nomikos Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 (edited) Αναφερθηκε οτι θα αντικατασταθει απο το Champion στην ετησια ακινησια του.Ξερουμε ποτε θαναι αυτη;Ανοιξη του 2014; Edited November 5, 2013 by proud_ionian λινκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 μηπως γινει νωριτερα, οσο θα ειναι το horizon ηρακλειο; πχ μολις τελειωσουν οι επισκευες των μπλε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Zoo Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Mα Proud για να μου το μεταφέρει εμένα ο άνθρωπος που γνωρίζω, σημαίνει ότι είναι για το εγγύς μέλλον..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Κι εγω για πριν τις γιορτες ξερω οτι θα δεσει.Και μαλιστα αν προχωρησει το θεμα του Ικαρος ισως να μην επιστρεψει και καθολου και να ειναι για πιο πολυ καιρο η αλλαγη με το Champion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Μήπως πάμε και για οριστική αντικατάσταση, ειδικά αν έρθουν και τα "κορεάτικα"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Οταν θα έρθουν (διότι προφανώς θα έρθουν) τα "ξενιτεμένα" απ'την Κορέα,δέν θα περισσεύη το Λατώ; Αν δέν απατώμαι μάλιστα,ο Σοφοκλής και τα Ορη είναι νεώτερα απ'αυτό,και ταχύτερα (εντάξει,δέν είναι και πύραυλοι,είπαμε...). Το ότι το Λατώ είναι οικονομικό στα πετρέλαια είναι ένα πλεονέκτημα,αλλά παίζει ρόλο και το ξενοδοχειακό σίγουρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Το ότι το Λατώ είναι οικονομικό στα πετρέλαια είναι ένα πλεονέκτημα Το Λατω δεν ειναι καθολου οικονομικο στα πετρελαια για πλοιο της γενιας του,ουτε στη συντηρηση του.Για την ακριβεια μαζι με τον Ερωτοκριτο ηταν τα πιο ενεργοβορα Γιαπωνεζικα των 70s που ηρθαν στη χωρα μας.Σιγουρα οχι σαν τα νεοτευκτα,μην παει ο νους σας στο κακο,αλλα σε σχεση με το κονσερβοποιημενο πλεον Λισσος και με τα Κρητη απ οτι μου εχουν πει μηχανικοι της Ανεκ καιει πιο πολυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ναί,αλλά σε σχέση με τα δυό "ξενιτεμένα",είναι οικονομικώτερο ή όχι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 αλλα σε σχεση με το κονσερβοποιημενο πλεον Λισσος και με τα Κρητη απ οτι μου εχουν πει μηχανικοι της Ανεκ καιει πιο πολυ. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχουν τόσο μεγάλη διάφορα στην κατανάλωση το Λατω με κάποιο από τα Κρήτη, γιατί έχουν τις ίδιες μηχανές (τύπο αλλά και κυλινδρους) Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Το θεμα δεν ειναι αν καιει πολυ αλλα αν μπορουν να εξυπερετησουν την γραμμη με τα μικρα σαλονια κ τα λιγοτερα κρεββατια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Φαίνεται ότι φτάνει το τέλος του πλοίου, καθώς ακούγεται ότι μαζί με το Κρήτη Ι θα μας κουνήσουν μαντίλι μέχρι το καλοκαίρι, στα πλαίσια του ξεσκαρταρίσματος της ΑΝΕΚ. *φυσικά με κάθε επιφύλαξη* Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 που ακουγεται; απο ανθρωπους της εταιρειας η απλα αλλη μια εκτιμηση για το μελλον του πλοιου σαν τις πολλες που εχουν γινει και εδω μεσα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Ασκειται πολυ πιεση στην εταιρεια απο site και απο διαφορους για να τελειωσει καποια πλοια της... Καλο θα ειναι να τα πουλησει καπου , μπορουν ακομη. Εχουν δυνατοτητες... Δεν ειναι ολα τα πλοια οπως τα νεοτευκτα. Το Λατω κοντευει 6 χρονια ζωης περισσοτερο απο το αδερφο Ερωτοκριτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 ουτε τα sites ουτε οι διαφοροι ασκουν πιεση. η πραγματικοτητα ειναι αυτη που πιεζει ολες τις εταιρειες. για το λατω ειδικα τα εχουμε συζησει εκτενεστατα και σε αυτο το τοπικ και στο τοπικ των χανιων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 To σίγουρο είναι ότι 9.1 το πλοίο δένει στο Πέραμα, το μέλλον θα δείξει σύντομα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 απο που προκυπτει οτι δενει το πλοιο; αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι να το διευκρινιζουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Δεν παίζει κατι τέτοιο θα ηταν γνωστός ο αντικαταστάτης πρώτα απο ολα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) τι το ψαχνεις ρε πετρο. ορισμενοι λειτουργουν σαν κουρδιστα πορτοκαλια. οτι φημη διαβασουν και οτι λινκ δουνε στον τοπικο τυπο, πανε και την ποσταρουν παντου σαν σιγουρη ειδηση, χωρις καν να μπουν στον κοπο να εξετασουν την εγκυροτητα αυτου που γραφουν ή αν εχει ξαναγραφτει δυο ποστ παραπανω. απο οσα εχουν γραφτει τις τελευταιες μερες και απο οσα φαινονται στα on line συστηματα (openseas etc) ααυτες τις μερες δενει το champion για επισκευη. οχι το λατω. ασχετα με το ποια θα ειναι εν τελει η μοιρα του πλοιου. ΥΓ: εχουμε μια σιγουρη υποψηφιοτητα για την τρολλια του 2014 :cool: Edited January 6, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Ασκειται πολυ πιεση στην εταιρεια απο site και απο διαφορους για να τελειωσει καποια πλοια της... Καλο θα ειναι να τα πουλησει καπου... Ασχέτως των πραγματικών δυνατοτήτων του καραβιού ή της επιθυμίας της ΑΝΕΚ να το μεταμορφώσει σε Ελ-Σιντ της ακτοπλοϊας, υπάρχει κανείς που να κατέχει ένα περιουσιακό στοιχείο, ατομικό ή επιχειρηματικό και η "πιεση ....απο site και απο διαφορους*" να τον αναγκάσει να το εξαερώσει; Σκεφθείτε το λίγο περισσότερο... *Μανώλη Grimaldi, call me Μανώλη Grimaldi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Καποια στιγμη μεχρι το καλοκαιρι το πλοιο και θα δεσει και θα αποσυρθει απο τα Χανια..Σιγουρα παντως οχι στις 9 του μηνα οπως γραφτηκε παραπανω. .Ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ πήρε και πάλι το λόγο για να υποστηρίξει ότι μόνο ένα Σάββατο δεν είχε δρομολόγιο η γραμμή των Χανίων, συμπλήρωσε ότι η εταιρεία έχει καταθέσει αίτημα για αντικατάσταση του πλοίου «Λατώ» με το πολύ πιο σύγχρονο «Olympic Champion». Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 To σίγουρο είναι ότι 9.1 το πλοίο δένει στο Πέραμα, το μέλλον θα δείξει σύντομα... Άκυρο post προοριζοταν για το topic ΑΡΙΑΔΝΗ.. Ζητώ συγγνώμη για την αναστάτωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Οπου φοβομαστε, αναβαθμιζουμε την γραμμη. Οπου τα εχουμε κανει sea-μπαχαλ συνεχιζουμε το μπαχαλο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Για συντηρηση θα δεσει το πλοιο η' θα ειναι μονιμη η αλλαγη με το Olympic Champion? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyber70 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 (edited) Μόνιμη αλλαγή λόγω Ικαρος Παλλας Edited February 11, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Το πλοίο έφυγε το μεσημέρι από το Πειραιά. Εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να πήγε στο Πέραμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now