Jump to content
Shipfriends

SeaTwister

eMembers
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

About SeaTwister

  • Birthday 12/01/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piraeus

Recent Profile Visitors

1,240 profile views
  1. Την Πέμπτη 23 Αυγούστου διοργανώθηκε από την SeaJets μία εκδήλωση έμπρακτης συμπαράστασης στις πυρόπληκτες οικογένειες. Συγκεκριμένα το πλοίο Tera Jet υποδέχθηκε περίπου 500 πυρόπληκτα παιδιά και διένημε παιχνίδια και προσέφερε γεύματα. Η εκδήλωση διενεργήθηκε στα πλαίσια πρωτοβουλίας για την στήριξη όλων των πληγέντων από κοινού από τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας και την SeaJets. Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει το 10% του καθαρού ναύλου κάθε επιβάτη που εκδίδει εισιτήριο για δρομολόγιο με το Tera Jet. Διαβάστε περισσότερα: https://ellinikiaktoploia.net/terajet-ploio-tis-prosforas/
  2. Επιβεβαιώνεται η απεργία της Π.Ν.Ο. για την 3η Σπετεμβρίου και από ποικίλα σχετικά sites.
  3. Παγκόσμιο ρεκόρ φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων σε container ship σημειώθηκε από τον εμπορικό κολοσσό Maersk. Πιο συγκεκριμενα, όπως αναφέρει το site e-nautilia (http://www.e-nautilia.gr/pagkosmio-rekor-fortwshs-konteiner/) το Triple E Mumbai Maersk φόρτωσε τον εξωφρενικό αριθμό των19.038 containers αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα εκτελούσε δρομολόγιο με αναχώρηση από την Μαλαισία και άφιξη σε ευρωπαϊκά λιμάνια.
  4. Ναι βέβαια με καλύπτει. Απλά ήθελα να καλύψω αυτή την απορία που είχα εδώ και καιρό. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
  5. Έχω να κάνω την εξής ερώτηση: από πού μαθαίνονται αυτοί οι αριθμοί των επιβατών, των Ι.Χ. και των φορτηγών, γιατί ενδιαφέρομαι και εγώ να μάθω. Προέρχονται από κάποιο site ή από κάποια άλλη πηγή; Έχω ψάξει αλλά μέχρι τώρα δεν έχω βρει τίποτα σχετικό.
  6. Σύμφωνα με το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων AFP αγνοείται εδώ και μία εβδομάδα στη θάλασσα ανοιχτά της Γκαμπόν δεξαμενόπλοιο ελληνικών συμφερόντων, σημαίας Παναμά. Στο πλοίο επέβαιναν τα 17 μέλη του πληρώματος, γεωργιανής καταγωγής. Ο λόγος για το πλοίο "Παντελένα" , μήκους 121 μέτρων χωρητικότητας 7.000 τόννων. Το δεξαμενόπλοιο ναυπηγήθηκε το 2006 και ανήκει σε μία ελληνική εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται σε επιχειρήσεις έρευνας σε συνεργασία με τις τοπικές ναυτικές δυνάμεις του Ηνωμένου Βασιλείου και με τις αρχές της Γεωργίας. Όπως ανακοίνωσε στρατιωτική πηγή "κόπηκε ο πομπός που δείχνει την θέση του, το πρώτο πράγμα που κάνουν οι πειρατές είναι να κόβουν τις επικοινωνίες του". Όπως επισημαίνει το Διεθνές Ναυτιλιακό Γραφείο, ο κόλπος της Γουινέας είναι περιοχή έντονης πειρατικής δραστηριοποίησης. Χωρίς αμφιβολία, με μια πρώτη ματιά στα γεγονότα η αιτία εξαφάνισης φαίνεται να είναι η πειρατεία. Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/381322/exafanistike-tanker-ellinikon-sumferodon-koda-sti-gabon/#ixzz5Opsx99im Follow them: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
  7. Ασφυκτικά γεμάτο το Διονύσιος Σολωμός κατά το απογευματινό ταξίδι επιστροφής από Σίκινο προς Ίο- Φολέγανδρο- Σίφνο- Σέριφο- Πειραιά. Τόσο τα γκαράζ όσο και τα σαλόνια και τα καταστρώματα μέχρι και το τελευταίο τετραγωνικό έχουν γεμίσει! Μεγάλο το κύμα επιστροφής των εκδρομέων του Δεκαπενταύγουστου και από τις Δυτικές Κυκλάδες.
  8. Όντως προσέγγισε επιτυχώς την Σύρο και την Τήνο αν και με καθυστέρηση (όπως ήταν αναμενόμενο). Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας ( http://www.capital.gr/epikairotita/3310922/apokollithike-to-katamaran-andros-jet-i-anakoinosi-tis-seajets) πάντως οι επιβάτες αποζημιώθηκαν με έξοδα γεύματος και ένα δωρεάν εισιτήριο προς οποιοδήποτε προορισμό.
  9. Επέστρεψε χθες κανονικά στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγιά του το Andros Jet και έκανε και την πρώτη εμφάνισή του στην Σίκινο μετά την αποκατάσταση της βλάβης στον προωθητήρα του.
  10. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, άμεσης αλλαγής χρίζει και η κατάσταση με τα στέγαστρα επιβατών στο λιμάνι. Αυτό διότι: 1) αδυνατούν να φιλοξενήσουν έναν μεγάλο αριθμό από επιβάτες (και τις αππσκευές τους) ταυτόχρονα. Ως αππτέλεσμα οι επιβάτες απλά στριμώχνονται μέσα σε αυτές τις εγκαταστάσεις έως ότου επιβιβαστούν στο πλοίο. 2) Εξαιτίας του ότι τα πλευρικά των στεγάστρων είναι ανοιχτά, όσοι αναμένουν την επιβίβασή τους είναι εκτεθημένοι τον χειμώνα στο κρύο και ακολούθως στην βροχή και το καλοκαίρι στην αφόρητη ζέστη. Πρόταση/Λύση: κατασκευή νέων, μεγαλύτερων κλειστών και αν είναι δυνατόν κλιματιζόμενων σιθουσών που να ανταποκρίνονται στην επιβατική κίνηση και στις ανάγκες των ταξιδιωτών. Πάντως για του λόγου το αληθές, εφόσον έχουν γίνει τόσα έργα για την βελτιστοποίηση του λιμανιού, σημαντικό είναι και να γίνει μέριμνα για τα στέγαστρα αναμονής.Άλλωστε, έπειτα και από την θωράκιση του παραλιακού μετώπου στην περιοχή Νησάκι (οδός Καταδρομικού Έλλης) και την κατασκευή ποδηλατοδρόμου κατά μήκος του λιμένα, ίσως πρέπει κάτι να γίνει και με τα στέγαστρα. Να σημειώσω ότι τα παραπάνω λεγόμενα απλά συγκροτούν απλά την προσωπική μου άποψη, η οποία μπορεί να λαθεύει. Αν έχετε να προσθέσετε ή να διαψεύσετε κάτι περιμένω μετά χαράς!
  11. Έχει οριστικοποιηθεί και η έναρξη κατασκευής για το νέο λιμάνι της Σχοινούσας. Με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο» το έργο «Ολοκλήρωση νέου λιμανιού Σχοινούσας», με επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ύψους 2.760.000 €, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020. Η πράξη αφορά στην κατασκευή και ολοκλήρωση των έργων του νέου επιβατικού λιμένα Σχοινούσας, στη θέση Λιβάδι και της οδού πρόσβασης από τη χώρα προς το λιμάνι και περιλαμβάνεται στον γενικότερο σχεδιασμό της Περιφέρειας για την περαιτέρω βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων, την άρση της απομόνωσης των νησιών και ιδιαιτέρως των μικρών, την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των παρεχομένων υπηρεσιών, προς τους κατοίκους και επισκέπτες. Συγκεκριμένα τπ έργο περιλαμβάνει: 1)Αποπεράτωση του προβλήτα ογκόλιθων 2)Ολοκλήρωση κυματοθραύστη, μήκους 80 μέτρων, στο βόρειο ακρωτήρι του όρμου Λιβάδι, από φυσικούς ογκόλιθους 3)Κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων στο χώρο του λιμένα (λιμενικό φυλάκιο, βοηθητικοί χώροι, στέγαστρο αναμονής επιβατών κλπ) 4)Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, θέσεων στάθμευσης, χώρων πρασίνου κλπ 5)Κατασκευή έργων ύδρευσης αποχέτευσης και πυρόσβεσης, απορροής ομβρίων υδάτων και Η/Μ εγκαταστάσεων 6)Προμήθεια και τοποθέτηση φάρου ναυσιπλοΐας 7)Αποπεράτωση οδού πρόσβασης από τη Χώρα προς το νέο λιμάνι, μήκους 1,5 χλμ. Το έργο εντάσσεται στον Άξονα Προτεραιότητας «Ενίσχυση της περιφερειακής συνοχής» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ως ημερομηνία έναρξης του έργου ορίζεται η 30/06/2019 και ημερομηνία λήξης η 31/12/2021”. Πηγή: Δημήτρης Πράσσος, www.santonews.gr
  12. Πρώτη προσέγγιση του Andros Jet και στην Σίκινο μετά την αποκατάσταση της ζημιάς στον προωθητήρα του. Βιαστική φορτοεκφόρτωση για να αδειάσει το λιμάνι για την πλαγιοδέτηση του Flyingcat 4 ελάχιστα αργότερα. Η ιδέα του βραδινού δρομολογίου είναι καλή και έχει λογική. Πάντως για να έχουμε καλό ερώτημα η κίνηση από Σίκινο προς Φολέγανδρο και αντίστροφα δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Αντίθετα ιδιαίτερα αξιόλογη είναι η μετακίνηση προς Ίο (για λόγους τουρισμού, τροφοδοσίας). Οπότε αν υπάρξει άνοιγμα μιας τέτοιας γραμμής σίγουρα θα πρέπει να περιλάβει Ίο οπωσδήποτε. Το δελτίο κίνησης για σήμερα 15/08 περιλαμβάνει και την παρθενική άφιξη του Andros Jet στο λιμάνι μετά από την αποκατάσταση της ζημιάς στον προωθητήρα του. Πέρα από αυτό είχαμε τις 2 προσεγγίσεις του Flyingcat 4 πρωΐ και μεσημέρι και το απόγευμα άφιξη του Αδαμάντιος Κοραής. Η τελευταία διεξήχθη σε ιδιαίτερο κλίμα κατάνοιξης με την κόρνα του πλοίου να σφυρίζει ασυνήθιστα πολύ και ευχές να ανταλάσσονται εκατέρωθεν μεταξύ ταξιδιωτών και πληρώματος (ακόμα και με τη χρήση μεγαφώνων!)
  13. Επισκέφθηκα πριν μερικές μέρες την Ελευσίνα και απ'ότι είδα η πρύμνη του Μυτιλήνη σχεδόν ακουμπάει την Πηνελόπη. Ακολουθεί και η σχετική φωτογραφία (αναγκάστηκα να την περικόψω για να μπορεί να την σηκώσει το σύστημα)
  14. Ό,τι έγινε, έγινε. Δυστυχώς δεν εκδήλωσε καμία εταιρία σημαντικό ενδιαφέρον για το πλοίο και ορίστε η κατάσταση. Ένα από τα πιο εμβληματικά πλοία της ακτοπλοΐας μας (χωρίς υπερβολές) έγινε κονσέρβες!
  15. Ναι ισχύει αυτό που λες για την μετακίνηση στην Ελευσίνα, αλλά απ'όσο ξέρω τίποτα δεν έχει γίνει ακόμα. Όσο για το AIS μου κάνει εντύπωση, ίσως όπως λες να σημαίνει κάτι ή απλά να ήταν τυχαίο
×
×
  • Create New...