giorgos_249 Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 Στην τσιμινιερα τι μαγείρεμα θα κάνουν? Σκραμπερ θα βάλει κ το κόψανε έτσι ? 😛
valencay Posted August 5, 2022 Posted August 5, 2022 Τιποτα δεν ετοιμαζεται,απλα θα αλλαχτουν καποιες λαμαρινες.Στη φωτο βλεπουμε και τα νεα μεγαλα παραθυρα κατω απο την γεφυρα.Θα ειναι τα παραθυρα της Α θεσης....
ΟΡΙΩΝ Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Έχουμε κανα νέο από την πρόοδο των εργασιών που γίνονται στο πλοίο;
AlexF Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Ναι μάλλον θα παραμείνει. Υπάρχει καμια πρόσφατη φωτογραφία από την πρόοδο των εργασιών;
sarantatrio Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Έχει πολύ δρόμο ακόμα η μετασκευή του πλοίου,λαμβάνοντας υπόψιν το εύρος της λαμαρινοδουλειάς που έχει ξεκινήσει. Στο ινσταγκραμ του ναυπηγείου αναρτώνται ενδιαφέρουσες φωτογραφίες,τις οποίες δεν γνωρίζω πως να μοιραστώ εδώ. Μία λεπτομέρεια που μου αρέσει προσωπικά είναι τα νέα παράθυρα στον καθρέπτη αλά Mare. Το πλοίο πιστεύω πως θα έχει πολύ ευήλια σαλόνια. Ανυπομονούμε! 🙂
giorgos_249 Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 (edited) Ως στιγμής παρότι έχει γίνει πολλή δουλειά δεν είναι αυτό το είδος δουλειάς π φαίνεται ! (Σε αναλογία πχ με τη στεριά, ένα αποχετευτικό δίκτυο είναι ένα τεράστιο έργο που δεν φαίνεται γιατί είναι κάτω από τη γη ενώ μια 5οροφη πολυκατοικία (σαφώς ασύγκριτα μικρότερη) κάνει μπαμ από μακριά! ) Έχουν φτιαχτεί επιβιβάσεις κλπ, παράθυρα, καμπίνες, λαμαρίνες κλπ αλλά το βαπόρι απέξω δείχνει ίδιο! Υπομονή... Να κάνω και μια υπόθεση: Εκτιμώ ότι στις τσιμινιερες θα δούμε κάποιο πείραγμα τύπου Αδαμάντιος Κοραής (όχι εντελώς καινούρια όπως στο τελευταίο αλλά κάτι να τα αναδείξει). Επίσης αυτό το "κάτι" (υποθέτω) θα είναι βαμμένο κίτρινο κιόλας. Δεν είναι πληροφορία αυτό, είναι καθαρά υπόθεση. Edited August 24, 2022 by giorgos_249
George...f Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος, δεν νομίζω ότι ο πλευρικός καταπέλτης έχει κάποια χρησιμότητα στα λιμάνια του δρομολογίου του. Δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει πλην της μεταπωλητικής αξίας. Ωστόσο από τις ως τώρα φωτογραφίες φαίνεται ότι οι εξωτερικές κλίμακες στην επέκταση του καταστρώματος που προστέθηκε παρέμειναν ίδιες. Στο Superferry έχουν κάνει εξαιρετικη δουλειά με τις κλίμακες. Τρομερά άνετες με πολύ σωστη κλίση, για αποφυγή ατυχημάτων.
Kaptennemo Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 (edited) Θεωρώ ότι ο κυριότερος λόγος που σε αυτά τα πλοία δεν αγγίζουν τους πλωριούς καταπέλτες ,είναι η αλλαγή της ευστάθειας . Όπως συνέβη στο Ελυρος που μετά την αφαίρεση του καταπέλτη άλλαξε κατά πολύ η ευστάθεια του προς το χειρότερο . Edited August 24, 2022 by proud_ionian
Shippihs Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 Δε νομίζω να επηρεάζει τόσο ο καταπελτης τη στιγμή που αφαιρούνται και όλοι οι εξοπλισμοί του Και ξαναχτιζεται το πλοιο. Στο ελυρος πιο πιθανόν να φταίει ο μεγαλύτερος όγκος του accommodation και το ψήλωμα του κατά ένα deck
giorgos_249 Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 (edited) Παίδες μην αναμασαμε μπακάλικες συγκρίσεις που κανει το λιμάνι. Θα ρωτήσω, και είναι ειλικρινές το ερώτημα (απορία) που το ξέρετε ότι άλλαξε η ευστάθεια και μάλιστα προς το χειρότερο? Ποιος (από όλους) δείκτης μετράει την παρατήρηση ποσοτικά? Είδατε καμιά μελέτη? Και αν είδατε, καταλαβαίνετε τι λέει? (Η ταξιδέψατε πριν στην Ιαπωνία να πούμε ότι "πριν κουναγε λιγότερο"? 😂) Πιασιαρικη λέξη η λέξη "ευστάθεια", δύσκολο αντικείμενο δε. . Πχ συγκεκριμένα, ούτε το μετακεντρικο ύψος (που προσδιορίζεται με πείραμα επί του πλοίου), ούτε το ίδιο το βάρος του πλοίου, ούτε το διαμήκες κέντρο βαρους αλλάζουν σημαντικά ("σημαντικά" = π.χ. εστω πάνω από +/- 5%) από μια τέτοια αφαίρεση ΜΟΝΟ. Edited August 24, 2022 by giorgos_249
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 (edited) 10 hours ago, George...f said: Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος. Δλδ να το μπλουσταροποιήσουν.Μιά χαρά κλασική γιαπωνέζικη πλώρη έχει. Γιά τον καταπέλτη εκτός από τον λόγο που αναφέρεις,προσφέρει κ εναλλακτική λύση σε περίπτωση προβλήματος.¨Επειτα είναι βέβαιο ότι μιά ζωή θα κάνει το ίδιο δρομολόγιο;; Αυτοί νομίζω είναι οι λόγοι γιά τους καταπέλτες σε τέτοια θέση όπου αυτοί έχουν διατηρηθεί. Edited August 25, 2022 by proud_ionian
Annivas Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 (edited) Πανω σε αυτο , θα ήθελα να θυμίσω οτι οι καναδοί ζητούσαν επίμονα το Ιθάκη και δεν ήθελαν κάποιο εκ των παρος η Νάξος επειδη είχε bow visor Edited August 27, 2022 by Nick the Greek Quote
George...f Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 Άλλο το bow visor και άλλο ο πλωριός καταπέλτης. Σε ελληνικό λιμάνι δεν νομίζω ότι είναι εφικτή η χρήση του, στις Κυκλαδες σχεδόν αδύνατον. Ωστόσο δεν αναφέρομαι σε μπλουσταροποιηση, αλλά καλώς ή κακως όταν μετασκευάζεις ένα πλοίο το 2022, όσο ωραίο και να το κανεις μέσα, πρέπει να δείχνει και απ’εξω σύγχρονο.
Villandry Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 16 hours ago, George...f said: Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμα. Για μένα η πλώρη του θα ήθελα να πάρει μια πιο σύγχρονη μορφή τυπου Νήσος, δεν νομίζω ότι ο πλευρικός καταπέλτης έχει κάποια χρησιμότητα στα λιμάνια του δρομολογίου του. Δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει πλην της μεταπωλητικής αξίας. Ωστόσο από τις ως τώρα φωτογραφίες φαίνεται ότι οι εξωτερικές κλίμακες στην επέκταση του καταστρώματος που προστέθηκε παρέμειναν ίδιες. Στο Superferry έχουν κάνει εξαιρετικη δουλειά με τις κλίμακες. Τρομερά άνετες με πολύ σωστη κλίση, για αποφυγή ατυχημάτων. Χορτάσαμε "μπουλικες" πλώρες, αυτά τα στρογγυλεματα ήταν σύγχρονα το 2005 και το 2012, φτάνει. Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να σουλουπωθει η πλώρη. Όσον αφορά το Superferry, το εσωτερικό κλιμακοστάσιο της οικονομικής καθώς και αυτά του embarkation, έχετε λάβει υπόψη στη θεώρηση σας τις διαστάσεις του ριχτιου και του πατήματος? Δε θα το χαρακτήριζα άνετο. Ευτυχώς εδώ τα ανοίγματα στην πλώρη πραγματοποιούνται και δεν παρατηρείται το σφάλμα της άλλης μετασκευής, μακάρι να υπάρχουν και στην οικονομική ανάλογα, αυτό είναι το σύγχρονο... Επίσης η προσθήκη ανοιγμάτων στις μπάντες είναι απαραίτητη, αλλά με ανοίγματα τα οποία θα έχουν μία κάποια διαφοροποίηση σχηματική ή και χρωματική ώστε να μη θυμίζουν πολυκατοικία κι αυτή η πρόταση εντάσσεται στο πλαίσιο του σύγχρονου τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Για την μεταπωλητικη αξία διαφωνώ, μιλάμε για πλοίο το οποίο όταν θα βγει θα είναι 25 χρονών και υποτίθεται πως η εταιρεία του το θέλει για να εδραιωθεί. Συνεπώς, στόχος τους είναι η βέλτιστη αξιοποίηση του. Εκφράζω τις απόψεις μου γενικώς επί του θέματος, τα γραφόμενα μου δεν αποτελούν επ ουδενί μομφή προς το πρόσωπο σας κ. @George...f.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 20 hours ago, George...f said: Άλλο το bow visor και άλλο ο πλωριός καταπέλτης. Σε ελληνικό λιμάνι δεν νομίζω ότι είναι εφικτή η χρήση του, στις Κυκλαδες σχεδόν αδύνατον. Ωστόσο δεν αναφέρομαι σε μπλουσταροποιηση, αλλά καλώς ή κακως όταν μετασκευάζεις ένα πλοίο το 2022, όσο ωραίο και να το κανεις μέσα, πρέπει να δείχνει και απ’εξω σύγχρονο. Επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν θα κάνει πάντα το ίδιο δρομολόγιο,είναι κ το θέμα της γρήγορης φορτοεκφόρτωσης. Με 2 λόγια, εφόσον οι πλοιοκτήτες έχουν πρόθεση να διατηρήσουν τον πλωριό καταπέλτη,κάτι έχουν στο μυαλό τους.
sarantatrio Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Το μόνο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι αφοί,είναι η αποφυγή περιττών εξόδων..
ΟΡΙΩΝ Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν θα κάνει πάντα το ίδιο δρομολόγιο,είναι κ το θέμα της γρήγορης φορτοεκφόρτωσης. Με 2 λόγια, εφόσον οι πλοιοκτήτες έχουν πρόθεση να διατηρήσουν τον πλωριό καταπέλτη,κάτι έχουν στο μυαλό τους. Λες αυτό το κάτι να είναι κάτι σαν Ηράκλειο - Κυκλάδες - Πειραιάς (αντι για Ραφήνα); Θα ήταν κοντά στην προϊστορία της Golden Star στη γραμμή της Κρήτης για Ραφήνα και θα εξηγούσε την διατήρηση του καταπέλτη. Αν σκεφτεί κανείς πού έδεναν τα Superferry στο Ηράκλειο, θα ταίριαζε γάντι ο πλωριός. Με μια αντίστοιχη θέση και στον Πειραιά θα ήταν κομπλέ. Απαντώντας στα προηγούμενα... Δε θεωρώ πάντως πως τους ενδιαφέρει τόσο η μεταπωλητική αξία του πλοίου. Το αγοράσανε και το μετασκευάζουνε για να το δουλέψουν άλλα 15 χρόνια τουλάχιστόν. Στόχος της μετασκευής τους πρέπει να είναι η ως επι το πλείστον καλύτερη εκμετάλλευσή του. Όταν θα φτάσει το πλοίο τα 40, δε θα το σώζει ο πλωριός καταπέλτης, παρα μόνο η γενική κατάσταση του πλοίου και η ζήτηση της αγοράς. Κάτι άλλο πρέπει να έχουν στο νου τους...
George...f Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 3 hours ago, sarantatrio said: Το μόνο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι αφοί,είναι η αποφυγή περιττών εξόδων.. Νομίζω πως και εγώ εκεί καταλήγω. Με την ως τώρα πορεία της μετασκευής και με την επιλογή του συγκεκριμένου πλοιου, νομίζω πως η εταιρία ακολουθεί μια λογική τύπου Fast Ferries. Μεγάλο γκαραζ για φορτηγά, που εκεί πονάει το Superferry, σίγουρα άνετοι και πολυτελείς χώροι αλλά μέχρι εκεί. Αποφεύγουν τις περιττές προσθήκες όπως έκαναν στο Superferry.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 (edited) 1 hour ago, ΟΡΙΩΝ said: Λες αυτό το κάτι να είναι κάτι σαν Ηράκλειο - Κυκλάδες - Πειραιάς (αντι για Ραφήνα); Λες τυχαία αφήνουν σε τόσα τους καταπέλτες στα γιαπωνέζικα; Μπορεί να είναι κ αυτό το δρομολόγιο,αλλάζουν τα πράγματα,.. 3 hours ago, sarantatrio said: Το μόνο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι αφοί,είναι η αποφυγή περιττών εξόδων.. Εφόσον μένει ο καταπέλτης μπαίνει κ το θέμα συντήρησης,άρα δεν γλυτώνουν έξοδα. Σκέψου όμως αν έκλεινε αυτή η εσοχή ότι κερδίζουν σε αυτοκίνητα. Edited August 26, 2022 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now