Jump to content
Shipfriends

csst9728

eMembers
  • Content count

    778
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Nick διαφωνώ καθέτως. Σαφώς και υπάρχει κλιμάκωση (όπως και σε όλα τα πράγματα). Ο ένας έκλεψε, ο άλλος φοροδιέφυγε και ο τρίτος (του κτέο) επέτρεψε σε ένα αυτοκίνητο να κυκλοφορεί δημιουργώντας κίνδυνο για άλλους ανθρώπους. Με το δικό σου κριτήριο, θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις νόμιμο άνθρωπο παγκοσμίως. Και μιας και μιλήσαμε για το "παράνομο" του πράγματος, ο άλλος τρόπος (πλην offshore) να κρύψεις παράνομα αποκτηθέν χρήμα είναι το 500ευρω χαρτονόμισμα "σε τσαντάκια/βαλιτσάκια". υγ: Περιττό να αναφέρω πόσα 500ευρα χρησιμοποιούνται από ξένους τα τελευταία χρόνια στις τουριστικές περιοχές (φυσικά χωρίς παραστατικά) για μεγάλες αγορές - όποιος έχει λίγη επαφή με τουρισμό το ζει καθημερινά..
  2. Νομίζω πως μπερδεύετε, όπως και πολλοί άλλοι, το νόμιμο (που ελέγχεται η ηθική του διάσταση) με το παράνομο, ενώ τα πράγματα είναι απλά: Είναι νόμιμο να έχεις offshore (πλην εξαιρέσεων, πχ πολιτικοί), όπως και να έχεις τα λεφτά σου σε οποιοδήποτε σημείο του σύμπαντος επιθυμείς. Είναι ανήθικο να κράζεις (πχ μέσω των ΜΜΕ που σου ανήκουν) για τη φοροδιαφυγή της τυρόπιτας, ενώ εσύ εκμεταλευόμενος την "ανήθικη" νομιμότητα φορολογείσαι λιγότερο από το γραμματέα σου (κλασικότερο παράδειγμα ανήθικης φορολογίας αυτό) Είναι παράνομο (και ύποπτο τέλεσης άλλων αδικημάτων) να έχεις αδικαιολόγητο πλούτο (όπου και αν τον έχεις - που στις περισσότερες περιπτώσεις κρύβεται σε offshore) Κοινώς, φτιάχνεις offshore είτε για να γλιτώσεις φόρους, είτε για να κρύψεις λεφτά που απέκτησες με παράνομο τρόπο. Στη 2η περίπτωση δεν σε "καίει" η φορολογία, αλλά το να μην πιαστείς "με τη γίδα στην πλάτη". υγ: Το αδίκημα μπορεί να είναι το ίδιο, αλλά σε όλα τα σύγχρονα κράτη η τιμωρία διαφέρει ανάλογα με την έκτασή του. Κοινώς αυτός που έκλεψε μια τσίχλα θα φυλακιστεί για κάποιες μέρες με αναστολή, ενώ αυτός που έκλεψε τράπεζα για θα φυλακιστεί για κάποια χρόνια. Κοινώς, μην τσουβαλιάζουμε πχ το παιδί που έκλεψε μια σοκολάτα απ' το περίπτερο με τον Τσοχατζόπουλο
  3. Σύμφωνα με αυτά που ανέφερε ο @Panagia Ekatontapiliani δεν θα έχουμε ταχύπλοο για Τήνο-Μύκονο το απόγευμα καθώς και η Golden Star δεν θα έχει σύνδεση για Σύρο (την οποία προωθεί όλο το χειμώνα). Επίσης πολύ σωστή και η παρατήρηση του @AEGEAN. Μάλλον αυτές οι δηλώσεις είναι για τα μάτια του κόσμου (παίζουμε chicken που λεν και στο χωριό μου διερευνώντας περιθώρια συννενόησης) και θα δούμε πολλές αλλαγές μέχρι το καλοκαίρι, όπως: (α) το terra δεν χρειάζεται να καίει πετρέλαια από μύκονο για πάρο-νάξο αφού θα έχουν περάσει προηγουμένως 2 ταχύπλοα (ποντάρω στην παραμονή στη Μύκονο για 1-2 ώρες και επιστροφή πίσω). (β) πιθανως το champion να αφήσει έξω την Τήνο (γιατί να κόψει κίνηση από το terra?) και να ξεκινά κατευθείαν για Μύκονο και κάτω (προλαβαίνοντας το superrunner). (γ) Η Golden Star δεν θα αφήσει τη Σύρο το καλοκαίρι (έχοντας φάει τις δυσκολίες του χειμώνα). Χώρια που πρωινό στις 8:25 για Ανδρο-Τηνο-Μύκονο και αναχώρηση ξανά από Ραφήνα στις 17:00 δε βγαίνει (το πρωινό το πολύ να πάει μέχρι Άνδρο-Σύρο και αυτό πολύ οριακά) (δ) Ποντάρω Seajets και το απόγευμα σε Τήνο-Μύκονο και παρακάτω (φυσικά με τις "σχετικά κανονικές" τιμές). (ε) Οι συμβατικοί έκοψαν τα διπλά δρομολόγια - πλην sfII - βλ (γ). Θετικό για την τσέπη τους (στ) σε περίπτωση μεγάλης ανόδου της τιμής του πετρελαίου να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα μισά ταχύπλοα..
  4. @hsw Στο πινακάκι που έφτιαξες, ξέχασες κάτι: Σεπτέμβρης...... Σ 65651 (49%)..... Τ 68400 (51%) .... Σύνολο: 134051 (*1016 παραπάνω από τον Αύγουστο!). Η μείωση που βλέπεις από το 2016 στο 2017 είναι γιατί συγκρίνεις λάθος στοιχεία. Για το 2016 έχουμε στοιχεία μόνο για αφιξοαναχωρήσεις προς όλους τους προορισμούς, ενώ για το 2017 παίρνεις τα στοιχεία από/προς Ραφήνα.
  5. Συμφωνώ, αν και θα το έθετα γενικότερα για τα διπλά δρομολόγια του Superferry (που τα έκοψε μεσοβδόμαδα προς το τέλος) και των Αικατερίνη/Άνδρος (πότε το ένα και πότε το άλλο). Στην ουσία ξεκίνησαν οι 2 συμβατικοί να φαγωθούν μεταξύ τους και τελικά τους έφαγε ο αποκλειστικά ταχύπλοος. (ακόμα και το 50% που τους έμεινε, αυτό ήρθε με αποτέλεσμα +1 κυκλικό δρομολόγιο καθημερινά για τον καθένα τους - ο ορισμός του αυτογκολ!).
  6. Το 13% του Μαΐου στην πίτα έγινε 50+% Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέβρη στην 30% ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΙΤΑ. Δηλ το 13 έγινε 65+ (το 100 πέρυσι έγινε 130 φέτος). Σε απλή αριθμητική: Πέρσι διακινήθηκαν από/προς Ραφήνα 272320, ενώ φέτος 383751. Υποθέτοντας ένα μερίδιο για πέρυσι της τάξης του 20% (ο Μάιος δείχνει 13% αλλά ας το φορτώσουμε λίγο), τα ταχύπλοα διακίνησαν το 2016 41.000 επιβάτες ενώ φέτος 210.000. Αυτό είναι κάτι παραπάνω ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ της κίνησης των επιβατών. Πρόσθεσε και το 60+% μερίδιο στα ΙΧΕ (αντί για 15% το Μάιο) και αφαίρεσε τα αυξημένα λειτουργικά κόστη και θα βγάλεις το αποτέλεσμα. Προσωπικά θεωρώ πως (χωρίς να γνωρίζω τα λειτουργικά κόστη) το αποτέλεσμα είναι θετικό για τα ταχύπλοα. Κάποιος άλλος μπορεί να διαφωνεί και είναι σεβαστό. Αλλά να λαμβάνουμε υπόψιν μας όλα τα στοιχεία και να εφαρμόζουμε σωστά τα μαθηματικά και όχι προσθέτουμε μήλα με πορτοκάλια επί μπανάνες.
  7. Όσο για το μάζεμα των ταχυπλόων του Ηλιό, ειδικά για το TerraJet η προγραμματισμένη αποχώρησή του (από τον Ιούνιο, βάσει σχεδιασμού δρομολογίων) ήταν στις 24/9 και έμεινε εκτάκτως μέχρι 30/09 (1/10 έκανε έκτακτο το Paros Jet). Μην προσπαθούμε να κάνουμε το μαύρο-άσπρο. Το ότι έμεινε 6-7 μέρες παραπάνω στη γραμμή από τον αρχικό σχεδιασμό μόνο "εσπευσμένο μάζεμα" δεν είναι. Η συζήτηση είναι γιατί δεν έμεινε περισσότερο. Οι υπόλοιποι άλλαξαν τον προγραμματισμό τους και αποχώρησαν νωρίτερα από το σχεδιασμό τους (δήθεν χωρίς συννενόηση - απλά έτυχε και αποφάσισαν την ίδια μέρα να κάνουν το ίδιο πράγμα). Μια ματιά στις αρχικές ανακοινώσεις δρομολογίων δείχνει τα πραγματικά δεδομένα πέρα από τις παραφιλολογίες και τους ευσεβείς πόθους του καθενός. υγ: Το δε seajet μπορεί να μην το βλέπετε στη Ραφήνα αλλά μια χαρά ταξιδεύει από Πειραιά προς τα νησιά μέχρι τέλος Οκτώβρη.
  8. Είναι προφανές πως το "τράβηγμα" των πλοίων ήταν κατόπιν συννενόησης. Του χρόνου πιθανόν να φανεί ποιά ήταν αυτή*. Σίγουρα ο Οκτώβρης δεν θα είχε τα νούμερα του Σεπτέμβρη (τα οποία παρεπιμπτόντως ήταν καλύτερα του Αυγούστου του 2016), αλλά ήταν και προφανής η έλλειψη διάθεσης για παραπάνω ρίσκο ή για περισσότερη πίεση στους συμβατικούς. Άραγε υπήρξαν ανταλλάγματα*; . Και μην ξεχνάμε πως τον Οκτώβρη η ενδοκυκλαδική τουριστική κίνηση βαίνει εξαφανιζόμενη (γεγονός που αποτελεί τη στάνταρ αιμοδοσία στα έσοδα των ταχυπλόων). Υπενθυμίζω τα προηγούμενα χρόνια πως ακόμα και οι συμβατικοί μείωναν ή έκοβαν ξαφνικά τις προεκτάσεις προς παροναξία τον Οκτώβρη. *ήδη το κόψιμο των ραφηνιώτικων προς παροναξία έχει αφήσει τη seajet να παίζει μόνη της στις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις της Μυκόνου για τον Οκτώβρη. Πάντως αν μου πρόσφεραν εμένα οι ανταγωνιστές μου τέτοιο deal -και δεν ήθελα να τους εξαφανίσω- δεν θα 'λεγα όχι.
  9. Καταρχήν τα 3 ΠΣΚ του Οκτώβρη η γραμμή δουλεύει στα όρια των πρωτοκόλλων των πλοίων. Η δε μεσοβδόμαδη κίνηση είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική για την εποχή (ιδιαίτερα για το Θεολόγο). Η Golden Star έκανε τους μόνιμους της γραμμής να τρέχουν σαν αλλόφρονες ν' αλλαξουν τον προγραμματισμό τους για να αποφύγουν τη 1+ ώρα παραπάνω ταξίδι. Τώρα στο ζουμί, ας μελετήσουμε λίγο τα στοιχεία της κίνησης της Τήνου, προσπαθώντας να βγάλουμε συμπεράσματα για το τι συνέβη φέτος στη γραμμή. Η Τήνος λοιπόν, εμφανίζεται στο εννιάμηνο να έχει μια αύξηση στην επιβατική κίνηση της τάξης του 20% (το καλοκαιρινό τετράμηνο ιούνιος-σεπτέμβρης πλησιάζει το 30%). Το πρωτοφανές σημείο είναι πως μετά την ενεργοποίηση των προσφορών των ταχυπλόων (προς τα τέλη ιουνίου), τα ταχύπλοα απέσπασαν σχεδόν το 50% της επιβατικής κίνησης (στα δε ΙΧΕ μετά τον Ιούνιο ξεπέρασαν κατά πολύ τα συμβατικά). Παρόλο που δεν έχουμε στοιχεία για την κίνηση των ταχυπλόων του 2016 (και τη σύγκριση με τα συμβατικά), μια ματιά στα στοιχεία του Μαΐου του 2017 (δηλ πριν την ενεργοποίηση των προσφορών) δείχνει πως στο νησί αποβιβάστηκαν 2069 από ταχύπλοα, και 12969 από συμβατικά (σε ποσοστό περίπου 13% προς 86%). Εν τέλει, καταρρίπτεται με πάταγο το επιχείρημα πως τα 15άρια/20άρια/25άρια εισιτήρια επιβατών των ταχυπλόων ήταν ζημιογόνος τακτική μόνο και μόνο για να ζημιώσουν τους άλλους. Η κίνηση τους βγήκε, και είναι πολύ πιθανό τα κέρδη τους να ήταν καλύτερα από πέρυσι, αν συνυπολογίσουμε πως μείωσαν την τιμή του επιβάτη στο 1/3, τριπλασιάζοντας με το παραπάνω την κίνηση των επιβατών ΑΛΛΑ ΚΑΙ των ΙΧΕ. Για τους συμβατικούς, μόνο ένα σχόλιο: για ν' αρμέξεις καλά την αγελάδα πρέπει να την προσέχεις κιόλας. Όχι απλά να την ξεζουμίζεις*. υγ: εννοείται πως η κίνηση των ταχυπλόων δεν αφορά μόνο τον Ηλιόπουλο αλλά και τους Στεφάνου με το Super Runner, που δε σταμάτησαν να γκρινιάζουν. Μπορεί το TeraJet να κατέβαζε εντυπωσιακά νούμερα κόσμου/ΙΧ (λόγω χωρητικότητας) αλλά σε πληρότητα το πρωινό του SuperRunner πιθανόν να ήταν καλύτερο (σίγουρα το απογευματινό για Ραφήνα δεν τα πήγε και τόσο καλά όσο τα μεσημεριανά του Ηλιό - και ίσως αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό τη διαφορά στις αποβιβάσεις/επιβιβάσεις των ταχυπλόων). *με το 27€ εισιτήριο για τον επιβάτη, το σχεδόν ακατέβατο 4ωρο για Τήνο (πλην ενός μόνο κατευθείαν πλοίου), την προσθήκη της Σύρου ή τα χειμερινά δρομολόγια από αρχές Οκτώβρη ενώ υπάρχει τέτοια δυναμική στην κίνηση του Σεπτέβρη (αυτό το τελευταίο αφορά και τους ταχύπλοους).
  10. Το ετήσιο report της κίνησης του νησιού μέχρι Σεπτέμβριο.. Περιλαμβάνει και συγκριτικά στοιχεία από το 2016, αλλά και σύγκριση της φετινής κίνησης συμβατικών-ταχυπλόων.. υγ: Κρατάω επιφυλάξεις για την ακρίβεια των στοιχείων μιας και έχω δει με τα μάτια μου να μπαινοβγαίνουν λεωφορεία στο terra jet. Πέρα βέβαια από μικρά λάθη/ατέλειες εξηγούν απόλυτα αυτό που βλέπαμε με τα μάτια μας.
  11. Οταν "σφιξουν τα γάλατα" και η Πειραιώς αναγκαστει να βγαλει προς πωληση τις μετοχες, κανεις δεν ξερει πως υπο ποιες συνθηκες θα γινει αυτο. Ο δε γκριμαλντι (που φαινεται να εχει αρκετες ακρες στην ΕΕ) φανταζομαι πως θα δελεαστει πολυ στην ιδέα να χτισει ενα σχεδον μονοπωλιο στο Αιγαίο κ την Αδριατική (σιγουρα περισσότερο απο την απόκτηση μονο της hsw) υγ: δεν θεωρω πιθανο το σεναριο, αλλα δεν μπορω να το αποκλεισω
  12. Τα "πρόχειρα μαθηματικά" είναι σωστά. Όμως είναι τεράστιο ερωτηματικό αν μετά την ΑΜΚ η τιμή της μετοχής της Attica θα αυξηθεί ή θα μειωθεί. Και φυσικά, ποιά θα είναι η τιμή του deal ανά μετοχή όταν η Πειραιώς θα αναγκαστεί (όπως έχει αναφερθεί στο κατάλληλο thread λόγω ΕΚΤ και κανονισμών) να "σπρώξει" τις μετοχές της Attica (δικαιώνοντας ή όχι την απόρριψη των τελευταίων προσφορών). Προς το παρόν ο Grimaldi φαίνεται να "τρώει πόρτα" στην hsw. Αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να βάλει χέρι (αν διαθέτει τη ρευστότητα) στην Attica (που εν τω μεταξύ θα έχει και την hsw). Με λίγα λόγια, η Πειραιώς απλά αποφάσισε να συνεχίσει το σήριαλ (και να προσπαθήσει να βάλει επιπλέον εμπόδια στον Grimaldi).
  13. Οριστική πόρτα στον Grimaldi (?) H Attica εξαγοράζει το 50,3% της hsw http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1559688/attica-group-exagorazei-to-5030-ths-hsw.html υγ: αυτό που μου φαίνεται ύποπτο είναι πως στην ανακοίνωση δεν βλέπω αποτιμήσεις.. επίσης πως η πειραιώς με 30εκ ρευστό (συν τις μετοχές μετά την αμκ) φαίνεται ικανοποιημένη..
  14. Με πολύ φτηνό εισιτήριο το jewel θα είναι αξιόλογη εναλλακτική με μπουνάτσα, αλλά άμα έχει καιρό λυπάμαι τη τζάμπα ταλαιπωρία του πληρώματος, γιατί ο ντόπιος που το γνωρίζει από παλιά δεν πρόκειται να μπει μέσα για 10-12€ διαφορά. Απορώ, πιστεύει πως θα ανταγωνιστεί με το jewel το superferry?
  15. Το Ιθάκη δεν γέμισε τότε γιατί οι υπόλοιποι (Αγούδημος-Στεφάνου-Παναγιωτάκης) έριξαν την τιμή του ΙΧ στα 30€ (για Τήνο-Μύκονο), αν θυμάστε.
×