Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Πηγή site facebook ΠΕΝΕΝ υπάρχει σύνδεσμος παραπάνω. Ελεύθεροι οι ναυτεργάτες των superfast I και IV Και θα σας μεταφέρω ένα μυνημα από την ΠΕΝΕΝ που αναρτήθηκε πριν λίγο : "Προειδοποίηση προς Attica Group. Σταματήστε την επιχείρηση καταστολής και απεργοσπασίας διότι θα κηρύξουμε απεργία σε όλα τα πλοία σας στην Ακτοπλοΐα."
  3. Εφάμιλλες του world δεν είναι γιατί εκεί που πιάνει αυτό τόσο είναι λόγω των ρευμάτων γι αυτό και δεν πάει το ίδιο σε όλα τα σημεια της διαδρομής! Επισης έχει ανύπαρκτο φορτίο από αυτοκίνητα! Το world τις προάλλες ήταν με 46,8.. παρόλα αυτά για να μη παρεξηγηθώ το σκάφος είναι πολύ αξιόλογο αλλα στο σημείο που τα έπιασε όλα πάνε πάνω από την κανονική τους ταχύτητα λόγω ρευμάτων και άλλων παραμέτρων
  4. Today
  5. 42,7 το κτήνος για Σαντορίνη. Δεν περίμενα πραγματικά ποτέ να δω τέτοιες ταχύτητες εφάμιλλες του World από το συγκεκριμένο σκάφος…
  6. Πάντα αυτό το διάστημα που αναφέρεις ότι δεν έχει καμπίνες είναι η περίοδος που έχει κίνηση αυτό το δρομολόγιο. Ξεκινάει από τον Ιούνιο το δρομολόγιο για να υπάρχει καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Χίο Μυτιλήνη.
  7. Το Άγιος Νικόλαος ΙΙ ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Μπεκρή και ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του απασχόληση. Βάφτηκε άσπρο και γράφτηκε το Seabus Waterways. Η φωτογραφία είναι από την σελίδα του νέου πλοιοκτήτη του.
  8. Όντως υπέροχες φωτογραφίες!!! Έχουμε στοιχεία της κίνησής του αυτές τις μέρες; Μιας και το εξτρα σαββατιάτικο δρομολόγιο αργεί πολύ να μπεί φέτος, σκέφτηκα οτι ίσως έχει καλή κίνηση το Πάτμος για μεστά/σιγρί. Πάντως απο τώρα για τέλος ιουλίου/αρχές αυγούστου στο σύστημα δείχνει οτι έχουν φύγει οι καμπίνες.
  9. Παιδία μην γελιόμαστε, ο μέσος επιβάτης και η πλειοψηφία των ταξιωτών ούτε καν ασχολιούνται αν ένα πλοίο πηγαίνει με 29-30 μίλια ή με 33-34. Τον ενδιαφέρει απλά να παέι σχετικά πιο γρήγορα από το συμβατικό πλοίο. Τα υπόλοιπα είναι για αυτούς που αχολούνται και κουβέντα να γίνεται. Καλώς ή κακώς έτσι θα είναι η κατάσταση με τα HSW όλη τη σεζόν, οπότε νομίζω αποτελέι λούπα να λέμε για χαμηλές πληρότητες, απερισκεψία, ερασιτεχνισμός της εταιρείας κλπ.
  10. Λόγω της απεργίας πλέον κινδυνεύει η ελληνική σημαία και τα ελληνικά πλήρωματα στα πλοία Αδριατικής! Απαράδεκτη μεταχείριση στα δίκαια αιτήματα των ναυτεργατών όπου πριν 1 ώρα συνεληφθει και το Πλήρωμα του Superfast I. Ξανά υπενθυμίζουμε ότι εάν δε δοθούν λύσεις κανένα πλοιο όσες μέρες κι αν περάσουν δεν θα λύσει κάβο από το λιμάνι της Πάτρας. https://www.facebook.com/share/p/1BmzKXaMuN/
  11. Εδώ ψάχνουν αφορμή να γλιτώσουν κανένα δρομολόγιο, λέτε να κάνανε και έκτακτο? 😁 Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω που με τέτοια ωράρια και κίνηση που έχει δε το κάνουν τράμπα με το Hellenic Highspeed. Έτσι και αλλιώς ο ξένος δεν έχει τη παραμικρή ιδέα τι εστί Hellenic HighSpeed ή Highspeed4 κλπ. Τα ωράρια βγαίνουν και με ταχύτητα 29-30. Ο κόσμος στη ΠαροΝαξία όμως γνωρίζει αρκετά καλά. Αργήσαν να βγάλουν προσφορές και να τα διαφημίσουν, τώρα που ξεκίνησαν είναι αργά θεωρώ.
  12. Θα δρομολογηθεί όμως ; Η καθυστέρηση λόγω της βλάβης που ακούστηκε έπαθε ή δεν είναι και εσωτερικά έτοιμο ; @koukos
  13. Τόση ακριβώς ήταν και η ταχύτητα που ταξίδευε περσυ για Σποράδες. Και με βάση το πρόγραμμα που πλέον βλέπω υπολογίζει 3,5 ώρες για Σκιάθο αντί για 3, δεν χρειάζεται παραπάνω. Κρίμα να μένει τόσο πίσω το βαπόρι, από τον Άγιο Κωνσταντίνο είχα 100% θετικό feedback, ολοι μού λέγανε πόσο το θέλουν και στεναχωριοταν που σταμάτησε 8/9
  14. Και θα πάει και πιο πίσω.....
  15. Εχθές έκανε δοκιμαστικο οπως λέει και ο φίλος ο Φάνης ,μέχρι 14 και κατι ψηλά εφτασε. Ξαναλέω,το πλοίο πρέπει να πάει Αίγινα. η ενδοκυκλαδικα
  16. Σημεία πρόσδεσης αναζητούν τα 18 φέρι μποτ των 5 ναυτιλιακών εταιριών, που δραστηριοποιούνται στις πορθμειακές γραμμές της Θάσου, απευθύνθηκαν στον ΟΛΚ ζητώντας του βοήθεια.
  17. Here we can see the Rigel VII, during the boarding phase, in Bari.
  18. Στο ναυπηγείο του Φραντζή είναι τραβηγμένο ακόμα. Όταν τελειώσουν οι εργασίες υποτίθεται ότι θα ανεβεί για να δουλέψει το καλοκαίρι στη γραμμή Μαντούδι Σποράδες (πλανά δεν έχει ανοικτά) και από τον Σεπτέμβρη στη γραμμή Πειραιά Αίγινα.
  19. I tried the Rigel V a few weeks ago. It is a well-made ship, elegant, clean and fast, with large interior spaces and very large cabins. It is a great addition to the fleet and significantly raises the standards on the lower Adriatic routes. This summer, according to the booking system, it will operate on weekdays on the Bari-Greece route, while on weekends in high season as a third ship on the Bari-Durres route. Here we can see it in Durres and Bari.
  20. Andros King

    MSC Lirica

    © Andros King

  21. Andros King

    MSC Lirica

    © Andros King

  22. D.B.

    Rigel V

    Durres - 01/06/2025

    © D.B.

  23. Το Μπάλος Εξπρές ξεκίνησε από τη Κίσσαμο τις ημερήσιες εκδρομές του προς Γραμβούσα Μπάλο
  24. D.B.

    Rigel V

    Rigel V - Bari 02/06/2025

    © D.B.

  25. Το Ιφιγένεια Αννα ξεκίνησε από τη Κίσσαμο τις ημερήσιες εκδρομές του προς Γραμβούσα Μπάλο
  26. Το Γραμβούσα ξεκίνησε από τη Κίσσαμο τις ημερήσιες εκδρομές του προς Γραμβούσα Μπάλο
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...