Όπως φαίνεται, οι θέσεις πρόσδεσης αλλάξανε προσωρινά και τα πλοία παράλληλα μεταξύ τους. Με καλές καιρικές συνθήκες φαίνεται πως είναι πρακτική λύση, καθώς πλέον η πρόσδεση γίνεται γρηγορότερα, αλλά και τα πλοία της γραμμής δεν είναι της τάξης των 150 μέτρων, αλλά των Ιαπωνικών 192μετρων, οπότε οι χειρισμοί είναι δυσκολότεροι. Προϋπόθεση για αυτό φυσικά ήταν η εκκαθάριση που έγινε τα προηγούμενα χρόνια από τις παρκαρισμένες νταλίκες στο σημείο εκεί
.
(πηγή φωτογραφίας: lesvosnews.net