Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Dynacom Tankers Management: Πειρατές κατέλαβαν το ΜΤ Kerala και έκλεψαν φορτίο Η ελληνική εταιρεία στην οποία ανήκει δεξαμενόπλοιο που είχε εξαφανιστεί ενώ έπλεε ανοικτά της Αγκόλας την 18η Ιανουαρίου ανακοίνωσε σήμερα ότι πειρατές κατέλαβαν το σκάφος αυτό και έκλεψαν μεγάλο μέρος του φορτίου του. Η Dynacom Tankers Management Ltd., ιδιοκτήτρια του MT Kerala με σημαία Λιβερίας και χωρητικότητα 75.000 τόνων, αντέκρουσε τη διάψευση του Πολεμικού Ναυτικού της Αγκόλας, εκπρόσωπος του οποίου είχε δηλώσει πως δεν σημειώθηκε επίθεση. «Πειρατές κατέλαβαν το σκάφος στα ανοικτά της Αγκόλας και έκλεψαν μια μεγάλη ποσότητα του φορτίου μεταφέροντάς το από πλοίο σε πλοίο. Οι πειρατές έχουν πλέον αποβιβαστεί» από το MT Kerala, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία δεν έδωσε άλλες λεπτομέρειες για την επίθεση ή για το πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή το σκάφος, αλλά τόνισε ότι όλα τα μέλη του πληρώματος είναι ασφαλή. Η εκδοχή της Dynacom για τα γεγονότα είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή του Πολεμικού Ναυτικού της Αγκόλας, εκπρόσωπος του οποίου κατηγόρησε τα μέλη του πληρώματος του δεξαμενόπλοιου ότι διέκοψαν επίτηδες τη λειτουργία του εξοπλισμού επικοινωνιών του MT Kerala για να «προσποιηθούν» ότι το πλοίο δέχθηκε επίθεση πειρατών. Ο πλοίαρχος Αουγκούστο Αλφρέντο, εκπρόσωπος του πολεμικού ναυτικού της Αγκόλας, ανέφερε ότι το δεξαμενόπλοιο εντοπίστηκε στη Νιγηρία και ότι οι πληροφορίες περί κατάληψής του από πειρατές είναι ψευδείς. Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
.voyager Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Ένα άρθρο για την αποκατάσταση των πειρατών της Σομαλίας μέσα από ένα άρθρο της ελληνικής έκδοσης του Vice που έκανε το ντεμπούτο του πριν λίγες εβδομάδες ως μέλος της οικογένειας του ΑΝΤ1.
kyr1 Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Νέο χτύπημα των πειρατών οι οποίοι απ'ότι φαίνεται μετακομίζουν προς Λουάντα μεριά. Ενδιαφέρουσα η περιγραφή της διαδικασίας αποκρυψης των χαρακτηριστικών του πλοίου. The Liberian ship registry said it is continuing to probe the hijacking of the Liberian-flagged products tanker, Kerala. The tanker was hijacked at Luanda, Angola, on 18 January. Liberia, in co-operation with the vessel owners, requested the attendance of an INTERPOL team in Tema, Ghana. The ship registry said the evidence collected shows the vessel was hijacked by pirates. These authorities, supported and helped by the Ghanaian authorities, undertook a crime scene investigation on board the vessel. All parties were given full access to the vessel's documents, officers, and crew. There were suggestions that the attack was faked. But it appeared that during the hijacking, the pirates disabled the vessel's AIS and other communication equipment so that the vessel could not be tracked from shore or satellite. During this period, the pirates painted over the identifying features of the vessel, including funnel, name and IMO number, and undertook three separate ship-to-ship transfers of cargo amounting to the theft of approximately 12,271.5 tonnes of cargo. The tanker owner, Dynacom Tankers, regained contact with the vessel on 26 January, shortly after the pirates had disembarked. The vessel immediately set a course for the safety of the port of Tema, Ghana, as a port of refuge. All crew members received immediate medical treatment on arrival at Tema. During the hijacking, one crew member was stabbed by the pirates and others were beaten. Liberia said it will continue working with the authorities in Ghana, Nigeria and Angola, and elsewhere in the region in order to apprehend the culprits.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2014 Posted February 11, 2014 Πειρατική επίθεση δέχθηκε τη Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου το ελληνικό τάνκερ «Suez Vasilis» Πειρατική επίθεση δέχθηκε τη Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου το ελληνικό τάνκερ «Suez Vasilis», που ανήκει στην ελληνική εταιρεία EMPIRE NAVIGATION INC και έπλεε με σημαία των Νησιών Μάρσαλ. Το πετρελαιοφόρο έπλεε ανοιχτά της Νιγηρίας όταν εξέπεμψε σήμα κινδύνου το πρωί της Πέμπτης κι από κείνη τη στιγμή αγνοούνται τα ίχνη του. Παράλληλα, την ίδια μέρα επίθεση ενόπλων δέχθηκε και το χημικό δεξαμενόπλοιο «Cher», που ανήκει στην AKRON TRADE & TRANSPORT από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και έπλεε με σημαία Παναμά. Τα ίχνη του επίσης αγνοούνται. Τέλος, την επόμενη μέρα, πειρατές επιτέθηκαν και επιβιβάστηκαν στο αγγλικό σκάφος εφοδιασμού «Mariner Sea» που έπλεε από την ακτή της Bayelsa, με σημαία των νησιών Μπαρμπέιντος.Οδήγησαν το πλοίο προς την ακτή και το παράτησαν στην θέση 3 49N 005 43E, αλλά απήγαγαν τον καπετάνιο και τον Α΄ μηχανικό. Πηγη: The Seanation
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Ελεύθερο είναι το δεξαμενόπλοιο «Leon Dias» που έχει καταληφθεί από τρομοκράτες ανοικτά της Νιγηρίας. Ελεύθερο είναι το δεξαμενόπλοιο που εφέρετο να έχει καταληφθεί από τρομοκράτες ανοικτά της Νιγηρίας. Πρόκειται για το πλοίο «Leon Dias», το οποίο ναυπηγήθηκε το 2003, και είναι 9.055 dwt. Το πλοίο σύμφωνα με τον Equasis ανήκει στην με έδρα την Αθήνα ναυτιλιακή εταιρεία Peregrine Shipping και το διαχειρίζεται η Leon Shipping & Trading.Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του νιγηριανού πολεμικού ναυτικού, Καμπίρ Αλίγιου, δυνάμεις του γειτονικού Μπενίν φρουρούν το ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Νιγηριανοί αυτονομιστές, απείλησαν, όπως εγράφει στο διεθνή τύπο, να ανατινάξουν το πλοίο μαζί με το πλήρωμα, εκτός και εάν οι νιγηριανές αρχές απελευθερώσουν το διευθυντή του «Ράδιο Μπιάφρα», Νάμπντι Κάνου, που κρατείται στις φυλακές από τον περασμένο Οκτώβρη με την κατηγορία της τρομοκρατίας. Πηγη: The Seanation
Nick the Greek Posted December 3, 2016 Posted December 3, 2016 Από την ανατολική Αφρική ησυχάσαμε γενικά, πάμε στη Δυτική Αφρική να δούμε το τελευταίο πλοίο που δέχτηκε επίθεση και σύμφωνα με τα λεγόμενα, απελευθερώθηκε μετά από 3 ημέρες, με τους πειρατές να κρατούν ομήρους 3 μέλη του πληρώματος. Με κίνδυνο να κάνω λάθος, νομίζω πως το συγκεκριμένο πλοίο είναι πλοιοκτησίας Λασκαρίδη.
Nick the Greek Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Δεν πρόκειται για πειρατικές επιθέσεις ακριβώς αλλά τέλος πάντων, παρεμφερές. Δεν ξέρω αν στην τηλεόραση προβάλλεται αυτό, αλλά πληθαίνουν οι ανησυχίες στη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα για την κατάσταση στην Υεμένη. Και πιο συγκεκριμένα για τη δυνατότητα των ανταρτών της περιοχής να εξαπολύουν επιθέσεις ακόμα και με drones. Ως τώρα, η δραστηριότητά τους έχει περιοριστεί σε στόχους που έχουν σχέση με τη Σαουδική Αραβία αλλά είναι επισήμως εκπεφρασμένη η επιθυμία τους να αρχίσουν να πλήττουν αδιακρίτως. Αν γίνει αυτό θα έχουμε μεγάλα ντράβαλα, που λένε και στο Χατζηκυριάκειο, με την πιθανότητα τα πλοία πια να προτιμούν να μην περνάνε το Σουέζ, ορατή. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
SeaTwister Posted August 21, 2018 Posted August 21, 2018 Σύμφωνα με το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων AFP αγνοείται εδώ και μία εβδομάδα στη θάλασσα ανοιχτά της Γκαμπόν δεξαμενόπλοιο ελληνικών συμφερόντων, σημαίας Παναμά. Στο πλοίο επέβαιναν τα 17 μέλη του πληρώματος, γεωργιανής καταγωγής. Ο λόγος για το πλοίο "Παντελένα" , μήκους 121 μέτρων χωρητικότητας 7.000 τόννων. Το δεξαμενόπλοιο ναυπηγήθηκε το 2006 και ανήκει σε μία ελληνική εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται σε επιχειρήσεις έρευνας σε συνεργασία με τις τοπικές ναυτικές δυνάμεις του Ηνωμένου Βασιλείου και με τις αρχές της Γεωργίας. Όπως ανακοίνωσε στρατιωτική πηγή "κόπηκε ο πομπός που δείχνει την θέση του, το πρώτο πράγμα που κάνουν οι πειρατές είναι να κόβουν τις επικοινωνίες του". Όπως επισημαίνει το Διεθνές Ναυτιλιακό Γραφείο, ο κόλπος της Γουινέας είναι περιοχή έντονης πειρατικής δραστηριοποίησης. Χωρίς αμφιβολία, με μια πρώτη ματιά στα γεγονότα η αιτία εξαφάνισης φαίνεται να είναι η πειρατεία. Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/381322/exafanistike-tanker-ellinikon-sumferodon-koda-sti-gabon/#ixzz5Opsx99im Follow them: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
Ssiap21 Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Έντονη πειρατική δραστηριότητα τις τελευταίες μέρες στον κόλπο της Γουινέας στη Δυτική Αφρική. Πρώτα πραγματοποίηθηκε επίθεση στο νορβηγικών συμφερόντων φορτηγό πλοίο Bonita (9494060) και στη συνέχεια στο «Έλκα Αριστοτέλης», νηολογίου Πειραιά 11217, όπου απείχθησαν 4 ναυτικοί ένας Έλληνας, δύο Φιλιππινέζους κι ένας Γεωργιανός.
.voyager Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 Πειρατική επίθεση σε πετρελαιοφόρο της Navios.
Ssiap21 Posted December 13, 2019 Posted December 13, 2019 Ελεύθερος ο 20χρονος Έλληνας ναυτικός και άλλα 2 μέλη του πληρώματος του Elka Aristotle (9249099) σύμφωνα με το newsit. Δυστυχώς ένας Φιλιππινέζος συνάδελφος του δεν τα κατάφερε
thanosp Posted May 10, 2020 Posted May 10, 2020 Το BBC δημοσιεύσε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που διηγείται την ιστορία των ναυτικών του ελληνόκτητου MT Apecus το οποίο στις 19 Απριλίου 2019 έπεσε θύμα πειρατών 7 ναυτικά μίλια έξω από το Bonny Island, στο δέλτα του Νίγηρα. Η ιστορία περιγράφει την περιπέτεια από την πλευρά ενός από τους ναυτικούς, του Sudeep Choudhury. Μας δίνει μια ιδέα για τις συνθήκες στις οποίες αναγκάστηκαν να επιβιώνουν, τις προσπάθειες των οικογενειών των ναυτικών να πιέσουν την πλοιοκτήτρια εταιρεία (Petrogress Inc. με βάση των Πειραιά) να πλήρωσει τα λύτρα και πως αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από την πληρωμή κάποιου ποσού στους απαγωγείς. 70 μέρες διήρκησε η απαγωγή. Αφήνει αιχμές προς την εταιρεία ως προς την διαχείρηση της κρίσης και επισημαίνει τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει για λαθρεμπόριο πετρελαίου. Quote The Nigerian navy had publicly accused the tanker company of being involved in the transport of stolen crude oil from the Niger Delta to Ghana. The attack on the Apecus and the kidnapping, according to the navy, had actually been provoked by a disagreement between two criminal groups. There had even been arrests. The ship company's manager in Nigeria had apparently confessed to being involved in illicit oil trading. Capt Christos, the ship's owner, fervently denied this. In emails seen by the BBC, he blamed the Indian government for getting the Nigerian navy to detain his vessels and staff in order to force him to "negotiate with terrorists" and pay an "incredible" ransom. Indian authorities dispute this version of events. The Nigerian Navy didn't comment. Η εταιρεία αρνείται τις κατηγορίες, ενώ εκκρεμεί δίκη στη Νιγηρία. Quote The ordeal is over but Sudeep and the other men remain tangled in a bureaucratic mess to try to get someone to take responsibility for what happened to them. Since returning, they have not received their salaries, nor any compensation. Sudeep reckons he's owed close to $10,000 in wages for the more than seven months he spent on the ship and in captivity. Capt Christos did not respond to detailed questions about the kidnapping or whether he disputed that he owed Sudeep money. He said in an email: "All the kidnapped personnel was safely released and return [sic] to their homes, thanks to Owners ONLY!" The company continues to deny that the Apecus was involved in the purchase of illegal oil, and instead argues it was at Bonny Island for repairs and to pick up supplies. A court case is pending in Nigeria.
Nick the Greek Posted May 11, 2020 Posted May 11, 2020 Απαίσια ιστορία φίλε Θάνο που επαναλαμβάνεται δυστυχώς όλο και περισσότερο στην περιοχή. Είναι απλά ξεφτίλα για τη διεθνή κοινότητα το 2020 να βλέπουμε φαινόμενα που παραπέμπουν στο Μπαρμπαρόσα. Ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο σε αυτή την ιστορία, θα το βρεί η υπηρεσία. Εγώ όμως να προσθέσω το εξής: σαν διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου φέρεται η Petronav Carriers με έδρα το Delaware των ΗΠΑ και με διαχειρίστρια εταιρεία στον Πειραιά, Σπύρου Τρικούπη 10. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Shiba Shipmanagement Ltd με διεύθυνση την προηγούμενη διεύθυνση στον Πειραιά, άρα εκεί είναι ο πραγματικός πλοιοκτήτης. Και το άρθρο του BBC αλλά και η ιστοσελίδα της εταιρείας(από αυτήν το παρακάτω απόσπασμα), αναφέρουν σαν ιδρυτή και CEO της εταιρείας τον Χρήστο Τράιο: Quote Petrogress, Inc., is a Delaware US Public Company listed in OTC and has adopted the US Security and Exchange Commission rules and ethics. Today the Company has offices and representations in five countries worldwide and its largest operations are in Piraeus (Greece) and Tema (Ghana). The founder and company’s chief executive is Christos Traios, to whom the operational directors and representatives report him directly. The majority shares owned by the CEO and the rest owned by about seven thousand shareholders. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί την επικαιρότητα με ιστορίες για κατασχέσεις και χρέη όμως. Θυμάστε το Tracarrier(πρώην Κάρυστος/Πόρτο Λάφια) και το Trabunker? Μαντέψτε από που βγαίνει το πρώτο συνθετικό -Tra, θυμόμαστε όλοι πως κατασχέθηκαν τα πλοία και που κατέληξαν. Φέρεται επίσης να είναι και πίσω από το πρώην City of Tema μια και εκεί η διαχειρίστρια εταιρεία ήταν η Tramarine(Γρηγορίου Λαμπράκη 107). Να τι είχε γίνει στο City of Tema, όπως αναφέρουν οι Lloyds: Quote Tenerife, Dec 11 -- General cargo City of Tema (3511 gt, built 1981) is presently under arrest at Santa Cruz de Tenerife by order of the local Marine Authorities, initially due to certain irregularities found on board when the vessel first arrived, and then due to court claims presented by numerous suppliers. Apparently, the master and part of the crew abandoned the vessel some months ago. There are approximately seven crew members still on board at present in very precarious conditions. Both the shipowners and the cargo owners have abandoned the vessel, and due to this the port authorities are at present investigating what measures to take regarding the vessel and its cargo of 3,125.215 tons of Nigerian palm kernel extraction meal. Δεν δείχνει καλή η όλη ιστορία, απ' όπου κι αν την πιάσεις.
proud_ionian Posted October 25, 2020 Posted October 25, 2020 τι ακριβως εγινε με το nave andromeda; αποπειρα πειρατιας στις ακτες του UK ή κατι αλλο;
Nick the Greek Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Το πλοίο πήγαινε για Southampton έχοντας φορτώσει στο Lagos της Νιγηρίας. Και εν πλώ ανακάλυψε το πλήρωμα πως συνταξίδευαν με 7 λαθρεπιβάτες από τη Νιγηρία. Οι εν λόγω λαθρεπιβάτες άρχισαν να έχουν βίαιη συμπεριφορά μάλλον όταν ανακάλυψαν πως το πλήρωμα δεν είχε καμία διάθεση να τους βοηθήσει να εισέλθουν λάθρα στο ΗΒ. Έτσι το πλήρωμα σε μια δεδομένη χρονική στιγμή κλείστηκε στο citadel του πλοίου και φώναξε το Ιππικό, το οποίο ενεφανίσθη στη μορφή του Special Boat Squadron των ενόπλων δυνάμεων του ΗΒ το οποίο και ανέκτησε το control του πλοίου, δένοντας χεροπόδαρα τους λαθρεπιβάτες. Πηγή η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds.
Orestis Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Συναγερμός σήμανε στη Μάγχη. Ύποπτο περιστατικό σημειώθηκε, συγκεκριμένα, πάνω στο δεξαμενόπλοιο Nave Andromeda ενώ έπλεε ανοικτά της Νήσου Ουάιτ. Λαθρεπιβάτες, σύμφωνα με πληροφορίες των βρετανικών μέσων ενημέρωσης, απείλησαν να σκοτώσουν μέλη του πληρώματος. Μάλιστα, μετά το περιστατικό κρατούνται επτά Νιγηριανοί. Οι λαθρεπιβάτες φέρεται να ήρθαν στα χέρια με το πλήρωμα και να ανέλαβαν τον έλεγχο του πλοίου χωρίς όμως να ξέρουν να το κυβερνήσουν. Στήθηκε επιχείρηση στην οποία συμμετείχαν και ελικόπτερα που πέταξαν πάνω από το πλοίο για να αποκομίσουν μία καλύτερη εικόνα. Σύμφωνα με πληροφορίες, απαγορεύτηκε ο κατάπλους του δεξαμενόπλοιου στο λιμάνι του Σάουθάμπτον. Επίσης υπηρεσίες που παρακολουθούν και καταγράφουν τους πλόες των πλοίων κατέγραψαν ασυνήθιστα ζικ-ζακ από το «Nave Andromeda» στα ανοικτά των ακτών της Νήσου Ουάιτ. Περισσότερα στο Πρώτο Θέμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now