polmyt Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 (edited) Superfast VI Main Particulars / Superfast VI Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Superfast VI Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): IMO Number: 9198939 LOA / Μέγιστο Μήκος: 203,90 m Breadth / Πλάτος: 25,00 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 32728 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2001 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: HDW, Germany Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wartsila Sulzer 42240KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 27,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: ____________________________ (2001, ex- Superfast VI, Bimini Superfast, Cruise Olbia) Edited February 19, 2021 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 (edited) διανυκτερευση ειχε αποψε το SFVI. ηρθε κατα τις 17.30 με 2 ωρες καθυστερηση και εδεσε στο 14 γωνια. κατα τις 18.40, γυρισε με την πλωρη προς τη ραμπα. sτις 23.30 που το ξαναειδα παρεμενε ετσι με κλειστο το clam shell. Edited February 19, 2021 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted November 23, 2005 Author Posted November 23, 2005 το express (τροπος του λεγειν) της ancona ωρα αφιξης στην πατρα δινει 17.00 πλεον. Ηταν αρχικα 15.00 εγινε 15.30 και τωρα 17.00. πριν τις 17.30 δεν φτανει βεβαια. τι φταιει; εχει γινει τοσο μεγαλη μειωση της ταχυτητας (μιλαμε οτι πρεπει να το πηγαινουν κατω απο 25) λογω πετρελαιου ή ποναει καπου; υπενθυμιζω οτι και περσυ τετοια εποχη το VI εκανε το express μονο του πριν την ετησια και ειχε παρομοιες καθυστερησεις.
proud_ionian Posted November 28, 2005 Author Posted November 28, 2005 εφυγε πρωτο και εμεινε το sfV. χτες εφυγε απο πατρα και λογικα σημερα θα ηταν συρο
Earl Granville Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Έτσι για την ιστορία όλα τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ που πάνε Σύρο πάνε με την ελάχιστη απαιτούμενη σύνθεση για ταξίδι κενό επιβατών(οι υπόλοιποι βγαίνουν σε άδεια και μερικοί από αυτούς που το ακολουθούν στην Σύρο βγαινουν από εκεί σε άδεια), πάνε με δύο μηχανές αντί για τις 4 με ταχύτητα περίπου 18 μιλίων ενώ η απόσταση Πάτρα Σύρος είναι ακριβώς ίση με αυτή Πάτρα Μπάρι (350 μίλια αν θυμάμαι καλά.). Αυτά έτσι για το διαδικαστικό της υπόθεσης.
proud_ionian Posted May 4, 2006 Author Posted May 4, 2006 δειτε το εδω. βραδυ πεμπτης 04/5. ηταν δεμενο στο 10 ραμπα. μολις νεταρε με αγκυρες και βαζει πλωρη για τη βορεια
proud_ionian Posted May 10, 2006 Author Posted May 10, 2006 ειναι στην πατρα απο τη δευτερα. δευτερα ειχε την προγραμματισμενη ανα 15μερο διανυκτερευση, ενω τριτη δεν ειχαμε βραδυνη κοκκινη αναχωρηση. αν ξερει καποιος λεπτομερειες (ρεπο ή αβαρια) μας διαφωτιζει.
proud_ionian Posted May 15, 2006 Author Posted May 15, 2006 μαλλον extra ρεπο ηταν. αυτην την εβδομαδα εχει και το sfv (απο χτες ως αυριο) extra αργια περαν της κανονικης διανυκτερευσης των sfXI &sfXII
94867 Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 Σύγκριση μεγεθών στα ναυπηγεία Νεωρίου...SUPERFAST VI & BLUE STAR PAROS...
Captain_Nionios Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Το Superfast VI στον Πατραικο οταν μας προσπερνουσε (το Κεφαλονια) και μετα στην Πατρα λιγο πριν πεσει ο καταπελτης.
proud_ionian Posted November 26, 2007 Author Posted November 26, 2007 λαμπει μετα την ετησια. εδω κατω απο το μεσημεριανο ηλιο της αιωνιας πολιτιστικης πρωτευουσας.
94867 Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Εδώ μια βραδυνή φωτογραφία του πλοίου κατά το δεξαμενισμό στη Σύρο...τραβηγμένη από το "Νησάκι" στις 17/11/07
94867 Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 Φωτογραφία κατά την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι της Ancona στις 04/09/07 έπειτα από τρίωρη καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών...τα σχόλια είναι περιτά !
Earl Granville Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 καπετάνιος ξέρουμε ποιος ηταν να αποδωθούν τα του καίσαρος? Πάντως η αγκωνα για να μην λέμε μόνο τα δικά μας απο τοτε που εκαναν το μπαστουνι εξω ναι μεν εκοψε την ρεστια να μπαινει μεσα αλλα εκλεισε το λιμάνι και την μπουκα με αποτέλεσμα τα βαπορια να βαζουν ολο το τιμονι και τα προπελακια αν εχει αερα για να βγουν. Εχω πέσει κι εγώ σε αναλογη περίπτωση ,με γραιγο η ρεστιά ήταν μεγάλη στην μπούκα κανένα βαπόρι δεν μπορούσε να μπει και πήγαμε με το 12 απέναντι στο σπλιτ και περιμέναμε.
94867 Posted December 8, 2007 Posted December 8, 2007 Πλοίαρχος εκείνη την ημέρα ήταν ο καπτα Δημήτρης Μολφέσης !
.voyager Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 "Φρέσκο" και φωτεινό, σήμερα στην 11 της Πάτρας.
.voyager Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Άλλη μια σχεδόν ίδια πρόσφατη φώτο του καράβαρου, αλλά και μια χθεσινή, από το πιο όμορφο σημείο (Pas Mal) της πόλης που θα μου λείψει...
proud_ionian Posted May 18, 2008 Author Posted May 18, 2008 αφιξη απο βορεια λιγο μετα τις 12 και αριστερη στροφη μεσα στο λιμανι για το 14. ποιο ειναι το παραξενο; το παραξενο ειναι οτι δεν ειχε μονο στο 16 βαπορι (ionian sky), αλλα και στο 15 πρυμνιοδετημενο το ionian queen. το sfVI γυρισε αναμεσα στο 13 και το queen σαν με διαβητη.
NHSOS XIOS Posted October 21, 2008 Posted October 21, 2008 Μετα το αδερφακι του ηρθε και η σειρα του 17/10/2008,ταξιδι Ancona-Hγουμενιτσα,εισητηριο deck = 65 euro....(καποτες εκανε 52 το ατιμο..).Λιγοι επιβατες,αρκετα φορτηγα(σχεδον γεματο πανω&κατω γκαραζ)ηρεμο και πολυ ανετο ταξιδι σε γενικες γραμμες.Εσωτερικα τωρα,δινει μια αισθηση καπως πιο περιορισμενου χωρου σε σχεση με τα XI,XII κι αυτο μαλλον οφειλεται στο οτι το κεντρικο σαλονι(που δεν βλεπεις πλωρη οπως στα αλλα κοκκινα)βρισκεται αναμεσα στα 2 deck που φιλοξενουν τις rescue boats.Αντιθετα αρκετα ευρυχωρο και ομορφο το σαλονι στην πρυμη που το βραδυ γινεται disco.Τα εξωτερικα καταστρωματα μεγαλυτερα σε εκταση(σε σχεση παντα με τα αλλα fast)και πραγματικα ελαμπαν απο καθαριοτητα.Καποιες εσωτερικες φωτο μπορειτε να δειτε εδω.Για ετησια στην Συρο,μαλλον παει τελη του μηνα με αρχες του επομενου.
Earl Granville Posted October 21, 2008 Posted October 21, 2008 Όντως έτσι είναι φίλε NHSOS XIOS έχει λίγο πιο περιορισμένους χώρους σε σχέση με 11-12. Πλώρα από το κατάστημα αφορολογήτων ειδών έχει καμπίνες ενώ σε 11-12 είναι όλο κοινόχρηστοι χώροι. Έχει μεν περισσότερα κρεβάτια αλλά χάνει το ωραίο πλωριό σαλόνι των 11-12 Πάντως είναι πανέμορφο βαπόρι κι αυτό ειδικά ταα πρυμνιά σαλόνια όλων των superfast είναι απίστευτα.
proud_ionian Posted January 6, 2009 Author Posted January 6, 2009 ποτε με το καλο προβλεπεται να ξεκινησει; υποτιθεται οτι θα ειχε ερθει πριν την πρωτοχρονια, αλλα ηδη εφυγε η μια εβδομαδα του γεναρη και τπτ. δεν πρεπει να πολυβιαζονται στην attica παντως. οπως παει, το sfV θε τελειωσει μεσα φεβρουαριου, το horizon μεσα μαρτιου και μολις τελειωσουν ολα... ξερετε
George Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Πρόσω ολοταχώς για το proudολίμανο! Αύριο το πρωί στα μέρη του βασιλιά καρνάβαλου και πάλι μετά από μακρά απουσία. Καλοτάξιδο!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Μήπως αυτό ανέβα-κατέβα και ξανά ανέβα-κατέβα σε δεξαμενή της Σύρου, μήπως έχει σχέση με κάποιο απρόοπτο με τη KaMeWa του πλοίου??
proud_ionian Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 παντως ειναι κουκλι. βαμμενο στη λεπτομερεια παντου και πεντακαθαρο. ηταν απο νωρις στο λιμανι, φορτωσε στο 14 και εφυγε το μεσημερι με μιση ωρα καθυστερηση.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 Το πλοίο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από την Πάτρα για την Σύρο, για την ετήσια συντήρηση και δεξαμενισμό του, ....Aς μην ξεχνάμε όμως ότι και τα (μεγάλα) SUPERFAST της Αδριατικής θα χρειαστούν κάποια στιγμή αντικαταστάτη για την δική τους ετήσια συντήρηση. ...και από ότι φαίνεται έπεσε μέσα στις προβλέψεις του ο Εarl Granville. Μπορεί και να μην χρειαστούν. Το πιθανότερο βλέπω να κόβεται για κανα δίμηνο το βραδυνο δρομολόγιο της Αγκώνας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now