Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Έχω μια απορία: Αν είχε ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του πλοίου όπως λέει το equasis, δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει αλλάξει τη σημαία και να έχει γραφεί έστω πρόχειρα το νέο νηολόγιο; Από ότι βλέπω στις πρόσφατες φωτο που κυκλοφορούν έχει ακόμα την Ελληνική στην πρύμη και έχουν περάσει 3,5 μήνες. Το όνομα μπορεί να μη γραφεί και ποτέ. Δεν θα είναι η πρώτη φορά.

  • Replies 579
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

μη δουμε στο τελος να το πηγαινει πληρωμα της ανεκ στο διαλυτηριο. ;)

θυμαστε με το λισσος. μονο "φλογες" δεν τους ειχαν δωσει για να το κοψουν B) 

Posted

Το θέμα είναι μην το δούμε να βγαίνει ναύλωση το καλοκαίρι :P και ψάχνουμε να του φτιαξουμε τουρτα με Πανοραμίξ  

Posted

κ κει που οδηγας το βλεπεις να καπνιζει ξανα κ να εχει αναμενα φωτα κ ρυμουλκο στην πλωρη :o κ παρατας την δουλεια σου κ τρεχεις κ οταν πλησιαζεις μολαρουν κ τους πλωριους κ τοτε σε πιανει ενα σφιξιμιο αλλα οταν πας κοντα καταλαβαινεις οτι δεν ηρθε η ωρα του..σαν τον επιτιμο κ αυτο :P 

 βγαζαν τους καβους γιατι ηρθε ενα φορτηγο των Στεφανου κ επεσε αναμεσα σε αυτο κ το ferry

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Από τις 7/7/15 το πλοίο φαίνεται να ανήκει στην εταιρεία Global Marketing Systems Inc. Το πλοίο στα χαρτιά φαίνεται να έχει αλλάξει όνομα και σημαία!

 

 

Αν είχε ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του πλοίου όπως λέει το equasis, δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει αλλάξει τη σημαία και να έχει γραφεί έστω πρόχειρα το νέο νηολόγιο;

 

 

ο ΟΛΠ παντως μιλα για λατω της ανεκ

Edited by proud_ionian
Posted

Προ καιρου ειχαν ζητησει να ναυλωσουν το Λατω Γερμανοι προκειμενου να το κανουν πλωτο ξενοδοχειο.Κατι τετοιο ωστοσο απαιτει επισκευη στις μηχανες κατι που μαλλον κρινεται ασυμφορο απο την Ανεκ.

  • 1 month later...
Posted

Μετά από οκτώ μήνες παραμονής στο Πέραμα το πλοίο σήμερα μεθορμισε στη Κυνοσουρα στο ναυπηγείο του Διαμαντή με τη πλώρη προς τα μέσα και την αριστερή πλευρά στο ντοκο

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στο S&P Report Αμερικανικού γραφείου  το εξής :

Lato DWT 5,432 BUILT 1975 LDT 11,213 ‘as is’ Piraeus  $156 PER LDT

 

Δε γράφει προορισμό μιας και το έχει στα miscellaneous,αλλα δε μπορεί να ειναι Τουρκία γιατι είναι πολύ υψηλά για AS-IS απο Τουρκούς ,αλλα σε λογική  τιμή για subcontinent ... μιας και ειναι περίπου 100-110 $ πιο κάτω απο οτι αν ηταν παράδοση στην "πόρτα" του διαλυτη

Posted

Σύμφωνα με το equasis έχει αλλάξει ,αλλα πατώντας το "κουτάκι" του Rina λέει Λατώ ακομα

  • 2 weeks later...
Posted

Laton με σημαια Bahamas και νηολόγιο Nassau, οπως ειδα σε φωτογραφια που ανέβασε φίλος συνασθενης στο Facebook

Posted

Δεν ειναι παντως σημαια απο τις κλασικες που πανε για σκραπ τα βαπορια. Πολυ σπανιο αν παει ετσι για σκραπ

Posted

Αν και σπάνια πάντως δε νομίζω να είναι ασύμφορη ώστε να "συνοδέψει" το πλοίο στο τελευταίο του ταξίδι... Τελικά ξέρουμε τον τελικό αγοραστή του (αν υπάρχει και αν πρόκειται για διαλυτή ή σκραπομεσίτη);

  • 3 weeks later...
Posted

Τι να ευχαριστηθείς τώρα πιά έτσι που το βλέπεις... :(  Μόνο την ιστορία του πλέον... Κάπου κάπου καταλαβαίνω τον -υπερβολικό μερικές φορές- μπαρμπα Μανώλη που τα θέλει να φεύγουν στα 30-35 τους (περήφανα) αλλά οι εποχές βλέπεις... Τουλάχιστον δεν το έφτασαν στο έσχατο ξεζούμισμα όπως άλλα ταλαιπωρώντας πλοίο και κόσμο....

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...