Jump to content
Shipfriends
cpt_hcp

Cat I (IMO 9106211)

Recommended Posts

Οι εργασίες προχωράνε αλλά σε ποιον ανήκει το πλοίο; 🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση σου είναι εδώ

On 8/4/2019 at 4:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Cat I βρίσκεται δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ χωρίς ίχνος εργασίας στο πλοίο.

Ο νέος πλοιοκτήτης είναι ο κ. Γιαλοζόγλου

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση σου είναι πάλι εδώ:

On 6/18/2019 at 9:21 AM, Ssiap21 said:

Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όσο ξέρω δε θα ειναι το μόνο πλοιο αυτης της εταιρείας με "επιβατική διάθεση"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. 

Τι εννοείς σε ποιον θα ανήκει το πλοίο; (είμαι λίγο άσχετος από τέτοια γι' αυτό ρωτάω.)😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακεφαλαιωση

Πλοιοκτητης: Γιαλοζόγλου

Ονομα εταιρειας: Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο

Τωρα αν ρωτας τι θα γραφει στο πλαι του (πχ Polmyt Lines) νομιζω οτι αυτο δεν το ξερουμε ακομα

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Cat 1 έχει ανέβει στην δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανοπουλου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βγήκαν τα τέσσερα waterjet για επισκευή όπως μπορούμε να δούμε σε φωτογραφίες του συνεργείου του κ. Τσατσανη στο Facebook. 

FB_IMG_1573229762897.jpg

FB_IMG_1573229777295.jpg

FB_IMG_1573229785176.jpg

FB_IMG_1573229790138.jpg

FB_IMG_1573229794558.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oμολογουμένος όλη αυτή η λεπτομερής εργασία θυμίζει Seajets όμως ο χρόνος θα δείξει!!! 

Αλλά μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού οι εργασίες φαντάζουν λογικές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι όπως είναι τριμμένο θυμίζει τα HSV (Swift).. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Cat I έχει αποδεξαμενιστει και έχει επιστρέψει στον μωλο της ΔΕΗ.. Θα ανεβει ξανά δεξαμενή για την τοποθετηση των water jet 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Aqua_blue said:

Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! 

Ορίστε και μια φωτογραφία 😉😉

Screenshot_20191114-191734_MarineTraffic.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανόπουλου βρίσκεται από τα τέλη Οκτωβρίου  το γιαπωνέζικο ταχύπλοο CAT 1 (ALKYONI) της Κυπριακής Plaxiven Consulting Ltd (Γιαζόγλου). 
Το πλοίο δέχεται επισκευές και αναβαθμίσεις ευρείας κλίμακας, με σκοπό να δραστηριοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι.

Για να δούμε τελικά τι θα δούμε στις μπάντες!!!!!


Φωτο: Δημήτρης Μεντάκης

FB_IMG_1573847564962.jpg

FB_IMG_1573847575336.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

 

On 9/18/2019 at 9:19 PM, Nereus said:

Δεν είναι απλά "κάποια" συγγένεια.. 

Υπάρχει αυτή η περίπτωση αλλά για να δρομολογηθεί από το Μάριο στην  Ελλάδα πρέπει να πληρώσει και το ΦΠΑ (ω ναι..) εξου και ότι χάλασε η δουλειά με το πρώτο αγοραστη. Μια άλλη περίπτωση είναι να (επανα) δραστηριοποιηθει ο Γιαλοζογλου στα επιβατικά αλλά εντός της δικιάς του έδρας (WAF) η να το βάλουν (Μάριος η Γιαλοζογλου) με ναύλωση κάπου έξω. 

Η τελευταία και καθόλου απίθανη είναινα εγινε η αγορά για άλλους σκοπούς.. που μόνο ο καινούργιος ιδιοκτήτης δύναται να γνωρίζει.. Και ο νοών νοειτω

για ποιο φπα μιλας

Edited by diks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν εισαχθεί πλοίο από Τρίτη χώρα με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση του στην Ελλάδα απαλλάσσεται από το ΦΠΑ.. Όταν όμως σε μια δημοπρασία επισπεύδοντες ειναι κράτος κλπ υπάρχει υποχρέωση ΦΠΑ. Από όσο γνωρίζω μπορεί να αποφευχθεί εάν το πλοίο δεν προορίζεται να δραστηριοποιηθει στην Ε. Ε. 

Με επιφύλαξη φυσικα

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...