HS_4 Posted January 25 Posted January 25 (edited) Το πλοιο HS3 θα αναχωρει κάθε Τρίτη- Παρασκευή και Κυριακή απο Πειραιά (8:45) για Σύρο(11.25) Μυκονο(12.15) Πάρο (13:25) Ιο (14:50) Σαντορίνη (15:45) Ηράκλειο (18.10) Edited January 26 by proud_ionian μεταφορά
Champion Jet_2 Posted February 11 Posted February 11 (edited) Ανέβηκε και το δρομολόγιο της Seajets από Ρέθυμνο (08:00) για Μήλο Πειραιά(13:50-14:45) και επιστροφή για Μήλο Ρέθυμνο (20:30) κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Ουσιαστικά θα εκτελείται από το πλοίο που κάνει το δρομολόγιο Ρέθυμνο Σαντορίνη κάθε Τρίτη και Σάββατο. Γνωρίζει κάποιο μέλος πότε θα ανεβούν στο σύστημα τα δρομολόγια της Hellenic στο δρομολόγιο Πειραιάς Κυκλάδες Κρήτη; Είδα πάνω έχει αναφέρει τις ώρες ο @HS_4 αλλά τίποτα ακόμα στο σύστημα κρατήσεων και είμαστε ήδη στα μέσα Φλεβάρη.. Edited February 11 by Champion Jet_2
cyclades_shipping Posted March 29 Posted March 29 Στις 3/4 σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της Seajets το Champion Jet 3 θα πραγματοποιήσει το δρομολόγιο Πειραιά(09:00) - Πάρο - Νάξο - Σαντορίνη - Ηράκλειο.
Champion Jet_2 Posted March 30 Posted March 30 On 3/28/2025 at 4:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Σίγουρα θα ξεκινήσει μοναχό του το Highspeed 3 και θα δούμε πιο μετά εάν θα διπλωθεί από άλλο ταχύπλοο Δεν ξέρω αν αυτή η εξέλιξη είναι ιδανική καθώς όπως έχουμε αναφέρει η γραμμή της Κρήτης στο σκέλος Ηράκλειο Σαντορίνη στηρίζεται κυρίως στις ημερήσιες εκδρομές που πραγματοποιούνται μεταξύ των νησιών. Το ίδιο λάθος έκανε και η Fast όταν η Seajets ναύλωσε το Santorini, όπου αντί το να διπλώσει το άφησε μόνο του και το "έφαγε" ο ανταγωνισμός. Αν όντως μείνει μόνο του το HS3 έχουν επιλέξει λάθος ημέρες να εκτελεί το δρομολόγιο. Το ιδανικό θα ήταν Σάββατο από Πειραιά προς τα νησιά και Κυριακή από τα νησιά προς Πειραιά για να μαζέψει τις επιστροφές, όπως ακριβώς έκανε το Santorini.
Annivas Posted March 30 Posted March 30 (edited) Το ιδανικό σε περίπτωση που μείνει μόνο του στη γραμμή το HS3, είναι να κόψει τον Πειραιά και να κάνει Ηράκλειο μέχρι Μύκονο και επιστροφή ώστε να έχει καθημερινή παρουσία και να μπορέσει να πάρει μερίδιο από την εκδρομή . Το δρομολόγιο Πειραιά Κυκλαδες Ηράκλειο, είναι ένα πάρα πολύ καλό δρομολόγιο όμως χρειάζεται απαραίτητα δύο ταχύπλοα. Σε γενικότερα πλαίσιο αυτά τα τουριστικά δρομολόγια και όχι μόνο , χρειάζεται καθημερινή παρουσία με σταθερά και ανταγωνιστικά ωράρια . Edited March 30 by Annivas
MILTIADIS Posted March 30 Posted March 30 Αν δεν καταφεραν να κανουν συμφωνιες με πρακτορεια της Κρητης λογικο να μην βαλουν 2ο ταχυπλοο καθως η πλειοψηφια των τουριστων μπαινουν"συστημενοι"απο γραφεια σε γκρουπακια.Και η Seajets σε αυτο το κομματι εχει κανει πολυ καλη δουλεια ολα αυτα τα χρονια μιας και εχει συμβολαια με τα περισσοτερα γραφεια.
Champion Jet_2 Posted March 30 Posted March 30 Η Attica πρέπει να προχωρήσει στη δρομολόγηση δεύτερου πλοίου στη γραμμή αν θέλει να είναι κερδοφόρα και κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να είναι το HS4, που έχει παραπλήσιες δυνατότητες με το HS3. Μην ξεχνάμε πως φέτος πως η Seajets θα έχει δρομολόγια από Πειραιά για Πάρο Νάξο Κουφονήσι, κόντρα στην Attica, το οποίο σίγουρα θα τραβήξει κίνηση από το HS4 μιας και θα φεύγει νωρίτερα από Πειραιά και θα φτάνει πρώτο σε όλα τα λιμάνια. Η Hellenic πιστεύω πως μπορεί πολύ εύκολα να κερδίσει μερίδιο από την πίτα της γραμμής με την συνέπεια και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ας μην ξεχνάμε πως είναι το ισχυρότερο Brand name στην Ελλάδα και έχει ικανό δίκτυο πρακτόρων σε όλο το Αιγαίο, όσο και να μην αρέσει σε μερικούς. Ίσως πάρει λίγο χρόνο αλλά αν πραγματικά πιστέψουν στα Highspeed και σε αυτή τη γραμμή θα τα καταφέρουν. Πραγματικά είναι τόσα πολλά τα λιμάνια και οι συνδέσεις που η εταιρεία δεν εξυπηρετεί που θα μπορούσαν να φέρουν κέρδος και ανάπτυξη. Όπως έχω ξαναφέρει η στασιμότητα δεν είναι ιδανική...Θα μπορούσα να δω μια Attica με 7-8 ταχύπλοα τύπου HS4 να φέρνει έναν νέο αέρα στις Κυκλάδες. Eίναι η μόνη εταιρεία από τις υπάρχουσες στο Αιγαίο που μπορεί να στηρίξει μια τέτοια κίνηση, καθώς έχει έναν πολύ καλό στόλο από συμβατικά που εξυπηρετούν όλο τον χρόνο τα νησιά, πράγμα που δεν έχει η Seajets, και όσο γρηγορότερα το καταλάβουν τόσο καλύτερα θα είναι για αυτούς.
aggelos_lask Posted March 30 Posted March 30 (edited) Θα συμφωνήσω ότι όντως κανονικά πρέπει να διπλώσει το Highspeed 4 μαζί με το 3,τώρα το Hellenic Highspeed μαζί με το 3 σαν μην πηγαίνει καθόλου!Η seajets πάντως στο Ηράκλειο Κυκλάδες Πειραιάς θα βάλει 2 πολύ καλά και μεγάλα ταχύπλοα World Champion Jet & το Max.Για εμένα η Attica πρέπει να αγοράσει ένα ακόμα ταχύπλοο τύπου Highspeed 4 ή 3 Edited March 30 by Nick the Greek Quote
George...f Posted March 30 Posted March 30 Το 4αρι αμφιβάλλω ότι θα το κουνήσει από Κουφονήσι-Αμοργο καθώς είναι χρόνια καθιερωμένο και αξιόπιστο. Ίσα ίσα που φέτος η Seajets πάει να μπει πιο δυναμικά σε αυτή τη γραμμή και η Hellenic πρέπει να την προστατέψει. Συμφωνώ πάντως ότι το Hellenic Highspeed δεν είναι μια ικανή μονάδα να ανταγωνιστεί το World και το Euro.
Champion Jet_2 Posted April 7 Posted April 7 Ανέβηκαν δρομολόγια του Hellenic Highspeed από 15/05 έως 06/10 στη γραμμή Πειραιά (08:30) Μύκονο Νάξο Ίο Σαντορίνη Ηράκλειο (18:15) κάθε Δευτέρα Πέμπτη Σάββατο και κάθε Τρίτη Παρασκευή και Κυριακή από Ηράκλειο (07:30) για Ίο Νάξο Μύκονο Πειραιά (17:10). Κάθε Τετάρτη θα εκτελεί δρομολόγιο από Πειραιά (08:30) για Μύκονο Νάξο και επιστροφή Νάξο Μύκονο Πειραιά (18:10). Όλα υπολογισμένα με ταχύτητες 28 κόμβους
nomikos Posted April 7 Posted April 7 (edited) Στα πάνω δε μπορεί να μη πιάνει Σαντορίνη.Και να πηγαίνει απευθείας Ηράκλειο Ίο. Τότε θα μιλάμε για αυτογκόλ. Edited April 7 by nomikos
Champion Jet_2 Posted April 7 Posted April 7 Ηράκλειο Σαντορίνη Ιό Νάξο Μύκονο Πειραιά θα είναι. Συγχωρατε με μου ξέφυγε η Σαντορίνη στο ανέβασμα και είχε περάσει ο χρόνος του edit όταν το είδα
HS_4 Posted May 9 Posted May 9 9 hours ago, Champion Jet_2 said: Ανέβηκαν τα δρομολόγια του HS3 και HS4 στο σύστημα κρατήσεων ολοκληρωμένα αυτή τη φορά.. Η μόνη διαφορά που παρατηρώ σε σχέση με αυτά που είχαν ανεβάσει είναι ότι το HS3 αντί για Νάξο θα πιάνει Πάρο,όπως πέρυσι δηλαδή, και τα ωράρια που έχουν περάσει στο HS4 είναι ίδια με αυτά που είχαν ανεβάσει για το Hellenic Highspeed,παρόλο που είναι πιο γρήγορο, το οποίο λογικά σημαίνει ότι ίσως δούμε το 4άρι να πηγαίνει κομμένο..;; Μόνο για τον Μάιο έχουν περαστεί σωστά τα δρομολόγια
aggelos_lask Posted May 15 Posted May 15 Αύριο το δρομολόγιο Πειραιάς Κυκλάδες Ηράκλειο θα το εκτελέσει το World Champion Jet από Πειραιά και το Champion Jet 3 από το Ηράκλειο Το Champion league jet 1 το Σάββατο θα ξεκινήσει από Πειραιά εναλλάξ όπως έχουμε πει με το World Champion Jet
Champion Jet_2 Posted May 18 Posted May 18 (edited) Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν έχουν ανέβει πλήρως τα δρομολόγια των Highspeed για όλη τη σεζόν; Για παράδειγμα του HS3 έχουν ανέβει ολοκληρομένα μέχρι 14/06... Δε φτάνει που άνοιξαν τα πλάνα πολύ αργά και η κίνηση που έχουν στα αρχικά δρομολόγια των Highspeeds είναι το λιγότερο τραγική δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα δρομολόγια για όλη τη σεζόν... Δηλαδή πραγματικά κρίμα να βλέπεις τα Highspeed να έχουν το πολύ 20-30 άτομα περιλιπτική σε κάθε λιμάνι... Τι περιμένουν για να τα ανοίξουν πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω.Μόνο μέσα θα μπουν έτσι όπως πάνε και τσάμπα τα λεφτά που έριξαν για να αγοράσουν το HS3... Edited May 18 by Champion Jet_2
HS_4 Posted May 18 Posted May 18 Απο Πειραιά τα εχουν όλα κομπλε. Απο Ηρακλειο μεχρι μεσα Ιουνιου όπως ειπες. Θεωρώ ότι τα χουν ξεχάσει. Σήμερα που έβλεπα το hs3 απο Σαντορινη κατεβασε αρκετά άτομα.
Champion Jet_2 Posted May 18 Posted May 18 Δεν έχουν ανεβάσει κανονικά τα δρομολόγια και απορώ πραγματικά τι κάνουν, εγώ και άλλοι τόσοι...Από 14/06 δίνουν το Highspeed 3 Πειραιά Σύρο Μύκονο Ηράκλειο και η επιστροφή Ηράκλειο Σαντορίνη Ίο Πειραιά, δηλαδή ακριβώς όπως τα είχαν ανεβάσει πριν τα ανεβάσουν ολοκληρωμένα. Με την διαχείρηση που κάνουν φοβάμαι ότι το όλο εγχείρημα δε θα πάει και πολύ καλά. Οι τουρίστες δεν είναι Έλληνες που πάνε την προηγούμενη εβδομάδα και βγάζουν εισιτήριο. Φροντίζουν καιρό πριν ταξιδέψουν να έχουν κλείσει τα εισιτήρια τους και έτσι όπως το πάνε σπρώχνουν τους επιβάτες τους στον ανταγωνισμό. Κοινώς βάζουν τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους. Αν μας διαβάζουν, τουλάχιστον για του χρόνου, ας ανοίξουν τα δρομολόγια νωρίς όπως και η Seajets και όχι 1 εβδομάδα πριν όπως φέτος. Άλλη μια αψυχολόγιτη κίνηση της Attica χωρίς λόγο και αιτία.
HS_4 Posted May 19 Posted May 19 Οντως ισχυει! Αν δεν αλλάξουν κάτι άμεσα (με μείωση χρόνου και τιμής) ώστε να ανταγωνιστούν τη seajet θα μπουν πολύ μέσα και απο τα δυο ταχύπλοα. Κοιτούσα λίγο τώρα στο λιμάνι της σαντορίνης εμπαιναν πανω απο 500-600 ατομα στο ch leag 1 και στο highspeed 4 μπήκαν ούτε 20.
Fortetsa Posted May 19 Posted May 19 (edited) Αν μπήκαν 500-600..θα κατέβηκαν τουλάχιστον 800-900....πάει πολύ καλά φέτος το ex Jumbo! Κάποια στιγμή μετά τη Νάξο έπιασε 42 κόμβους! Ποιος θα επιλέξει με τα ίδια χρήματα ένα ταχύπλοο πιο αργό; Έχει μείνει πίσω η hellenic...κι αυτό κοστίζει!!! Edited May 19 by Nick the Greek Quote
aggelos_lask Posted May 19 Posted May 19 (edited) Αυτό είναι το τραγικό τους λάθος!Επίσης τα δρομολόγια τους επόμενους μήνες ότι νάνε,ούτε καν σωστά δεν τα έχουν οι τιμές ίδιες πιο αργά φτάνεις,οι τακτικές τους είναι πολύ λάθος Edited May 19 by Nick the Greek Quote
Fortetsa Posted May 19 Posted May 19 (edited) Πάει για φούντο το εγχείρημα στη γραμμή...Έδωσε 17,5 εκατομμύρια η Attica για το HIGHSPEED 3 χωρίς την "ανακαίνιση".. εχω ταξιδέψει 2-3 φορές παλιότερα και μέσα είναι σούπερ...ένα τίμιο ταχύπλοο από ταχύτητα ή μάλλον καλύτερα δεν είναι Worldchampion Jet... Που να ρίξει και τα τεράστια Eurochampion & Tera jet II στη γραμμή!!! Edited May 19 by Nick the Greek Quote
HS_4 Posted May 19 Posted May 19 Στο τελος δεν θα μαζεύουν ούτε τον κόσμο που μάζευε περυσι το thunder. Επίσης για μενα πανε να κάνουν και δεύτερο λάθος με τη δρομολόγηση του hell highspeed στη γραμμή του highspeed 4 που έχει εδώ και χρόνια το κοινό του.
Fortetsa Posted May 19 Posted May 19 (edited) Με 28-29 δεν πάς πουθενά...μέχρι να το καταλάβει ο κόσμος θα ξενερώσει τελείως.. Edited May 19 by Nick the Greek Quote
aggelos_lask Posted May 19 Posted May 19 (edited) Δυστυχως μόνο η seajets ξέρει από ταχύπλοα και να τα διαχειρίζεται Edited May 19 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted May 19 Posted May 19 Το ημερολόγιο δείχνει ακόμη 19 Μαίου, ούτε τον 1 χρόνο από τα ευρωπαικά του Θρύλου δε γιορτάσαμε ακόμη. Αφήστε τις καταστροφές και τα φούντα, όταν δείξει 19 Σεπτεμβρίου το ημερολόγιο, τότε θα δούμε τι έχει γίνει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now