Nikos_Chania Posted October 19, 2019 Posted October 19, 2019 (edited) Σύμφωνα με το nautilia.gr το FERRY TSURUGI φέρεται να αγόρασε η Kerkyra Seaways. Σαν σουλούπι φέρνει το στο Kerkyra Express. Edited May 20 by proud_ionian tag
Takisg Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Σύμφωνα με δημοσιεύματα σε νέα αγορά Ιαπωνικού πλοίου από την ΝΑΝΚΑΙ FERRY προχώρησαν οι πλοιοκτήτες Σουλιώτης – Λαϊνάς (Kerkyra Seaways) από την Κέρκυρα. Το πλοίο το οποίο εξυπηρετεί ακόμη στη γραμμή WAKAYAMA – TOKYHIMA και θα έρθει στην Ελλάδα γύρω στον Ιανουάριο έχει το όνομα FERRY TSURUGI και είναι κατασκευασμένο το 1997. Είναι κατηγορίας Β’ με ΙΜΟ 9168518 και οι διαστάσεις του είναι 108 μέτρα μήκος και 17,5 μέτρα πλάτος.
proud_ionian Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 συμφωνα με ποια δημοσιευματα; καλο ειναι να αναφερεται η προελευση
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Είναι κάτι που έχει ξανά γραφεί και εδώ για την αγορά του Ferry Tsurugi.
Takisg Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 (edited) Στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να παραλάβει η ΝΑΝΚΑΙ FERRY το νεότευκτο FERRY I και θα αντικαταστήσει το FERRY TSURUGΙ που θα έρθει στην Ελλάδα για λογαριασμό της εταιρείας KERKYRA SEAWAYS να πούμε πως το πλοίο είναι του 1997 και οι διαστάσεις του είναι 108 μέτρα μήκος και 17,5 μέτρα πλάτος Edited December 9, 2019 by proud_ionian tag
Shippihs Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 Να προσθέσω και το imo του 9168518 Και να αναφέρω πως συνεχίζει μια παράδοση να έχουν ορισμένα ιαπωνικά φερρυ με μόνο ένα φουγαρο στη μια πλευρά του πλοιου
sarantatrio Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Φαντάζομαι θα δεχθεί μετασκευή στους εσωτερικούς χώρους για αυξημένο πρωτόκολλο μιας και το τωρινό (427) νομίζω δεν είναι ικανοποιητικό για τη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Τον Ιανουάριο πρέπει να περιμένουμε το πλοίο να είναι στην Ελλάδα και θα υποστεί κάποια μετασκευή στο Πέραμα, έτσι ώστε να είναι έτοιμο μέχρι το Πάσχα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Το Ferry Tsurugi έχει σταματήσει τα δρομολόγια του στην Ιαπωνία και βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Mizushima, για να γίνει η παραλαβή του πλοίου από τη Kerkyra Seaways.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2020 Posted January 19, 2020 Το πλήρωμα της παραλαβής βρίσκεται ήδη στο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Έγινε η παραλαβή του Ferry Tsurugi και το νέο όνομα είναι Ερμής και ύψωσε την Ελληνική σημαία.
Thes Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Άντε με το καλό να έρθει.Το πλοίο θα αποτελέσει σίγουρα αναβάθμιση της γραμμής η οποία ταλαιπωρείται τα τελευταία χρόνια.Μένει να μάθουμε με τι ταχύτητα θα πηγαίνει αλλά κρατώ μικρό καλάθι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Το πλοίο έχει άνετα μια ταχύτητα πάνω από 15 κόμβους, αλλά με τι ταχύτητα θα ταξιδεύει στη Κέρκυρα, θα το δούμε όταν ξεκινήσει δρομολόγια. Το Ερμής ξεκίνησε σήμερα το ταξίδι του από την Ιαπωνία προς το Πειραιά
sarantatrio Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 (edited) Γνωρίζουμε που βρίσκεται περίπου;έχει κλειστό 3 μέρες τώρα το ais του! Edited February 10, 2020 by sarantatrio
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2020 Posted February 20, 2020 Προχθές έκανε στάση για ανεφοδιασμο στη Σρι Λάνκα και συνεχίζει προς το Σουεζ.
Nick the Greek Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Εδώ και 2 ημέρες είναι στη ράδα της Τζέντα, στη Σαουδική Αραβία. Καύσιμα είναι η προφανής εξήγηση αλλά πάλι 2 μέρες?
polmyt Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 Πριν λιγο εφτασε το πλοιο και εδεσε στο νεο μωλο συνοδεια ρυμουλκων Καλοταξιδο να ειναι
Nick the Greek Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Οι παραπάνω φωτογραφίες ήταν από το κινητό μου και ο Polmyt τις ανέβασε χάριν αμεσότητας μια και δεν ήμουν σε θέση να τις ανεβάσω σε εύθετο χρόνο. Ανεβάζω άλλες τρείς φωτογραφίες από τη φωτογραφική μηχανή, για όσους φίλους θέλουν να δούν το πλοίο σε καλή ανάλυση ή/και να τις κατεβάσουν για τη συλλογή τους.
Nick the Greek Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Ένα αξιοσημείωτο με το συγκεκριμένο πλοίο, είναι πως με μια πρόχειρη ματιά δεν πρέπει να έχει ξαναέρθει πλοίο από την Ιαπωνία από το συγκεκριμένο ναυπηγείο στην Ελλάδα, λέγεται Usuki Shipyard(1647). Παρεπιπτόντως οι 2 μηχανές του είναι Niigata και σύμφωνα με αυτά που βλέπω έχει(ή τέλος πάντων είχε κάποτε) μέγιστη ταχύτητα 18.5 κόμβους με κατανάλωση 25 τόνων το 24ωρο. Οπότε καίει κάτι σε 1 τόνο την ώρα, χοντρικά ή και λιγότερο σε χαμηλότερες στροφές.
sarantatrio Posted March 22, 2020 Posted March 22, 2020 Γνωρίζουμε αν και τι εργασίες γίνονται στο πλοίο; Επίσης,θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουν το visor. Και το στενό γενικά δεν έχει θέμα με κακοκαιρίες,θάλασσες κλπ. αλλά και ο χρόνος φορτοεκφόρτωσης θα είναι συντομότερος.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2020 Posted April 25, 2020 Στον Ερμή δεν φαίνεται να έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και δεν ξέρω εάν θα ξεκινήσουν κιόλας. Γιατί ακούστηκε μια φήμη ότι διατίθεται προς πώληση
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Το Ερμής μεθόρμισε σήμερα στο μωλο της ΔΕΗ.
Captain_Nionios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) On 3/15/2020 at 11:35 PM, Nick the Greek said: Ένα αξιοσημείωτο με το συγκεκριμένο πλοίο, είναι πως με μια πρόχειρη ματιά δεν πρέπει να έχει ξαναέρθει πλοίο από την Ιαπωνία από το συγκεκριμένο ναυπηγείο στην Ελλάδα, λέγεται Usuki Shipyard(1647). Παρεπιπτόντως οι 2 μηχανές του είναι Niigata και σύμφωνα με αυτά που βλέπω έχει(ή τέλος πάντων είχε κάποτε) μέγιστη ταχύτητα 18.5 κόμβους με κατανάλωση 25 τόνων το 24ωρο. Οπότε καίει κάτι σε 1 τόνο την ώρα, χοντρικά ή και λιγότερο σε χαμηλότερες στροφές. Ψαχνοντας για το συμπαθεστατο και αξιολογο βαπορι επεσα αρχικα στο αρθρο απο το ferryshippingnews , στο οποιο αναφεροταν. Quote She has two Niigata diesel engines (10.800 bhp) Σκεφηκα, αν αληθευει οτι εχει ισχυ 10800 ιππους, με διαστασεις 108 x 17.5 x 4.4 (fully loaded) και με την παραδοση των Ιαπωνων στις αποδοτικες υδροδυναμικα γαστρες, ειναι πολυ πιθανο η μεγιστη ταχυτητα του να ειναι πανω απο 21 κομβους. Ψαχνοντας λιγο περισσοτερο βρηκα τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, σχεδον σιγουρα, αδερφου πλοιου Ferry Katsuragi, απο το επισημο site της Nankai Ferry . Εκει λοιπον αναφερει. Quote Main engine: Niigata 6MG41HX *2 (consecutive max power) 5,400ps/500R.P.M. *2 Speed: (consecutive max power) 21.60 knots Για να τονιζουν οι Ιαπωνες το consecutive max power, εννοουν την ταχυτητα στο MCR (Maximum Continuous Rating) των μηχανων. Συνηθως ενα ποσταλι ικανοποιητικα συντηρημενο, μπορει να ταξιδευει στο 75%-80% της ισχυος του MCR, δηλαδη στο NCR (Normal Continuous Rating). Αυτο σημαινει οτι περιπου 19.5 - 20 κομβοι υπηρεσιακη μαλλον ειναι εφικτη. Μαλιστα υπαρχει σχεδον παντα και ενα περιθωριο overload των μηχανων, για περιορισμενο σχετικα χρονο, στο 105%-110% της ισχυος του MCR, δηλαδη στο NMCR (Nominal Maximum Continuous Rating). Συνηθως για τα trials, για περιπτωση αναγκης, για κοντρα στα τελη '80 - αρχες '90. Οποτε ειναι πιθανο οτι "σπασμενο" αγγιζει τους 22 κομβους. Μαλιστα απο brokerαρδικο site, μαθαινουμε, οχι στα σιγουρα βεβαια, οτι. Quote MAIN ENGINE: NIIGATA 6MG41HX 5,400PS X 2SETS,TTL 10,800PS GENERATOR: 6DL-20, 830PS X 700KVA X 2SETS, SHIFT GEN: 1000KVA X 2SETS BOW / STERN THRUSTER: FITTED Δηλαδη, περαν των δυο ηλεκτρομηχανων εχει και δυο δυνατες shaft γεννητριες, bow και stern thruster. Ειναι δυσκολοι οι καιροι, κακη συγκυρια να ερθει στη χωρα, αλλα σιγουρα φαινεται να ειναι βαπορι που μπορει να ανταπεξελθει σε πολυ περισσοτερα απο το Ηγουμενιτσα - Κερκυρα. Μακαρι να μπορουσε να μετασκευστει με ομορφο και λειτουργικο τροπο, χωρις υπερβολες και να το ταξιδευαμε ακομα και στο Αιγαιο. Αν δεν κανω λαθος εχει και πλωριο μπαλκονι. Edited May 19, 2020 by Captain_Nionios
Captain_Nionios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Αυτο και το αδερφο του δειχνουν να εχουν ωραια μανουβρα. Γρηγορος ρυθμος περιστροφης της πρυμης χωρις πολυ δρομο, απλα με καλο προσαναποδα. Αραγε με τα διπυθμενα τι παιζει; Εχουν το κλασικο θεμα και χρειαζονται προσαρμογη; Edited May 19, 2020 by Captain_Nionios
Annivas Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Γιαπωνέζικο πλοίο αυτού του size και Japanese government φορέα πιστοποίησης , δύσκολο να εχει. Αλλα ακομη κι αν δεν εχει, αν κανει πορθμείο , κατηγορία πλοων Γ δηλαδή , που ειναι το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα Κέρκυρα η Ηγουμενίτσα Παξοί , εχω την εντύπωση οτι δεν απαιτούνται απο την Ελληνική σημαία . Edited May 19, 2020 by Annivas
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now