proud_ionian

Ενδονησιωτικά Ιονίου

139 posts in this topic

στην αποφαση του τελευταιου ΣΑΣ αναφερεται αιτημα του Ιονιον Πελαγος για τροποποιηση δρομολογιων και προσεγγιση σε Σαμη Πισαετο.

επειδη αναφερεται το σχολιο του ΣΑΣ αλλα οχι το αιτημα εχω 2 αποριες:

α) τι δρομολογιο θα κανει το Ιονιο Πελαγος απο Σαμη Πισαετο;

β) η κοινοπραξια μεσω ποιων λιμανιων θα συνδεει κεφαλονια ζακυνθο;

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα την προσφορα της κοινοπραξιας για συνδεση Ζακυνθου Πορου το Ιονιο Πελαγος ζητησε να σταματησει τα δρομολογια αγ νικολαος πεσαδα κ να αλλα3ει προς σαμη πισαετο. δεν ξερω αν υπαρχουν αλλα σε αυτη τη γραμμη.

Το υπυργειο ζητησε για αγνωστο λογο η κοινοπραξια να καλυψει την γραμμη της πεσαδας εφοσον αναλαβουν την συνδεση πορου ζακυνθου.

Προσωπικα δεν βρισκω αλλο λογο εκτος του οτι θελουν οι αργοστολιοτες και ληξουριοτες λιγο τουρισμο απο τα καλοκαιρινα λεωφορεια. Περα απο αυτο 2 γραμμες να ενωνουν τα 2 νησια εναντι του μισου που ειχαν (λογω καιρου) εςω τωρα μου φαινεται υπερβολικο.

Εσυ συν-πελαγιτη τι λες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξερω τι κινηση εχει μεταξυ ζακυνθου κεφαλονιας, αλλα οντως ειναι υπερβολη και πεσαδα αη νικολας και πορος ζακυνθος.

πιστευω οτι το πορος ζακυνθος ειναι πιο βολικο απο αποψη λιμανιων, αλλα και για τους ζακυνθινους που δε θα πηγαινουν μεχρι πανω.

οσο για το σαμη πισαετος θα ερθει εξτρα ή θα φυγει καποιο απο τα υπαρχοντα;. ηδη το ξανθουλα β και το αγια μαρινα κανουν σαμη-πισαετο μεσα στα δρομολογια τους για αστακο και λευκαδα.

4 δρομολογια σαμη πισαετο υπαρχουν (2 αγ μαρινα 1 ξανθουλα και 1 το κεφαλονια) και ενα σαμη βαθυ (το κεφαλονια). δεν ξερω αν χωρα και αλλο.

το χειμωνα τι θα κανει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

τους χειμωνες του το ιονιο πελαγος τουλ πριν γινει κλειστο εκανε αργοστολι ληξουρι ;)

αν και εχει κανει μετασκευη πολλα χρονια δεν βρεθηκα χειμωνα στο νησι για να το ψαξω.

περισσοτερο για threat το ειδα παρα να το εννοουν.

Παντως ναι το Ζακυνθος Πορος ακουγεται πολυ καλο! Ισως με κανει να ερθω επιτελους κ σε αυτο το λιμανι :D

Το καλοκαιρι θα ιεναι γεματο ετσι οπως το βλεπω και θυμαμε τα πρακτορεια και τις εκδρομες τους...το χειμωνα δεν ξερω τι κινηση θα εχει παντως μια τετοια γραμμη. Παντως οχι και μηδαμινη πιστευω

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξεκιναει την πεμπτη ο πρωτεας απ'ευθειας δρομολογια ζακυνθο πορο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ομως οχι. Το ΥΕΝ παρολα τα αποτελεσματα του ΣΑΣ ειπε οχι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αληθευει οτι τελικα ξεπεραστηκαν τα εμποδια και τελικα ο πρωτεακος :eek: ξεκινησε δρομολογια ζακυνθο πορο; ας μας επιβεβαιωσει καποιος απο εκει

Share this post


Link to post
Share on other sites

μολις το ειδα να μπαινει με ενα μηχανακι και 2-3 αμαξια κοσμο απο Πορο... τωρα που αρχισε μαλλον δεν ειναι γνωστο το δρομολογιο. Μια και ειμαι στις διακοπες μου στην ιδιατερη πατριδα θα προσπαθησω να μαθω πιο πολλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

κατωτερη των προσδοκιων ειναι η κινηση στη γραμμη πορου ζακυνθου μετα απο μια εβδομαδα λειτουργιας. γυρω στα 7-10 ιχ και λιγοστοι επιβατες βγηκαν ζακυνθο χτες το απογευμα.

αντιθετα σημερα το πρωι εφτασε πορο με γεματο γκαραζ και αρκετο κοσμο (εκδρομικα λεωφορεια)

ειναι κριμα που το δρομολογιο ξεκινησε αργα και δεν εχει μαθευτει απο τον κοσμο. μακαρι του χρονου να ξεκινησει νωριτερα γιατι μπορει να βοηθησει τον ενδονησιωτικο τουρισμο.

ισως μια προεκταση προς πισαετο και αστακο σε συνδυσμο με συνεργασια με τουριστικα γραφεια να διογκωνε την κινηση της γραμμης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επανερχομαι γιατι μεχρι και πρακτορειο που κοβει εισητηρια για την κοινοπραξια στο αργοστολι (δε θυμαμαι ονομα, αυτο πισω απο τη νομαρχια) ΔΕΝ εχει ουτε μια ανακοινωση για τη συνδεση πορου ζακυνθου, ενω εχει απειρες για τα δρομολογια της κοινοπραξιας στον πορο (πινακιδες stickers τα παντα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο οτι διαπιστωσα στον πορο σημερα, το δρομολογιο του πρωτεα ειναι γνωστο στους ζακυνθινους.

το πρωινο δρομολογιο απο ζακυνθο και το βραδυνο απο πορο εχουν σεβαστη κινηση (ανω του αναμενομενου) λογω των πολλων ημερησιων εκδρομων.

δυστυχως δεν ακουγεται οπως πρεπει αυτο το δρομολογιο στην κεφαλονια. ειτε γιατι δεν βολευει για ημερησια ειτε γιατι λογω της ασχημης χρονιας δεν αφηνουν οι κεφαλονιτες να φυγει κοσμος :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΣ στην νέα του γραμμή Ζακύνθου-Πόρου πλέον έχει πολύ ικανοποιητική κίνηση και με μεγάλη μου χαρά το παρακολουθούσα κατά την διαρκεια των διακοπών μου στα δύο νησιά να αυξάνεται γραμμικά ο κόσμος και τα οχήματα που ταξιδευε μαζι του.

Στο τέλος αν δεν γνώριζε κάποιος ότι το συγκεκριμένο πλοίο κάνει αυτή την γραμμή νόμιζε ότι επρόκειτο για κόσμο που έρχεται από Κυλλήνη..!

Την τελευταια δε εβδομάδα λόγω Αγ.Γερασιμου και λοπων προσκυνημάτων το πλοιο είχε την τιμητική του και γέμιζε στην κυριολεξία.

Εγω είχα την τύχη να είμαι σε ένα από τα "παρθενικά" του ταξιδια στην γραμμή, κατι που με διευκόλυνε πολύ αφού δεν χρειαστηκε να μετακινηθω στο βόρειο τμήμα του νησιού για να πάρω μια κλειστη παντόφλα (τύπου Σαρωνικός) που ενώνει τα δυο άκρα των νησιών .

Το πλοίο παραμένει άψογο όπως ήταν στην προηγούμενη γραμμη απο Κυλλήνη και δεν έχει "χαλαρώσει" καθόλου όσον αφορα την ποιοτητα του .

Αν το συνηθίσει ο κόσμος καλό θα είναι η γραμμη να παραμεινει και να μην ειναι μια εποχιακη κατάσταση.

Οπως είχα δει στο πρακτορειο Ζακύνθου από τον Οκτώβρη τα δρομολόγια αναπροσαρμόζονται αλλά ευτυχως δεν καταργούνται.

Τωρα για το χειμώνα μου φαινεται λίγο δύσκολο να εχει εργο για να εκτελέσει αλλα εν πάσει περιπτώσει θα είναι πραγματικά πολύ σημαντικό για τα δύο αυτά όμορφα νησιά του Ιονίου να έχουν πλέον συνεχή επικοινωνία.

Αν το διατηρήσουν θα μπορούσαν πχ. οι ταξιδιωτικοι πράκτορες να σχηματίσουν μικτα προγράμματα διακοπών που να προσφερουν πλέον αυτον τον συνδιασμο διακοπών στα πρόγραμματα τούς.

Τώρα έχει καθημερινά δύο δρομολόγια, δεν θα ήταν καθόλου άσχημα και την χειμερινή περίοδο να διατηρηθεί τουλάχιστον το ένα.

Εγω πάντως πιστεύω ότι σε πολύ κόσμο "έλυσε τα χέρια" αυτή η δρομολόγηση, μεταξύ αυτών και εμένα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα και μετά την πώληση του Πρωτεύς, η γραμμή Ζακύνθου-Πόρου έμεινε ορφανή. Καταργήθηκε οριστικά ή θα δούμε τους θερινούς μήνες κάποιο δρομολόγιο του Ιονίς άραγε; :D

Πάντως για το ίδιο το πλοίο έκλεισε ένας μεγάλος κύκλος στο Ιόνιο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

χλωμο ως καταχλωμο θεωρω να συνεχιστει η απ'ευθειας συνδεση ζακυνθου-πορου, τουλαστιχον με τη μορφη που την ειδαμε περσυ.

Μετα την πωληση του πρωτεα και την ακινητοποιηση του Ζακυνθος Ι, μενουν 4 Ζακυνθινα βαπορια. Αυτα επαρκουν να καλυψουν τα δρομολογια του καλοκαιριου (τακτικα, εκτακτα & καυσιμα) της κοινοπραξιας (περσυ τον αυγουστο αυτα τα 4 ειχαν μεινει μετα τη ναυλωση του Ζακυνθος στη ΣΑΟΣ), αλλα σε καμια περιπτωση δε νομιζω οτι προλαβαινουν να κανουν απ'ευθειας δρομολογια Ζακυνθο Πορο.

ετσι περαν του "Ιονιο Πελαγος" που κανει Πεσαδα Σχοιναρι, αλλο πλοιο δυσκολα βλεπω. Μονο αν κανει το Ωκεανις ημερησιες κρουαζιερες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το οποιο Ωκεανις θα εχει δικαιωμα να μεταφερει τουριστες για ημερησια επισκεψη, οχι ομως και να τους αποβιβαζει λογω 35ετιας... Να πεσει το soundtrack του Ευγενιου Σπαθαρη παρακαλω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτελούσε μήπως το 2001 το ΜΑΚΕΔΩΝ δρομολόγια μεταξύ Κεφαλλονιάς και Ιθάκης;

Μετασκευή θα κάνει το ΞΑΝΘΟΥΛΑ Β ή το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ από πλοίο τύπου Γ σε Β στο Πέραμα; Γιατί έχω την εντύπωση πως είναι το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το μακεδων επροκειτο να αγοραστει για τη γραμμη του αστακου, αλλα δεν...

ειναι ηδη γνωστο οτι μετα την ακινησια του ξανθουλα θα κανει το ιονιο πελαγος τις βελτιωσεις του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι από το site: www.kefallonia.snn.gr

Αντικαταστάσεις πλοίων σε δύο δρομολόγια!

Αντικαταστάσεις πλοίων σε δύο δρομολόγια που πραγματοποιούνται από το λιμάνι της Σάμης θα γίνουν από τις 2 Ιανουαρίου 2006.Πρόκειται για την ετήσια «ακινησία» του ferryboat «Ξανθούλα Β», που κάνει το δρομολόγιο Σάμη – Ιθάκη (Πισαετός) – Αστακός και επιστρέφει στο λιμάνι της Σάμης, καθώς επίσης και του Ε/Γ - Ο/Γ «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ», της εταιρείας STRINTZISFERRIES, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη (Πισαετός).

Προς αντικατάσταση των παραπάνω πλοίων, έχουμε την έναρξη δρομολογίων, στη γραμμή Σάμη – Ιθάκη (Πισαετός) – Αστακός, του ferryboat «Ιόνιον Πέλαγος», τουλάχιστον για ένα μήνα, έως τις 10 Φεβρουαρίου -σύμφωνα με πληροφορίες-, οπότε και θα πάει για επισκευή και επιμέρους αναβάθμισή του, από τύπου Γ σε τύπου Β, στο Πέραμα. Στη γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη (Πισαετός), όπως έγινε και την περσινή σεζόν, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» θ’ αντικαταστήσει το «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ», πιθανότατα με τα ίδια δρομολόγια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σας,

ξερεί μήπως κανείς, εάν θα υπάρξει και φέτος σύνδεση μεταξύ Πεσσάδας και Σχοιναρίου;

Φιλικά

Μάρκος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πεσσάδα Κεφαλονιάς - Άγιος Νικόλαος Ζακύνθου είναι η γραμμή που εξυπηρετεί το ανοικτού τύπου ferry ΑΝΤΖΕΛΑ.

Δρομολόγια από Πεσσάδα στις 07:45 και 18:00, ενώ από Άγιο Νικόλαο στις 09:45 και στις 19:45. Διάρκεια ταξιδιού στα χαρτιά 1 ώρα, που φτάνει μέχρι την 1 και 30' στην πράξη, ειδικά με καιρό.

Ξεκινάμε από τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Στην Ζάκυνθο είναι ένας παππούς μέσα σε μια μπλε Μercedes, στην δε Κεφαλονιά είναι ο υποπλοίαρχος που κόβει εισιτήρια σε ένα τραπεζάκι.

Κόστος one way για τον επιβάτη είναι 7 ευρώ, ενώ έχω την εντύπωση ότι υπάρχει καποιου είδους συνεργασία με την endeavour για την προώθηση των ΙΧ και των τουριστών σε ανταπόκριση με τα πλοία που φτάνουν στην Σάμη.

Στα του πλοίου τώρα, δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Ανεβαίνοντας από το γκαραζ τις κατακόρυφες σκάλες οδηγούμαστε στο σαλόνι του πλοίου. Ακριβώς αποπάνω είναι η γέφυρα με το ανοιχτό ντεκ πίσω. Εξαιρετικό το εφεύρημα με το πλευρικό διάδρομο που μάλλον είναι και έξοδος διαφυγής προς τα πρύμα. (Προσέξτε το ρέλι στα αριστερά πόσο ευθύγραμμο είναι :D ). Στον ιστό μέσα πρέπει να υπάρχει δεξαμενή νερού. Σε γενικές γραμμές το πλοίο δείχνει να έχει φτιαχτεί παλαιότερα από το 1989 που δίνουν τα χαρτιά.

Η συμπεριφορά του στον καιρό άψογη, με πήρε μισή μέρα να σταματήσω να μποτζάρω από τη στιγμή που βγήκα από το βαπόρι.

Τέλος, για τα λιμάνια που το φιλοξενούν, ο Αγ. Νικόλαος φαίνεται λίγο καλύτερος με χώρους και ντόκους καινούργιους (εξαίρεση τα ιστιοπλοικά που πάνε και χώνονται όπου βρουν ;) ), ενώ η Πεσσάδα είναι ένας φιλόξενος ντόκος με 2 μπλόκια, όπως φαίνεται παρακάτω.:D

ΥΓ. Τα ασημένια διακριτικά στο πέτο δεν τα φοράμε στο t-shirt της εταιρείας.

post-24-128326982558_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταλαιπωρία για τους κατοίκους των Διαπόντιων νησιών.

Από τις αρχές Ιανουαρίου ξαναρχίζει το δρομολόγιο που συνδέει το λιμάνι του Αγίου Στεφάνου της Κέρκυρας με τα Διαπόντια νησιά (Μαθράκι - Οθωνοί - Ερεικούσα).

Εξαιτίας προβλημάτων το ακτοπλοϊκό δρομολόγιο που συνδέει την Κέρκυρα με τα μικρά αυτά νησάκια εκτελείται τώρα από την λιμάνι της Παλαιοκαστρίτσας.

Ο κοινοτάρχης Ερείκουσας Χρήστος Κατέχης, μιλώντας στην ΕΡΑ Κέρκυρας, υπογράμμισε ότι οι κάτοικοι των ακριτικών νησιών είναι ουσιαστικά αποκλεισμένοι καθώς η προκήρυξη της άγονης γραμμής που συνδέει τα Διαπόντια με την πόλη της Κέρκυρας δεν έχει ακόμα γίνει και δεν αναμένεται αυτό να συμβεί πριν τον Απρίλιο.

Ο κ. Κατέχης ζητά από την πολιτεία να εφαρμόσει για τα Διαπόντια νησιά μέτρα αντίστοιχα με αυτά που ισχύουν για τα νησιά του Αιγαίου που χαρακτηρίζονται παραμεθόριες περιοχές.

Πηγή : zougla.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
File Harry, to Angela proorizetai gia th grammh sami, pisaeto basilikh Frikes. Twra me th skeptiko asta kalutera mhn rwtas.......

απορια α: πεσαδα ζακυνθο ποιος θα παει;

απορια β: φισκαρδο δεν παιζει; παλιοτερα (προ δεκαετιας και πλεον) που εκανε το αφροδιτη λ αυτο το δρομολογιο, εκανε σαμη, πισαετο, "πολη" (μια σπιατζα στη βορειο ιθακη, κατω απο τον Σταυρό, απεναντι απο το φισκαρδο) φισκαρδο, βασιλικη. πολη δεν επιανε σε καθε ταξιδι. οι φρικες ειναι απο την αλλη πλευρα και δεν εξυπηρετει κανεναν (επιβατες και εταιρεια) βαπορι που ανεβαινει το στενο να καταληγει φρικες. αυτος ειναι και ο λογος που τοτε επιανε πολη, που ειναι στο ιδιο υψος με τις φρικες, αλλα δυτικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά φίλε proud_ionian το angela δεν θα πιάνει Φισκάρδο (μάλλον επειδή δεν χωράει να γυρίσει). Πάντως προβλέπεται μάχη όταν θα ξεκινήσουν και τα άλλα δύο φέρρυ από λευκάδα (Μργανήσι ΙΙ κ Captain Aristidis). Εσύ φίλε proud_ionian τι λες? θα μπορέσει να φανεί ανταγωνιστικό στη γραμμή χωρίς να πιάνει φισκάρδο, ειδικά τουσ καλοκιρινους μήνες? :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είσαι σίγουρος για το ''ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ''????? Τα δρομολόγια τα καλοκαιρινά είναι ασφυκτικά για Νυδρί-Μεγανήσι....Πέρυσι τα ενδιάμεσα τα έκανε το ''ΜΕΓΑΝΗΣΙ''...Φέτος?????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά η ερώτησή σου φίλε meganisi..... Εσύ τι λες? Θα εγκαταλύψει εντελώς την Κεφαλλονιά και την Ιθάκη το Μεγανήσι ΙΙ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now