο των 14.30 απο Πατρα στις 30/07/2012 που δεν προσεγγισε Ηγουμενιτσα εγινε για να βαλει ισως την κατασταση υπο ελεγχο. Αλλα δυστυχως τα ιδια. Ευχαριστω minoan για την απαντηση.
  9. Παρακολουθω εδω και 10 μερες την μεσημερινη αναχωρηση της ΑΝΕΚ-SUPERFAST στις 13.30 απο Ανκονα για Ηγουμενιτσα και Πατρα. Καθυστερησεις απο 45 λεπτα και βαλε. Εκτος αν το ΑΙS δεν μας τα λεει και πολυ καλα.
×
×
  • Create New...