Jump to content
Shipfriends

Superexpress (IMO 9176046)


Recommended Posts

  • Replies 643
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
27 minutes ago, basilis89 said:

Μα σήμερα δεν έκανε καθόλου δρομολόγια...

κανονικότατα έκανε δρομολόγιο σήμερα.

Posted

Έκανε Τήνο Μύκονο το πρωί, διανυκτέρευση Μύκονο για σήμερα και κατέβασμα για Ραφήνα αύριο

Posted

Μάλλον ξεπεράστηκε το θεματάκι που είχε και σήμερα επανήλθε στις κανονικές του ταχύτητες. 

Posted

Αν δεν κάνω λάθος το πλοίο πραγματοποιεί το τρίτο του δρομολόγιο για σήμερα; Τόσο πολύ είχαν βουλιάξει τα νησιά;

Posted

Αν προλάβαινε θα έκανε και τέταρτο σήμερα..μιλάμε για σκούπα οχι αστεια 😋

Posted

Αυτό παρατηρούσα και εγώ μόλις. Πλέει με 25 στο ανέβασμα για Ραφήνα ενώ το πρωί έπλεε με φουλ γκάζια. Να το ταλαιπωρεί κάτι ή να είναι θέμα συνδιασμος πληρότητας γκαραζ/καιρού;

Posted

Έχει στη πλώρη ράμπες σε τρία επίπεδα όπου τα αυτοκίνητα ανεβοκατεβαίνουν κυκλικά.Τη πατέντα αυτή πρέπει να την έχουν όλα της incat και είναι πολύ έξυπνη και πρακτική.

Posted

Φαίνονται πολύ καθαρά στα σχέδια της incat τα παταρια

20210624_231214.thumb.jpg.752e5dfd68b550cec1552956430040d5.jpg

Τα 2 champion και rapidlink τα έχουν σίγουρα, δε ξέρω για τη σειρά του ναξος 

Posted

Παιδιά καλησπέρα ! Το πλοίο τι «πραγματική» μέγιστη ταχύτητα εχει, όχι στα χαρτιά ;;;Βλέπω παταει κάτι 38+ σε κάτι σημεία απο ιο προς Σαντορίνη ..

Posted (edited)

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η κίνηση που έχει. Μέχρι την Τήνο (που έχει πολλα ΙΧ για Τήνο) έχω παρατηρήσει ότι η ταχύτητα του κυμαίνεται στους 31,5-33 κόμβους και μετά που αδειάζει το γκαράζ πλέει με 36+kts σταθερά. Οπότε το επηρεάζει αρκετά το γκαράζ κυρίως και συνεπώς κάπου εκεί κυμαίνεται η μέση ταχύτητα του. Τώρα για μέγιστη στα δοκιμαστικά άδειο έπιασε και 39+.

Edited by togias_k
Posted

Εγώ βλεπω μέγιστη 48κν και υπηρεσιακή 43κν. Τους σταθερα 43κν δε παίζει να τους έπιασε ποτέ ,μιας και ειχε αρκετά μηχανικά προβληματα από τα πρώτα του χρόνια. Αυτή που πιανει τωρα πρεπει να ειναι η υπηρεσιακή του 

Posted

Το πλοίο τα πάει περίφημα στο κομμάτι Τήνος Μύκονος σε σχέση με την προέκταση από Μύκονο για Νάξο Πάρο Ίο Θήρα όπου το World παίρνει τον περισσότερο κόσμο και πιστεύω , θα ήταν προτιμότερο αν έκανε διπλό δρομολόγιο Τήνο Μύκονο . Πάντα πολύ καλή πληρότητα στο γκαράζ και σε επιβάτες . Πραγματικά σκούπα . Βοηθάει βέβαια που δεν είναι και ο Ηλιόπουλος στη γραμμή φέτος . Αν δεν είναι και του χρόνου ο Ηλιόπουλος στη γραμμή και θα λείπει το Superferry 2 από την εταιρεία θα ήταν ιδανικό σενάριο να κάνει το πλοίο δύο δρομολόγια από Ραφήνα...

Posted

Απ'οτι είχα παρατηρήσει, δουλευε πολυ καλά η Τήνος-Μυκονος και λίγο λιγότερο η Νάξος και η Πάρος από Ραφήνα και από εκεί και πέρα, από την Μυκονο γέμιζε κυρίως για Πάρο Σαντορίνη και από Ίο για Σαντορίνη. Γι'αυτό και το Superexpress ζορίζεται μέχρι Τήνο-Μυκονο, διότι έχει φουλ γκαράζ και από εκεί και περα δουλευει με τουρίστες. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...