Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα το λέει ξεκάθαρα ο άνθρωπος. Πάει στην Ιαπωνία για την αναζήτηση λύσεων για την ενίσχυση ή/και :confused:την ανανέωση του στόλου. Στα βήματα της επιτυχημένης μετασκευής του ΜΑΜΙ και των επιτυχημένων αγορών LIBERTY BELL (και NEW AKATSUKI).

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, πέρα από την πλάκα...τι άραγε να σημαίνει η αποχώρηση του ιδιοκτήτη της εταιρείας από τις καίριες θέσεις?

Διαισθητικά, θα έλεγα ότι είναι προάγγελος σημαντικών εξελίξεων...και μάλιστα γρήγορων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο την στηλη Πολιτικα Παρασκηνια της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΔΥΟ Χιώτες της Θεσσαλονίκης, από νωρίς, έκοψαν εισιτήρια να επιστρέψουν με το πλοίο «Σαμοθράκη» της ΣΑΟΣ από Χίο στην Καβάλα στις 17 Αυγούστου. Και βέβαια ήταν ήσυχοι. Εκ των υστέρων σκέφτηκαν ότι ήθελαν να πάρουν και το αυτοκίνητό τους μαζί. Πήγαν λοιπόν στο πρακτορείο της εταιρείας να κόψουν εισιτήριο και για το αυτοκίνητο για την ίδια ημερομηνία. Εκεί λοιπόν άκουσαν με έκπληξη ότι δεν υπάρχει δρομολόγιο του «Σαμοθράκη» στις 17 του μήνα από Χίο για Καβάλα! Καλά, αφού έχουμε εισιτήρια για τη συγκεκριμένη ημερομηνία, αντέτειναν. Και τι αποδείχτηκε; Ότι είχε αλλαχτεί η ημερομηνία και από 17 το δρομολόγιο είχε μετατεθεί στις 19... Και ποια ήταν η εξέλιξη; Τελικά τους έκοψαν εισιτήριο για το αυτοκίνητο, αλλά συγχρόνως τους έβαλαν να πληρώσουν και 20 ευρώ επί πλέον για να τους αλλάξουν τα εισιτήρια από τις 17 στις 19 Αυγούστου. Χωρίς βέβαια να φέρουν καμία ευθύνη οι ίδιοι πλήρωσαν και 20 ευρώ παραπάνω για την αλλαγή. Το πιο ωραίο ποιο ήταν; Ότι όταν έκοψαν αρχικά τα εισιτήριά τους δεν τους είχαν ζητήσει κανένα τηλέφωνο συνεννόησης σε περίπτωση κάποιας αλλαγής. Με λίγα λόγια θα ήταν ήσυχοι οι άνθρωποι ότι θα αναχωρούσαν στις 17 του μήνα, αλλά μόνο που δε θα έβρισκαν... καράβι! Και αν είχαν κάποια υποχρέωση στις 18 του μήνα;Έξαλλοι οι άνθρωποι επικοινώνησαν με τα κεντρικά γραφεία της ΣΑΟΣ να ζητήσουν εξηγήσεις και καλά έκαναν. Μιας και το πρακτορείο της Θεσσαλονίκης ούτε αυτό είχε ενημερωθεί. Και τι τους είπαν; Ότι θα ενημερωνόταν το πρακτορείο- αλήθεια πότε;- και τους ζήτησαν συγνώμη, που όλοι ξέρουμε τι σημαίνει. Και βέβαια όπως αναφέραμε πιο πάνω ήταν αδύνατο να τους ενημερώσουν, αφού δεν είχαν κρατηθεί τα τηλέφωνά τους. Και φυσικά οι άνθρωποι βγήκαν από τα ρούχα τους και όχι αδικαιολόγητα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εντάξει, πέρα από την πλάκα...τι άραγε να σημαίνει η αποχώρηση του ιδιοκτήτη της εταιρείας από τις καίριες θέσεις?

Διαισθητικά, θα έλεγα ότι είναι προάγγελος σημαντικών εξελίξεων...και μάλιστα γρήγορων.

Νομίζω ότι οι πρόσφατες εξελίξεις επιβεβαίωσαν τις βάσιμες υποψίες...

Πάντως, είτε έτσι έχουν τα πράγματα σε αυτή την υπόθεση, είτε αλλιώς ... μάλλον δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο την θέση της εταιρείας...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Εντάξει, πέρα από την πλάκα...τι άραγε να σημαίνει η αποχώρηση του ιδιοκτήτη της εταιρείας από τις καίριες θέσεις?

Διαισθητικά, θα έλεγα ότι είναι προάγγελος σημαντικών εξελίξεων...και μάλιστα γρήγορων.

Δε νομίζω πως η απομάκρυνση από τη διοίκηση είχε σχέση με την υπόθεση Παυλίδη, αφού η υπόθεση αυτή αφορά το παρελθόν και οποιαδήποτε ανάμιξη του Μανούση αφορά τον ίδιο και δεν έχει σχέση με τις υποχρεώσεις/ευθύνες που απορρέουν από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου.

Το Bήμα παρουσιάζει σήμερα μια κατά τη γνώμη μου πιθανότερη εκδοχή, που έχει σχέση με χρέη και άλλες παρατυπίες της εταιρείας. Παραθέτω ένα χαρακτηριστικό μέρος του άρθρου:

Αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη, αυτή τη φορά από τη θέση του κατηγορουμένου, αναμένεται να βρεθεί σύντομα ο κ. Φώτης Μανούσης, του οποίου η εταιρεία ΣΑΟΣ, όπως προκύπτει από την αλληλογραφία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, εμφανίζεται να μην έχει αποδώσει ποσό το οποίο ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ και έχει εισπράξει ως επίναυλο.

Ο κ. Μανούσης επεδίωξε μέσω αλλαγών στη διοικητική πυραμίδα της ΣΑΟΣ να αποφύγει τη νομική εμπλοκή του στην παράνομη κατακράτηση του δημοσίου χρήματος, με αποτέλεσμα να κατηγορείται πλέον ένας ναυτικός πράκτορας από τη Λήμνο, ο οποίος ανέλαβε πρόεδρος της ΣΑΟΣ με συνοπτικές διαδικασίες, ότι ψευδώς ισχυρίστηκε πως η εταιρεία δεν χρωστά επίναυλο, προκειμένου να της επικυρωθεί διαγωνισμός άγονης γραμμής 12ετούς διαρκείας ύψους 68,3 εκατ. ευρώ.

Εκτός όμως από τον κ. Μανούση βαρύτατες ευθύνες φέρουν και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας οι οποίες όταν ερωτήθηκαν από την επιτροπή αξιολόγησης αν η παραπάνω εταιρεία είναι συνεπής στην απόδοση του επιναύλου απάντησαν άλλα αντί άλλων θολώντας τα νερά γύρω από τη ΣΑΟΣ. Ανάλογες ευθύνες όμως έχει και η επιτροπή η οποία, αν και δεν έλαβε απάντηση στην ερώτηση που έθεσε, προχώρησε στην κατακύρωση του διαγωνισμού στον κ. Μανούση με ομόφωνη απόφασή της.

Η κατοχύρωση του διαγωνισμού

Ο κ. Μανούσης ακολούθως, σύμφωνα με τις πληροφορίες του «Βήματος», παρουσίασε το πρακτικό της επιτροπής με το οποίο του κατακυρώνεται ο διαγωνισμός ύψους 68,3 εκατ. ευρώ στην Aegean Baltic Bank (ΑΒΒ), από την οποία ζήτησε δάνειο άγνωστου ύψους προκειμένου να προχωρήσει στην αγορά πλοίου στην Ιαπωνία. Αυτό που παραμένει άγνωστο προς το παρόν είναι αν ο κ. Μανούσης είχε ήδη προχωρήσει στην αγορά του πλοίου ή ανέμενε την εν λόγω δανειοδότηση για να την ολοκληρώσει.

Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Μανούσης έχει διαπράξει και νέα επιχειρηματική ακροβασία, καθώς δεν ενημέρωσε ποτέ ως όφειλε το Χρηματιστήριο Αθηνών για τις επενδυτικές κινήσεις του αλλά και για την αίτησή του να λάβει δάνειο πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

Ούτως ή άλλως η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς οφείλει να καλέσει τον κ. Μανούση να δώσει εκ νέου εξηγήσεις για τους λόγους που δεν του επέτρεψαν να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις τις οποίες ανέλαβε εγγράφως προς αυτή όταν την 1η Απριλίου 2008 υποστήριζε ότι «η μετασκευή του φ/γ-ο/γ "Παναγία Αγιάσου" έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται εντός των ημερών η έναρξη των δρομολογίων του. Η μετασκευή του ε/γ-ο/γ "Μακεδονία" προβλέπεται να ολοκληρωθεί με την έναρξη της θερινής περιόδου (Ιούνιος 2008)». Και αυτό διότι και τα δύο πλοία παραμένουν δεμένα, το μεν «Παναγία Αγιάσου» στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, το δε «Μακεδονία» στο Πέραμα.

Αυτό που προκαλεί όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι ο κ. Μανούσης, αν και αντιμετωπίζει ήδη ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα εξαιτίας τόσο των ψευδών δηλώσεων της ΣΑΟΣ προς την επιτροπή αξιολόγησης για τον επίναυλο όσο και του ότι δεν έχει αποδώσει, σύμφωνα με την επιτροπή, επίναυλο επί μακρόν, απειλεί την κυβέρνηση με αποκαλύψεις.

Link to comment
Share on other sites

Orestis, το ένα δεν απολείει το άλλο. Σημαντικές εξελίξεις είναι και οι δύο υποθέσεις. Σίγουρα η υπόθεση του επίναυλου αφορά τον νυν Δ/ντα Σύμβουλο ... δεν μπορείς όμως να πεις ότι είναι και εντελώς άσχετες οι δύο υποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχεις και δίκιο, αν και από τα άρθρα που μας παραπέμπεις προκύπτουν πολύ ενδιαφέρουσες συμπτώσεις:

23/6 Αλλάζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

24/6 Αυτός που τον αντικαθιστά (Γιάννης Κανταράς), υπογράφει την υπεύθυνη αυτή δήλωση, βάσει της οποίας «στις 24 Ιουνίου 2008, δεν οφείλεται ο επίναυλος που έχει εισπραχθεί» για την οποία φαίνεται πως θα έχει προβλήματα με τη δικαιοσύνη...

Link to comment
Share on other sites

ΣΑΟΣ: Αργότερα η άρση της επιτήρησης

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Το αίτημα εξόδου της μετοχής της ΣΑΟΣ από την Επιτήρηση, θα επανεξεταστεί από τις αρχές του Χρηματιστηρίου μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών συγχώνευσης, επισημαίνει με ανακοίνωσή της η ΣΑΟΣ.

Θυμίζουμε ότι μετά την υποβολή των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων της 31 Δεκεμβρίου 2005, το Διοικητικό Συμβούλιο του Χρηματιστηρίου έθεσε τη μετοχή της εταιρείας υπό επιτήρηση λόγω αρνητικού EBITDA (-2.196,90 ευρώ), δηλαδή Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.

Στο τέλος της χρήσης 2006, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, προέκυψαν θετικά (1.057,19 ευρώ) κριτήριο που καθιστούσε δυνατή την εξαγωγή των μετοχών της εταιρείας από την κατηγορία "υπό επιτήρηση".

Το αίτημα εξόδου από την κατηγορία Επιτήρησης δύναται να επανεξεταστεί κατόπιν ολοκλήρωσης των διαδικασιών συγχώνευσης και αφού απεικονιστεί πλήρως στις οικονομικές καταστάσεις της εισηγμένης εταιρίας και του Ομίλου, η περιουσιακή διάρθρωση και τα αποτελέσματα, όπως αυτά θα διαμορφωθούν μετά τη συμβολή της απορροφώμενης εταιρείας και εφόσον δεν θα συντρέχουν άλλοι λόγοι υπαγωγής.[/Quote]

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση σχετική με όσα αναφέρει το Βήμα της Κυριακής, έστειλε μέσω επιστολής του ο Μανούσης, μέρος της οποίας δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας:

Προκειμένου να συμμετάσχει η ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ στον προκηρυχθέντα για την 30.6.2008 διαγωνισμό για μια, από 28 συνολικά, άγονες γραμμές όφειλε να έχει εξοφλήσει οποιαδήποτε οφειλή της από επίναυλο. Δεδομένου ότι ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ όφειλε πριν την διενέργεια του διαγωνισμού ποσό 19.357,25€ ενώ παράλληλα το ελληνικό δημόσιο της όφειλε από εκκρεμείς συμβάσεις (ληξιπρόθεσμες οφειλές) άνω των 2.000.000€, εγγράφως ζήτησε τον συμψηφισμό της οφειλής από επίναυλο. Το αίτημα αυτό έγινε προφορικά αποδεκτό από τον Μάιο του 2008 ενώ στις 9.7.2008 μας γνωστοποιήθηκε εγγράφως η απόρριψή του. Τα ερωτήματα περί των, ενδεχομένων, σκοπιμοτήτων που παρεισέφρησαν καθώς και περί του χρόνου της γνωστοποίησης της απόρριψης του σχετικού αιτήματός μας, δεν θα απαντηθούν από την εταιρεία μας.

• Ύστερα από την κοινοποιηθείσα απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου Αιγαίου να μην αποδεχθεί τον ως άνω συμψηφισμό, η οφειλή των 19.357,25€ από επίναυλο εξοφλήθηκε ολοσχερώς και, έκτοτε, ουδεμία σχετική οφειλή της εταιρείας μας υφίσταται.

Επίσης θεωρεί πως όσα αποκάλυψε Το Βήμα είναι αναληθή, συκοφαντικά και υβριστικά και επιφυλάσεται για τα νόμιμα δικαιώματα του.

1. Γίνονται αιτήματα εξόφλησης χρεών ή έστω συμψηφισμού αυτών, δεκτά προφορικώς;

2. Η επιστολή αυτή δεν δημοσιεύεται στο site της εταιρείας ούτε στάλθηκε ποτέ στο χρηματιστήριο Αθηνών, οπότε είναι μάλλον για εσωτερική κατανάλωση.

3. Το οφειλόμενο ποσό δεν είναι 19.357,25 ευρώ όπως προφανώς γράφτηκε από λάθος αλλά 1,9 εκ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Το πλοίο ανήκει στην ΣΑΟΣ από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω και όντως αν και είναι όμορφο θα πουληθεί μέσα στο γενικότερο κλίμα συμμαζέματος της εταιρείας, όπως και 3 ακόμα πλοία της...

Να κατονομάσω τα άλλα 3 υποψηφία προς πώληση, που μας αναφέρει ο Lefteris68. Πρώτα υποψήφια φαντάζομαι είναι τα παροπλισμένα του καλοκαιριού

1) Θεσσαλονίκη

2) Παναγία Αγιάσου

3) ΣΑΟΣ ΙΙ

4) Liberty B (μπας και το πάρει κανένας άλλος εφοπλιστής, για μια άγονη γραμμή)

5) Παναγία Κρημνιωτισσα

Βλέποντας ότι φέτος δε δούλεψε κανένα Ro-Ro για της Saos, μου δίνει να καταλάβω ότι θέλει να απεμπλακεί από τα Ro-Ro.

Ενώ τα άλλα 2 πλοία είναι δυο πλοία, που θα μπορεί να βρεθούν αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές, να θελήσουν να τα αγοράσουν, εάν η τιμή είναι λογική.

Γιατί υπάρχει το παράδειγμα με το Θεσσαλονίκη και την Attica (τη περίοδο της αλλαγής από το Παναγόπουλο σε Marfin)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω πως το ΣΑΟΣ ΙΙ θα είναι το τελευταίο που θα θέλει να πουλήσει μιας και με αυτό μπορεί να διεκδικήσει και άγονες και τα πάντα χωρίς να χρειαστούν έξοδα για μετασκευές ή τροποποιήσεις. Βέβαια όπως ξέρουμε κι έχει πει μια μεγάλη προσωπικότητα, τα πάντα πουλιούνται αν βρεθεί μια καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

και γω πιστευω οτι το ΣΑΟΣ ΙΙ θα ειναι απο τα τελευταια που θα φυγουν γιατι ειναι εκμεταλλευσιμο, ομως η εταιρεια για να συμμαζευτει δεν αρκει να πουλησει καποια πλοια που καθονται, αλλα πρεπει να ξεκαθαρισει τι θελει και να κινειται βασει σχεδιου. ισως τον ιδιοκτητη της, που δεν εχει εμπειρια στο χωρο, θα επρεπε να πλαισιωσουν και καποια ατομα που να του δινουν σωστες συμβουλες. ισως θα επρεπε να μην εξαρταται και τοσο απο τις πολιτικες του διασυνδεσεις και τις υποσχεσεις που του δινουν.

η μονη "μετασκευη" που εφερε εις περας η εταιρεια ειναι του σουμελα η οποια ηταν απλα να ανοιξει η πρυμη και ενα σαλονι. το μακεδονια που ηταν πιο μεγαλης εκτασης project απετυχε. ας αφησουν λοιπον τα μεγαλεπιβολα σχεδια (πχ μετασκευη του θεσσαλονικη σε nightferry:D) και ας εστιασουν σε εφικτες λυσεις.

περα απο τα 3 roro & το liberty B ισως θα επρεπε να σουταρει και το μακεδονια (παμε τουρκια; ) και το express limnos που θα χρειαστει αρκετα λεφτα για να συνεχισει να ταξιδευει.

ας κρατησει 3-4 πλοια που να μπορει να τα δουλεψει, ας τα συμμαζεψει μηχανολογικα να μην την εκθετουν (πχ σαμοθρακη) και μετα βλεπουμε.

ΥΓ για να πουληθουν τα πλοια πρεπει να ζηταμε τιμες αγορας και οχι οσα μας λειπουν;)

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι τα περισσότερα από τα πλοία τα έχει πάρει με τραπεζικά δάνεια, πόσο έυκολο είναι να αποφασίσει μόνος του αν, και σε τι τιμή, θα τα πουλήσει.

Από την άλλη με δεδομένη την κατάσταση και της ακτοπλοϊας και τη γενικότερη οικονομική πόσο εύκολο είναι να πιάσει κανείς την τιμή που θέλει, ιδιαίτερα όταν όλοι γνωρίζουν ότι έχει το μαχαίρι στο λαιμό?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω φίλε gtogias ότι οι απορίες σου είναι εύλογες .Όμως δεν πρέπει να ξεχνάς ότι η εταιρεία είναι σε τέτοιο σημείο που αφ' ενός πρέπει να συμμαζέψει τον στόλο της και αφ ετέρου να εξοικονομήσει άμεσα χρήματα...

Το πρώτο πλοίο που μάλλον θα φύγει θα είναι το NEW AKATSUKI αφού στο εξωτερικό που βρίσκετε μάλλον οι ενδιαφερόμενοι δεν γνωρίζουν τόσο καλά για την θηλειά στο λαιμό της εταιρείας.Αυτό απαντάει και στο ΄δεύτερο ερώτημά σου.Από την στιγμή που συμβεί αυτό και εισρεύσουν κάποια χρήματα στην εταιρεία , νομίζω πως θα ανασάνει παροδικά ούτως ώστε να διαπραγματευτεί με περισότερη άνεση το(α) υπόλοιπο(α) ...

Link to comment
Share on other sites

2. Της εκταμίευσης σημαντικών ποσών για την ολοκλήρωση της μετασκευής του Φ/Γ-Ο/Γ Παναγία Αγιάσου η οποία τελικά ολοκληρώθηκε.

Η όποια ολοκληρώθηκε μετά από σχεδόν 2 χρόνια!! Και που τέλειωσε τη μετασκευή του, το πλοίο έκανε για 2-3 εβδομάδες δρομολόγια και μετά παροπλίστηκε πάλι.B)

3. Της συνεχιζόμενης μετασκευής του Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδονία.

Γιατί δε βλέπω καμία πρόοδο στη μετασκευή του Μακεδονία, εδώ και αρκετά καιρό.:(

5. Της καθυστέρησης των εσόδων από εισιτήρια που εκδίδονται από τα πρακτορεία και που δεν καταβάλλονται στο σύνολο τους ταυτόχρονα με την πώληση τους αλλά με χρονική υστέρηση και μετά από την εκκαθάριση τους.

Μα όλες οι εταιρείες δεν τα παίρνουν τα λεφτά από τα εισιτήρια με τη πώληση του εισιτήριου, αλλά μετά το πέρας κάθε μηνός, που η εταιρεία στέλνει το εκκαθαριστικό για κάθε πρακτορείο. Τότε τα πρακτορεία στέλνουν τα λεφτά με επιταγές μεταχρονολογημένες ή εντός ημερών (καλό πληρωτές) ή με μετρητά στα πλοία για να πληρωθούν τα πληρώματα.;)

Η μειωμένη ρευστότητα της εταιρείας θεωρούμε ότι αποτελεί πρόσκαιρη οικονομική δυσχέρεια που θα αποκατασταθεί έως το τέλος του έτους ακόμη και με πώληση περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας (π.χ. πλοίο) εάν κριθεί αναγκαίο, οπότε και θα έχουν αποπληρωθεί στο σύνολο τους οι εν λόγω οφειλές. Εξ' άλλου οι αναφερόμενες οφειλές δεν δημιουργούν εμπόδια στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και του ομίλου.

Από ότι φαίνεται ότι δε φτάνουν τα λεφτά που θα εισπράξουν από τα εισιτήρια αλλά και από τις επιδοτήσεις, οπότε πρέπει να πουληθεί κάποιο πλοίο, όπως το έχουμε συζητήσει:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και οι συνέπειες των παραπάνω 2 post φαίνονται ήδη.

Από την emprosnet, όποιος δεν βαριέται να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο.

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα παραμένουν από το απόγευμα της Τετάρτης η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος, λόγω επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιεί το πλήρωμα του πλοίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ», για την μη καταβολή των δεδουλευμένων των τελευταίων 6 μηνών. Το πλοίο παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Λαυρίου, χωρίς να έχει εκτελέσει μέχρι σήμερα το προγραμματισμένο δρομολόγιο της Τετάρτης, ενώ πιθανή θεωρείται και η σημερινή ακύρωση του δρομολογίου για Άγιο Ευστράτιο και Λήμνο.

...Προχθές Τετάρτη 1η Οκτωβρίου, προβλήματα παρουσιάστηκαν και σε άλλα δύο πλοία της εταιρείας «ΣΑΟΣ», στο «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ», που βρισκόταν στην Καβάλα, και στο «ΣΑΟΣ ΙΙ» που βρισκόταν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, καθώς έληξε η ελευθεροπλοΐα τους, η οποία δεν μπορούσε να ανανεωθεί λόγω μη καταβολής των οφειλών της εταιρείας στο ΝΑΤ. Τα πλοία αναχώρησαν για τους προορισμούς τους με καθυστέρηση ωρών και μετά τη διευθέτηση του προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή είτε είσαι πλήρωμα, είτε προμηθευτής , είτε εταιρεία καυσίμων, είτε Αρχή λεφτά από τη ΣΑΟΣ δεν παίρνεις χωρίς να γίνει φασαρία. Μπράβο , καλά τα έχουν καταφέρει.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...