proud_ionian Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 (edited) ας δουμε δυο φωτο μονο δυο; δεκα θα δουμε. τοσες ανεβηκαν μολις στο gallery. ελεγα να κανω ενα ποστ για καθε φωτογραφια, αλλα ειπα να μη γινω περισσοτερο γραφικος απο οσο ειμαι. btw εχει πετυχει κανεις καμια φωτο ή κανενα σχολιο, απο τις αλλαγες που εγιναν κατα την τελευταια του ετησια. (προσθηκη καμπινων και αλλες μικροαλλαγες στο ξενοδοχειακο); Edited April 27, 2011 by proud_ionian
NHSOS XIOS Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 Το παπορι μας 'εμεινε' την προηγουμενη βδομαδα.Εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο στο net.
proud_ionian Posted November 25, 2011 Author Posted November 25, 2011 συμφωνα με το FoNE, σημερα ειχε καποια θεματακια. εν πλω προς bilbao, εκοψε για αρκετη ωρα εκανε "αναστροφη" και ακολουθουσε πορεια προς τα πισω και μετα απο αρκετη ωρα επανηλθε σε πορεια προς bilbao, με κανονικη ταχυτητα δεν διευκρινιζουν αν ηταν βλαβη ή καποια διασωση. (οποτε μαλλον απο το AIS το ψαρεψαν )
thanosp Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 (edited) 2 προχθεσινές φωτογραφίες του πλοίου κατά την απογευματινή άφιξη του. Δυστυχώς τα "εργαλεία" αλλά και οι συνθήκες δεν μπορούσαν να προσφέρουν κάτι καλύτερο. Οι φωτογραφίες είναι απο ύψος 100 μέτρων και συγκεκριμένα απο το Spinnaker Tower. Edited November 24, 2013 by thanosp
thanosp Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Σε μια όχι και τόσο κολακευτική κατάσταση βρίσκεται το Cap Finistere αυτή τη περίοδο.
oceanus Posted November 15, 2014 Posted November 15, 2014 Αυτο το βαπορι εφερε πολυ χρημα στην fast. Περα απο την πωληση του, οι αποζημειωσεις που εφερε στην κοκκινη εταιρεια του οταν ειχε βγαλει ζημια στο στροφαλο. Καινουριο τοτε , μηνων... Ισως τα μοναδικα διδυμα της fast (μαζι με το VI) που ειχαν αρκετα μηχανικια θεματακια , χωρις να βγαινει κατι ευκολα στο φως.
proud_ionian Posted November 15, 2014 Author Posted November 15, 2014 (edited) νομιζω στο μειωτηρα ειχε ζημια, γι'αυτο και παραδοθηκε ενα χρονο αργοτερα και μαλλιστα μετα απο το VI. στους εξι μηνες πηγε σε ναυπηγειο του εξωτερικου και (ξανα) αλλαξε μειωτηρες. για ολο το διαστημα που δεν ειχε παραδοθει, αλλα και για οσο διαστημα ελλειψε μετα για να αλλαξει μειωτηρα, το ναυπηγειο πληρωνε ρητρες στην Attica. και οπως εχουμε ξαναδει τα ναυπηγεια φαλιρησαν μολις τελειωσε το προγραμμα των 6 fast. Edited November 15, 2014 by proud_ionian 6 εφτιαξαν τα HDW οχι 4
margaritis24 Posted November 15, 2014 Posted November 15, 2014 τα πιο πολλα λεφτα τα εδωσε οχι για τους μειωτηρες αλλα παταγανε παραπανω βυθισμα με αποτελεσμα να καιει κ παραπανω πετρελαιο.. οπου κ αν χτισανε πλοια τα ναυπηγεια ειχαν θεμα ητε κοκκινα ητε μπλε
proud_ionian Posted November 15, 2014 Author Posted November 15, 2014 τα πιο πολλα λεφτα τα εδωσε οχι για τους μειωτηρες αλλα παταγανε παραπανω βυθισμα με αποτελεσμα να καιει κ παραπανω πετρελαιο.. εισαι σιγουρος γι΄αυτο;
oceanus Posted November 15, 2014 Posted November 15, 2014 Nαι οντως στους μειωτηρες. Φημολογειται οτι τα χρηματα της αποζημειωσης για την καθυστερηση παραδοσης αλλα και απο την απουσια του του πλοιου, απο τα ασφαλιστικα μετρα για διαφυγοντα κερδη ηταν τοσο πολλα , που σχεδον η κατασκευη του 11 + 12 αντιστοιχουσε σε αυτο το ποσο (Οσο και αν φαινεται εκτος λογικης).
Neptune Posted November 15, 2014 Posted November 15, 2014 Μια και θυμηθηκαμε την ιστορια τοτε, εχω την εντυπωση οτι οταν ξαναπηγε πανω το βαπορι, αλλαχτηκαν οχι μονο οι μειωτηρες, αλλα οι βασεις και το stern tube του βαποριου. Δηλαδη τα πιο βασικα κομματια των βρεχαμενων της πρυμης.
oceanus Posted November 15, 2014 Posted November 15, 2014 (edited) Το πλοιο εβγαλε και αλλα στην πορεια . Και το αδερφακι του. Edited November 16, 2014 by proud_ionian
margaritis24 Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 (edited) αυτοι που τα δουλευουν τα πλοια και η εταιρεια του καθενος ξερουν τα προβληματα τους! εδω σε ταχυπλοο που το ξεφορτωθηκε η εταιρεια του αμα εβαζες την <κακη ηλεκτρομηχανη> μπροστα πρωτα εκανε black out Edited November 16, 2014 by proud_ionian
thanosp Posted February 14, 2015 Posted February 14, 2015 (edited) Το πλοίο είναι εκτός δρομολογίων από τις 11 Ιανουαρίου και βρίσκεται σε ναυπηγείο του Santander (Ισπανία) όπου και πραγματοποιείται η εγκατάσταση των exhaust gas scrubbers. Επιστρέφει στα δρομολόγια στις 24 Μαρτίου. Μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε την μέχρι πρότινος όμορφη τσιμινιέρα λόγω της προσθήκης των scrubbers. Από το άρθρο του πλοίου στη wikipedia: Cap Finistère sailed from Portsmouth to Santander on 11 January 2015 with a commercial sailing, before proceeding to the shipyard for refit and installation of scrubber technology which will also necessitate a new funnel arrangement. Edited February 14, 2015 by thanosp
.voyager Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Για να δούμε τι αλλαγές θα γίνουν στην τσιμινιέρα! Δυστυχώς θα χαλάσει πολύ. Ήδη κόπηκαν τα φτερά και το ένα τμήμα του φουγάρου μπροστά...
thanosp Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 2 φωτογραφίες από τις εργασίες εγκατάστασης των exhaust gas scrubbers, στη σελίδα Brittany Ferries Ships στο Facebook. Το ξήλωμα της τσιμινιέρας Είμαι αετός χωρίς φτερά Η εγκατάσταση των scrubbers
Nikos_Chania Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Και νέες φωτογραφίες από την σελίδα της ομάδας στο Facebook 1 2 Παρά τις ελπίδες πως τα φτερά θα ξανατοποθετούντο, κάτι τέτοιο δεν θα γίνει...
Nikos_Chania Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Αν μη τι άλλο εντελώς αντιαισθητικό το αποτέλεσμα...
Petros P Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Γούστα είναι αυτά Νικόλα,αλλα εμένα με αρέσει... Σε σχέση με άλλα scrubbed funnels είναι καλύτερο
.voyager Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Δεν κολλάει, θα μπορούσαν να το έχουν σώσει. Τέλος πάντων.
proud_ionian Posted March 18, 2015 Author Posted March 18, 2015 καλα θα μπορουσαν να βαλουν δυο φυλλα αλουμινιο ακομη, να δειχνει τουλαχιστον οπως παλια, αλλα πιο μεγαλη παρα ειναι χοντροκοπια ετσι.
Hastaroth Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Εγώ πάντως το προτιμούσα όπως ήταν πρίν,με το "φτερωτό" φουγάρο του. Και σε τί χρησιμεύουν αυτά τα scrubbers ;
proud_ionian Posted March 18, 2015 Author Posted March 18, 2015 κατι οπως ο καταλυτης στα αυτοκινητα, για να πιανουμε τα ορια ρυπων
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now