Jump to content
Shipfriends

NEA MAKRH

eMembers
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Παιδία μην γελιόμαστε, ο μέσος επιβάτης και η πλειοψηφία των ταξιωτών ούτε καν ασχολιούνται αν ένα πλοίο πηγαίνει με 29-30 μίλια ή με 33-34. Τον ενδιαφέρει απλά να παέι σχετικά πιο γρήγορα από το συμβατικό πλοίο. Τα υπόλοιπα είναι για αυτούς που αχολούνται και κουβέντα να γίνεται. Καλώς ή κακώς έτσι θα είναι η κατάσταση με τα HSW όλη τη σεζόν, οπότε νομίζω αποτελέι λούπα να λέμε για χαμηλές πληρότητες, απερισκεψία, ερασιτεχνισμός της εταιρείας κλπ.
  2. Το πλώριο σαλόνι είναι η λεγόμενη platinum θέση, ή θα είναι άλλος χώρος γνωρίζουμε?
  3. Θα είναι ωραίο να δούμε φώτο στη Σαντορίνη δίπλα με το Superexpress που φτάνουν τώρα και τα 2
  4. Αυτό που ακούγεται ότι στην επόμενη ακινησία που θα κάνει (2025-2026) και ότι θα μετανομαστεί σε FAST FERRIES SERIFOS υφίσταται?
  5. Έχει πολλά ανοιχτά project η εταιρεία πλέον (Jumbo Jet 1/2, Olympic Champion jet, Eurochampion Jet) που πρέπει να τα προσέξει καλά για να είναι αξιόπιστα στο μέγιστο. Οι συνεχόμενες προσθήκες δε ξέρω κατά πόσο βοηθούν στο να υπάρχει ένας καλός κορμός πλοίων που θα τηρόυν τα ωράρια τους. Παρόλα αυτά, με το καλό να μας έρθει!
  6. Καλά θα κάνει τον χειμώνα να δώσει έμφαση στη σωστή συντήρηση του στόλου και να φρενάρει τις αγορές σε σαπάκια που κυκλοφορούν. Τα 2 Jumbo, το Olympic Champion, τα 3 Chapmion, το WC & το EuroChampion που θεωρούνται τα καμάρια της Seajets, θα πρέπει να λειτουργήσουν αψεγάδιαστα το 2025, αν θέλει να αποκαταστήσει την όποια φήμη...
  7. Δυστυχώς μόνο για εκεί είναι. Αποδείχθηκε πολύ ''λίγο'' για να αναλάβει πιο απαιτητικές γραμμές με τα 25-27 μίλια που έβγαζε γεμάτο!
  8. Νομίζω φίλε ή φάσκεις και αντιφάσκεις ή απλά λες πράγματα του αέρα. Αρχικά αν η εταιρεία δεν έχει ενδιαφέρον, δεν θα έμπαινε καν στη διαδικασία της εξαγοράς. Δεύτερον, εσύ ο ίδιος είπε ότι ο Σολωμός θα πάει για μετασκευή όταν τελειώσει η εξαγορά. Δηλ αυτό για μία εταιρεία που κάνει εξαγορά δεν δείχνει κάποιο ενδιαφέρον; Είτε το αξιοποιήσει στη γραμμή που είναι ή σε όποια άλλη επιθυμέι. Πρόκειται λοιπόν για μια εξαγορά που δεν ξέρουμε πολλά πράγματα ακόμα καλώς ή κακώς. Ας περιμένουμε να γίνει επίσημο το deal και θα έχουμε μια πιο σαφή εικόνα των πραγμάτων.
  9. Πιστεύω ότι ένα τέτοιο βαπόρι ήταν απίθανο βάσει μεγέθους κλπ να μην ερχόταν στην Ελλάδα άπαξ και έβγαινε στο "σφυρί". Τέλειο μέγεθος για τα ελληνικά "λιμάνια" και με μία ταχύτητα στα 22-22,5 μπορεί να χτυπήσει όποια γραμμή θέλει. Με το ανάλογο των αδερφών του ρεκτιφιέ θα είναι το blockbuster της νέας σεζον. Με το καλό να μας έρθει!!!
  10. Παίζει να είναι και το πιο γρήγορο στην κατηγορία του αυτή τη στιγμή στη Μεσόγειο. Με 29.4 τρέχει τωρα!!!
  11. Γγνωστός μου που ταξιδεύει σήμερα με το πλοίο τους ανακοίνωσαν ότι λόγω μηχανικής βλάβης (που γίνεται προσπάθεια επίλυσης) τους δίνετε από ένα δωρεάν εισιτήριο για όποιον προορισμό επιθυμούν. (από Πειραιά)
  12. Δε ξέρω αν έχουν κάνει κάτι μηχανολογικά παραπάνω από τα CJ 1 & 2, πάντως σαν ταχύτητες βλέπουμε ότι μπορεί να χτυπήσει πιο μεγάλες από τα αδερφάκια του. Δε ξέρω μήπως έχει στο γκαράζ κάποια διαφοροποίηση που το κάνει ίσως πιο ελαφρύ.
  13. Κάποιο θέμα αντιμετωπίζει το ταχύπλοο σήμερα καθώς εδώ και αρκετή ώρα η ταχύτητα του είναι γύρω στα 26-27 μίλια.
  14. Υπάρχει μία έντονη φημολογία ότι το πλοίο μάλλον αγοράστηκε από την Fast Ferries. Έχει κάποιος κάποια επιπλέον πληροφορία;
×
×
  • Create New...