Svo Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Στο Λατώ έχω ζήσει ίσως την πιο δυνατή στιγμή της ζωής μου. Αυτή τη στιγμή , που αν είχα μόνο μια επιλογή , θα επέλεγα να ξαναζήσω . Μακάρι να είχα εκατομμύρια να το έσωζα. Καρ@βι απο τα λίγα με πολλά κιλά αλ@τι. Το ευχαριστούμε . Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 (edited) Επειδη μια απο τις-πολλες-λοξες που εχω ειναι να φυλαω τα εισιτηρια πλοιων/αεροπλανων ακομα και λεωφορειων πολλες φορες μετα τα ταξιδια μου εκατσα και μετρησα οσα εχω του Λατω και τα εβγαλα 46*(και ισως να εχω πεταξει και 2-3).Εχω μνημες απο το πλοιο απο τα πρωτα του χρονια στα Χανια μεχρι τις πολυ τελευταιες μερες του. Τρομερα καλοταξιδο,μεγαλο κ ιδανικο για τη γραμμη,πολυτελες(για την εποχη του φυσικα οχι για τις μερες μας)κ γρηγορο.Απο το 2010 και μετα δυστυχως η ΑΝΕΚ το ειχε αφησει εν πολλοις στην τυχη του και η μουρμουρα των επιβατων ηταν συνεχης. Οπως και να χει εγραψε τη δικη του ιστορια και θα μνημονευεται για δεκαετιες πιστευω απο τους Χανιωτες Καλο του ταξιδι *Πιο ΑΝΕΚοβιος απο καθε πο#$τη🤣 Edited June 18, 2018 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 (edited) Έτσι για την ιστορία το βαπόρι έφυγε με σημαία Κόμορος και νηολογιο Μορόνι. υ.γ. βαριομασταν να το γράψουμε Edited June 19, 2018 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Δεν άξιζε να γραφτει αυτο το νηολογιο. Ουτε καν το ονομα. Ας εφευγε ως Λατώ. Η φωτεινη επιγραφη πισω απ τις βαρδιολες συνεχιζε να διατηρει το όνομα του όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katso Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Ακόμα ένα αφιέρωμα για αυτό το καράβι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos M Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 (edited) Το πλοιο νομιζω ηταν αδερφακι με το Ερωτοκριτος τ το οποιο πηγε για διαλυση το 2010 Edited June 19, 2018 by Giorgos M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 2011 , και περίμενε το στρόφαλο του ( δε θυμάμαι αν ειχε ερθει τλκ ) μπας και σωθεί ... αλλα δε τα κατάφερε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Δεν περίμενε στρόφαλο για να επισκευαστεί αλλά block της μηχανής!! Που το μοναδικό που υπήρχε ήταν του Ερωτοκριτος και η ΑΝΕΚ πήγε να το πάρει αλλά στη μεταφορά έπεσε των Ινδών και από εκεί και πέρα τέλειωσαν οι ελπίδες για το Λατώ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Όντως τώρα; αυτή ήταν η αιτία; Τρομακτικό. Θα ταξίδευε ακόμα. Ανεύθυνοι οι Ινδοι λοιπον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Αυτή ήταν η ενημέρωση που είχα τη περίοδο εκείνη, μιας και θυμάμαι ότι είχαν ξεκινήσει οι επισκευές στο πλοίο, μετά την ζημιά που είχε πάθει!! Εάν ταξίδευε μέχρι σήμερα δεν το ξέρω!!! Αλλά σίγουρα θα είχε επισκευαστεί όποτε θα επέστρεφε στην ενεργό δράση για την ΑΝΕΚ εκείνη τη περίοδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 (edited) Δέν ξέρουμε άν φταίη η ανευθυνότητα τών Ινδών. 40 χρονών καράβι ήταν και στην Αδριατική είχαν αρχίσει να έρχωνται πιό καινούργια πλοία-ακόμη και νεότευκτα,όπως το Olympic Champion,εκείνη την εποχή.Γι'αυτό άλλωστε η ΑΝΕΚ το είχε ψιλο-παρατήσει στην τύχη του.Πιστεύω πως ακόμη κι'άν τότε είχε επισκευαστεί και επιστρέψει στην ενεργό δράση,αυτό θα ήταν γιά κανένα-δυό χρόνια μονάχα και σε καμμιά γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο. Edited June 19, 2018 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Το πλοίο μέχρι την βλάβη του εξυπηρετούσε τα Χανιά επάξια. Δεν το ειχε αφήσει και ούτε είχε φτάσει η στιγμή που δεν περνούσε η πάστα του. Ήταν βαπορι οικονομικό, με πολλά κρεβάτια και άνετους/άπλετους εξωτερικούς χώρους και σαλόνια. Κούμπωνε σε πολλές γραμμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Πέρα από τη Πειραιά Κρήτη δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να σταθεί σε κάποια άλλη γραμμή στην Ελλάδα, με την ιδεοτεροτητα που είχε στη μανούβρα και στο μεγάλο βύθισμα του !! Για αυτό όλα τα χρόνια του στην Ελλάδα την έβγαλε μεταξύ Ελλάδα Ιταλίας στην αρχή και έπειτα στη γραμμή Πειραιά Χανιά με κάποια λίγες εμφανίσεις στη γραμμή του Ηρακλείου. Τα τελευταία χρόνια το γκαράζ του φαινόταν μικρό για τις ανάγκες της γραμμής των Χανίων το καλοκαίρι!!! Μία περίοδο η ΑΝΕΚ είχε σκεφτεί να αντικαταστησει το Λισσος με το Λατω στη γραμμή Πειραιά Χίο. Μυτιλήνη, αλλά λόγω μεγάλου βυθίσματος δεν θα μπορούσε να μπει στη Χίο, οπότε μια που έγινε η σκέψη, μιας που την διεγράψαν από το μυαλό τους. Μία χαρακτηριστική σκηνή στη φόρτωση του ήταν το κοντάρι που έλεχε το ύψος του φορτηγού για να μην βρει στην οροφή του γκαράζ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Θυμάσαι υψος γκαράζ,γιατι κάπου ειχα δει μεσα στο πλοιο 4 μέτρα αν και εμενα μου φαινόταν πολυ παραπάνω ακομα και στο πάνω γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Αυτο με το κονταρι γινοταν κ στο λισσος κ στα κρητη ακομα κ τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Όπως το θυμάται κανείς. Φορτωμένο γαύρους, με λοστρόμο τον Τάκη Τσουκαλά να κατευθύνει τα πλήθη, το μακρυνό! 2006. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Δεν περίμενε στρόφαλο για να επισκευαστεί αλλά block της μηχανής!! Που το μοναδικό που υπήρχε ήταν του Ερωτοκριτος και η ΑΝΕΚ πήγε να το πάρει αλλά στη μεταφορά έπεσε των Ινδών και από εκεί και πέρα τέλειωσαν οι ελπίδες για το Λατώ!! αυγο ηταν και τους επεσε; στα χερια το μετεφεραν; 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Μία χαρακτηριστική σκηνή στη φόρτωση του ήταν το κοντάρι που έλεχε το ύψος του φορτηγού για να μην βρει στην οροφή του γκαράζ!! 1 hour ago, margaritis24 said: Αυτο με το κονταρι γινοταν κ στο λισσος κ στα κρητη ακομα κ τωρα σε ολα σχεδον τα αναλογου μεγεθους, γιαπωνεζικα των 70s. θυμαμαι και στα ionian galaxy & ionian island Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Δεν είναι αυγό αλλά ένα πολύ βαρύ εξάρτημα, που άμα δεν έχει γίνει σωστό δέσιμο ή τα σαμπάνια τους δεν είναι καλά, μπορεί να έρθει πέσει κατά τη μεταφορά του από το γερανό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 4 hours ago, Petros P said: Θυμάσαι υψος γκαράζ,γιατι κάπου ειχα δει μεσα στο πλοιο 4 μέτρα αν και εμενα μου φαινόταν πολυ παραπάνω ακομα και στο πάνω γκαράζ. 4 ήταν, Πέτρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 εφτασε το CHRISTOS XXII Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 ...και περιμένει να το παραδώσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 ... και μια φωτογραφια του Λατω τραβηγμενη απο εμενα την ωρα που περναγε μπροστα απο τον Πειραια !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Με το συγκεκριμενο πλοιο δεν ειχα ταξιδεψει ποτε. Παρολαυτα παντα στα ματια μου ηταν ένα πλοιο που με εντυπωσιαζε από την πρωτη φορα που το ειδα στον Πειραια. Ας προσθεσω λοιπον και μερικες φωτογραφιες από μια απογευματινη εισοδο του στον Πειραια πριν από 11 χρονια,ερχομενο από ημερησιο δρομολογιο Μπαινοντας στο κεντρικο λιμανι αρχισε να γυριζει αργα αργα μεχρι που αρχισε να κανει αναποδα για τη θεση του Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 στην πατρα, στην κλασσικη του θεση και... ηκαμαμεν αναποδα, στον πειραια, πριν 8 χρονια Link to comment Share on other sites More sharing options...
christos kefalonia Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 (edited) On 6/19/2018 at 7:43 PM, enas chiotis said: Όπως το θυμάται κανείς. Φορτωμένο γαύρους, με λοστρόμο τον Τάκη Τσουκαλά να κατευθύνει τα πλήθη, το μακρυνό! 2006. απο το 48:12 και για 1-2λεπτα μπορούμε να δούμε πλάνα απο το λατώ τότε με τους γαύρους..(απο την σημερινή εκπομπή του του Τάκη τσουκαλά) Edited July 2, 2018 by christos kefalonia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now