Jump to content
Shipfriends

provia

eMembers
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

414 profile views
  1. provia

    Golden Bridge (ΙΜΟ 8902345)

    αναμένεται να έχει πρωτόκολλο 1600 επιβαίνοντες με 120 καμπινες όλες τετράκλινες συν 250 αεροπορικά καθίσματα. από το παλιό ξεναδοχειακο κομμάτι δεν θα μείνει σχεδόν τίποτα πλην του εστιατορίου.
  2. provia

    Duba Bridge (IMO 7356252)

    με τα λίγα ισπανικά μου καταλαβαίνω οτι το duba bridge ειναι σταματημένο με πρόβλημα στο λιμάνι της αλμεριας https://ferrybalear.blogspot.com/2019/01/el-duba-de-balearia-se-queda-en-almeria.html
  3. provia

    Golden Bridge (ΙΜΟ 8902345)

    περνώντας απο το πλοίο λένε πως τέλος Μαρτίου θα είναι έτοιμο 😮, μαλιστα σήμερα αύριο αναμένεται να αλλαχτεί και ο καταπέλτης ο πρυμιός με τον πλαϊνό.
  4. provia

    Prince (IMO 7347548)

    απο 03/07 Ηγουμενίτσα πριντεζι όπως αναφέρει το σύστημα κρατήσεων
  5. provia

    Bari (IMO 7813937)

    αναμένεται στα μέσα Φλεβάρη να ξεκινήσει για αλβανια έχοντάς κάνει και την ετήσια ακινησία του
  6. provia

    Le Rif (IMO 7719430)

    το πλοίο βρίσκετε στην αγορά προς πώληση ακόμη και σήμερα κυκλοφόρησε, μάλιστα φημολογείται πως έχει και νομικά μπλεξίματα με χρέη. πάντως λίαν σύντομος θα πρέπει να περιμένουμε κίνηση της aml ώστε να δίπλωση το star στη γραμμή του algeciras.
  7. provia

    Le Rif (IMO 7719430)

    οδεύει ολοταχώς προς AML το le rif όπως λένε οι μπιντές
  8. provia

    Galaxy (IMO 7516773)

    Ξεκινάει τα δρομολόγια του το Galaxy σήμερα από tanger.
  9. provia

    Duba Bridge (IMO 7356252)

    στο Μαρόκο λένε ότι ναυλώθηκε από την intershipping για το algeciras - tanger.
  10. provia

    Asterion II (ΙΜΟ 8922163)

    Με ονομα βαρύ πλεον Asterion II
  11. provia

    Asterion II (ΙΜΟ 8922163)

    αξιόλογο βαπόρι αλλά πολλά χρονιά σταματημένο, φαντάζομαι ότι ι ΑΝΕΚ δεν το υπολογίζει για φέτος γιατί θέλει πολύ δουλειά και πολλά χρήματα ώστε να πιάσει τα ευρωπαϊκά στάνταρ, θα συμφωνήσω με τον nick για καταναλώσεις που είναι απαγορευτικές και είναι από τους λογούς που το πλοιο είναι ανενεργό τόσα χρονιά. εδώ σε δυο πολύ πρόσφατες φωτο
  12. Μεγάλη ανατροπή στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες των νησιών μας, αφού σύμφωνα με ασφαλείας πληροφορίες του ekefalonia.gr, η οικογένεια Λυκούδη προσέφερε 6,5 εκατ. ευρώ για την αγορά του «Ανδρέας Κάλβος». Ουσιαστικά μ’ αυτή την εξέλιξη διαλύεται η Ζακυνθινή Κοινοπραξία, με την “Kefalonian Lines” να είναι πλέον “leader” στις ακτοπλοϊκές εταιρείες του Ιονίου και να έχει τον πρώτο λόγο στις μετέπειτα κινήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά του πλοίου “Ανδρέας Κάλβος” από την “Kefalonian Lines” είναι η δεύτερη το τελευταίο διάστημα, αφού είχε προηγηθεί αυτή του πλοίου “Αλεξάνδρα Λ”. Αναμένουμε επίσημο δελτίο Τύπου από την εταιρεία. Μείνετε συντονισμένοι σε λίγο περισσότερο.
  13. το βαπόρι δεν το έχει πάρει ο αρκουμανης μάγκες, όσον άφορα το galaxy μέχρι τέλος του μηνά θα είναι στο όμορφο τραπανι και μετά θα έρθει να ετοιμαστεί για να πάει πριντεζι.
×